- AutoCAD
- Mesterséges intelligencia topik
- DIGI műholdas TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux Mint
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sequator
senior tag
Azért a CT és az Auris nem egy liga, kivéve ha csak annyiról van szó, hogy vigyen el A-ból B-be.
Auris és FL P3 ugyanúgy hengerfejes lesz, csak azok még fiatalabbak és nem tömeges a hiba megjelenése. A Toyota szervizjegyzéke nem tesz különbséget évjárat alapján, sőt minden 2ZR-FXE motor érintett. (Corolla, CH-R is) TSB EG-00573T-TME
A pluginnal az a baj, hogy fiatalabb nem lesz az sem és nincs a lítium akkujáról 25+ évnyi tapasztalat, mint a NiMH akkukról. Ugyan sokat futott plugin van (540ezer+ km), de csak most kezdenek abba a korba (11-12 év) érni, amikor a NiMH elszoktak fáradni.
Az csak a korábbi tapasztalat kivetítése az ismeretlen jövőbe, hogy a lítium akku nem romlik el. Ezen felül nincs bejáratott, olcsó módszer a javításra.
Az a 650ezres történet a PCH FaceBook csoportban meg különösen rossz üzlet volt, mert 750ezerért gyári új pakkot lehet kapni, ami a következő 10 évig jó lesz.
sautiasequator
-
No.01
őstag
válasz sequator #19501 üzenetére
Az a 750e-s gyari akkupakk beszerelve annyi vagy az meg erre az osszegre jon ra?
Egyebkent anno nekem azt mondtak meg a szervizesek is, h inkabb kell felni az inverter hibajatol, mintsem az akkupakketol.
Bar szerintuk az is nagyon ritka.Akarki akarmit is mond a Prius meg mindig nagyon megbizhato es ha az olcso uzemeltetes es az A-bol B-be valo helyvaltoztatas a ce akkor keves jobb auto letezik ezen feladatra. Szerintem.
se4ever2:
Nyilvan a rendelkezesre allo keret sok dolgot behatarol, de azzal azert szamolj, h uj akksi ide vagy oda az auto maga mar 310e-t futott.
Bar a kinti (holland) forumon tobb is van ami mar boven 400e sot 500e folott van es meg hasznaljak. (bar ott azert vannak erdekessegek. Anno olvastam, h voltak tagok akik a leeresztett valtotolajat elvittek bevizsgaltatni, h kideruljon mennyire van valojaban elhasznalodva)[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz sequator #19501 üzenetére
persze, első körben mi is p3-at kerestünk, de az auris2 azért jött, mert a p3 vonal el volt borulva, ráadásul az auris akkuhűtése nagyságrendekkel okosabban van megoldva, 20 perc alatt kikaptam bármikor a szűrőt, ráadásul 8 éves volt a kocsi, így most januárban még egy év hibridgarit megkapta, ráadásul erősített inverteres példányt kerestem, találtam.
A ct szép, két embernek.
A fb sztorit pont azért dobtam fel, mert konkrétan a bélázás egyszerűen már nem éri meg, csak a hype megy jó ideje, emiatt jelentősen drágult és hát.... szerintem minimum kétséges az eredmény, meg azért jó lenne egy kimutatást látni, hány fiatal hsd-t törnek össze európában, aminek ide kerül az akkupakkja, de ez egy másik történet.
A másik dolog, hogy a p3fl/auris már a módosított hengerfej-tömítést kapta, emiatt is jóval később következik be a probléma, de ez tudomásom szerint itt már nem jellemzően anyaghiba miatt.
A plug-in annyiban szerencsésebb, hogy ugyanolyan km futás mellett nagy valószínűséggel kevesebb a benzinmotor "üzemórája".
A másik pedig az, hogy a li-ion akkuk már nagyon sok éve nagyon sok helyen bizonyítanak, pl amperáknál sem jellemző az erős degradáció, úgy tűnik, hogy csak rossz hőmenedzsmenttel sikerül ezeket mindenhol megölni.[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
Miért kellene félni az inverter hibától?
Veszel egyet bontva kb 120000Ft ,de lehet olcsóbban is és kicserélni bő 2 óra ,nem egy nagy dolog ,pár egyszerű szerszám kell csak ,semmi extra
Annyira figyelni kell ,hogy a bontott ne az alap régi szar A betűs inverter legyen ,hanem valami komolyabb C vagy R esetleg K
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
Hülyeség amit mondtak ,a régi A betűvel jelölt invertereket kerülni kell ,kb ennyi.
2015 nyár után meg már eleve nincs is meghibásodás ,tehát ha vesz az ember bontottat ,akkor érdemes a címkét nézni ,bárcsak ennyi bajuk lenneYukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
-
sequator
senior tag
válasz OCTAMD #19505 üzenetére
Nem is kell tőle félni, az autó 15 éves koráig ingyen cseréli az invertert a Toyota. Hivatalosan csak akkor, ha az invertert érintő visszahívásokat elvégezték, de volt akinek azok hiányában is cserélték.
Egyébként az R betűs miben van? CTben? Olyat még nem láttam.sautia
sequator
-
-
sequator
senior tag
A bélázás mindig is csak akkor érte meg, ha csak néhány modul cserével olcsón meg akarta valaki úszni. Ahogy nő a cserélendő modulok száma és a piacról fogynak a NiMH modulok, egyre drágább lesz. Volt nem régen olyan időszak, hogy Béla és a többi szerelő is kifogyott a modulokból, szerintem lesz is még ilyen.
Azt meg a PCH csoportban kitárgyaltuk, hogy érdekes módon mindegyikbe legfeljebb 3 éves használt pakkok kerülnek.
Ahogy fentebb linkeltem, a Toyota hivatalos szerviz útmutatása alapján minden évjáratú 2ZR-FXE motor érintett a hengerfejtömítés hibájában. Nincs okom kételkedni és nincs meg a szakértelmem, hogy felülbíráljam a Toyota mérnökeit, arra meg lusta vagyok, hogy a ToyoDIY.com-on megnézzem, hogy az új cikkszámmal rendelkező tömítés került-e gyárilag valamikortól bármibe is.
Ezen felül vannak a piacon utángyártott tömítések is és biztos vagyok benne, hogy sokan azt rakják, rakatják be a gyári helyett, mert a gyárinak megkérik az árát.
A plugin is lehet lutri, nálunk 2 db P3 plugin is áll a környéken, egyiket sem töltik soha. Nem is lehetne rendesen itt a belvárosban, csak nagyon sok macerával és/vagy nagyon drágán. Én töltöm, de olyan kicsi a hatótáv, hogy városon belül is simán kifutok belőle, így az EV használati arányom 20-22% körül van.
Nem a degradációtól kell tartani, a sima hibridekben 6,5 Ah gyárilag az akku, a P3 pluginban 21,5 Ah, így a degradáció soha nem fogja annyira lerontani, hogy hibrid módban ne legyen jobb egy gyári sima P3nál.
Inkább az elfáradó anyagok miatti cellazárlattól lehet tartani, mert az nem tervezhető. A P3 pluginban még folyékony elektrolitos tasakos NMC cellák vannak. hiába vigyáz rá az autó, ahogy csak tudKi tudja, hogy milyen időtartamot bírnak, ?
sautiasequator
-
OCTAMD
őstag
válasz sequator #19511 üzenetére
Én nem kértem a Toyota márkaszervizes bevizsgálásból és hogy esetleg hetek múlva elvégzik az ingyenes inverter cserét ,vettem egyet 50000Ft alatt és kicseréltem ,A---K azóta hibátlan
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
Ment ma elottem egy masfel hetes Corolla Cross. Miert van az, h a kipufogodobbol eloremeno cso olyan szinten logott, mintha nem gyari lett volna?
Rakeresve a neten egy ket kepen latszik, h ez nem egyedi eset. Lehet tudni, h ez vajon miert van?
Egyszerubb igy a gyarban felszerelni vagy esteleg nem jo radiusszal hajlitottak? -
Yeffy
veterán
Udvozletem,
2+ eve vagyok egy 2017-es FL hibrid RAV4 mk4 boldog tulaja, viszont lenne ket kerdesem.
1. par honapja eszrevettem, h a bal hatso lampam elkezdett parasodni. kiderult, h valami repedes van valahol rajta, a szigeteles megserult, ezaltal ott bemegy a nedvesseg. ez javithato valahogy hazilag, vagy csak csere? nekem azt az infot mondták, h ez nem javithato, mert egybe van ontve, vagy mi, csak csere bonto/uj/aftermarketra.
illetve, ha nem csereli az ember, lesz barmi baja? pl elektromos reszt er a nedvesseg, zarlatot okoz, ilyesmi.2. napok ota kutatok az utan, h hogy lehet az autoplayt kikapcsolni a BT-s GPS-es fejegysegen? sokan panaszkodnak ra netszerte, es nekem is elojon, h miutan csatlakozott a telom, automatikusan inditja a legutobb hasznalt zene appot, foleg, ha mondjuk "uresen" adok ra egy egyseg hangerot. rohadt idegesito. már oda-vissza atnyalaztam a beallitasokat, semmit nem talaltam errol az autoplayrol. ez a fajta van benne.
valakinek otlet?[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
-
KTTech
veterán
Akkor rosszul kutakodtál. A zene elindítása az autóhoz kapcsolódó telefon feladata, nem az autóé... az autó csak annyit csinál, hogy engedélyezi a lejátszást a fejegységen keresztül a telefon számára (pont úgy, mint a BT hangszórók). Ha értelmes zenelejátszód van a telón, akkor azon belül engedélyezhető vagy tiltható a "Resume on BT" funkció. Alaphelyzetben ez engedélyezve van, rendszerszinten.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #19523 üzenetére
már vegigfutottam ezeket a koroket.
- Spotify nem hiszem, h noname lejatszonak szamit, de nem tudom benne allitani. mondjuk ez az o szegenysegi bizonyitvanyuk.
- Poweramp szinten nem valami garazs app, abban van is ilyen opcio, konkretan ki van kapcsolva, h Resume on BT, de hiaba, az auto lesz@rj@. ha az volt utoljara hasznalva, akkor azt fogja inditani, kérés nelkul. a BT-s fuleseim erdekes modon nem ignoraljak ezt a beallitast.akkor ez most hogy is van? illetve, ha Alaphelyzetben ez engedélyezve van, rendszerszinten, akkor a fejegyseg miert irja ezt felul az engedelyem nelkul?
ha akarmelyik BT-s fulesemet csartlakoztatom, es azon nyomkodom a hangerot mondjuk, zene nelkul, semmi nem tortenik azon kivul, h kapom a visszajelzest, h allitottam a hangeron. pontosan ugy, ahogy annak mukodnie kellene. tehat csak a fejegyseggel van ez a problema.
illetve nyilvan poenbol vannak tele kifejezetten Toyotas forumok is ugyanezzel a problemaval, droid/szifon mobilokkal egyarant, amire kb senki nem talal megoldast, azon kivul, h vagy a fejegysegben kapcsolja ki a telora, h Stream for audio, vagy a telo BT beallitasainal a fejegysegre.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
A Poweramp nem indítja el a lejátszást, ha ki van benne kapcsolva a "Resume on Bt". Kivétel, ha Android auto-n keresztül csatlakozol, arra ugyanis nem vonatkozik. Én is ezt használom, és sem a Yaris MK3 HSD, MK4 HSD, sem a Yaris Cross HSD-vel nem volt gondom (több telefonnal: Huawei P30Pro, Honor Note 8, Samsung Note 10+ 5G és Samsung Flip5 5G, Android 8 és 12 közt).
A lejátszás elindítása az alapértelmezett, azt nem bírálja felül a fejegység.
A maps/waze hangerejét nálam nem a hangerőgombbal hanem külön menüben kell állítani, ha AA-n kapcsolódok, BT-n mondjuk nem használom egyiket sem.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Bal0924
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, problémám.
A Yaris-hoz kijött egy szoftverfrissítést.
Állítólag letöltötte a frissítést, és mikor rányomok, hogy frissítsen.
Kiírja hogy 10percig tart mire frissít, ez rendben van, folytatom..
Erre csak ezt csinálja és nem történik semmi. (otthagytam sokáig és semmi)
(Mintha az előző frissítésnél is hasonlót csinált volna, de akkor nem tudta rendesen letölteni a frissítést és újra letöltötte, majd frissített.. Ha meglehetne csinálni vele hogy töltse le újra, de nem lehet. )Tud valaki tanácsot adni?
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #19525 üzenetére
akkor szerinted kepzelodok, mikor a sajat szememmel latom, es a fulemmel hallom, h elinditja a Poweramp-ot harom kulonbozo telefonon is, ha az volt utoljara hasznalva?egy kis folyamat abra illusztracionak.
hallgatok zenet > bezarom az appot > a biztonsag kedveert kenyszerleallitast is teszek > csatlakozik a fejegyseghez > nyomok egy hangero fel/le-t a Maps miatt mondjuk, de akár csak ugy > tadamm, Poweramp/Spotify ott folytatja, ahol abbahagyta. de van amikor magatol is csinalja, nem is kell nyomnom semmit.
csak ez a fejegyseg csinalja ezt, semmi mas BT-s eszkoz nem, egyik telon sem (harom kulonbozo Androiddal hasznaltam).nincs AA-m, nem arrol beszelek. ez a fejegyseg nem tud olyat, sima BT A2DP kapcsolat. de még az AA beallitasaiban is kilottem, h ne inditsa a zenet csatlakozaskor, hiaba nem tudom hasznalni/irrelevans ebben a helyzetben.
mashogy nem tudom leirni, amit konkretan tapasztalok, a Poweramp-nal kikapcsolt Resume on BT mellett is.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Flashback
addikt
-
honeker
őstag
válasz ddsteel #19539 üzenetére
Meg emeled én be fujtam szilikonnal a rugot + a lufit is ki vetem a szeleptüt ki preseltem belöle a levegöt a szelepsapka vissza csavartam olyan lett mint egy nyelv és be csuszott a rugoszem között……1.5 bar és kész áfásan fél óra
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
őstag
válasz honeker #19542 üzenetére
Ez nagyon komoly, nem is tudtam hogy létezik ilyen
Én is mindig szenvedek, ha sok csomag, vagy hátul ülnek, minden fekvőrendőr egy rémálom
Ez amúgy mennyire legális? Pl műszaki előtt érdemes kivenni? Gondolom azért befolyásolja a rugózást.
Aurisnál melyik típus kell? Prius 3? Nincsen 2014-es.. -
polonic
félisten
Azt esetleg tudjátok, hogy mekkora dugókulcs való a kerékcsavarokhoz 23-as corollán alufelninél?
-
Yeffy
veterán
Ugy latszik, a BT problema megoldas nelkul marad.
A hatso lampas kerdesemre esetleg tud valaki infoval szolgalni?Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz Flashback #19548 üzenetére
Jo neked, de gondolom neked AA van? Az nekem nincs. Ezt az old school fejegyseget meg tudtommal csak penzert frissítené a Toyota, annyira meg nem izgat. Bár az lehet, h csak a terkepre vonatkozik, nem tudom. Mindegy is.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Flashback
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs