- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64041 üzenetére
Nem lehet hogy hűtőfolyadékot kellene cserélnie? (csupán megfigyelés hogy az öregedő folyadék nem tudja ellátni már teljeskörűen a hűtést)
Amúgy attól függ, ha 4000 rpm-en engedte lefelé 55-60 km/h-val gázadás nélkül, akkor nem biztos. Olyankor is dolgozik a motor, "akkor körbe-körbe forog, csak szív meg sürít meg gyújt meg kipufog..." . Bocsánat a csapongásért, szóval olyankor is dolgozik, melegszik, a megtermelt hőt el kell vezetnie, a motorfék hatást a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz történő súrlódása adja (meg még pár dolog) és mint ahogyan megtanultuk fizikából, a súrlódás hőt termel. Hogy a termosztát nyit e, vagy mindig nyitva van azt igen gyorsan ki lehet deríteni, ha álló helyzetben üzemmelegen kikapcsolt ventilátorral is elindul a venti a hűtőn, akkor a termosztát valószínűleg jó. Addig kell pörögnie amíg a hűtőközeg vissza nem hül, ezt egy OBDII olvasóval meg egy ingyenes android appal frankón lehet nézni.
Ha reggel jéghidegen nem megy egyik venti sem, akkor a termosztát zárva van. Némi időt igényel, de könnyű tesztelni ezt az elméletet.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo IV
- Hardcore café
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen