- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux Mint
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nerazim
őstag
Üdv!
Tudom bugyuta kérdés lesz, ezért előre is elnézést. Corolla Versohoz milyen izzókészlet kell? Ahogy néztem HB3 és HB4 a reflektor / tompított, de ilyet nem nagyon találtam izzókészletben.[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
molnarpeter
nagyúr
-
Nerazim
őstag
válasz molnarpeter #6052 üzenetére
Köszi, de én izzókészletet keresnék amiben van HB3 v HB4 izzó is. Ilyen létezik? Vagy vegyek egy izzókészletet amiben a jármű többi izzója fellelhető és vegyek külön még egy HB3/4 izzót? Magyarul két készlet kell?
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
NemTom1988
csendes tag
Sziasztok!
A közeljövőben szeretnénk autót cserélni, szemezgetünk 2014 utáni Auris Touring-gokkal. Évente nem megyünk relative sokat ( 15-20 ezer km), viszont ezek általában hosszabb utak,belföldi-külföldi kirándulások ( min 200 km.), rövidtávon csak nagyon ramaty idő esetén, (én bringázom a munkába, feleségem pedig sétál ), illetve néha nagyobb bevásárlások végett vesszük elő a kocsinkat. Ennek okán elgondolkodtunk a diesel-ekben is, jelenleg 1.4-s benzines Pug-unk van, de országúti tempónál már közel 4 ezer körül forog, illetve hegynek csomagokkal nem a legkellemesebb vezetési élményt adja . Ismerősi körben van pár diesel Corolla még a 2000-s évek elejéről, nekik eddig komoly gondjuk nem volt velük, viszont 1,6 D-4D motorokkal kapcsolatban nem tudnak nyilatkozni. Amiket néztem olyan 200 ezer km környéki futással vannak hirdetve (olyan 2,5 M körüli összeget szánnák rá), tudom, hogy állapotot veszünk, de ilyen futásteljesítmény mellett milyen kiadások, illetve meghibásodások amik várhatóak? A megbizhatóság természesetesen elsődleges, szervízre sohasem sajnáltuk a pénzt, viszont fontos a kiszámíthatóság (a megelőzés híve vagyok), tehát ha vannak típushibák amik kijavítása után több 10 ezer gondtalan km vár, akkor az nem probléma. Jelenleg a baba tervezés fázisában vagyunk, így felmerül a kérdés, hogy mint családi autó mennyire használható? Azt látom, hogy csomagtartó űrtartalma méretes, viszont érdekelne a praktikusság, variálhatóság.
Előre is köszönöm a segítségeteket!Üdv,
Tomi.. valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá pénzem..
-
Doki16
addikt
válasz NemTom1988 #6056 üzenetére
Ennyi pénzért nem fogsz kapni 2014 utána Auris kombit.
Ha nem használod rövid távokra akkor nyugodt szívvel megveheted a dízelt. Nem ebben a motortípusban jó a Toyota, de a felhasználok véleményei alapján egész jó. Mondjuk ekkora futásnál már lesz vele dolgod az tuti. Előbb vagy utóbb megadja magát a DPF, DMF, EGR, magasnyomású vagy a befecskendező. De ez bármelyik dízelre igaz. Ha igazán megbízható Toyotát akarsz akkor hybridet vegyél. Úgy fogyaszt mint egy dízel, de mindennél megbízhatóbb a működése a minimális elromolható alkatrész miatt.
A csomagtartó király, én nagyon szeretem, jól pakolható és nagy. Ledöntve teljesen sík padlót kapsz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
NemTom1988
csendes tag
Szia!
Köszi a választ!
Nem a fogyasztás a fő szempont, sokkal inkább a menetkomfort, jó lenne, ha nem kellene minden emelkedő előtt visszaváltogatni és kinyomni a a padlón a gázpedált. Mivel városban alig lenne használva, dugóban szinte sosem ( Győrben lakunk, itt nem olyan vészes forgalom), ezért nem tudom, hogy a hibrid által nyújtott
előnyőket mennyire aknáznám ki. 2,5-3 Misi között már néhányat találtam hahu-n, de igazából egyenlőre csak a nézelődés fázisában vagyunk, nem létszükséglet x időn belül kocsit cserélni. Mostanában kicsit kezd hálatlankodni az oroszlánunk, és nekem már kezd sok lenni, ( 3 hónap alatt két check engine számomra már válóok, viszont párom még ragaszkodik hozzá, és mivel egy ferdehátú Aurison tanult vezetni amit imádott, ezért fordultam e típus felé, hátha így könnyebben rááll a cserére ) főleg úgy hogy mindent "megkap" A lényeg, hogy probálom minél jobban körüljárni a témát, hogy ne üljünk fel valami rollerre... valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá pénzem..
-
seller007
tag
Kedves Topiklakók, Vannak típus hibái az (első generációs benzines 1.4/1.6) Aurisnak amik a használatból eredő kopáson túl felmerülnek gyakran? (100k kilométer közelében)
-
Doki16
addikt
válasz NemTom1988 #6058 üzenetére
1.6 D4D-nél is vissza kell váltanod. Attól, hogy van nyomatékod még nem szabad erőltetni alacsony fordulaton a motort. Az Aurisom városi fogyasztása 4-4,5 liter. Soha nem jön vissza az árkülönbség amivel többe kerül a hibrid, de cserébe nem is kell attól félnem, hogy mikor nyírja ki a sok városi menet.
De szerintem jó lesz neked erre az évi 15-20k km-re a 1.6 D4D is bőven. Ha csak hosszú távokra használod akkor rendben lesz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabroncka
addikt
Doki16 írtad korábban, hogy vettél, mennyi a 0W20 literes kiszerelése a márkakereskedésben?
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6061 üzenetére
Márkaszerviz adta, nem én vettem külön. Ahogy most nézem a számlát úgy 5000 Ft-os liter áron számolták. Lényegében 500 Ft-al drágább az általad linkelthez képest. Sajnos azt nem tudom, hogy milyen márkát rakták bele. És valószínű, hogy hordós anyag.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6063 üzenetére
A munkadíj volt még egyszer annyi mint maga az olaj Abba építik bele keményen a díjakat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dare2Live
nagyúr
yaris 1.3
20perc + 3l eneos 0w-20. 7500Ft + Gyári olajszürő 3200Ft (ez drága de muszáj)
Az érzés, hogy megcsináltam: Megfizethetetlen.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Úgy csinálom, hogy bemegyek a Toyotahoz és azt mondom kérek olajszürőt 1.3as yarishoz.
Elsőre hülyén néz rám, aztán nem mond semmit de elkéri forgalmit, aztán hátramegy visszajön és lerakja asztalra. Én pénztárnál fizetek oszt annyi.gyári levegöszűrő az szar (nem méretpontos röhely) és durván drága így azt máshol veszem. Olcsobban jobbat.
Pollenszürőből uaz (sztem uaz a beszállító) kevesebb mint feleannyi máshol. De pollenszürőnek kövnek lehet, hogy szenes hepast veszek. Na az még nem gyáriból is drága.szerk: aztán ha nincs akna akkor kerersek egy vájatot, árkot és hajrá. A használt olajat MOL kutaknál szoktam leadni.
szerk2: 11-12.000kmenként csinálom. Anyagilag nem tétel ellenben állítólag ez kell, hogy "örökélet" legyen a 2SZ-Fe.
imo: CVTnél pedig 50.000kmenkétn olajat is cserélném. manualnal elég egyszer 60-80.000km közt aztán 150.000kmenként. Persze 0 olajcserével is elmegy 300.000+kmet, ennyi olajcserével csak azt érem el, hogy "örökélet+1nap" aminek lássuk be semmi értelme ha évi 15-20.000kmet mész.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Csabroncka
addikt
Bemész a Márkakereskedésbe és veszel. Én a budai-ba járok, 2014-es Corollába a levegőszűrő 6700 Ft, egy pár gyári ablaktörlő 11500 Ft.
Mindent adnak gyárit (nyilván utángyártott) a folyadékokat is, igaz amit nagy hordóból engednek ki neked ahhoz kell vinni edényt (pl váltóolaj)!
"in medias res"
-
dh66e
veterán
Ezt szerintem csak a toyotánál tudod megrendelni a legtöbb Corollán amit láttam hiányzik.
Bontóban meg szerintem csak komplettt boxot adják el.Esetleg talán ebay/ali-n lehetne még megnézni hogy van e utángyártott,de az nagyon lutri ha van egyáltalán.
Az enyémen sincs meg,de engem nem zavar mert a telot oda szoktam berakni.[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.Olyan hangot hallok, amit eddig nem. Csak üzemmeleg állapotban, és olyan mint egy ventilátor vagy egy szivattyúhang, de a szelepfedél körül...
Viszont itt nincs ilyen.
Vagy rosszul gondolom?
C-HR 1.2t.
Köszönöm előre is.® visions created with passion
-
-
szabonagyur
félisten
Mi a vélemény a Yarisban elérhető automatáról?
Pl. ez és társai: [link]
Nem pont ez az autó az érdekes, ez csak egy minta autó.
Amire kell: városban, hölgynek megszoknia az első pár ezer km-t.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
diablo1984
veterán
válasz szabonagyur #6076 üzenetére
Első autónak automata az azért átcseszés, mert sosem fog tudni manuális autót vezetni, ha azt nem szokja meg! Nekem most van itthon egy automata is, könnyű vezetni, mert csak fék és gáz, egyszerű megszokni, utána manuálnál az első lassításkor rájövök, hogy kuplung is kell, vagy felöklelem az előttem lévőt..... na ha ez a reflex nincs a hölgyben, akkor ő fel is fogja tolni a sort manuális váltónál ha beleül......
-
gboszi
senior tag
válasz szabonagyur #6076 üzenetére
Nálunk asszony most jár jogsizni. Oktató kérdezte, hogy milyen autonk van, mondta hogy Auris, automata. Az oktató annyira röhögött, hogy felhivta a kollégáját is hogy én odaküldtem sz.pni manuál válton, pedig otthon automata van.
Ezért már csak alapból automatán tanul. Nem fog manuált vezetni. Para volt, de végig gondoltam és igaza van. Azt mondta az oktató, hogy csak több automata lesz, ha most az van, utána csak olyanunk lesz. Felesleges szivnia a manuállal...
Szóval hajrá automata!"If you're good at something, never do it for free!"
-
szabonagyur
félisten
válasz diablo1984 #6077 üzenetére
Nem gond, hogy csak automata mivel csak automata autójuk van és lesz is a jövőben
Nekem is automata kocsi van 2 db is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
diablo1984
veterán
válasz szabonagyur #6079 üzenetére
Ja, akkor nincs gond, de ahogy írtad úgy jött le, hogy azért kell, hogy szokja az autót és majd utána manuált hajt majd. Nincs para, ha automatában gondolkozik, én is ha újabb autót vennék, pár évest, akkor az automata sem lenne kizárva(eddig ki volt, de most hogy azzal jártam megszerettem), régiben azért rizikófaktor.
-
szabonagyur
félisten
válasz diablo1984 #6080 üzenetére
Nem nem, csak automata lesz neki.
A kerdes a fent emlitett Yaris es az abban az idoben benne levo automata lenne, hogy milyen, mennyire problemas stb.
Par ev aztan lenne masik jarmu ha szokta a forgalmat.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
lsc
nagyúr
válasz szabonagyur #6076 üzenetére
Ezek manuál váltók automatizálva, nem a legsikerültebb konstrukciók.
Az élet kegyetlen .
-
Ear001
addikt
válasz szabonagyur #6076 üzenetére
M-MT váltót ne. Rendes automata mehet, de az ritka, mint a fehér holló.
-
Core2duo6600
veterán
Hello,
A kérdésem, hogy a Prius 3-as plugin képes- e elektromos üzemmódban fűteni, és klímázni ?
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #6084 üzenetére
Hűteni tud. Fűtésre a benzinmotort használja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dare2Live
nagyúr
"Amúgy azóta ezt keresem a neten, hogy hátha írnak róla valamit"
meg googliztam:
"I was fortunate enough to have my Prime prior to winter last year, so I was able to capture a few drives as the temperature dropped to share with those curious this year.
The electric heating in Prime is provided by a vapor-injected heat-pump. That's the most efficient means of cabin warming currently available for electric-only driving. It operates in temperatures down to 15 F degrees. In conditions colder, the engine joins in to help provide warmth.
So, for most of the winter even here in Minnesota, I get to enjoy EV mode. Of course, when the engine does start, it eventually shuts back off to circulate hot coolant as you drive with only electricity. (Watch that data shown in the second and third videos, indicated by the 2 aftermarket gauges displayed on the right.)"
btw 15F az ~-10C
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #6088 üzenetére
Igen ez az új Prius. Írtam, hogy ebben már van hőszivattyú
Nagyon bejön ez a legújabb Prius plugin. 40-50km hatótáv és hűt/fűt. Pont amire nekem kell Kár, hogy ritka és baromi drága. Gyakorlatilag Model 3 árban van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dare2Live
nagyúr
Hyundai Kona Comfort 1.6 T-GDI 6.7misi
Hyundai EV Start 9.2misi (támpogatással)
2.5misi a difi a két autó közt.
Benzines eszik 7l*390=2700Ft/100km
elektromost otthon tankolva 600Ft/100km2100Ft/100kma difi. 110.000km alatt hozza be az árát az elektromos.
Persze ott vannak a HAk. Egy 1.6 T-GDI soha nem fog úgy gyorsulni mint egy EV, de viszont akárhol tudod tankolni. Aki hosszú távra használná még mindig csak a Tesla megoldás a 120 nemsokára 250KWos superchargerreivel. A plug in tök jó, de az új prius olyan ronda lett... tudom szubjektív.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #6090 üzenetére
Nekem a régi Prius nem jött be, az új Plug-In pedig nagyon tetszik
Amúgy ne csak a fogyasztással számolj. A Kona Eletric-nek sokkal kevesebb a szervizköltsége. Ha azzal számolunk, hogy egyik sem romlik el 150k km-ig, amire van esély bőven, akkor az elektromos verzión csak pollenszűrőt és hűtőfolyadékot kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
freaghill
őstag
Édesapám szeretne vásárolni autót, és felmerült a Toyota Corolla Verso (AR10) is.
Kérdésem lenne, hogy az ebben szerelt dízelmotorok mennyire megbízhatóak?
D-Cat-ról olvastam, hogy azt kerülni kell, viszont mi a helyzet a többivel?Ha jól rémlik van 2.0 és 2.2 is.
Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni.
-
methyl
tag
Sziasztok!
2003-as Toyota Corolla-m van, minap tolatáskor hozzáértem egy facsemetéhez az első lökhárító bal oldalával.
(Ja, mert amúgy rám álltak túl közel, és nem tudtam egyensen kitolatni.)
Lett egy kisebb karc és egy hordpadás. Pedig óvatos voltam.
De ami jobban zavar hogy a lökhárító és lámpa között lett egy 2-3mm-es rés, gondolom le akadt a lökhárító, vagy vmi csavar kiesett, vagy nem tudom.
Szerintetek fényező vissza tudja rakni a lökhárítót, hogy ne legyen rés? Vagy bontott lökhárítót kell vennem?''Nem én vottam''
-
methyl
tag
https://prohardver.hu/dl/upc/2019-03/25/45352_r10dgmmmmooleem2_toyota-bumper.jpg
itt látszódik a rés....
''Nem én vottam''
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs