- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz Harkovz #64649 üzenetére
Na ez is úgy lesz. Már 2 éve megvettem bele a motult, de keveselltem a kilcsit benne. Már bánom, akkor le kellett volna engedni ezt a bejáratós retyót.
Én is úgy gondoltam, hogy a következő 35ösnél már nem lesz ilyen retek. Most majdnem kibogarásztam a feltöltő csavart elől az osztóműből, de megadta magát a célszerszám amit kókányoltam. Holnap folyt köv.
[kép: pont előtte megy 2 centite a rozsdásodásra hajlamos kémény]ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
SirKero
őstag
válasz Janusz001 #64635 üzenetére
Most lesz az évforduló és megküldték az idei díjakat. 2019.02.hó S-Cross.
Kötelező K&H 27 660/év B10.
Casco: 111 000 / év . 10% önrész vagy 100 000 HUF. Öt éves koráig avulásmentes + évi egy gyári szélvédőcsere.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
ncc1701
veterán
Bakker, beírom én is. Bónusz max, 2012-es insignia A 119e a kötelező, nem is tudom, melyik rablóbandánál.
-
dethroner
veterán
Eddig a külföldi benzin jobb mint a hazai, legendának tartottam, mert csak a 20 évvel ezelőtti ukrán és román benzinnel volt dolgom, azok meg hát na
Szombaton átugrottam a horvátokhoz, és ott csak E5 benzin van, szerencsére olcsóbban is mint a mol E10. Tény hogy nem sokat mentem eddig vele, de a fedcom szerint 5 decivel kevesebb az átlag fogyasztás ugyanazon az útvonalon.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #64654 üzenetére
Azért kíváncsi lennék, hogy mi történne a váltóval, illetve a diffművel, ha a szerviz cserélné előírás szerint (vagyis soha) az olajokat. Gyárilag vajon mi lehet benne?
Előttem jársz két évvel, kíváncsi leszek, hogy bevállnak-e a csere olajok. Majd írd meg légyszíves, hogy konkrétan melyik típusokat tetted bele (Harkovz véleményére is kíváncsi lennék). Nem lehetséges, hogy a gyári olaj egy csodaszer (mivel soha nem kell cserélni) , és csere után tönkremegy a hajtómű?
Elég béna helyre tették a betöltő csavart, lehet, hogy le kell hozzá venni a kipufogót? Egyáltalán, hogy töltöd be a megfelelő mennyiséget? Kíváncsi lennék, hogy a szerviz hogyan csinálja.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #64662 üzenetére
Neked is allgripes a géped?
Ez most a hátulja, nem akartam mindkét lábamon lőni magam, ha valami nem úgy sül el mint terveztem :-)
[Ez ment bele] majd jelzem 1-2 hónap múlva mit gondolok róla.
Neked milyen a motorban a motul eco?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #64663 üzenetére
Igen, AllGrip-es.
Csináltam egy ilyen matricát, amin minden fontosabb paraméter megtalálható:
Nekem nincs jó fülem a motorhangokhoz, csak remélni tudom, hogy nem "rosszabb" (főlegm hogy magyar termék ), mint a gyári EcStar. Egyébként frissen beletöltve tompább hangon járt a motor (ami természetes), de most 1-2 ezrer km után sincs rossz hangja, szerintem.
TommyY
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #64664 üzenetére
0,9et megivott a difi simán. Nem ment mellé, csak mikor megtelt pont jókor álltam meg, olyan 20csepp ment az aknába, megemeltem jobbról ne petyegjen a fejemre
Volt viszont bronz kopadék az olajban. Így ez a gl4 gl5ös olaj pont jónak ígérkezik, mivel a bronz meg a csak gl5 nem barátok.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
rasky
senior tag
válasz szabonagyur #64665 üzenetére
100-as OMV-t tankoltam legutóbb...tényleg több a fogyasztás Meglepő.
-
ncc1701
veterán
Akkor félreérted a gyárat. Mint nyilván tudod, ez nekik üzlet, és ha tönkremegy valami a gari lejárta után 1 nappal, nekik az a legjobb. Ezt hívják élettartam garinak. Nyilván nem vagy olyan bolond, h bevedd. Nincs olyan kenőanyag, ami örökéletű lenne. Ezt akkor hiheted el, ha 3 évente lecseréled a kocsidat, mert akkor majd szív vele a következő tulaj.
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #64663 üzenetére
Én is ugyanilyet vettem a váltóba, csak nem 75W-85, hanem 75W-80 viszkozitásút.
A lelkemre kötötték, hogy még véletlenül se sima GL5 olaj kerüljön bele, hanem GL4 vagy pedig a mindkettőnek megfelelő GL4/GL5. Így ezt vettem bele.
TommyY2:
"Egyáltalán, hogy töltöd be a megfelelő mennyiséget? Kíváncsi lennék, hogy a szerviz hogyan csinálja."
[link] -
roti86
őstag
válasz Qtya123 #64675 üzenetére
A feltöltésből nagyjából ennyi látszik ebben a videóban: [link] . Tölcsér és cső kombó.
Qtya123: A váltóolajból sima 75W kell bele, nincs mögötte szám, nézd meg a könyvét. Lassan nálam is esedékes lesz, nem a km miatt (S-Crossnál könyv szerint 150K-nál kell cserélni), hanem az életkor miatt, ami ha jól emlékszem 96 hónap.
Ha már feljött a váltó és diffiolaj csere. A betöltő és leeresztőcsavarra szoktatok tenni tömítőt? 2006-os Swift szerelési könyvében (S-Crosshoz sajnos nincs ilyenem ) benne van, hogy kellene hozzá:
Viszont rákeresve ritka, mint a fehér holló és az ára sem baráti. Mivel lehet ezt helyettesíteni?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz burgatshow #64651 üzenetére
Ha ez a suzuki barta fehérváron akkor 21 nyarán még nem volt ilyen gépük (ami azóta változhatott, akkor teljesen normálisan megmondták hogy ebben van náluk jobb, én akkor vittem máshova átmosós módszerrel cserélni az automata váltó olaját).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Gyöször #64682 üzenetére
Lehet, hogy veszek majd ilyet. 1-2000 km múlva esedékes a WagonR váltóolajcseréje is.
Amúgy nekem ilyen Sealey fecskendőm van, ami elzárható a tövénél, így afféle mennyiségpontos tölcsérként is használható akár, amibe előre bele lehet önteni a friss nedűt, nem kell a flakonból kiszívással vacakolni.[ Szerkesztve ]
-
fogkefe21
kezdő
válasz Tom1939 #64681 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy hova vitted végül? Hozzájuk járok én is, de eddig még nem volt aktuális, reménykedtem, hogy tudnak majd ott segíteni, de ezek szerint akkor nem. Gondolom nem kötelező nekik, mivel élettartam garancia van. Bár sok márkaszerviz klímát sem szerel, mintha az sem a kocsi része lenne.
-
roti86
őstag
válasz Qtya123 #64691 üzenetére
Na fasza, én is úgy osztom az észt, hogy a könyvét meg sem nézem a kocsiba
Holnap lemegyek megnézem, lehet összezavart az újabb 2016 utáni Cross használati útmutatójában (ez van meg pdf-ben) már a 75W szerepel:
Tudom, ebben már a 6 sebességes váltó van a K14 motorokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz roti86 #64692 üzenetére
Félre akarod itt vezetni az embert... Nem fog menni, figyelek ezekre.
Amúgy valószínűleg az 5 sebességes vs. 6 sebességes váltó miatt van az eltérés.
De ott van például a motor is. Az M16A a régebbi motor, mégis abba a 0w-20 a javasolt olaj, míg az újabb K10C és K14C motorba meg a "vastagabb" 5w-30. Úgy tudom, hogy elsősorban a csapágyak mások és amiatt van a különbség a motorolaj viszkozitásban. De az is lehet, hogy az olajvisszavezető furatok is kisebbek az M16A motornál, de ez csak az én tippem.Ahogy látom az általad belinkelt 2016 utáni füzetet, nem csak a 75W és 75w-80 között van különbség, hanem a cserében is.
Az közös a két füzetben, hogy a gyáritól eltérő olajra 45e km-es csere intervallumot ír elő mindkét könyv.
De látom, hogy a gyári váltóolajra csak ellenőrzést ír elő neked. Az én szervizfüzetem a gyári olajra is ír csere intervallumot, nem csak az ellenőrzést.
Mégpedig 150e km vagy 5 év intervallumot.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Most lesz 2 éve ,hogy nálam van az SX4. Soha nem hittem volna (ránézésre) erről az autóról,hogy ilyen jó. Hiába fapados, akkor is ezt gondolom róla.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
szabonagyur
félisten
Kértem be árajánlatot 1. éves szerviz, mind2 szűrő, motorolaj, meg első átnézés, egyik helyen 60e, másik 70e.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ncc1701
veterán
válasz Tom1939 #64694 üzenetére
Ez aktuális ár. Ebben benne van a váltó olaj + munkadíj. Sztem ilyen 200ekm körül már megéri, addig maradnék a hagyományos megoldásnál (2x leeresztés+feltöltés, így a negyede megmarad a régi olajnak).
De ez nyilván autó függő is, van olyan automata, aminek az egész alja cserés, mert abban van a szűrő.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen