-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39012 üzenetére
Csak egy kérdés, melyik kétlépcsős védelem volt a PayPal-nál? Ha sms védelem akkor a telefonhoz is hozzáfért valaki?
Ha Google hitelesítő alkalmazás volt akkor már érdekesebb a helyzet, mert azt nem a PayPal felől tudták feltörni. De a jelszó az nem volt azonos a két helyen?
Ha a Google-nál kellet kezdeményezni a fiók igénybevételét akkor azt törték fel.
Ilyen esetben szerinted a PayPal mit lát? Azt hogy a jogosult vásárolt.
Indítani kell a jogosulatlan vásárlás jelzését és kivizsgálják 3-5 vagy 15 nap.lehet hogy gerinctelenségnek tűnik, de leírták hogy mi az eljárási rend az van folyamatban.
A Googel-t azt továbbra is használjátok?
Ezzel nem a PayPal-t védem mert nem tudni a teljes történetet, de ehhez hasonló esetben ki kell deríteni hogy merről is indult a dolog, itt nekem a Google tűnik hibásnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39016 üzenetére
Oké akkor van élő jogosulatlan vásárlás dispute a PayPal-nál, az akkor indítható ha megtörtént a vásárlás. Értem én hogy kell egy felelős, de biztos hogy a PayPal okozta?
Most már hogy írtad az Amazont, egyértelmű hogy a Google a felelős, őket is kellene egy kicsit nyaggatni.
A címet nem a PayPal-tól vette át hanem a Grailed-en megadottat használták, az ip cím meg lehet dinamikus és nem biztos hogy valójában USA.
De ezek nem PayPal vásárlási tétel képek, ezzel nem igazán tudok itt mit kezdeni.
Jogosult vásárlást úgy értem, hogy ha a védelmekkel ellátott felhasználói fiókba belépve történik a vásárlás az belülről jogosultnak látszik, ha nem az akkor jelezni kell feléjük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39018 üzenetére
Köszi, de nem erről beszéltem kaptál e-mailt az szokott is jönni. De nem kell már csatolni semmit, értem a problémát.
Félreértesz valamit. Semmi közük a szállításhoz, nekik nem kell megállítani.
Ahhoz van közük, hogy az e-mail-ekben is olvasható tranzakció azonosítóhoz tartozó kifizetéseket, ha az jogtalan, akkor visszavonják és a pénzt visszaadják a PayPal fiók tulajdonosnak. 10 nap a vizsgálat általában.
Nem érdekli őket hogy mi van azzal ami ki lett fizetve. Ne várj el olyat amire nincs felhatalmazásuk és nincs rá szükség.Én erről beszélek:
Biztonsági/csalással kapcsolatos problémák
Jogtalan kifizetés
Ebben az esetben a számlájáról egy olyan kifizetést hajtottak végre, amelyet Ön (vagy bárki, aki az Ön nevében kifizetéseket hajthat végre) nem engedélyezett.
Egyéb biztonsági/csalással kapcsolatos problématípus
Ebben az esetben egyéb biztonsági vagy csalással kapcsolatos probléma merült fel, például:
más módon, jogosulatlanul beléptek a számlájára; jelszavát vagy PIN-kódját feltörték; a szolgáltatáshoz való hozzáférésre használt eszközét elvesztette, ellopták vagy inaktiválták.Hogyan segítünk...
A jelen felhasználói megállapodás rendelkezéseinek függvényében célunk a probléma kivizsgálása, és a probléma 60 napon belül történő megoldása. Továbbá, ha az Ön problémája:
egy váratlan számlázási megállapodás kifizetésekor a következőt fogjuk tenni 10 munkanapon belül, miután értesített bennünket: megtérítjük a kifizetés összegét; vagy ismertetjük, miért nem tudjuk megtéríteni Önnek az összeget.
egy másik PayPal-számlára indított helytelen kifizetéskor, ezt fogjuk tenni: azonnali erőfeszítéseket teszünk a kifizetés nyomon követésére és ingyenesen értesítjük az eredményről; a lehető leghamarabb kompenzáljuk (és legkésőbb azon munkanap végén, amikor tájékoztat bennünket a problémáról) azzal, hogy a számláját olyan állapotba állítjuk, amelyben akkor lenne, ha a kifizetés a küldő fél által meghatározott feltételek mentén történt volna.
Ez azt jelenti, hogy: ha a helytelen kifizetés következtében Önnek kevesebb pénz maradt a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal jóváírja a számláján a különbséget.
Amennyiben a helytelen kifizetés következtében több pénz lett a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal levonja a többletet a számlájáról.
Itt van teljes, egy táblázatban a végén hogy mikor nem jogosult a kártérítés.Természtesen az a legnagyobb gond hogy a pénz elment.
De az a másik probléma, hogy azoknak akiknél a szám hordozott telefonra nem jött meg az sms, azoknak azt javasoltam hogy használják a hitelesítő alkalmazást, ami ezek szerint nem biztonságos.
Ha van rá kapacitásod, azt azért érdemes lenen kideríteni hogy akkor hogy is történt ez a "feltörés", biztos érdekelne mást is hogy ne kerüljön ilyen kellemetlen helyzetbe.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39021 üzenetére
Ez volt a kérdésed:
Akkor szűkitsük le egy kérdésre a vergődésemet, ha van 5 napja a paypalnak megakadályozni egy csalással szerzett árú kézbesítését, ezt miért nem teszi meg? Ezt te hogyan is gondoltad?
Megpróbáltam megmagyarázni, hogy ez nem a dolguk, ha jogtalan kifizetés történt ők a szerződési feltételek szerint visszaadják a pénzed. Ezzel részükről az irányodban el van minden intézve.
Miért kell nekik mást tenni még? Téged károsítottak meg, neked kell feljelentést tenni.
Az hogy ők majd esetleg milyen jogi lépéseket tesznek az téged miért érintene? -
őstag
válasz #16729600 #39012 üzenetére
bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodhoz és vissza fogod kapni a pénzed, ha a paypal magától nem adja vissza (lehet hogy feljelentést is kell majd tenned)
továbbá nem ártana az eszközt amiről hozzférsz az accountokhoz vírusellenőrizni, de ha telefonról van szó leginkább gyári állapotba visszaállítani és minden jelszót megváltoztatni
ugyanis nekem teljesen egyértelmű a lerásból hogy hackelés áldozatává váltatok
(jobban meg kéne nézni milyen appokat szedtek le oylan telefonról, ahol internetbankoltok és bankkártyát használtok)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39043 üzenetére
Tudom azt írtad hogy ne kérdezzelek. Ez amit írnak az az amikor valaki nem a Paypal fiókjába belépve fizetve, hanem pl. az eBay- fizet és nincs PayPal regisztrációja és bankkártyával fizet, ekkor mivel az eBay fizetési kiszolgálója a PayPal az ő kártyaadat bekérő oldala jön, azon keresztül fizetsz és ez vendég fizetési mód.
Ez hasonló amikor az áramszolgáltató számláját fizeted, jön az OTP fizetési kliense, de ott sem kell OTP-s nek lenni, bárki fizethet.Lényeg az, hogy ha belépsz a PayPal fiókra és őket használtad, ott kell lenni a két tranzakciónak, azoknál, azokra lehet a PayPal-on belül a jogtalan fizetésre indítani dispute-t.
Ha ott van akkor nem vendég tranzakció volt,
Ha nincs, akkor a bankkártya adatokat megadva fizettek egy olyan helyen ahol a PayPal-tól veszik igénybe a kártyabeviteli fizetési klienst.
Ekkor nincs hozzá köze a PayPal-nak és amit LuckyL is írt az a megoldás, bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodhoz a bankod attól a cégtől fogja visszakövetelni a pénzt ahova az megérkezett.Légy szíves gondold át amit írtam, mert ha nem a PayPal fiókon keresztül történt a vásárlás akkor ők nem hibáztak semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39053 üzenetére
Ezek az e-mailek amit kaptál. Amikor belépsz a PayPal fiókba akkor az Activity listában ott vannak ezek a vásárlások?
TételsorRákattintva lenyílik és alul a Report an issue az ahol jelezheted a jogtalan fizetést, baloldalt meg írja a vásárlói védelmet.
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39058 üzenetére
Oké, akkor ugyanilyen van az 590 $-os tételhez is? De eltudtad indítani rájuk -erre ugye nem kell mert visszaadták a pénzt- Report issue-t?
De most nem értem, ki és mikor zárolta a PayPal fiókot? Így semmit nem lehet reklamálni. Ha más férne hozzá akkor jelszó csere, biztonsági kérdések cseréje elegendő szokott lenni, hiszem az ügyintézés a fiókon keresztül történik. Amit ha zárolnak akkor sikertelen lesz minden. -
Topikgazda
válasz #16729600 #39062 üzenetére
Az hogy lezárva fiók a 2020.01.24.12:23 a telefon beszélgetés előtt vagy után volt?
Mert a hacker vásárolt 24-én, bár nem tudom hogy miként fognak az USA-ban azon a címen nem létező személynek kézbesíteni, mert gondolom az Andrea Vukman az fiók tulajdonos neve és azután rögtön kérte is törlését a fióknak.
De nem világos az ezután történt dolgok, mert be tudtál lépni hiszen van képernyőkép, viszont nem tudtál dispute-t indítani a jogtalan fizetésekre.Mivel nem volt arra reakció hogy nem ti zártátok le, ezért nem férsz hozzá.
PP értesítő e-mail If you didn’t close your PayPal account, please report this email to us. Go to our website and click Contact on any of our webpages.Hagyd a PayPal-t mert itt már teljesen zavaros az egész, a bankotoknál Charbeback eljárást kell indítani az 590 $-os tételre, az osztrák bankoknál is van ilyen a netes kártyás vásárlásokhoz, a képernyőképek bizonyítékok feléjük. Ha kérnek is érte10-20 €-ot akkor is megéri, bár nálunk legtöbb banknál ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39064 üzenetére
Ezt a pénzt visszakaptad, fókuszálj a másikra. Jogos a felháborodásod hogy nem csináltak semmit, bár eleve a fiók lezárása adja ezt.
Hiába idegesíted magad, a PayPal vonal zsákutca, lehet őket szidni folyamatosan, de az 590 €-t kellene visszaszerezned, arra már ketten is írtuk a megoldást.
Ha a PayPal regisztráció EU-s, Luxembourgi, akkor írásban, akár az EU-s fogyasztóvédelmi vonalon is lehet náluk reklamálni.Ha a szolgáltatással kapcsolatos bármilyen panasz a panaszfelminősítési folyamat teljesítését követően sem zárul az Ön számára kielégítő eredménnyel, a Financial Ombudsman Service (ha Ön egyesült királyságbeli felhasználó) vagy a European Consumer Centre (ECC-Net) számára nyújthat be panaszt, továbbá Anglia és Wales bíróságain kezdeményezhet jogi eljárást ellenünk (vagy a helyi bíróságon, ha Ön máshol él). A nem megoldott panaszokkal kapcsolatban felügyeleti szervünket, a CFFS-t is megkeresheti a következő címen: Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF) 110, Route d’Arlon L-2991 Luxemburg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39156 üzenetére
Most komolyan? Beírod ide a PayPal topikba hogy nem tanácsolod hogy bármilyen kapcsolata legyen a PayPal-al.
Rendben, de akkor neked sincs már kapcsolatod velük? Ha van akkor meg nem igazán kell ide ilyen tanácsot írnod. Nem logikus.
Ha valamilyen szolgáltatóval gondod van és van róla tematikus oldal az Interneten akkor mindig megírod azokon a helyeken hogy nem ajánlod?
De van amikor akár tetszik, akár nem muszáj a PayPal-t használni, mert nincs más alternatíva, pl. eladó vagy az eBay-en.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39158 üzenetére
A kritikával az a probléma hogy a másik fél álláspontja vagy magyarázat nem kerül megjelenítésre, így aki írja csak a szubjektív véleményét írja.
Akkor is írja a negatív kritikáját ha ő sértette meg a felhasználói megállapodást és ezért következett be az adott szankció. Így nehéz határt húzni a rágalmazás és a valós kritika közt.Az általad említett Trustpilot-ot és az ott megnyilvánulókat nem minősíteném. De amikor egy gagyi cégnek 10 értékeléssel (ami akár a baráti körből jött össze) 10000 $ forgalommal jobb a ragja, mint egy globális 50000 főt foglalkoztató évente több milliárdos bevételűnek 12000 értékeléssel a háta mögött, azért ott valami hiba van. Én ezt nem igazán tartom komoly dolognak.
A sértődött emberek mindig megtalálják ezt az oldalt, az elégedettek meg nem foglalkoznak ilyen hülyeséggel. ebből kifolyólag leginkább a negatív értékelés a hangsúlyosabb.Nincs itt védelem, a kétoldalú vélemény nyilvánítás hiánya zavar.
Részemről annyit, hogy a kisebb problémák ellenére én megfelelő, korrekt cégnek tartom és javaslom a szolgáltatásaik igénybevételét.
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39162 üzenetére
Én sem értem hogy miért kell belém kötnöd és személyeskedő megjegyzéseket tenni.
Nagyon egyszerű a dolog, tanulmányozd át a velük kötött szerződés feltételeit, ha te azokat maradéktalanul betartottad és sérelem ért, akkor meg van adva hogy hova fordulj.Az Ön és a PayPal közötti viták bejelentése szolgáltatásainkkal kapcsolatban
Lépjen kapcsolatba velünk, és jelentse az Ön és a PayPal közötti vitákat szolgáltatásainkkal kapcsolatosan.
Ha vita merül fel Ön és a PayPal között, célunk az, hogy megismerjük és megoldjuk a problémát, és ha nem tudunk kielégítő megoldást kínálni, akkor semleges és költséghatékony módon szeretnénk a vitát gyorsan megoldani.
Ha nem elégedett a panaszkezelés eredményével…
Ha a panasztételi eljárás befejezése után nem elégedett a szolgáltatásainkkal kapcsolatos eljárás eredményével, akkor az alábbi szervezetekkel veheti fel a kapcsolatot:
Európai Fogyasztói Központ (ECC-Net). Az ECC-Nettel, illetve a kapcsolatfelvétellel kapcsolatos további tudnivalókért keresse fel a következő oldalt: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network_en. Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). A CSSF a luxemburgi pénzügyi szektorban működő vállalatok (mint amilyenek mi is vagyunk) prudenciális felügyeletéért felelős hatóság. A CSSF-fel a következő címen veheti fel a kapcsolatot: 283 Route d’Arlon, L-1150 Luxembourg. A CSSF-fel, illetve a kapcsolatfelvétellel kapcsolatos további tudnivalókért keresse fel a következő oldalt: http://www.cssf.lu, vagy keresse fel az EU online vitarendezési oldalát a következő címen: https://ec.europa.eu/consumers/odr.De nem kell ez én tevékenységemet neked minősíteni.
Az még nem "ügyvédség", ha az egyoldalúan leírt, van amikor a teljes szituáció ismertetése nélkül megfogalmazott, nem igazolt kritikák elolvasása után van tőlem reakció az adott hozzászóláshoz.
Csak az lenne a neked megfelelő, hogy amit írnak itt krtitikát ahhoz csak támogató hozzászólást írjak? Az eszköztelen átlag polgárt támogassam akkor is amikor nincs igaza? -
Topikgazda
válasz #16729600 #39164 üzenetére
Ami probléma onnan indult hogy feltörték a hozzátartozód telefonját, a Google hitelesítő alkalmazást, így hozzáfértek a Gmail fiókjához, az Amazon és a PayPal azonosítóihoz így próbáltak meg vásárlásokat eszközölni a bankkártyája segítségével.
És akkor a PayPal.
Ezekből a vásárlásokból az Amazon féle nem teljesült, volt a PayPal vonalon egy 1100 $-os ami szintén visszafordult te hathatós ténykedésednek köszönhetően annál a cégnél ahol történt vásárlás, de a másikat az 590 $-ost azt már nem tudta leállítani a kereskedő, aminél csomag szállítás leállítást vártál el a PayPal-tól amire neki egyébként nincs jogköre.
Aztán nem vártad meg a reakciójukat, de ketten is javasoltuk az erre az esetre a legegyszerűbb megoldás alkalmazását, a kártyakibocsájtó banknál az adott fizetésre a chargeback eljárás megindítását.
Ez felülírja a PayPal hasonló kérését a bank felé, amit ők akkor indítanak ha a vizsgálatuk során egyértelművé válik, hogy a károsult nem volt oka a jogtalan vásárlásnak, a jogtalan bankkártya használatnak.
Szóval a kiváltó ok vizsgálata elsikkadt itt a PayPal szapulásban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39166 üzenetére
Ne haragudj de az hogy feltörték az adott módon a különböző fiókokat arról nem a PayPal tehet. Köze nincs hozzá.
Ha nem fértek volna hozzá az azonosítókhoz, akkor a PayPal-on keresztül nem fizették volna ki ezeket a dolgokat. Egyáltalán nem foglalkozol azzal a ténnyel hogy valahogy bejutottak a PayPal fiókotokba.
Egyszerűen nem vagy hajlandó tudomást venni arról sem, hogy milyen módon lehet megoldani azt hogy a hiányzó pénzed megkapd.
Ha valakiben felmerülne, az Amazonra nem lehet a PayPal-on keresztül bejutni és a Gmail fiókot sem lehet átvenni a PayPal-on keresztül. Egy hacker támadás áldozatáról van szó aki a sok érintettből egy logikai gondolatment mentén a PayPal-t teszi felelőssé.
Az ok-okozat összefüggés nem a PayPal tevékenységétől indul.Nem nekem írtál, de itt a topikban egy olyan véleményt, kritikát írtál le, ami nem felel meg a valóságnak, téves következtetéseket vontál le a PayPal-al kapcsolatban és így ez megtévesztő megnyilvánulás volt, erre ha nem is tetszik neked reagálni fogok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs