- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- ASUS routerek
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3300 üzenetére
Èn magamnak cserèltem , azèrt viszem a Toyotához .
Meg hát a könyv is úgy írja , vigyem szervízbe ha nem alszik ki a lámpa .
Beszèltem tegnap azzal a szerelővel aki az előző autómat szervízelte . Ő is azt mondta , hogy menüben elvileg ki lehet kapcsolni . De ma próbáltam többször is , de semmi .
Mondta , azt is vigyem el hozzá , ha otthon leszek meglátja mit lehet tenni .
De , mondtam neki , h garis az autó , nem akarom máshova vinni , nehogy valahogy kiderüljön , aztán ugrik a garancia ...
Meg hát ott az 5 èv garanciám , amiből 2 hónap sem ment le .
Majd holnap délután- este megírom mi lett .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3301 üzenetére
Ok. Ez a légnyomásra figyelmeztető szenzor ez garanciás alkatrész vajon?
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3302 üzenetére
Remèlem . Ha nem , akkor otthon kiüttetem valahogy .
Szerk.: Gondolkodtam a felvetèseden . Ha fizetni kell èrte , legyen . Aztán az első műszaki előtt eltüntettetem megint , mert különben nem megy át műszakin .
A második műszaki előtt keresek egy 2014-15- ös autót , amiben nincs ilyen szenzor . Ez megy , egy másik autó jön . Nincs kedvem ilyen xarságok miatt szervíz és futkosni èvente 2x + a kötelező .
Azèrt vettem új autót , hogy ezt elkerüljem ![ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3303 üzenetére
A mókás az, hogy kiütni a fedcompból sem lehet, mert műszakin ellenőrzik, hogy működik-e.
Azaz leengednek egy kerékből 1.9 környékére és ha nem jelez, annyi, ha jelez, de fújás után nem tűnik el megint annyi.
Nem rég olvastam pont egy új versonál, hogy megvágták emiatt az első vizsgán.
Fene nagy biztonság, meg jó sok eleltromos kütyü.Renault power
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3305 üzenetére
Én kb. egy hónapja vettem egy garnitúra könnyűfém felnit nyári gumi garnitúrával, a téli maradt a lemezfelni. A (toyotás szerelő) cimbim rakta fel, és számítógéppel rögtön társította a kocsihoz. Erre elmondása szerint azért van szükség, mert az új jeladót automatikusan nem ismeri fel az autó. Ezután lehet a kívánt levegőnyomást kalibrálni úgy, hogy a beállított légnyomás után a SET gombot addig kell nyomva tartani, amíg hármat nem villan a sárga lámpa.
Az egyébként már komputerbe táplált kerekek cseréjét követően (pl. a téli szett felszerelésekor) pedig ezt úgy lehet "tudatni" a komputerrel, hogy 3 mp-en belül 3x meg kell nyomni szintén a SET gombot. Ezt követően, amikor elalszik a sárga lámpa, akkor átállt a másik kerékgarnitúrára a komputer.
Remélem, nem volt zavaros, ahogy leírtam.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz paolinho #3306 üzenetére
Érthetö, csak van, hogy ezt elfelejti a gép időközben.
Azaz nem jön elő a memóriájából a másik szett kerék.Baromság az egész, amennyi baj van velük, annyi biztonsági jelentősége nincs.
Tudom, hogy a hülyebiztosságra törekednek, de a defektet érezni fogod, vagy ha elhúz a kocsi.
Legalábbis én éreztem amikor az egyik elengedett fél bart.Renault power
-
Tegla80
addikt
Sziasztok.
(Gyors kozvelemeny kutatas....)
Adott egy 2000evj 1.0 yaris es az 5w30 olaj.
Ki mit favorizal?
-3 olajcsere volt miota nalunk a verda es eneos/valvoline/motul triumviratus volt/van most benne... km150e korul van es az elozonel volt vezerles csere mert csorgedezett alapjaraton.....azota csend van.....olajfogyasztas nincs.
Koszi[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3308 üzenetére
Hogy-hogy nincs?! Nincs a nyitott kesztyűtartó alatt balra lent? Akkor kalibrálni sem lehet mivel. Ez fura.
-
pècsimunkás
addikt
Voltam a Toyotánál . Holnap délre menjek vissza , kitörlik a hibakódot .
Amit a könyv ír az inicializálásról , arra is rákérdeztem . Azt mondták ,hogy egyszer mindenképpen ki kell törölni laptoppal a hibát , a következő alkalommal már lehet , hogy az autó menüjéből is meg lehet oldani . Tehát , lehet , de nem biztos !
Rákérdeztem a SET gombra is . Azt mondták , ha kevés a levegő a gumikban , és jelez a lámpa , és ha fel lett fújva a gumi , de nem alszik el a lámpa , akkor azzal lehet törölni a hibakódot .
Ha már arra jártam , mindjárt megemlítettem a szélzajt is . Annyira nem voltak meglepődve szerintem más is reklamált ez ügyben . Ha visszamegyek szabiról kell termint kérnem . És , ha visszamegyek termint kérni , mindjárt meg is említem , a jobb oldali tükörben levő kis hangszórótól jövő ,rendkívül idegesítő rezonáló hangokat is
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3312 üzenetére
Szintén voltam a szervizben, mert ahol a kerekeket szereltettem ott nem tudták a hibát kitörölni. A Toyotás ürge is a 3 szori set gomb megnyomását mondta és azt is hogy eltarthat akár öt percig is.
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3314 üzenetére
Mièrt nem törölték ki a Toyotánál ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
axlfsi
veterán
válasz pècsimunkás #3315 üzenetére
Nekem igy elsore atoknak tunik, aztan ki, hogy erzi; nem akarok megbantani senkit (plane, hiszen nekem nincs ilyen, nem tudhatom)... de azert reszemrol egyszerubb a kerecskere, annyi teny!
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3316 üzenetére
Bocsánat rosszul fogalmaztam: miután a Toyotás ürge kitörölte, azután magyarázta el, hogy hogyan is kell csinálni.
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3318 üzenetére
Ok , köszi .
Remèlem , az enyém is rendben lesz holnap .
A szabi után még jön amit fentebb írtam .Szerk.: Ingyenes volt , vagy kellet fizetni ?
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3319 üzenetére
Ha nem lettek volna a garnitúrák eltárolva az autó memóriájában(téli és nyári), akkor 10€. Így ingyen volt.
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3320 üzenetére
Azon gondolkodtam , megpróbálom reggel mègegyszer a gombot megnyomni 3x ! A gyári alufelni ment vissza rá . Hâtha ...
Ha nem megy , akkor meg viszem dèlre az autót a Toyotához .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
psycroptic
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3322 üzenetére
Ma reggel megoldódott nekem is .
Próbáltam gyorsan 3x a gombot megnyomni támadott gyújtás mellet . Semmi ...
Próbáltam járó motorral , semmi ...
A melóhelyen mègegyszer megpróbáltam . Ráadtam a gyújtást , gyorsan megnyomtam a gombot 3x , ès jó lett !
Felhívtam a Toyotát , lemondtam a termint .paolinho : köszi neked !
A teleirásod lett a megoldás !
Mèg egyszer :[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3323 üzenetére
Örülök, hogy minden rendbe lett! Végül is ez egy Toyota, komoly baj nem lehet vele
-
psycroptic
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz paolinho #3326 üzenetére
Amúgy csütörtökön megyek vele először haza .
Kíváncsi leszek milyen hosszú távot menni vele . Meg főleg a fogyasztásra . Bár , az biztos jó lesz , mert óriási forgalom várható , akkor meg nehezebb tempósan haladni .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
Ma nekiestem a yarisnak(1.0 benzin, 4 henger, 2001-es), mondom kicserélem a vízpumpát és a hosszúbordást! Na odaáig jutottam, hogy az anyós oldali motortartó bak csavarjait kivettem, viszont az alu rész az acéltól b@szott elválni, kalapáccsal is ütöttem, de nem jött szét! így cseszhettem, maradt az önindító levétele és zsírzása(na itt kidelült, hogy a bendix része szabad kézzel is kis erővel mozgatható, a rugó valszeg lelágyult, ezért reccsen télen a hidegben indítás után-cserés), valamint egy olajcserét eszközölten már rajta. Végre egy autó, ahol az olajszűrő leszedő használható, igaz nem fér el, de centinként lazít és működik!
A motortartó bakot hogy tudnám szétválasztani?
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #3331 üzenetére
most nézem, hogy elvileg a bak alatt is van egy csavar, ami alulról oldható?
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #3332 üzenetére
Most akartam írni pont, hogy a yarison trükkös a felfogatása a baknak nézd jól meg és rájössz mi a bibi.
De akkor már nem kell, csak ügyesen.Renault power
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #3329 üzenetére
Haza hoztam az Aurist .
Öröm volt vele autózni ! 150-es utazót simán tartja , 3000-res fordulatszám mellet 160-nál 3100 . De inkább a 150-et tartottam vele , 160 csak akkor volt , ha utol értem valakit , és , hogy lendületesebben menjek el mellette , oda léptem neki kicsit . Annyi -szerintem (!!!) - , hogy ha valaki 160 -vagy afeletti autópálya tempót akar stabilan , akkor nagyobb motorral szerelt autót vegyen .Fogyasztásról :
Kb 1 hete tankoltam tele , volt 80 km városi - munkába menő - jövő táv , 120 km autópálya , ahol stabilan lehetett tartani a 140 -150 km/h-t . Szóval : 200 km-re tankoltam 12 l benzint ! Az nagyon jó szerintem !Teli vágtam újra a tankot , majd az osztrák benzinkútig hol 160 - , volt ahol 100 km /h -val lehetett haladni . Meg volt baleset miatt stau ahol 3-4 km araszolgatás 45-50 percig . Ezen a szakaszon 7,4 l volt az átlagfogyasztás . A sok gyorsítás - lassítás miatt ,és az araszolgatás miatt ezt nem éreztem soknak . Amúgy a fedcomp 7 l átlagot írt ki ,7,4-et mértem ,ez viszonylag pontos szvsz .
Ausztriában megtankoltam , kb 250 km autópályán , persze megint kb 1 órás stauval , majd Magyarországon kb 400 km országúton , tegnap újra teli tankolva : 6,2 l . A fedcomp szerint 6 l .
Amúgy a Méganomban is pontos volt a fedcomp . Kb ennyire , mint a Toyotában .
Kb egyformán fogyaszt a mostani autóm mint az előző , de persze ez sokkal jobban megy !Szüleimnek , rokonoknak tetszett az autó !
( Viszont ...! Édesanyám szerint a Mégane hátsó ülése kényelmesebb volt ! Az tényleg , olyan fotelszerű ... Bár se a Mégane , sem az Auris hátsó ülése hosszú távon nem érint )
Szerk .: Kellemes húsvéti ünnepeket !
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
Majd egy következő körben, mert a generátor is csapágyas, elnyomja a motor hangját, így azt is helyre kell hozatni, ma megkapta a nyári gumikat, tegnap az olajat, csendesebb a motor tőle, bár a generátor veszett hangja elnyomja.
Betyáros kis autó 276 ezer van benne, de olajcserètől olajcserèig kibírja úgy, hogy egy deci olaj sem hiányzik belőle, tökèletes állapotú a motor benne! -
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3334 üzenetére
Nem tudom Neked melyik Aurisod van, de nekem az 1330-as, és ez 110-nél pörgött 3ezret a mai tesztem szerint.
-
-
etejedu
őstag
válasz pècsimunkás #3339 üzenetére
Ne viccelj már! Nem mondta senki és nem is feltételeztem, hogy hazudsz! Mindössze fura számomra ez az érték, de írtam, hogy nem értek hozzá nincs bizonyosságom semmilyen adatról ami ezt megcáfolná esetleg azt sugallaná hogy ott gond lenne.
-
pècsimunkás
addikt
válasz etejedu #3340 üzenetére
ok , bocs , nem állt szándékomban túlreagálni !
Számomra is meglepő ez a fordulatszám- km/h arány ! Nagyon megy a kis egykettes , csendes is ...
Nagyon el van találva ! Arra kíváncsi lennék , milyen lehet az 1,4-1,5 l turbó motorokkal ez a kategória , ha az 1,2 így megyEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3341 üzenetére
Az 1.5 már elég fain.
Ne felejtsétek el, hogy amikkel hasonlítgatjátok az mind 5 sebességes váltóval van.
Az én kocsim is eldöcögne 3000es fordulaton 150 körül, ha lenne benne hatodik, de nincs.Renault power
-
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3343 üzenetére
Akkor a turbó lehet a "ludas". Nekem valóban a natúr 1.33-as 99 LE-s van, ez nem tud ilyen értékeket. Viszont én nagyjából városban közlekedem, és plusz oktatok is a kocsival, így nekem a sebesség nem játszik. Mindenesetre a teljesítményed dicséretes produkció.
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #3343 üzenetére
Annyi a Hondával kapcsolatban - ès nem fikázni akarom a Civicet mert tetszett amúgy !Ès tudom , hogy nem csak motorból áll egy autó . De olyan volt mint a döglött ló az 1,2 t mellet !
Jó volt , hogy kb 5 perc különbsèggel próbáltam ki a kèt autót . Tehát friss volt az èlmèny . A Civicben több volt az extra , de tènyleg , mint a döglött ló ...
Van kèt ismerősöm akiknek ez a 9.gen . Civic 1,8 van- volt . Nem akarták elhinni amit mondtam a kèt autó menetteljesítmènyèről . Mondták , hogy biztosan az 1,4- és volt , vagy be volt nyomva a takarèkos gomb . Pedig egyik sem volt .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
sch_a
addikt
válasz pècsimunkás #3345 üzenetére
Hát azért máshogy kell vezetni a kettőt. Az egyik a turbó miatt alacsonyabb fordulaton is (meg amúgy is) nyomatékosabb, a másikat meg pörgetni kell. Cserébe lehet, hogy hosszabb távon utóbbi megbízhatóbb.
-
pècsimunkás
addikt
Persze , tudom ezt . Csak leírtam amit tapasztaltam .
Az 1,4 95 le-s Mégane után nem volt még az a húha az 1,8 143 lóerőben . Lehet az euró 6 is ludas volt . Persze èreztem , hogy erősebb , meg tudtam , hogy a 160-170 meg sem kottyan neki , meg azt is , hogy hosszú távon elkèpzelhető , hogy megbízhatóbb mint az 1,2turbó . De , amikor a Honda után beültem a Toyotába , na az ledöbbentett !
Próbáltam mindkèt cèggel egyezkedni , a Toyotával sikerült megállapodni ! Azt tudtam , hogy rosszul nem járhatok egyik autóval sem ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
sch_a
addikt
válasz pècsimunkás #3347 üzenetére
Kíváncsiságból utánanéztem most, a 1,2 T 1500 és 4000 között 185 Nm-t tud, az 1,8 maximális nyomatéka 174 Nm, 4300-nál... Nem csodálom, hogy előbbi fogott meg jobban. Szerintem legtöbbünk így lenne ezzel. Kétségkívül sokkal komfortosabban lehet vele haladni.
-
JohnyBlue
őstag
Skacok!
Adott a szeretett 2004 es 1.0-ás yarisom, tavaly volt vele egy kis fogyasztásos problémám, meg az erők se úgy jöttek, de 2016 nyarára megjavult. Most télre pedig beállt egy klafa kis nyolcfelesplusszos fogyasztás. Most, hogy jöttek a jobb idők szépen elkezdett csökkenni az érték, amint beállt egy tartósabb 20+ fok a fogyasztás 6 litert eszegetett a kis genya... nagy vigyorgás megint mondom óóó jeeee Erre, hogy jött a hideg megint csak 7.5 literre elszállt. (az autózási szokásaim és a gázpedál paszírozásom mértéke nem változott.)
Szóval a kérdésem az lenne, hogy mitől lehet ez brutális ingadozás a külső hőmérséklet változására?
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
dellfanboy
őstag
yaris (1gen) vásárlásán töröm a fejem. van vmi hiba amire nagyon oda kell figyelnem: keret rá az nagyon max 800k. nézegetem a HaHu-t és ezért már beugrik 1-2 tsport is ami nagyon tetszik, meg szabad venni? mennyivel fogyaszt többet mint egy átlagos yaris? jut eszembe akinek van az mennyit fogaszt?mennyire rozsdásodnak az első generáció példányai?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- World of Tanks - MMO
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Bluetooth hangszórók
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen