-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz demmer123 #45751 üzenetére
Telefonos ügyintézés vagy belépés után a chat-en emberig jutni. Nem kellett volna kitörölni, van egy "biztonsági kapcsoló" az újabb számlahozzáadásnál azt kell "átbillenteni" az ügyfélszolgálatosnak.
Ha sürgősen kell az egyenlegen lévő pénzt kiutaltatnod, akkor egy PayPal-os barátodnak küldd át és majd ő tovább utalja neked, ha megkapja a bankszámlájára.
Másra egyébként sem használható a bankszámlaszám.
A második linken meg azt írják hogy FB-n nem lehet ilyet intézni, azért írtam a javaslatot.
Ha tudsz akkor a telefon hívás előtt kérj azonosítási kódot, akkor rögtön látják az adataidat.
Belépés.
Alul CONTACT US (Kapcsolatfelvétel)
Lejjebb a jobb oldalt Call us
Bal szélen ott lesz a kód.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Szia!
Ugyanez a problémám, mint 45710-nek, amire válaszoltál. Töröltem a régi OTP-s számlámat, ami már nem is létezik, de az új Raiffeisenest nem engedi hozzáadni. Vajon, ha várok egy-két napot, engedni fogja?
Jól értem, hogy gyakorlatilag nem is kell, hogy számla hozzá legyen adva? Anélkül is utalhatok a PP-ra, csak a számla az én nevemen legyen és utaláskor a közleménybe szokásos módon a saját PP azonosítómat írjam be?
Ha most fognám és hozzátársítanám a bankkártyámat, akkor már én is a kedvezőbb váltással fizethetnék, vagy azt valahol külön be kell állítanom, hogy ne PP-ról, hanem közvetlen kártyáról vonja az összeget, a korrektebb váltással? Jelenleg még PP-on is van némi pénzem. Gondolom azt mindenképpen a rosszabb átváltással számolja.
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz totyak #45754 üzenetére
Random ez a számla hozzáadás biztonsági macera, de a legtöbb esetben a védelmi rendszer "bekattan", csak az ügyfélszolgálatos tudja átállítani, hiába telik el pár nap.
Mint írtam az csak szöveg hogy előtte hozzá kell adni. A magyar fiókoknál a bankszámla nem fizető eszköz, csak egy adat ahova az egyenlegről lehet utalni, de ezt előre meg kell adni.
Szóval a szokásos módon indíthatsz utalást a Raiffeisen bankszámládról.
Az egyenleg feltöltéshez valójában nincs köze a bankszámla megadásnak, ha úgy lenne akkor nem működne az hogy bemész egy Unicredit bankfiókba és ott a pénztáron keresztül pénzt rakatsz a PayPal bankszámlájára.
A bankkártya esetén lehet választani a PayPal (nem ajánlott) és a kártyakibocsájtó deviza váltása közt. Ha az egyenlegen van pénz annál csak a PayPal a devizaváltó, hiszen a külsős cégnek (a bankod) ahhoz a pénzhez semmi köze.
Kártya hozzáadása esetén két lényeges dolog van.
Amikor fizetsz és a fizetés nem gyors fizetés akkor lehet a PayPal váltásról átállítani banki váltásra a devizaváltást, de ez csak erre az egy fizetésre érvényes, már nem jegyzi meg, a következő fizetésnél újból állítani kell.
Van egy másik lehetőség, az hogy a PayPal-on te beállíthatod hogy az adott kártya milyen alap értelmezett devizában működjön, így például a Raiffeisen forintos kártyája lehet HUF, EUR vagy USD alapú.
Ez a következőt jelenti.
Fizetni akarsz EUR-ban az adott helyen, ekkor ha a kártya nem HUF hanem EUR alapértelmezett, akkor a bank felé a PayPal az EUR terhelést küldi el, nincs semmiféle váltás a PayPal-nál, azt majd a bankod rendezi le. Nem kell az előbb említett fizetéskori váltás átállítás.
Egy megkötés van havonta a kártya deviza átállítgatás korlátozva van, 10 darabig működik.
Én azt úgy oldottam meg hogy van egy Erste virtuális Visa kártya HUF-ra állítva, természetesen forintos fizetésekre, van két Wise digitális kártyaszám az egyik EUR a másik USD alapértelmezett. Fizetéskor azt választom amely devizában kell fizetni és így nincs PayPal váltás. Persze az a lehetőség mindhárom kártyánál megvan hogy fizetéskor átállítom a PayPal váltásról, mert ha fontban kellene fizetni akkor mindegyiknél a PayPal váltást ajánlja fel alapból. Nem fizetek jellemzően fontban és ezért nem is gondoltam hozzáadni ilyen digitális kártyát.
Pl az Erste Visa kártyánál ezeket lehet állítani, ez kártyakibocsájtótól függ, a Wise esetén 21 devizára lehet állítani:[ Szerkesztve ]
-
envagyok
veterán
Kuldenek valakinek penzt, email cimet beirva tovabbmegy, hogy milzen celbol tortenik a penzkuldes, de a tovabb gomb ki van szurkulve, hiaba irok be barmit.
Mi lehet ilyenkor? -
Topikgazda
válasz envagyok #45756 üzenetére
Kiválasztod, beírod az e-mail címet.
Megadod az összeget. A 0-val tolod előre a számokat 3 és azután 0 0 és 3,00 lesz(Ugyan ott látod ezt a szöveget hogy miként megy de itt nem lehet) Continue vagy Tovább.
Ezután jön ez az ablak, nem kell beírni semmit hanem választasz:A következő oldalon pedig ki kell választanod hogy miről menjen a pénz és elküldöd.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszodat.
Mivel nem szeretnék vesződni a PayPal ügyfélszolgálattal (gondolom nem is magyarok), így nem is próbálom csatolni a számlámat, csak simán anélkül utalok, mint eddig. Kipróbáltam ma egy biztonsági utalást, 1000Ft-ot, meglátjuk odaér-e rendben.
Visszatenni a pénzt meg nem szoktam PP-ról a számlámra, eladni nem adok el semmit, a PP-on levő pénzt meg előbb-utóbb elköltöm valamire.
Jól gondolom, hogy egy ilyen utalás belföldi forint utalásnak számít, tehát a bankomnál azok a terhek érvényesek rá, mint ha neked utalnék összeget mondjuk a te OTP-s, Erste-s vagy bármilyen számládra?
-
germinator66
aktív tag
Tudja valaki esetleg, mi változik a felhasználási feltételekben? Sajnos a hivatalos oldalon nincs ott az eddig megszokott felsorolás a változások kiemelésével.Meglett:
Az üzleti számlák nem fogadhatnak személyes tranzakciókat. Az üzletiszámla-tulajdonosoknak személyes tranzakciók fogadásához egyéni számlát kell használniuk.
Ha PayPal-szolgáltatásokat integrál vagy hivatkozik rájuk a webhelyén, egyértelművé tesszük, hogy a PayPal automatizált technológiákkal (például webhelybejárással) hozzáférhet a webhelyéhez a jelen felhasználói megállapodásnak való megfelelés biztosítása és a csalások megelőzése érdekében.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz germinator66 #45761 üzenetére
Ez nálunk visszalépésnek tűnik, de például a kínai PayPal üzleti fiókosoknál ez már régóta így van. Egyébként meg jogos ez a lépés.
Egy vállalkozásnak nem lehetne ezeket a személyes tranzakciókat pénzügyileg lekönyvelni sem, mert ha támogatod a barátod cégét akkor az ajándékozásnak, adományozásnak más a módja és ha vásárolnál tőle annak az árát nem lehet ajándékként, adományként megtéríteni.[ Szerkesztve ]
-
Ateszponthú
csendes tag
Sziasztok!
Némi segítségre szorulok. És előre is elnézést, hogy most nem olvasok vissza, pedig gyaníthatóan már többször előkerült a probléma, de szorít az idő és esz az ideg.
Nagyobb (kb 1,3 m huf ) összeget szeretnék most fizetni és nem sikerül egyik regisztrált kártyámról sem. Apróbb fizetésekkel eddig nem volt gondom egyik kártya esetében sem. Én úgy tudtam regisztrált kártya esetében nincs vásárlási limit. Lehet, hogy tévedek. Illetve ha van azt hol lehet ellenőrizni és módosítani . Ha megfeszülök sem találom. (mondjuk nem vagyok nagy guru). Előre is köszi: Attila -
Topikgazda
válasz germinator66 #45764 üzenetére
Nem az a lényeg, hanem az hogy személyes tranzakció esetén az alap az hogy nincs díja.
Az sem probléma hogy neked küld egy cég visszatérítést refund-ot a vásárlásod után ami ingyenes.
Viszont vannak a kereskedelmi tranzakciók amikor adás-vétel miatt történik a pénzmozgás vagy küld neked a munkádért ellenszolgáltatást, fizetést ami viszont kereskedelmi tranzakció aminek van díja és azt a címzett fizeti, persze annak díját beleszokták tenni eleve az összegbe. Eleve nem volt engedélyezve a keveredés eddig sem, csak annyi lett pontosítva hogy ez az egy mondat leírásra került hogy a cég tulajdonos nem fogadhat magán pénzeket az üzleti számlájára. Nem tudok olyan országról ahol ez a módi, hogy a céges számlára kapja a magánpénzeket elfogadható lenne.
Gondolj bele a céges számláról utalja a fizetését amit a céges számlára kap vissza és nem véletlenül tiltott hogy egy céges számláról fizesse a magánjellegű kiadásait, meddig az övé és meddig a cégé a pénz? -
Topikgazda
válasz Ateszponthú #45763 üzenetére
Nem a PayPal-on van korlátozva a vásárlás összege ennyire, hanem a bankodnál a kártyalimit. Szóval ott nézd meg.
If you have a PayPal account and is Verified, there’s no limit on the total amount of money you can send from your account. You can send up to $60,000, but may be limited to $10,000, in a single transaction.
3 846 000 Ft-ig oké a küldés, mivel bankkártya pénzforrás ott a banki limit számítana.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz germinator66 #45768 üzenetére
Nekem van elképzelésem, több magyar felhasználónak még mindig gondot okoz a magyar nyelvű felhasználói szerződés mondatainak értelmezése, de nem a PayPal miatt.
Számviteli szabályok ismeretének megléte esetén fel sem merül hogy az üzleti PayPal számla (hasonlóan mint a vállalkozásoknál kötelezően előírt magyar banknál vezetett forintos számla) esetén arra magán pénzeket fogadna valaki
Eleve egy magán és egy üzleti PayPal számla lehet, így ez nem igazán okozna gondot, ha nem csak egy gagyi könyvelő végezné a munkát aki nem szól erről az ügyfelének.A másik kitétel meg az hogy ha valaki a webshopjában, a weboldalán PayPal fizetést ajánl fel akkor tényleg legyen már joga a PayPal-nak ellenőrizni a kapcsolódást, az adott oldalt. A SEO és más webshop jobb elérhetősége biztosító dolgok is automatizált technológiákkal (például webhelybejárással) optimalizálnak, a webhely feltérképezését végzik -ha a használó nem biztosítja ezt- nem igazán hasznos ötlet tiltani ezeket.
Pl ha Google nem indexelné le a weboldaladat mert letiltod, akkor csak azok találnának meg akiknek elárulod az elérhetőséged, persze van aki használ ilyet de más a szándéka azzal hogy ne legyen látható.
Lényeg az, muszáj a magyaroknak szájbarágós stílusban elmagyarázni a még nyilvánvaló dolgokat is.Én egyébként nagyon szomorúnak tartom hogy az elmúlt közel 20 év alatt nagyon megnőtt a funkcionális analfabéták száma, a közelmúlt tapasztalatai alapján én úgy 30 %-os szintet látok és sajnos nem csak az alapfokú oktatásból kikerülőknél, hanem attól feljebb is. Néha nem is értem hogy miként kapott felsőfokú végzettséget. Az idegennyelv-ismeretet meg inkább hagyjuk.
-
Veron
őstag
Requestet küldtem, majd pénzt kaptam PP-on, de ~5,5% levonásra került az azért történhetett, mert goods&services módban fizetett a másik fél?
~3,6%-os feere emlékeztem, az 5,5 meglepett. Jól gondolom a megoldás az lenne, hogy visszautalom és friends&family módban utalnak.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Topikgazda
Pontosan így van, ha eladtál valamit, pénzbekérőt küldesz az kereskedelmi tranzakciónak minősül akkor így kell fizetni és ennyi a jutalék, mert az a 3,4%+90 Ft csak akkor van ha magyarországi PayPal-osnak adsz el és forintban fizet, ha deviza és nem magyar akkor több. Az Összefoglalóban ott a díjazás linkje.
Amit megoldásnak gondolsz azt a PayPal Felhasználói megállapodás tiltja mind az eladónak, mind a vevőnek.
2. Az általános szerződési feltételek
Korlátozott tevékenységek
Webhelyünk, saját PayPal-számlája vagy a PayPal-szolgáltatások használata, illetve a PayPallel, más PayPal-ügyféllel vagy harmadik féllel lebonyolított műveletek során tilos:
- Megszegni a jelen felhasználói megállapodást, a PayPal Használati irányelveit, a Kereskedelmi szereplők közötti megállapodást (amennyiben alkalmazandók), illetve minden más, az Ön és a PayPal között létrejött megállapodást.
- Kereskedelmi természetű tranzakciók esetében személyes tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést.De nem értem ha beleszámoltad a 3,4 %-ot és annyival többet kértél a vevőtől, akkor a 2,1 % hiány azt miért úgy oldanád meg hogy a vevődnek ne legyen vásárlói védelme és te ne fizesd ki az eleve kalkulált jutalékot és meg legyen sértve a felhasználói szerződést.
A díj táblázat hozzáférhető, ráadásul van PayPal jutalék számoló, eleve annyit kérhettél volna mi fedezi azt.
Ha a barátod akar pénzt küldeni neked ahhoz nem kell pénzbekérő, megbeszélitek és küldi, ezért kereskedelmi tranzakció az ilyen forma pénzkérés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sajnos az a rész csak így működik, simán a PayPal e-mail címedre vagy a PayPal.me linkedre kellett volna küldeni. Visszaküldheted refund-ként, viszont lehet hogy gondod lesz ha ugyanez a pénz ugyanazon személytől személyes tranzakcióként jön és a védelmi rendszer felfigyel rá, akár blokkolhatja a fiókotokat. Volt akit ki is tiltottak. És nem lehet elmagyarázni nekik hogy véletlenül jött úgy a pénz elsőre.
Küldd vissza, de valahogy meg kellene oldani hogy ne tőle jöjjön újból.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz germinator66 #45774 üzenetére
Nem, ha refundként megy vissza.
-
Tomika86
senior tag
Sziasztok!
Adódott egy kis probléma. Aliexpressen vettem volna alkatrészt. Kiválasztottam, hogy paypallel fizetek. Paypal feljött beírtam a jelszavamat, aztán fizetés gomb.
Aztán csak homokórázott, nem történt semmi, fizetés aliexpressnek. 10perc után bezártam.
Megpróbáltam még 2x.Aliexpressen unpaid.
A számlámról viszont elment 3x 4700ft.
Mit tudok tenni?
Otp alkalmazásban ott hogy könyvelés alatt, netbankban viszont nem jelenik meg a listában ahol szerintem vissza lehetne vonni.Köszönöm
-
Topikgazda
válasz Tomika86 #45776 üzenetére
Nem egészen PayPal hiba. Várnod kellet volna tovább az elsőnél vagy böngészőben fizetni az AliExpress mobil app hiba hogy nem nyitja meg a fizetés visszaigazoló oldalt, mert az nem az app-ban működik, én néha rányomok arra hogy a Firefox-ban nyissa meg mert az Android böngésző sem találja fel magát, de valójában átmegy a fizetés, ha nem csinálsz semmit, csak vársz.
Majd az OTP felszabadítja a zárolt pénzeket hiszen az AliExpress nem emeli le ezeket. Ha van még pénz a kártyán akkor böngészőből fizesd ki.[ Szerkesztve ]
-
pityu8
tag
Segítséget szeretnék kérni. Kb. 1 éve nem használtam a PP-t, most olyan oldalon szeretnék fizetni ahol csak ezzel lehet. Belépéskor 6 jegyű hitelesítő kódot kér, de azóta már telefont cseréltem, így nincs kód.
1. hogyan lehet visszanyerni a fiókot?
2. hogyan tudnék gyorsan, fiók nélkül fizetni? -
zichie
senior tag
Paypal segítségével fizetem a Spotify-t, de egy hónap múlva lejár a Wise kártyám, ami a Paypalhoz van rendelve. Ha beregisztrálom Paypal alá az új Wise kártyát és törlöm a régit, akkor Spotify oldalon kell valamit állítanom? A lejáró kártya MC (magyar kibocsátású), az új (amit helyette kaptam) Visa (belga kibocsátású). A Paypal regisztrációm magyar (ország: Magyarország), ugyan ez igaz a Spotify-ra is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zichie #45781 üzenetére
Elméletben ez rendszeres fizetés, amikor lejár akkor indítani kellene újból, mert az a régi kártyára volt érvényes.
Törölnöd kell az előző rendszeres fizetést és majd kezdeni egy újat. Ha a Spotify HUF-ban terhel akkor miután hozzáadtad a kártyát akkor a PayPal-on HUF legyen az alapértelmezett (mivel Wise kártya EUR-ra teszi a rendszer) és csak azután menjen a fizetés mert a PayPal itt megjegyzi hogy a kártya milyen devizával terhelhető amikor jön a következő részlet. -
Topikgazda
válasz pityu8 #45780 üzenetére
Mielőtt cserélted volna a telefonszámot az újat kellett volna megadni alapértelmezett számnak.
A belépési problémák csak telefonon intézhetőek, ott át tudják írni a telefonszámot is.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
zichie
senior tag
Köszönöm az infót. Igen, rendszeres fizetés, de a Spotify euróban terhel (havonta), a Paypal alapértelmezett deviza is euró (emaitt). Az új Wise kártyát közvetlen (Paypal nélkül) nem fogadja el a Spotify, mert belga kibocsátású, a régit elfogadja, mert magyar, de az le fog járni.
"...amikor lejár akkor indítani kellene újból..."
Ezt Paypal account-ba belépve kell majd megtenni?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zichie #45784 üzenetére
Ha tényleg EUR a Spotify akkor a PayPal-on ennél a kártyánál legyen szintén EUR viszont a
Manage Spotify payments opcióknál a Currency Conversion-nél a bankkártyánál nem kell konverziót állítani mert ha EUR lekérés jön és a kártya EUR akkor nem csinál váltást a PayPlal csak küldi tovább az EUR terhelést a Wise (a bank) felé.
Nem tudom milyen nyelven használod a PayPal-t, de akkor most a magyart írom:
Belépés után jobbra fent Fogaskerék, Kifizetések (Payments), Törlesztőrészletek (Automatic payments), Automatikus fizetések kezelése (Manage automatic payments) és az Aktív elemek megjelenítése (Show active) kell hogy jelölve legyen és alatta Spotify és arra kattintva jön elő a leállítási lehetőség.
A példa nálam a Gixen cégA megszakítással lesz leállítva.
A tételsorban meg így van jelölve az ilyen kifizetés
-
Topikgazda
válasz pityu8 #45785 üzenetére
Ha telefonszámod megmaradt és előtte arra megkaptad az ilyen sms-eket akkor a telefonváltás nem befolyásolja azt. Meg kell nézned a telefonodat (üzenet, sms beállítások) mert előfordul hogy spam sms-nek veszi és ezért nem adja fel annak ellenére hogy a PayPal küldi.
A PSD2 miatt folyamatosan működik az sms küldés, az elmúlt 2 év alatt nekem mindig működött, nagyobb üzembiztonságra tértek át így csak a mobilszolgáltató és a telefon lehet a gond. Most Telekom és Digi mobilra jött a kódos sms.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz pityu8 #45788 üzenetére
Értem. Ha valaki tud az ismerőseid közt angolul akkor vele együtt meg tudod oldani, tolmácsos megoldás is megy, kérdezni fognak a fiókkal kapcsolatosan olyan adatokat amit csak te tudsz az azonosításhoz és ebben az esetben a kétlépcsős hitelesítés kikapcsolását kell kérni.
5-6 perc alatt megvan, sok pénzbe sem kerül ha a magyar számot hívod. (Kell egy számítógép is, vagy böngésző a mobilon, mert lehet olyan hogy be kell lépned, kódot kell kapnod)
Azután visszakapcsolhatod, de a hitelesítő alkalmazás biztonsági mentés funkcióját használd, mert akkor ha elveszítenéd a telefont akkor is be tudsz lépni a megadott másik eszközről. -
-
Topikgazda
válasz pityu8 #45792 üzenetére
Ha nem kezdeményezed a lezárást nem szűnik meg automatikusan. Angol a szerződés szerint a kommunikáció nyelve, függetlenül attól hogy szerződési feltételek és a felület magyar.
Azért hogy ne törjék fel a PayPal fiókokat a belépéssel kapcsolatos problémák csak telefonon intézhetőek, próbáld meg a bankodnál az ilyen problémát intézni, van ahol személyes megjelenéssel orvosolják ha valamiért nem tudsz belépni, de minimum a telefonos van itt is, ez szerintem teljesen érthető és nem az ügyfélszolgálat negatív hozzáállása.[ Szerkesztve ]
-
demmer123
őstag
Paypalrol paypal fiokra sokat von le? Sok a díj?
-
Topikgazda
válasz demmer123 #45794 üzenetére
Nem, ingyenes ha azonos ország és nem kell devizát váltani, az Összefoglalóban ott a díjszabás linkje.
A vásárlás, valaminek ellenértékének küldése esetén a vevőnek nem kerül pénzbe, az eladó díjat köteles fizetni
3,40% +90 Ft és kiegészítő jutalék ezek szerint:
A küldő fél piaca/régiója: EGT – díjmentes, UK - 1,29%, minden egyéb piac - 1,99%[ Szerkesztve ]
-
rico06
csendes tag
Sziasztok! Egyik nap miután beléptem a Paypalba, egy ilyen üzenet fogadott:
"A PayPalnak fontos a biztonságos közösség, melyben ügyfeleink üzleti tevékenységeiket biztonságban folytathatják. Olyan tevékenységet észleltünk a számláján, amely nem fér össze a Felhasználói megállapodással, így már nem tudjuk biztosítani Önnek a PayPal-szolgáltatásokat.
A döntés alapján, amennyiben alkalmazható, a Felhasználói megállapodásunk értelmében Ön a továbbiakban nem jogosult a PayPal értékesítői védelemre. Ez az összes jelenlegi és jövőben kapott esetére vonatkozik.
A PayPal-számlához társított betéti vagy hitelkártyák adatait nem szabad törölni vagy új számla létrehozásához használni. Továbbra is bejelentkezhet és megtekintheti számlaadatait, de nem küldhet és nem fogadhat pénzt. Az egyenlegen szereplő minden összeget 180 napig visszatartunk, majd ezután elküldünk Önnek egy e-mailt a pénz átutalására vonatkozó utasításokkal."
Viszont átnéztem a Felhasználói megállapodást, de nem találtam semmi olyat, ami miatt tiltaniuk kellett volna a fiókomat Vajon mi lehet(ett) a probléma?
-
Topikgazda
válasz rico06 #45796 üzenetére
A korlátozott tevékenységeket is átnézted? És ha már említik az értékesítői védelmet is.
De ez a lényeg, bár nem szokták részletezni az okát:
A döntés alapján, amennyiben alkalmazható, a Felhasználói megállapodásunk értelmében Ön a továbbiakban nem jogosult a PayPal értékesítői védelemre. Ez az összes jelenlegi és jövőben kapott esetére vonatkozik.
Az értékesítői védelem azokra vonatkozik akik kereskedelmi tranzakciókat fogadnak, ezeknél nem lehet olyan hogy valami ellenértékeként személyes tranzakcióval fizetnek az eladónak.
Te tudod hogy milyen pénzmozgások történtek a PayPal fiókodban, valamelyiket a rendszer ide vett.
Nem ez a szöveg amit írtak, de neked volt gondod a Topps Total Football app-al ezek is okozhatnak problémát, annál írtál ilyet: az appban lehet venni, eladni virtuális lapokat, ha eladsz és az a PayPal-ra fut vagy rajta keresztül akkor lehet gond.
Akkor is ha egy ilyen valami app Szerencsejátékkal, játékokkal és/vagy bármilyen más, részvételi díjjal és nyereménnyel járó tevékenységek-hez kapcsolódik. Ennél akkor van gond ha ilyenre kérnél visszatérítést. -
Boeing737
tag
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Vírusirtó topic
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen