Új hozzászólás Aktív témák
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2567 üzenetére
Szériaszámot és aktivációs kulcsot a DEMO vagy TRIAL verziókhoz is kérni kell a cégtől. Egy sima regisztráció után ezt neked elküldik mailben.
A hibaüzeneted az elején gyanús, hogy a Média menedzsered betöltési hibájára utalhat. A média menedzsert újra kell telepítened és kész.
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2569 üzenetére
Sima ügy ez is.
A kamerádról beviszed Vegassal a filmet - editálod - és rendereled.
Ha DVD-t akarsz belőle írni: MPEG 2-be renderelj 720*576*25fps PAL
Ezt bármelyik DVD lejátszó megeszi, nem kell DIVX-nek lennie.Nem értem miért szükséges DIVX formátumba tenned az anyagot. De, ha kell, akkor sem szükséges külső kódoló, Vegas tud menteni AVI-t is.
Természtesen használhatsz mindenféle kóder/enkódert elképzeléseid szerint.Ha csak számítópre kellene jó minőségű videó, akkor is megfelelő az MPEG2, de ha gondolod válogass a halom renderelési formátum között. Ajánlott a MOV, mert azt eszi OSX is. De szép kódolású a WMV is. Mindezt Vegasból, mindenféle konvertáló nélkül.
Ha valamit megoldhatunk Vegassal, akkor minek külső program?
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2572 üzenetére
1. a kamerádból kijövő AVI, az a formátum ami esetedben a legvszteségmentesebb, vagyis jó! Dolgozz abban és sak renderkor állíts más formátumot.
2. Mint írtam, ha DVD, akkor MPEG 2 PAL DVD, minden más mehet netre. Sokan WMV-ben, MOV-ban dolgoznak netre, de eltrjedt a FLASH videó is. Ezt ezzel a konvertálóval érde el a legjobb minőségben: Total Video Converter
Gugli a barátod!
3. Custom Video beállítások: (ahány ember annyi féle)
ami szabványosan jó lehet Neked:
- 720*576
- 25 fps
- lower fields
- bitráta folyam CBR vagy VBR
- ha CBR, húzd 9,8-ra
- ha VBR a max. legyen 9,8 a minimum meg elég 3,5-4000 értéken is
- advanced video: Éveket mesélhetnék, hogy mi micsoda! Ezeket alapesetben hagyd.Audio:
- stereo
- bitráta elég 224-en
- frekinek nem kell 48 KHz-nek lennie DVD-hez. Elég a 44,1.Ennyi
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2574 üzenetére
Amenyiben rendelkezel Full HD felbontású kamerával, akkor abban a formátumban szerkeszted az anyagot majd szintén MPEG2-ben kell renderelned csak BluRay (bluprint)-be.
Azt fogod ráírod egy BR lemezre és bármelyik BR játszó eszi. Tulajdnképpen minden ugyanaz, mint a DVD esetében csak a videó nagyobb felbontású, de a folyamat egyforma.Ha anyagodat BR formátumban rendereled ki, azt hiába írod DVD lemezre, normál asztali DVD lejátszó nem fogja érteni zt a formátumot. Nem azért, mert a TV-d nem full HD-s, hanem mert a DVD player nem kezeli ezt a formát.
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2575 üzenetére
Látom szükséged lenne egy tanfolyamra, mivel alapvető videó ismereteid is hiányoznak.
Keress meg: 30-299-2105
Egyébként hamarosan indítunk egy Multimédia iskolát, ahol DJ/Producer/hangtechnikusi és videó vágó/szerkesztő/producer képzésekkel várunk mindenkit.
CBR = constans bit ráta = fix tömörítési arány használata
VBR = variálható bit ráta = megadott max-min érték közötti változó arányú tömörítés -
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2587 üzenetére
a 720 576 arra enged következtetni, hogy standart pal felbontás, ez upper fields first lesz, legalábbis a vegast kivéve minden program szerint úgy van
HA egyben szeretnéd az anyagot leszedni, akkor szerintem erre egy másik progit használj, ami nincs felvértezve jelenetfelimseréssel, vagy ezt kell a vegasból kibutitani, cyberlink powerdirectora, és a pinnacle studio ja biztosan tudja, mert ismerősnél komplett kazettákat huztunk így be
A studioban ki kellett kapcsolni a powerdirector meg asszem nem tudja ezt a future tszép progi jó progi a vegas de van pár igen idegesítő dolog benne, pl ilyen az hogy a smart rendering nem igen akar nekem müködni
holott az általam említett másik 2 progiban ez nem okoz gondodGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2591 üzenetére
Elmondani nem tudom, de megmutatni igen
[link]
(#2589) ekimaster
Azért nem az általam említetteket használják, mert azok nem profi progik, hanem otthoni barkácsolásra készültek
eből fogva egyszerübb valamelyest a felületuk, pl nem lehet olyan sok dolgot beállítani egy film készitéskor, mint a vegasban, ami lehet hátrány, lehet előny
Előny abban az esetben, hogy olyan is tudják használni, akik jó esetben be tudják a kamerát kötni a gépbe
hátrány akkor ha valaki testre akarja szabni, hogy mit és hogyan mentsen ki.
Én is végig próbáltam ott mindent , és ahogy az elöttem szoló semmi változás nem volt
Még a finel cutra vagyok kiváncsi, ha lsz időm akkor felerőszakolom a gépre a max os -t
és meglesem..[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2594 üzenetére
Az MPEG a szükséges tömörítési arányt a videó-adatfolyamban képkockán belüli kódolással (intra frame coding) a JPG-hez (és MJPEG-hez) hasonló módon; és a képkockák közötti kódolással (inter frame coding) az ismétlődő (redundáns) vizuális információk kiszűrésével valósítja meg.
Váltottsoros videó tömörítésekor az intra frame coding tömörítés lehet "intra field" és "inter field", attól függően, hogy a félképeket (fields) a tömörítő külön önmagukban, vagy az egy frame-hez tartozó félképek közötti redundancia kiszűrésével kezeli-e. "Intra-frame, intra-field" tömörítés pl a Sony HDCAM SR rendszerben alkalmazott MPEG 4 SP (Studio Profile) és "intra-frame, inter-field" pl a DV videó kódolása — bár ez nem tartozik szorosan témánkhoz, mert nem MPEG tömörítés.
A képkockán belüli (I frame) kódolásnak a JPEG tömörítés az alapja.
A képkockák közötti (inter frame) tömörítés azt használja ki, hogy a mozgóképek rendszerint olyan képszekvenciákat tartalmaznak, amelyekben a legtöbb képkocka hasonlít a megelőző ill. következő képkockára, vagy azonos velük és ezt a redundanciát ki lehet szűrni. Az MPEG tömörítés általában "inter-frame" rendszerű, de (amint később láthatjuk) lehet "intra-frame" is only I Frame kódolás esetén.Képtípusok
Az MPEG videó képcsoportokból (GOP - Group Of Pictures) épül fel, amelyekben három különböző képtípus előre meghatározott sorrendben követi egymást:I-képek:
Intra frame coded - csak képkockán belül kódolt. Csak olyan információt használ fel, amely a képkockán belül megtalálható. Az egyes képkockákon belül JPEG tömörítést alkalmaz, amely az MJPEG tömörítésnél ismertetett DCT transzformációra épül. Az I-képek tömörítési aránya viszonylag csekély, de közvetlen hozzáférési pontokként szolgálnak az MPEG video-adatfolyamhoz, ami a pozicionáláskor, szerkesztésnél, vágásnál (ebből adódóan a broadcast MPEG2-nél) nagyon fontos.P-képek:
a P (predicted) képkocka az őt megelőző "I" vagy "P" képen alapul, azokat használja referenciaként. Ezt nevezik "forward prediction"-nek ~ előre haladó jóslásnak. A P kép a megelőző I vagy P frame képrészleteinek elmozdulását, illetve a képtartalmak közti különbséget rögzíti. A videó egymást követő képkockáiban az objektumok alakja általában nem változik. Az MPEG a P (és B) képekben az objektumok elmozdulását mozgásvektorokkal írja le, a mozgáskompenzációs eljárás segítségével. Az eltérő alak- és színinformációk meghatározása a megelőző (I, P) kép megfelelő információira épül, a különbséget, változást kódolja. A P-képek tömörítési aránya nagyobb, mint az I-képeké. Mivel a P-képek P-képből is származtathatók, előfordulhatnak közöttük hibásak is, és további hibaforrásul szolgálhatnak a hibás frame-et referenciaként használó képkockák kódolásakor.B-képek:
a B (bidirectional) kép a megelőző és rákövetkező "I" vagy "P" képkockákat is felhasználja referenciaként. A kódolás a mozgáskompenzációs technika felhasználásával, a P-képekhez hasonló módon, de két irányból történik. Ezt az eljárást "bidirectional prediction" ~ kétirányú (két irányból történő) jóslásnak nevezik. Az eltérő alakinformáció rögzítése a megelőző és következő I vagy P kép alakinformációinak átlagolásán alapul. A B-képeknek a tömörítési aránya a legnagyobb. A B-kép nem szolgál referenciaként más képek kódolásakor, ezért nem terjeszt hibákat sem.Sub-GOP
A GOP-n belül az I és P képtípusok számát (amelyekből következik a B képek száma is) a kódoló határozza meg. Az I, P vagy B képek különböző aránya nagyban befolyásolja az elérhető képminőséget az adott adatátviteli sebesség mellett. Legkedvezőbb beállításuk nagyon sok változó függvénye, igen nagy szakértelmet vagy tapasztalatot igényel.
A képcsoportban (GOP) az I képek frekvenciáját, másképpen fogalmazva a köztük lévő intervallumot jelölik N-nel. Az előbbi példaképeken tehát N=9.
A GOP további alcsoportra osztható. A GOP-re alapozva a P illetve a megfelelő B képkockák frekvenciájának jele: M, a különféle tömörítők ezt nevezhetik SubGOP-nak is. Az előbbi példaképeken M=3.
A gyakorlatban egy másodpercnyi MPEG videó rendszerint 2 I frame-et tartalmaz. PAL (25 fps) rendszerben tehát általában N=12, NTSC-ben (30 fps) N=15, de a különböző igényekhez nagyon sokféle beállítás tartozhat.
Mivel az I és P képekhez (ha van) ugyanannyi B kép tartozik (ha van) és I P vagy B, ezért N mindig osztható M-mel."Only I Frame" tömörítés
Szélsőséges esetben a GOP N lehet 1, ekkor minden képkocka I frame. Ez a képkocka-pontosan szerkeszthető MPEG. Szerkezetéből adódóan adatátvitele az MJPEG-hez hasonló. Többnyire MPEG-2 alapú broadcast nemlineáris editáló eszközökben (NLE) használják. Természetesen a megfelelő minőségű MPEG "only I frame" kompresszió extrém magas bitrátát igényel. (Másképpen fogalmazva, ha egy videót IBP frame-es tömörítés helyett ugyanolyan bitrátával only I frame beállítással kódolunk, a minősége sokkal rosszabb lesz, hiszen nem kapta meg a jó minőséghez szükséges sávszélességet a tömörítő.)
Az egyébként szabadon állítható "N" és "M" értékek Video-CD formátumnál meghatározottak. Az "N" érték a DVD-videónál is szabályozott (PAL rendszerű DVD-nél N=12, NTSC rendszerűnél N=15), bár a legtőbb lejátszó kevésbé érzékeny erre a beállításra.
A különböző képtípusok beállítása mellett az MPEG képminősége szempontjából fontos a mozgásvektorok pontos beállítása. Erre a jobb minőségű hardveres- és szoftveres tömörítők adnak lehetőséget. Minél nagyobb területre terjed ki a különböző képrészletek elmozdulásának figyelése, a mozgásvektorok kiszámítása, annál nagyobb a műveletek számítási igénye.VBR vagy CBR?
Az MPEG tömörítés során elérhető minőséget az állandó- (Constant BitRate - CBR) vagy változó adatátviteli sebesség (Variable BitRate - VBR) mellett, az MPEG-1 minőségénél részletezett képtartalom is befolyásolja.
Könnyen belátható, hogy ha a tömöríthetőség szempontjából változó (eltérő redundanciájú) képtartalmat kódolunk (és majdnem minden felvétel ilyen), a VBR tömörítés azonos tárfoglalás mellett (tehát azonos átlagos bitráta értéket feltételezve) rendszerint jobb minőséget eredményez, mint a CBR kódolás. VBR tömörítésnél a jól tömöríthető (mozgásszegény, nagy homogén felületeket tartalmazó) felvétel-részek alacsony bitrátára kódolása lehetőséget ad az enkódernek a nehezen tömöríthető (gyors mozgásokat tartalmazó, részletgazdag, vagy zajos) részek magasabb bitrátán történő kódolására , ami a képminőség szempontjából biztosít(hat)ja az egyenletességet, szemben a CBR-rel, ahol az állandó adatátviteli sebesség kényszere miatt a előbbi képtartalmaknál (az eltérő tömöríthetőséghez viszonyítva) hol feleslegesen nagy bitráta mellett, hol pedig - a nehezen tömöríthető részeken - relatíve túl alacsony értéken történik a kódolás, ami változó és gyakran nem megfelelő képminőséget eredményez.A VBR tömörítés viszont problémás lehet az átlagos adatátviteli sebesség (avarage bitrate) szempontjából (ami fontos, ha pl. hosszabb anyagot írunk lemezre - tehát csak meghatározott méretű tárfoglalás engedélyezett), hiszen a kóder nem tudhatja előre, hogy milyen képtartalommal találkozik a jövőben (azaz, a még nem kódolt videoszakaszon), ennélfogva a kvantálás mértékét is csak becsülni tudja, tehát előfordulhat, hogy vagy a képminőség nem lesz a legideálisabb, vagy az átlagos bitráta tér el jelentősen a beállítottól. Mindezen segíthet, ha a tömörítő képes a többmenetes VBR kódolásra, amely - nevéhez híven - végigelemzi a teljes videofile-t, majd ezt követően készülhetnek a beállított bitráta paramétereknek (átlagos-, minimális-, maximális bitráta) pontosan megfelelő "menetek"; a végső MPEG stream elkészítése. Ezekből adódik, hogy az MPEG kódolása során a legjobb képminőség a többmenetes VBR tömörítést alkalmazó szoftverekkel érhető el.
Na ilyeneket oktatunk a tanfolyamunkon! Van mit tanulni igaz?
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2597 üzenetére
Most lehet, hogy nem értem pontosan a kamerával kapcsolatban a kérdésed
Ha a felvétel már el van készítve akkor az olyan, amilyen
Ha 3:4 aránnyal, tehát nem a szélesvásznú pállal vetted fel akkor a gépen is így szerkezd
és ha a jövőben kamerázol akkor már mehet a 16:9
Tapasztalatom, hogy ebben az esetben a fekete csikot alul és felül odateszi a program, elképzelhető, hogy figyelembe veszi, hogy normál arányú a monim
Én eddig nem tudtam a szélesvásznú felvételekből olyat csinálni, hogy a normál tévén kövérnek látszanak az emberek rajta
Nekem nincs kamerám, de ismerősnek egy pár avi ja ill, mpegje itt van.Én ujjabban a DVD fab platinummal rippelem a korongot
Majd ha kell akkor vagy shrink, vagy DVD renuilder-t használok,
A DVD fab is tudja a zsugorítást, tehát hogy DVD 5 re alkalmassá teszi, de lassabb mint a srink, minősége szemre ugyan az, akkor már legyen gyorsShrinket szoktam a tv ből a tv karival felvett anyagok zsugorítására, hiszen, ezen nem ütközik ki a shrink ill. dvd rebuilder végeredményében a különbség
úgy tartják, hogy a dvd rebuilder jobb minőségben dolgozik, elhiszem...
már csak a többmenetes miatt is, de a sebességét a shrinknek azért nem lehet figyelmen kivül hagyniGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2604 üzenetére
ha divx es videokat akarsz a korongra tenni, menuvel miegymással akkor használhatod ezt pl
[link]Tmpeg dvd author tudja a mozgó menut, nem is kell külön progi abbol szedi, amire mutat
De hogy vegyesen avi és mpeg ezt passzolom, meg kell próbálni, de nem biztos, hogy fog menni .
Amúgy az avi file od, nem igen lehet mpeg és mpeg2 formátumú, vagy ha az akkor rossz kiterjesztése vanGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
ekimaster
tag
válasz Raharin #2604 üzenetére
Nem kell semmi más, elég a DVD Architect.
Azokat a fílmeket, amiből menüt akarsz készíteni Vegasban szerkeszted és mented.
Ezeket behúzod DVD Architectbe és hozzájul linkeled az adott videókat, amit lejátszon, mikor klikkelsz rá.Animálható gombokat, mozgó hátteret simán megoldod DVD Architecttel.
Ha nem megy javaslom a tanfolyamunkat! 30-299-2105
Vagy keress a neten DVD Menü Maker programokat, amiket direkt DVD menüzésre találtak ki, de DVDA-nál jobban paraméterezhető és egyszerűbb nincs.
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2608 üzenetére
A Vegas viszi az mpeg et is
és még sok mást is
Nem csak a tomoritetlen avit, vagy mire értetted ?(#2607) ekimaster
Igen szerteném Mac os x et feltenni pc re
Merre induljak, nem mostanában fogom, mert nem igen érek rá erre mostanában, de talán összel több időm lesz kisérletezni ..[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2622 üzenetére
ha a kamerád interlace módban rögzít, ez a jellemző, akkor átteheted progrssivre, de ettől nem lesz több képi adat benne
tehát a minősége sem lesz jobb
Ha a felvételt katodsugárcsöves televizión fogod megnézni, akkor hot mindegy , hogy mire van állítva, mert az interlace ben jeleniti meg a képet
Anno mikor haverral dvd ét rippeltünk jött mindig azzal, hogy deinterlacelni kell, tehát prograssivre tenni, kioprübáltam, és a tft én visszanézve nem láttam szemmel különbségetinterlace azt jelenti amúgy, hogy minden második sorban vagy "információ kirajzolás " egy időegység alatt
ha upper, akkor minden páratlan - utána páros, ha lower, akkor minden páros, utána páratlanban, nem tudom mennyire volt így érthető.
A számítógépedben meg vagy a vga kari hw-eresen vagy a videolejátszó meg deinterlaceli ha kell mert különben csikozodna.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2624 üzenetére
A végsőt, hogy a kép milyen lesz, úgy is a tv tulajdonságai határozzák meg.
Feltéve, hogy a kamera normál sebességben rögzít...Innen gondolom, hogy mindegy a interlace vagy progresive
Egy biztos, ha composite bemeneten /1 db rca a videonak / küldöd be a tv be a jelet , akkor tuti interlace, ha RGB /jellemzően scart, tudja / akkor lehet progresive megjelenítés is lehetséges elvben hiszen ekkor a képpontokat közvetlenül vezérli /ezt olvastam valahol/, ez a tv leírásából kiderül
Talán valami progiba beküldve a képet kiderül, hogy milyenben van
De pl lekapod a flaskmpeg nevü progit, az elvben megmondja az mpeg 2 esről, hogy milyen
De ha jól emlékszem a gordian knottnál amikor a legelső muveletet csinál valami indexelés vagy mai a progi is kiírja
Én megnéztem most egy sony DV kamera nyers felvételét az interlace volt, ha ez segít valamitMegjegyszem, hogy amikor a DVD playert így kötöttem be a tv re /Videoton katodsugárcsoves/, akkor rgb előnye, az álloképeknél kijött oly módon, hogy hogy a felirat pl menun vagy ilyesmin nem rezgett, vagy nem rezgett annyira
mozgó képnél nem volt különbség, ez igaz volt a készülék saját menuszerkezetére is, ezek ugye jellemzően álloképek
A Philips, digital scan - t tudó, szintén katodsugárcsöves készüléken, itt nem lehetett kiválasztani külön, hogy RGB vagy mást fogad a scarton, azt írta, hogy az ext1 - en ha van rgb akkor abban müködik, nem vettem észre különbséget, mikor ugyanazt a playert dugtam az ext 1 és ext 2 csatolóba.Ettől eltérő hdmi stb... csatlakozókat még nem is láttam, arról nem tudok semmit sem...
A nevem azért ez, mert amikor bereggeltem minden a valódihoz hasonlító foglalt volt, és akkor volt ez a gép új és ilyen cpu van benne
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
-
Core2duo6600
veterán
válasz Raharin #2703 üzenetére
Én ezzel csináltam a digizlést.
Az eszköz csak a pinnacle studiobal dolgozik együtt, esetleg más Pinnacle termékkel.Miutan a vágásokat megcsináltam
Mpeg 2 be mentettem, dvd nek megfelelően, de egyéni beállításokat használva
Pl a hang elég volt 192 Kbit / s -en
Majd következett az authoring.
Majd ha a méret úgy hozta akkor DVD shrink.
2 órát ki lehet így tenni egy DVD 5 re, a tv én lejátszva korrekt.Másik lehetőség, hogy miután kimentetted mpeg 2 be a megvágott cuccost, utána divx be vagy xvidbe kódólod.
Ugyan a Vegassal kapcsolatban kérdezted a dolgot, ott is próbálkoztam annak idején, de iszonyatos nagy file méretek esetén sem tudtam normális minőséget elérni, ill. elfogadható minőség elfogadható file méret mellett ez nem jött össze.
Amiért javasltam a pinnalce nek a kagylóját, hogy rendelkezik kifejezetten vhs hez használatos szinkron erosítő funkcióval, amikor tv tunerrel próbáltam.
Akkor állandóan elvesztette a szinkron jelet.Ez egy járható út.
És nem kell ide oda renderelgetni.Mekkora bitrátával toltad be ?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Daneeka
senior tag
válasz Raharin #2754 üzenetére
Asszem az overscan-ről beszélsz, lényege, hogy a tv kicsit "belenagyít" a videókba.
Preview ablak fölött van az a háló alakú jel, ott bekapcsolod, hogy mutassa "Safe Areas"-t, akkor látni fogsz a preview ablakon két téglalap alakú rácsot. Na a kettő közül valamelyik az a határ amíg tévén is látnia videóidat, ami kilóg a vonalakon túl, azt levágja a tévé mert "túlnagyítja", de majd valaki kijavít ha nem így van. Ja meg ha jártas vagy a tévéddel kapcsolatba akkor ránézhetsz az 1:1 Pixelmappingra, vagy valami képbeállítást találni ami natívban adja a képet. -
BigBadPlaYeR
senior tag
válasz Raharin #2753 üzenetére
Raharin: VirtualDub-hoz van ilyen addon. MSU logo removal vagy valami ilyesmi a neve. Én nem próbáltam még, de más azt mondta, hogy ugyan nem tökéletes, de használható.
horgaszb: Ahol el akarod vágni, odaklikkelsz, megnyomod az "S"-t, mint split, mindkét végén, a középső résznél megfogod az egyik végéd, nyomod a CTRL-t és "összenyomod" az eventet. Vagy széthúzod, ha lassítani akarod. Részletesebb leírás a szignómban lévő linken.
ekimaster: A hangokat külön-külön, vagy egyben akarod kiementeni?
[ Szerkesztve ]
"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
válasz Raharin #2883 üzenetére
Hangsávon jobbklikk, properties, normalize. Ez "feltekeri" a hangerőt, de ha zajos a felvétel, azon nem segít, a zajt is felerősíti. Azt most fejből nem vágom, hogy zajszűrő plugin van-e hozzá alapból, de létezik.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
BigBadPlaYeR
senior tag
válasz Raharin #2898 üzenetére
Vegas 8-ban én eléggé megelégedtem a gyári MP4-el. Amúgy meg az a javallott, hogy csak azt a codec-et tedd fel, ami kell a kódoláshoz. Videólejátszáshoz teljesen felesleges codec pakkokat telepítgetni. Ott van pl. (szerintem) a világ legjobb videólejátszója KMPlayer. Vagy ott a VLC is. Egyiknek sem kell semmilyen telepített codec.
"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
kissgy1028
csendes tag
válasz Raharin #2903 üzenetére
A hangerő beállítását még a renderelés előtt kéne elvégezni, mivel utána már körülményesebb és nem is lesz a végeredmény olyan tökéletes , és a hanerő beállítása után úgyis mégegyszer ki kell renderelni.
A hangsávra felpakolt audio objektumok hagerejét egyenként kéne beállítani. Ezt egyszerüen megteheted a hangsávon az egér segítségével. -
Új hozzászólás Aktív témák
● BigBadPlaYeR leírását olvasd el, mielőtt kérdezel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest