Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz KubanitoS #12007 üzenetére

    Szigorúan a saját meglátásaim:

    -A Toyota 1 év / 15 000 km olajcsere periódust javasol, amelyik előbb van.
    -Amennyire én olvasgatom a témát és hallom a beszámolókat, ha megfelelő gyári minőségű 0W-20 olajat kap (olvastunk olyat, hogy a gyári szerviz is 0W-30-at tesz bele, de itt is általában a 0W-20-at mondják a topictársak, hogy ragaszkodjunk hozzá), a 15 000 km-es periódus (egy éven belül ugye) is megfelelő lehet.
    -A Toyota alapból 3+2 év garit ad, így eleve gyári szervizbe célszerű hordani, a [hibrid garancia] feltétele ez (illetve az 1 év / 15 000 km betartása), ami 10 évig szóló garanciát jelent a hibrid részegységekre. A gyári szerviz nem vészes egyáltalán árban.
    -Ezen kívül alapvetően csak arra kell ügyelni, hogy a sebességváltóban is cseréljenek olajat. Ezt néha a gyári szervizben is hanyagolják, de függően ki mit javasol, azért olyan 100 000 - 150 000 km után illik lecseréltetni.
    -Ezzel együtt azért egy Toyota hibrid autóval 10 év után se nagyon szabadna probléma legyen, ha gondos gazdája van (ie.: nem felejti el az olaj- és szűrőcseréket).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák