- Windows 10
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- PHP programozás
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
OCTAMD
őstag
válasz Csabroncka #20099 üzenetére
Denso az eredeti Toyota is ,sőt ugyanaz és kb 40000Ft egy pár ,de ugyanaz a Denso dobozos 12-13000Ft
Sokan keverik az eredetit azzal amit 4+ba kapnak ,na az nem az amivel az autót szerelik
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Dare2Live
nagyúr
Amíg volt assistance = évekig hordtam 4+ban és mindig gyárit raktak olajszűrőből, légszűrőből is. Olajszűrőn ugye látszik, légszűrőnél meg a gyári nem passzol vágni kell belölle így ha nem voltam bent se volt nehéz észrevenni. (Bezzeg az utángyártott az mmre passzol )
Viszont vízpumpa cserénél ha nem vagyok ott visszatöltötték volna a felfogott hűtővizet... miközben a leírásban anno ott volt hogy tartalmazza a hűtőfolyadékot. Miután szóltam nekik, hogy na ne már... gyári előkevert pinket raktak bele. Most múlt el 9éve, hogy hűtőfolyadék volt cserélve már meg is rendeltem az új hűtőfolyadékot... kiváncsi vagyok milyen lesz állagra leeresztésnél.
Amúgy eléggé megdrágult a 4+. Olajcsere... egész jó árban van de 10éve 130K volt a kuplungcsere. Most 285K...
szerk: Olajtémában én is arra húzok, hogy olcsó API SPs olaj persze betartva az ACEAt is ha van és sürített csere.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
No.01
őstag
válasz honeker #20104 üzenetére
Sajnso vagy sem, de manapsag az nem szamit soknak egy markaszervizben.
Nekem egyebkent nem az oradijjal van a problemam. Ha valami normaido szerint 1.5 akkor az legyen 1.5*X
Viszont par alkatreszen azert tobbet keresnek, mint az "indokolt" lenne. Az ha ratesznek mindenre egy picit az meg rendben van nekik is be kell szerezni, raktarozni kell stb.
Viszont a gyertyakat en privat ugyfelkent szo szerint fele annyibol tudtam volna megvenni megbizhato forrasbol.
Ennek tukreben gaz csak az "idohuzas". Szerintem -
No.01
őstag
válasz ncc1701 #20108 üzenetére
OK, de az nem toolless. En szemely szerint nem allnek neki meg egy regi autonal sem nyomatekkulcs nelkul. (tudom en, h sokan cserelik anelkul is, de az nem nekem valo)
Ezzel szemben a legszuro es a pollenszuro valoban egyszeru es rakeszulessel sem tobb a korabban irt 20 percnel.
...ja es pollenszurobol konnyen talalni klasszisokkal jobbat a gyarinal (Mann Biofunctional) -
OCTAMD
őstag
válasz honeker #20110 üzenetére
Rengeteg iridiumos gyertya 180000km felett is hibátlan,pl.az Auris hybrid gyertyája az SC16HR11 simán tudja én 227000km után cseréltem,és hibátlanul működött még akkor is
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz OCTAMD #20114 üzenetére
Komolyan nem ertelek! En inkabb elobb cserelek mindent, h tutira jo legyen, (nyilvan ez sem jo kornyezeti szempontbol) de te a masik vege vagy ami siman lehet karos is ami sokkal tobbe is kerulhet, mint amint megsporoltal. (korabban valtoolaj)
Jelen esetben egyenetlen alapjarat esetleg gyujtaskimaradas...
Atlag Akosnal ennyi km meg nem jon ossze tul hamar igy siman lehet, h belerohad.Nem, nem mondom, h mindig, de ha beut a krach akkor fujhatod.
-
OCTAMD
őstag
Az amerikai lehet persze hülye , mégis 12év 120000 mérföld cserét határoz meg az iridiumos gyertyára.pl.sc16hr11
Sokan nem prevencióként hanem perverzióként cserélgetnek alkatrészeket,ami egy baromság
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
pècsimunkás
addikt
válasz OCTAMD #20117 üzenetére
Egy Angliában èlő ismerősöm minden olajcserènèl kicserèlteti az összes fèktarcsát, ès fèkbetètet.
Először azt hittem, hogy hazudik, de rá kellett jönnöm, hogy szimplán elmebeteg.
Elèg jól bejött neki az èlet, de ilyet normális ember nem csinál!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
OCTAMD
őstag
válasz pècsimunkás #20118 üzenetére
Nekem a 2010 decemberi autón még az eredeti van 411000kmnél
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz OCTAMD #20117 üzenetére
Az amcsiknal meg az olajcseret eroltetik... tan ~7500km ha jol emlekszem.
A perverzio es a prevencio valoban kulonbozikpècsimunkás:
Az azert durva es eszmeletlen felesleges is. Mert ha a hegyekben elne ahol napi szinten jar fol es ala akkaor meg tan lenne ra minimalis magyarazat, de igy.
Nem vagyunk egyformak na -
őstag
Ma megnéztük a Lexus LBX-et csak olyan szalonban beülésig. Elől kellemes volt de hátul szűkebbnek éreztük mint a yaris crosst a kicsit nagyobb tengelytáv ellenére (rögtön utána beültünk a yaris crossba is). A csomagtér ebben a méretben ok ha első kerék hajtású. Szép autócska, de nem volt olyan nagy vágy utána röviden összefoglalva.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pècsimunkás #20118 üzenetére
Ez legalább akkora hülyeség, pénzidobás mint időn túl cserélni.
"régebbi" yaris motor vonalon vagyok elég tájékozott ott egy jól sikerült 1szfe/2szfenel aki rendesen cseréli max 15.000kmenként olajat = 0w20/0W30/5w30 ott a lánc, vezérlés túlnyomó részt 500.000km után is gyári. Aki elhuzza annak akár már 100.000kmnál becsörög... aztán lehet cserélni.
Nem nagyon kérdés megéri e időben cserélni az olajat.Rosszabb féle 1nrfe/1krfenel meg a kérdés az, hogy 100.000kmnél már erősen eszi az olajat és 150.000kmnél kuka/generál kell vagy 200.000-250.000kmnél kezdi enni és 300.000-350.000kmnél kuka a motor.
Itt se kérdés megéri e időben cserélni az olajat.....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Tom1939 #20125 üzenetére
Múltkor kollgámmal voltunk tesztvezetni LBX-et és UX300h-t.
LBX: Városban zseni egy fiatal párnak vagy nyugdíjas budai hölgyeknek. De 15+ millió kicsit erős ilyen felhasználásra.
UX300h Luxury (dupla első-oldalsó üvegezés): Pályatempónál olyan, mintha le lenne kicsit húzva valamelyik hátsó ablak, konkrétan hátulról jött a szélzaj. Annyira drága lett ez is már, hogy ott van egy belépő ES vagy NX nyakán.. Azért egy ES-ben megvan a "megérkeztem" érzés, az UX ettől messze van.
Idén már nagyon szeretném lecserélni a V40-et két dolog miatt: kellene az automata váltó és az Apple CarPlay, de teljesen tanácstalan vagyok.
"Less but better" - Dieter Rams
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #20129 üzenetére
Igen, ha csak a forma szamit
Nemtudom ki hogy van vele, de mi is lattunk, ultunk mas autokba is. Volt ami jobban tetszett, volt ami kenyelmesebb volt, a 3. meg tan praktikusabb, de azt amit a Toyota tud a hybrid rendszerevel azt sehol mashol nem kapod meg. A vegletekig megbizhato, meg egy nagy Highlander is teljesen vallalhato szinten tud fogyasztani es nem relative hanem abszolut mertekben.
Nekunk ez fontosabb...
...masnak meg mas es igy van ez jol -
Dare2Live
nagyúr
válasz xEon1337 #20128 üzenetére
yaris crosst teszteltem a 3hengeres motor szörnyű volt. Rálépsz a gázra nem is lőzésnél csak egy pirosnál való elindulásnál és nem az, hogy felbőg hanem hogy a csúnya 3hengeres hangon bőg fel.... ééés levillognak olyan sebességgel indul el.
Az 2.0as motor is bőg ha rálépsza pedálra de sokkal szebben és sokkal kevésbé kell és megindul ahogy kell... de UXnek megnézted a csomagtartóját? Jóval kissebb mint a V40é.
Ebben a kategóriában hamár volvod van akkor pl XC60ra, meg persze németekre is rá kell nézni pl BMW X1/X2...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Dare2Live #20132 üzenetére
Hybrid volt vagy "sima" szívó benzines az a yaris cross? És ha hybrid 116 lovas moci volt vagy már a 130-as (egyikkel sem mentem még, csak 2,5-es hybrid tapasztalatom van)?
Én imádom a volvót, de nem mertem mert megbízhatósági adataik utóbbi pár évben a béka feneke alatt vannak (bár ha egy 5-6 éves vagy idősebb használt az akár szuper is lehet).
X1-X2-től nagyon eltanácsolnék mindenkit ha a 7 sebességes duplakuplungos automata van benne, abban én féltem múlt nyáron amiknál (bérautó volt, csili vili új). Valami borzalmasan lassan indul álló helyzetből (és nagy gáz nem segít, akkor ugyanúgy egy örökévalóság csak utána kilő), szabályosan hiányzott a rav4-em...
-
closer
csendes tag
válasz Dare2Live #20132 üzenetére
A Limonál elérhető Yaris Crossról ellentétes tapasztaltom van:
Városban, sport módban teljesen jól 'húzott', a 3 henger hangja sem volt vészes. Ez talán a 130 lovas verzió. Pályán gondolom már máshogy viselkedik, ott nem teszteltem.
A szintén az említett flottában szereplő A-osztályra nálam köröket vert vezetési élmény tekintetében. Abból minél gyorsabban ki akartam szállni
#20128
UX-re elég komoly kedvezményeket (2-3m) adnak a listaárból, így közel LBX árban van. Cserébe +1 henger és cca. +60 ló. -
KTTech
veterán
válasz Dare2Live #20132 üzenetére
Nem tudom, melyik Cross-t tesztelted, de engem még soha nem villogtak le... sőt, általában 15-20m előnyöm van a következőhöz képest a sorban. A hangja meg olyan, amilyen. Akinek szebb hang kell, fizessen többet Mondjuk szerintem szebb a hangja, mint a Yaris MK3 1.5 4 hengeresnek...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz closer #20135 üzenetére
UX-ből kiváncsi leszek a következő generációra mert a mostani +30 centi hosszal tudja a kisebb csomagtartót az LBX-nél... Mondanám hogy a hátsó ülés lábtere is kisebb de az már csak szőrszálhasogatás lenne (kb mindegyiknél nulla, ez volt ami főleg nem tetszett az LBX-ben, átülve yaris cross is jobb volt).
-
pècsimunkás
addikt
Ma kicsit kikormoltam az Aurist.
Sok helyi járat után, vègre kiszabadultam az autópályára, 208 volt a vège !180- ig húz rendesen, 190 mèg viszonylag könnyen megy, onnan azèrt belassul.
Jót autóztam
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #20138 üzenetére
1.2t? Chips pls. Hibrid turbo után.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
pècsimunkás
addikt
válasz Paxker315 #20139 üzenetére
1,2t, de mèg nincs chip. Ősszel megyek haza megint az autóval, akkor lehet megkapja majd.
Bár, a 2l, 300le, 400nm Golf, Leon, Formentor autókra rá vagyok kattanva .
Szóval meglátjuk a csipszet ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #20140 üzenetére
Egyszeri összeg, 100ezerbol megvan, aztán chill.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #20134 üzenetére
hybrid 116les. Valószínűleg közrejátszott, hogy CHR volt elötte utána tesztvezetve. Ahoz képest csúnya volt a hangja, sokkal hangosabb volt, nem indult érdemben meg. De nem csak a motorhang jött be hanem a kerék és szélzaj is.
Végül cégesként a GR CHR olcsobbra jött ki!! mint a GR yaris cross így nem nagyon volt kérdés melyik lesz megvéve.
Ami nekem nem tetszett CHRben, hogy nagyon kicsik hátul az ablakok nem lehet kilátni kb egy sötét lyuk és detto hátul kvázi nincs lábhely. A csomagtartó kb vicc. De mivel egyszemélyes kocsi lesz 70+os édesanyámnak teljesen mindegy mekkora a csomagtér vagy mekkora a hely/kilátás hátul.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
closer
csendes tag
válasz Tom1939 #20137 üzenetére
Csomagtartó tényleg csak mutatóban van a UX-ben , ahogyan az előző generációs CH-R-ben is, főleg a 2.0-s motorral (a mostani generációt még nem néztem).
A Yaris Cross-ban viszont ránézésre korrekt volt csomagtartó. Ott alapvetően a beltér olcsósítása nem tetszett. Nem adnék érte annyit, amennyit a szalonban kérnek - mondom ezt úgy, hogy a hajtás tetszett. Érdekes, hogy nyomatékban alig kevesebb ez a háromhengeres motor, mint az UX-féle négyhengeres.
-
őstag
válasz Dare2Live #20143 üzenetére
Akkor ha lesz 130 lovas lesz... Nekem a CHR nem tetszett amikor vezettem, de az 1.2t volt (nagyon gyengének éreztem). A GR CHR még az előző vagy az új? Mert ha új akkor jó az ajánlat nagyon (GR CHR GR Yaris Cross áron).
Closer: Kb a jazz crosstar nézz ki ellenfélnek, ott szerintem jobb a beletér (viszont a hybrid szerintem kevésbé jó, plusz nagyon úgy nézz ki nekem hogy Honda vagy elköszön Európától vagy kb ignorálja), és kb nincs gumiválaszték hozzá.
-
No.01
őstag
Segitsen aki esetleg kepben van: az uj 2024-es Rav4-ben van usb-c?
Mert ha jol remlik akkor a kozepkonzol aljaban csak 1db usb-A volt. (most probaltuk, de ez igy most nincs meg... ) -
No.01
őstag
válasz honeker #20147 üzenetére
Koszi az nekunk nincs is meg. (nem ultunk be hatra...)
Ami meglepo volt, h meg a tetoablak ellenere is elfertunk kenyelmesen es nem volt kiszamolva a fejter.**ja es, h az utasules ,ar nemcsakhogy allithato magassagaban, de mindezt mar elektromosan teszi. (a megfelelo felszereltsegi szinten termeszetesen)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Seat toledo leon 1m 99-04-ig bőrös ajtókárpit szett
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest