Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz No.01 #12025 üzenetére

    Kezd az a gyanúm lenni, hogy a kisebb karosszéria együtt jár a lengéscsillapító gyengeségével... Nekem a kiváló Fiatban Kyb volt (előző tulajnál kellett cserélni), egyszer volt jobban teher rajta nálam, egyből nyomot ki olajat, plusz rozsdás volt már a szár. Ha már Kárászy, felújítás tetszett volna elsősorban, de volt akciósan random márka kauffernél, így kb 8k volt párban a történet :D Itthon cseréltem, csavarok azért nehezen adták magukat (egy gyengébb minőségű crova toldó bánta, rendes anyagú már bírta a strapát), az autót komplett hátsó felét megemeltem és alábakoltam, kerekek le, onnantól hozzá lehetett férni. Lengéscsillapító gyártójának függvényében a szárat rögzítő anya oldásához kellhet célszerszám, bár e téren végképp nem tudom, a Toyota mennyire hasonló az európai márkákhoz.

Új hozzászólás Aktív témák