-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
methyl
tag
Próbáltam visszapattintani, de be van feszülve teljesen. Ráadásul hallom hogy a lökhárítóban vmi zörög, gondolom leeshetett egy csavar is... mert ha ütögetem, akkor zörgő hangot ad, próbáltam már nyomogatni és ütögetni, de nem jártam sikerrel. Gondolom le kéne venni totál és újra felrakni
Az a baj , hogy mostanában mindig késő este fejezem be a melót, aztán olyankor már sötét van ahhoz hogy az autót buheráljam Ezért gondoltam hogy napközbenre bedobom egy szakemberhez.''Nem én vottam''
-
Geresics
addikt
Hali,
99.950.km van pillanatnyilag a 2007-es Corolla Verso 1.8 benzin (1ZZ) kocsimban. Amikor vettem, kaptam hozzá szervizkönyvet, de hirtelen nem találom. Nincs véletlenül valakinek egy szép táblázata a szervizperiódusokról, és az elvégzendő feladatokról? 10-11 hónapja cseréltem benne olajat, de így 100ekm környékén megnézném a hivatalos leírást, hogy az olajcserén kívül miket kell még cserélni/ellenőrizni, mert lassan esedékes lesz (pl. fékeket amúgy is cserélni fogok rajta)...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
sasa134
addikt
sziasztok, új családi kocsit keresek, fontos, hogy gyerekülés + babakocsi kényelmesen elférjen benne és
megbízható legyen. Mivel Németo-ban élek, dízelt nem akarok, az éves futás max 10-15k km lesz úgyis. megakadt a szemem ezen a 2l benzines Rav4-en: [link]
Van valakinek konkrét tapasztalata ilyen motorral szerelt Rav4-gyel? nagyon lomha vele az autó? Nem versenyezni kell, de nem akarok mozgó útakadály sem lenni. Köszi előre isAvanti Roma
-
methyl
tag
válasz molnarpeter #6097 üzenetére
és ha esetleg törött el fül, akkor mi a teendő?
''Nem én vottam''
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #6110 üzenetére
Mindenképpen crossover forma kell? Mert akkor ott van még az Avensis. Az egy kombiban bőven elég nagy két gyereknek is. És van jó nagy benzinessel is
Az új Corolla kombi lesz még ütős, de az sajna nagyon drága lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sasa134
addikt
Nem kell crossover, dehogy. Hely kell, ennyi.
Avensist néztem de én sima szívóból 1,8-ast találtam szomorú 147 lovasat. Milyen nagyobb motorosra gondolsz?
Ugyanebben a Toyota kereskedésben áll pl ez, ami tetszik, de ez az 1.8 szívó + CVT vmi nagyon nem az amire vágyom:[link]Avanti Roma
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #6112 üzenetére
Van az Avensishez is 2.0, bár nem tudom miért kevés a 1.8 147 ló. A Rav4 is 151 lóerős. Pedig hidd el nagyon jó az a CVT váltó. Az egyik legmegbízhatóbb váltó ami létezik.
Simán az Avensis-t venném a Rav4-el szemben. Újabb és olcsóbb. A Rav4 csak azért drágább mert 4 kerék meg crossover. Az meg neked egyáltalán nem számít ahogy mondtadA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
methyl
tag
válasz molnarpeter #6114 üzenetére
köszi a tippet , hasznos , mert ilyen apró-cseprő problémám nem volt még
Remélem nem a letörött fül , ami zörög a lökhárítóban''Nem én vottam''
-
Uzmany
őstag
válasz pècsimunkás #6075 üzenetére
Köszönöm. Kész is, tényleg 10 perc volt.
® visions created with passion
-
gboszi
senior tag
válasz sasa134 #6117 üzenetére
Ezt valaki magyarázza már el. Miért gondolják sokat, hogy a Toyota mérnökei "alulmotorizálnak" ?
Mindig megy az okfejtés sok helyen, hogy szerintem az kis motor hozzá, meg nem hiszem, hogy annyi LE elég neki stb. Arról nem is beszélve, hogy irtad, hogy nem versenyezni szeretnél..."If you're good at something, never do it for free!"
-
sasa134
addikt
Most ha el kell magyarázni, hogy egy batár Avensis/Rav4 estén ha a benzines csúcsot 150Le és 190Nm SZÍVÓ motor jelenti, az miért kevés így 2019 környékén, hát akkor nem tudom mit lehetne mondani. Nem az én véleményem hanem kb minden tesztelőé, aki ült már valaha olyan autóban, amivel nem kell kettőt visszakapcsolni meg 500 méter hosszú lyukat kivárni ha meg akarsz előzni egy Swiftet. És igen, számiít az erő és a teljesítmény a biztonságos vezetéshez. Mint mondtam, Németo-ban élek, itt azért az átlag sokkal erősebben motorizált autókkal közlekedik pályán, és csomó szituációt (kigyorsítások, besorolás stb) erőből kell megoldani. Rengeteget vezetek céges autókat és egy 150 ló/300Nm körüli TD-vel ez simán megoldható. Nem vagyok benne biztos, hogy ezekkel az 1.8/2l szívókkal is. De mivel nem vezettem őket, a számokból tudok csak kiindulni, ezért kérdeztem az első hsz-ben hogy mik a tapasztalatok. Én elhiszem, hogy el lehet velük gurulni a templomba vasárnap, de ez nem biztos, hogy mindenkinek elég.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Csabroncka
addikt
félve írom, nekem azt mondták, hogy a 160Nm/132Le/98 Kw nagyon maximum helyváltoztatásra alkalmas, másra nem.
sasa134: "És igen, számít az erő és a teljesítmény a biztonságos vezetéshez" nincsen igazad, sajnos nem ez kell hozzá, hanem ész!
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
sasa134
addikt
-
freaghill
őstag
Édesapámat sikerült meggyőzni a benzines motorról
Mi a véleményetek az 1.6-os benzinesről?
Toyota Corolla Verso 2003-as.Kettőstömegű és részecskeszűrő ezekben nincs, igaz?
-
gboszi
senior tag
sasa134:
Én szerintem ez csak annyi, hogy kinek mi az alap. Én már lemaradtam a trabantos korszakról, de az első automhoz képest a mostani (Auris Hibrid TS) miatt lefosom a bokám minden reggel. Igaz nekem nem az a fontos, hogy mennyi idő alatt előzök...baj van a fejekben. Olyan ez, mint a telós topikokban, hogy áhh...csak 4 giga ram. Meg multkor valaki azon nyávogott, hogy ő majd csak akkor vesz új telefont, ha kiváltja az otthoni számitógépet...na mindegy ez már nagyon off.A lényeg, hogy nem értem miért Toyotát keresel, ha nem felel meg az igényeidnek?
[ Szerkesztve ]
"If you're good at something, never do it for free!"
-
-
Csabroncka
addikt
válasz sasa134 #6124 üzenetére
Szerintem még mindig jobb okosnak lenni, tisztában lenni az autó(d) képességivel és értelmesen vezetni mint pusztán erőből megoldani mindent (sokan csinálják így, szerintem ismerős lehet neked is).
Az autós topikban is előadják sokan, hogy 400 Nm alatt nincsen élet, ha családod van akkor egy szedán maga a pokol és társai. Aki ezzel nem ért egyet vagy egy kicsit is más a véleménye az rögtön vasárnapi templomba járós balfasz lesz
Egyébként a témához érve valóban az a legcélravezetőbb, hogy kipróbálod, megfelel-e az igényeidnek...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Core2duo6600
veterán
válasz freaghill #6125 üzenetére
Kettőstömegű és részecskeszűrő ezekben nincs, igaz?
Én úgy tudom, hogy leginkább a dieselre jellemzőek, a részecske szűrő biztosan a kettöstömegűben nem vagyok 100 % biztos.(#6105) sasa134
Mi köze van a diesel utálatnak és Németországnak ?
A későbbi posztjaidra reagálva, ha erő kell, akkor miért nem a németeknél készült vasat választasz ?
Vagy elektromos kocsit ?[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
sasa134
addikt
válasz Core2duo6600 #6129 üzenetére
Hol és milyen összefüggésben használtam az "utálat " szót, kérlek írd már le, hol olvastad ezt tőlem...
Na nekifutok: 10k futásra minek dízel? Nagyvárosban, ahol mindennapos téma a dízelek kitiltása, minek dízel? Ahol a kereskedésekben halomban állnak az áron alul kínálat eladatlan dízelek,
ott..? Írtam, hogy családi autót keresek, amiben elférünk jelenleg 1 gyerekkel. Később ez bővülhet - aki családos, tudja ez mennyi lommal jár. Az említett éves futásból kitalálható, hogy nem napi (városi) használatra kell, azt megoldjuk tömegközlekedve hanem inkább szabadidő autót keresünk. A 2 linkelt példányból azt is látod, hogy a rászánt keret ilyen 20k Eur körül mozog.
Elektromos? Mondj egyet, ami ezeknek megfelel...Németek: Nincs olyan, amibe nyugodtan ülnék be, annyi a problémás típus. Audi 1.8 -2 l tfsi olajfogyasztás, BMW vezérlés problémák, Merci dettó..stb. Mazda és Toyota van egyelőre képben, meg a koreaiak, sajna a kinézett 2.5 benzin Mazdát szó szerint az orrom előtt vitték el, ezért keresgélek tovább.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #6133 üzenetére
Miért nem veszel akkor egy ilyet? [link] [link] Hely rengeteg van benne és kibeb@szott erős. Nem a Toyota lesz a neked való
Esetleg várd meg az új 2.0 hybrid motort. Az már jó erős lesz, gyakorlatilag a legerősebb Toyota motor jelenleg.(#6135) sky11: Az Auris kevés lesz két gyereknek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sasa134
addikt
Az az új hibrid biztosan nagyon klassz de hát az kb 3-4 év mire számomra elérhető lesz. Jó drága lett az új Corolla (is) sajna. Kombi Camry kéne - a 2.5 hibriddel. Még picit várok a vásárlással amúgy is mert múltkor volt a Toyota honlapján egy sorsolásos játék, gyorsan megcsináltam, szóval épp várom a hívást, hogy hol és mikor vehetem át az új Corollám
Passat VW: azért ez overkill lenne, valami egészséges használhatóságot akarok, nem hiszem, hogy az 1.8 szívó és a 3.6 V6 közt nincs semmi. De mondom, elmegyek jövő héten és seggpróbázom a Rav4-et meg az Avensist. A Rav4 sajna nagyon tetszik , kívül, belül... :/
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Core2duo6600
veterán
válasz sasa134 #6133 üzenetére
Szó szerint nem írtad az utálat szót ez igaz, de való igaz az is, hogy kis futásra felesleges a diesel.
Nem említetted a Ford ot.
Focus, Mondeo, mind a 2 felfogható családi kocsinak is.
Itthon nálunk elég népszerű mind a 2.
Focusok eléggé tartják az árukat is a többi hasonló kocsihoz képest.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Uzmany
őstag
válasz pècsimunkás #6134 üzenetére
Magnetventil, azaz mágnesszelep. De szerintem jól mondtad 👍
® visions created with passion
-
Drizzt
nagyúr
I am having fun staying poor.
-
pècsimunkás
addikt
Vannak árak , meg kell hagyni . A kompakt kategóriában sajnos már ezek a jellemző árak . Ráadásul megszüntettèk az 1,33 - as motort , ami 4 m forint körül volt - nekem nem hiányzik , csak úgy megjegyeztem . Az Aurisom 2 ève nagyon jó vètel volt , amit akkor is tudtam , de a mostani árak alapján pláne .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarkrav
csendes tag
Sziasztok!
Megyünk nyaralni. A kérédsem az lenne, hogy szerintetek ki lehet-e menni pályára egy Yaris Hybriddel? Bírni fogja? -
Doki16
addikt
válasz molnarkrav #6142 üzenetére
Persze, hogy kilehet Az az 1.5-ös motor is bírja. Nyilván nem 160-al kell menni hanem 120-130-al. Arra azért számíts, hogy nem lesz a legjobb a fogyasztásod, de a kocsinak semmi baja nem lesz tőle nem kell félni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarkrav #6144 üzenetére
Dehogyis fognak Attól egyáltalán nem kell félned. A kamionok hivatalosan nem mehetnek gyorsabban 90-el. Te meg könnyen fogsz tudni menni 120-al. Még jót is teszel a kocsinak ha mész egy hosszabb pályatempót, mert kicsit legalább meg lesz hajtva az Atkinson motor ami a városban úgy is csak lazsál
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarkrav #6144 üzenetére
Lendületből mész, én 1000-es motorúval pályáztam, semmi gond még a 130-140-sem utazóban, csak hangos...
"in medias res"
-
molnarkrav
csendes tag
Köszönöm a megnyugató válaszokat. Szeretem, jó kis autó, városban elég fürge is azzal nincs gond (bár a 2006-os manuál Yaris pörgősebb volt, de lehet, hogy csak én váltottam úgy és az automata okosabb), csak nem tudtam pályán mit várhatok tőle. Meg idővel szerintem két gyerekkel már kicsi lesz.
Szervízben is mondták, hogy jó lenne egy kicsit nyomni neki pályán, azt ígérték még a fogyasztásnak is jót fog tenni, ha nem csak városban vánszorgok vele. -
Drizzt
nagyúr
Ma kipróbálom a Hybrid Sedan Corollát. Annyira nem tartom valószínűleg, hogy venni is fogok, de mindenképpen érdekel, hogy milyen. Igazából a nagy visszatartó erő az, hogy a 2003-as Corollámban szerintem 5 jó év még lazán benne van. Okés, picit sokat fogyaszt, meg jobban szennyezi a környezetet, de hangyányival erősebb is.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
Megvolt a próba. Szerencsére élőben egy pillanatig se volt a megjelenésével kapcsolatban "meeh" érzésem. Illetve igazából az a szín amivel hirdetik szerintem nem igazán áll jól neki(ilyen halványkék-ezüstös). Viszont láttam egy kávébarnát és egy barnás-zöldet próbáltam ki, s ezekben a színekben szerintem elég faszán néz ki élőben. Elsőre az tűnt fel kívülről a 2003-assal összehasonlítva, hogy sokkal nagyobbnak tűnik kívülről. Bent már nem éreztem ennyire, bár csak a vezető ülésen ültem. Igazából simán elférek a régiben, meg az újban is, nekem ez nem fontos szempont. Szerintem bent az csökkentette a térérzetet, hogy a régi Corolla szürke anyagokkal is operált a különböző oszlopokon, meg a tetőn, az új meg sötét volt mindenhol belül. Executive-ot próbáltam. Amit vennék, ha vennék, az a Comfort + tech csomag.
De essen szó picit a konkrét vezetésről is. Ez nálam a hibridszüzesség elvesztése volt egyben. Igazából egy automata régi benzineshez képest hatalmas különbségeket nem éreztem. Az tűnt fel picit, hogy az első gáznyomásra valamivel lomhábban reagál, van egy kis átfutás mire a benzinmotor rákapcsol. De azt sem éreztem gyengének, habár csak 80 környékéig gyorsultunk, de azt padlóval. A kocsiban 4.3 literen állt az összfogyasztásmérő. De ez egy tesztautó, szóval főleg városi rövid távokon lehetett használva. Még kipróbáltam az automata párhuzamos parkoló rendszert. Tetszett, de amilyen csomagokban van, az alapján ilyet tuti nem kérek. És persze hiába volt ott a tolatókamera, nem bírtam megállni, hogy ne forduljak hátra tolatáskor. Nem vagyok én az ilyesmihez hozzászokva.
A belső anyagok minősége kifejezetten kellemesnek tűnt. A műanyagok ugyan kemények, de nem annyira ridegek mint egy csomó másik új kocsiban. A tapintásuk sokkal kellemesebb, mint 1-2 pár éves kocsiban, amivel találkoztam.
Amire még kíváncsi vagyok: más márkaboltokban lehetnek-e más mértékű kedvezmények? Esetleg olyan volt-e már, hogy valamit épp ingyen adtak az autóhoz, de sikerült megbeszélni, hogy inkább adjanak valami más hasonló értékű extrát? A navi szerintem az utolsó dolog kb. amiért én külön fizetnék amúgy, de elég szépen fog érte a ceruza.Kérdeztem még azt is, hogy most a nyílt napokon mekkora az érdeklődés. Azt mondták a RAV4-re nagy, a Corollánál nagyobbra számítottak viszont. Persze nyilván ez nem egy reprezentatív felmérés eredménye.
Meg még milyen más márkák milyen típusait lenne érdemes ilyen árkategóriában megfontolni? Viszonylagos környezetkímélő üzem fontos szempont. Elektromosokat egyelőre nem érzem ilyen árkategóriában eléggé jónak. Hatótáv/töltési lehetőségek viszonylatában.
I am having fun staying poor.
-
sasa134
addikt
válasz sasa134 #6137 üzenetére
No, hogy magamra reagáljak: tegnap megnéztem, ma meg voltam vezetni a korábban linkelt gen4 Rav4-et. Meg is vettem Nagyon finom autó, minden kellemes, az a pár apróság ami a japánosságból jön, na majd megszokom. Élhető az ereje, pörgetni kell és halad. Nem vmi vállalhatatlan, akkor hagytam volna. Pályán jó lesz, úgyis leginkább arra kell. Jól éreztem magam benne , jövő hét végére meg is lesz, rendszám készül, most biztosítást intézek. Első japán autom , remélem boldogok leszünk együtt. Majd képeket dobok fel ha igényli vki. Sziasztok!
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óra topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen