-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
psycroptic
őstag
Szemezgetek egy Hybrid Aurissal 2016.12. gyártású 5km-t futott, van valakinek tapasztalata róla? Azt értem, hogy a Toyota 1997-től gyárt Hybridet és hogy a Prius az etalon a Hybrideknél, de más egyéb mi az ami nagyon vészes árú ha elromlik, arról fogalmam sincs.
PSNID: Tomy83PS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3105 üzenetére
Ugyanaz a technika van benne, mint a Priusban. Néha olajat kell cserélni (motor+váltó is), inverter hiba volt gyakrabban előforduló a 3. szériában. Spórolsz a fékkel is, stb, abszolút ajánlott
[ Szerkesztve ]
-
psycroptic
őstag
válasz molnarpeter #3106 üzenetére
Köszönöm szépen! Akkor belevágok és remélem összejön a biznic!
PSNID: Tomy83PS
-
rob210
nagyúr
válasz psycroptic #3105 üzenetére
A kollégámnak van imádja, egy forintot nem kellett még költenie rá, 2014.11. havi ha jól emlékszem az övé.
Én egyszer ültem benne imádni valóan suhan amikor csak a villanyhajtás megy.(kötelező, persze játszik, de az minden autónál van)
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3107 üzenetére
Plug-in hibrid verzió nem játszik?
-
psycroptic
őstag
válasz molnarpeter #3109 üzenetére
Azt sem tudom, hogy az mi. Sejtésem van: valahova be kell dugni tölteni? Nem hiszem, hogy meg tudom oldani, mert utcán parkolna az autó és nincs "konnektor"...
(#3108) rob210:
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3110 üzenetére
Igen Nagyobb akku, többet tudsz csak villannyal közlekedni, zöld rendszámot kaphat, de konnektor közelsége nélkül valóban ésszerűbb a normál hibrid (legalább nem kell annyi akkut hurcolni )
-
Land
veterán
válasz tikshow #3098 üzenetére
Ajánlott kis Toyota szerviz, de hogy állapotfelméréssel foglalkoznak-e azt nem tudom: ToyoTeam Garage
Nekem is első genes benzines van 2 L-es motorral, de nekem még a 2000 előtti, tehát nem VVT-i.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
psycroptic
őstag
Magyar nyelvű kézikönyvet hol beszerezni Toyota gépjárműhöz?
PSNID: Tomy83PS
-
r0by
addikt
válasz psycroptic #3113 üzenetére
Én az itt látható e-mail címre írtam. Pár levélváltás után választanom kellett egy helyet a kereskedések közül, ahova mondták, hogy menjek be egy pendrive-val, amire rámásolják.
[ Szerkesztve ]
-
psycroptic
őstag
válasz psycroptic #3113 üzenetére
Beregisztráltam a Toyota.hu-ra és ingyen letölthettem.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
Azt hol lehet megnézni, hogy mennyibe kerülne navigációs programot telepíteni(Touch & Go azt hiszem a neve) az autóban lévő eszközre?
PSNID: Tomy83PS
-
L4mie
veterán
Sziasztok!
Kilyukadt a hűtőradiátorunk
Mentünk egyik városból a másikba egyszer csak egy pillanatra felvillant a motorhiba led, utána hőmérséklet mutató kezdett elszállni, szerencsére gyorsan le tudtam állítani a motort, de persze addigra jórésze elfolyt a hűtőfolyadéknak, jött a radiátorból a gőz.
Hatalmas szerencsénkre jött egy rendes helyi ember elvontatott minket egy közeli városba utána meg vizet töltögetve eljutottunk egy parkolóba ahol megszálltunk.Egyik szerelő olcsó megoldásnak ilyen lyuktömítő folyadékot ajánlott másik meg hogy cseréljük a radiátort.
Radiátor csere kb. 100.000 lenne itt kint, jól megcsapná a költségvetésünket, az meg mégjobban ha a tömítőfolyadék egy hétig működne és utána talán nagyobb baj lenne. Igazából max 7 hónapig használnánk még a kocsit, megéri kockáztatni a tömítőt, vagy perkáljunk?[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
180 dolcsiért lehet itt is szerezni utángyártottat, 80-100-ért bontottat, az olyan 36k az utángyártott és 20k a bontott, de ismerve az itteni szervízdíjakat szerintem olyan 200-250 dollárért cserélik plusz még a folyadék, mindenesetre kérek majd egy ajánlatot. A probléma, hogy ebben a városban nincs bontó, csak rendelni tudunk,de mivel nincs lakcímünk mert a kocsiban alszunk kempingekben ezért rendelni se tudok szóval meg vagyunk lőve ezért merült fel a tömítő
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
molnarpeter
nagyúr
Be tudod határolni pontszerűen, honnan jön a hűtőfolyadék? Trutyit semmiképp, esetleg JB Weld/egyéb epoxival megpróbálhatod ideiglenesen mérsékelni a szivárgást (lehet, hogy folyékony fajta kéne erre az esetre, hogy a lamellák közé is bejusson). Mindenesetre raktározzatok fel vízzel, legrosszabb verzió szerint x távonként megállva és utántöltve még mindig jobbak lesznek az esélyeitek, mint valami stop leak cuccal feltöltve.
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
válasz molnarpeter #3122 üzenetére
[link] akkor ezt hanyagoljam?
Víz az van, mivel hivatalosan lakókocsi ezért kell lennie 25 liter víznek a kocsiban, de tegnap már belenyomtam vagy 6 litert és szépen elfolyik, amúgy láttam hogy hol bugyog kb. meg a képen látszik a felső szivárgási vonal is, szóval valahol ott szivárog.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
molnarpeter
nagyúr
Hagynám utolsó mentsvárnak ezeket a cuccokat. Sajnos nem csak a radiátorban terül el, hanem a motor is kap bőven, és a végén több kárt okoz, mint hasznot Ha hagyod megszáradni a hűtőt (esetleg hajszárítóval megpróbálhatsz rásegíteni), úgy talán látszik majd. Azt is megpróbálhatod, hogy pár litert leeresztesz egy edénybe, hogy csökkenjen a szint, és abbahagyja a csöpögést, úgy már lehet dolgozni a száraz felületen. Forrasztást vagy ragasztást javaslom (epoxy), előbbinél óvatosan a kérdéses anyagvastagság miatt - elvékonyodhatott már az évek során. Nézted a radi mindkét oldalát, honnan jöhet a cucc? Egy közeli shop nem rendelné be az alkatrészt? Természetesen mielőbb csere fog kelleni, ha pár évnél hosszabb időre tervezel a járművel, én újat próbálnék szerezni, akár a legolcsóbbat. Talán még magad is ki tudod cserélni
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
válasz molnarpeter #3124 üzenetére
ááá végül bementünk a helyi direkt radiátorokkal foglalkozó szakihoz, előtte megkérdeztük a helyi autósboltokban 1-2 szakit mit ajánlanak reggel utána töltöttem és látványosan folyik :S szóval holnap cseréljük az egész kócerájt....sajnos kb. 96k ra jön ki.... 46k a radiátor + szaki óradíja ami.... valami eszetlen + folyadék, de ez van, legalább nem kell majd folyton aggódni és nézegetni a vizet.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
razzorr
őstag
Van valakinek itt auris kombi hibridje? Lehetőleg automata. De ha a hibriddel kapcsolatban van 1-2 jó tippje valakinek,azt is szívesen olvasom.
Lassan itt az idő az autó vételnek és szimpi a japó. Honda is esélyes volt,de nincs új kombija,na mindegy.
Érdekelne a hibrid megbízhatósága, esetleges javíttatási költségei. Az alapokat tudom,de valahogy félek belevágni.
Csak újban gondolkozom. Napi kis távokra lenne használva,néha hosszabbra. Kell valamitől paráznom? -
psycroptic
őstag
válasz razzorr #3126 üzenetére
Lassan két hete hajtom az új Auris Touring Sports Hybridet. Nem tudok rá mit mondani ez idő alatt csak azt, hogy még nekem is tanulnom kell a vezetést.... Első nap 7 liter feletti fogyasztást produkáltam, a mai nap teljesítménye már csak 5L volt. Szokni kell na! Napi 20Km-t használom. (10 oda 10 vissza) Ami furcsa benne, hogy ahhoz képest, hogy Toyota nagyon kényelmesre sikeredett.
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Ma megkötöttük a szerződést a Toyotával ! Veszek egy Aurist ! Jövő szerdán veszem át ! Remélem nem jön közbe semmi ...
Húúú , de nagyon messze van a jövő szerda !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz pècsimunkás #3130 üzenetére
Gratula hozzá, használd egészséggel.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Evil Snowman #3131 üzenetére
köszönöm !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz pècsimunkás #3130 üzenetére
Gratula!!!
Mas:
Menyire szerencses egy 100.000 km alatti 2013-as Avensis 2.0 D-4D autoba Castrol Magnatec 5W30 C2 olajat hasznalni? A Castrol honlapjan ezt az olajat ajanlja a ceg...
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
rob210
nagyúr
válasz MiklosSaS #3137 üzenetére
Akkor én leírom, mert tapasztalatom szerint nincs olyan kenési tulajdonsága mint a többi olajnak.
Nekem a renaultban az ELF bevált, a páromnak a tozoban a Total bevált.Előtte volt benne castrol, konkrétan hangosabban járt a motor.
Amikor lecseréltem neki megkérdezte mit csináltam a kocsival, hogy ilyen csendes.
Pedig ő nő aki csak hajtja a gépet és nem szerelő.Ismerősöknek is akinek én tartom karban a kocsiját, clio, avensis, focus, 307, laguna, és még egyy két megane.
Mindenki panaszkodott a castrolra. Amióta lecseréltem nekik más olajra azóta nincs gond.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz MiklosSaS #3141 üzenetére
Véleményem szerint amelyikre pénzed van, de a total bizonyított nálunk, és mi extrém körülmények között nem használjuk a kocsit, így nem fizetem ki a különbözetet a két olaj között.
De ezek csak az én tapasztalataim, ettől mindenki azt tesz a kocsijába amit akar.
Renault power
-
válasz Tele von Zsinór #3144 üzenetére
Tessék. Ez az oldal a segítségedre lesz.
-
+1
En is inkabb liqui vagy mobil1-et szoktam. Elvileg a Castrol a leghamisitottab olaj, nyilvan erre sosem lesznek statisztikaink, par eve lebukott orosz uzemben volt total, elf meg mindenfele hamisitott doboz.
Miklos: opieoils-t ajanlom, en onnan szoktam kint rendelni.
Liqui, eneos, mobil1 siman mehet, csak teljesitse az autod altal kert szabvanyt. Ha nem tema a penz es a legjobbat szeretned, akkor motul, de ez szvsz tulzas egy polgari avensisbe, de a dontes a tied.
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
válasz psycroptic #3129 üzenetére
Köszi a választ a többieknek is,de mivel neked pont az a gép van,amit szeretnék,kicsit faggatnálak. Vagyis szívesen olvasok bármi tapasztalatot,legyen az negatív vagy pozitív.
Természetesen vétel előtt mindenképpen ki fogom próbálni,már szinte biztosra vehető hogy az auris lesz.Még 1-2dolognak klappolnia kell és utána pontot teszek az autóvételre.
Átlagosan mennyi idővel kell japóéknál számolni új autó esetében? -
L4mie
veterán
válasz Tele von Zsinór #3144 üzenetére
Lehet váltóolaj csere ajánlott, nekem volt hasonló gondom a corollával, csere után pár száz km-re teljesen megszűnt a váltó beakadása.
Kuplung kopásnak más tünetei vannak. szerintem!Estima: Most meg első futómű felől hallok nyiszorgást nem függ gázadástól, mit tudok rajta megnézni, első körben nem igazán akarok szerelőhöz futni, mert itt iszonyat árak vannak ?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Safranek
aktív tag
válasz Tele von Zsinór #3144 üzenetére
Nekem a 2. vette nehezen.
A hogy előttem is írták váltóolaj csere . Utána megszűnt a problem .[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
psycroptic
őstag
válasz razzorr #3147 üzenetére
Nincs mit! Ha tudok válaszolok szívesen. Szerintem az változó, éppen milyen színböl, milyen felszereltséggel, mennyi darab van nekik raktáron. Negatívumot még nem tudok mondani, remélem nem is fogok... Maximum a felszereltség hiányát tudnám említeni, de az nem autó-hiba. A Toyota Safety Sense tud néha zavaró lenni, hidegben, reggel, mert még párás a szenzor elõtt az üveg.
PSNID: Tomy83PS
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen