- AutoCAD
- Mesterséges intelligencia topik
- DIGI műholdas TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux Mint
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Safranek #6701 üzenetére
Köszi!
Toyota MR2 AW20-hoz keresek egy megbízható, szakértelemmel bíró szerelőt Budapest környékén.
Tudtok egy jó szerelőt? Akár privátban is jöhet az elérhetősége.Illetve van egy kis pörsenés a jobb küszöbön, tudtok mondani karosszérialakatost is, illetve jó fényezőt?
undefined
-
Nerazim
őstag
Üdv!
Esetleg ilyen javító tollat használt már valaki? Mi a tapasztalat vele? Konkrétan az érdekelne, hogy mennyire üt el, ha elüt az eredetitől, mennyire lehet észrevenni, mennyire lehet tartós? Illetve vesztegetnek még mellé 5,00 USD -ért vmi törlő anyagot, de nem tudom kell-e egyáltalán vagy csak pénzlehúzás.[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
Ubi
tag
Sziasztok! Tavaly vettem egy Corolla Classic autót. Van benne jelenleg 10.000 km, és azt vettem észre, hogy a fék "ciripel". A betét folyamatosan eléri a tárcsát. Ez csak a hátsó kerekeknél jelentkezett. Elvittem a márkaszervizbe, ahol azt mondták, hogy tök ok a dolog. Ez normális. Másnak is van ilyen gondja, vagy egyedi az enyém??? Lassú (kb. 20-50-ig) tempónál rendesen csörög és hallom. Baromira idegesítő.
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
helkis
addikt
bosch fékrendszer van rajta?
a legegyszerűbb, ha azt mondják, hogy ez ilyen..
itt egy videó: [link] a 6:00-nál rakja bele az új fékpofa rugókat, itt is meg kell kenni odavaló anyaggal, hogy vissza tudjon csúszni a helyére a fékezés után a pofa, amit egyébként pusztán a fizika (forgó féktárcsa) lök arrébb, ha nincs mögötte a munkahenger..
illetve 6:20-nál van két stift, amin visszacsúszik az ellendarab, ha ezek porvédői megsérülnek, akkor ez sem megy könnyen, tehát érdemes azt is leellenőrizni, hogy ezek is könnyen vissza tudnak-e menni a helyükre..ha nem akkor van hozzájuk javító készlet, akár otthon is meg lehet csinálni..
illetve érdemes 2évente fékfolyadékot cserélni, mert bevizesedik/het: [link]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Ubi
tag
Köszönöm! Sokat segítettél! Nekem is volt egy ilyen érzésem, hogy leráznak. A csatolt videóval megértettm mi lehet a probléma. Nem tudom most milyen fék van az autón és most nem is tudom megnézni, de jeleztem a Toyota felé a problémám és utánanéznek.
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
Ubi
tag
válasz molnarpeter #6707 üzenetére
Már be is jelentkeztem egy masikba online, ahova leirtam az eddig történteket, valamint helkis ötletét a hibára. 😀
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
Csabroncka
addikt
Cseréltek már itt valakinek 2014-es Corollában (gondolom Auris-is esetleg) - valami üzemanyag szűrőt (valami szén szűrőrről vartyogott a srác) visszahívás keretében?
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
Nálam 2015-ös Auris hibridnél nem volt rá visszahívás.
Levélben értesítettek téged, hogy menjél be?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoltan.bagi
csendes tag
-
Csabroncka
addikt
Bementem mert lejött a jobb oldali napellenző tartó (előző gazdája letörte és ekecs módon ragasztotta vissza), így ránézettem ha már bent voltam.
... illetve küldött linkre nekem azt hozta, hogy keressem meg a legközelebbi Toyota szakszervizt
Egyébként nemtom szvsz mit spúrkodott egy 3400-ft-os tételen.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #6712 üzenetére
Igen ezt néztem. Most beírtam újból, ezt írja ki: We are pleased to confirm that your Toyota is not affected by any voluntary customer service campaigns or outstanding safety recalls and no further action is required.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kácsa
aktív tag
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
Szia. Nekem cseréltek (Auris 2009). Csere után viszont tankolásnál,tele tanknál, ömlőt a kocsi alatt a benzin. Ráadásul mindez már külföldön, autópályán való tankolásnál történt, 1000 km otthontól. Felhívtam a szervizt, válaszuk vigyem vissza . Azóta sem jártam magyar földön, ez már két hónapja. Na ,mindegy ,a lényeg rosszul tették vissza a tankzáró sapkát, megsértették a gumitömitést, igy már nem zárt. Hollandiában bementem az első Toyota szervizben, vettem náluk 3 euróért tömítést, majd kicseréltem magam, 1 óra alatt kész volt.
[ Szerkesztve ]
ZoLee
-
ludsimon
veterán
3S-GE-hez milyen gyertyakulcs kell?
Nem megy bele amit szoktam használni, túl vékony a "cső" amibe le kell dugni.
Tudtok linkelni egy olyan gyertyakulcsot ami belemegy?PK20R8 gyertya kell bele példaként.
undefined
-
psalm69
csendes tag
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
A 2014-es Toyota Corollámban az Emil Frey-nél cserélték az üzemanyag szivattyút valamit a Toyota Toutch 2 multimédia rendszert frissítették garanciában,mert a szoftver verzió: 000000 volt.
Ezen a weboldalon regisztáltam https://www.toyota-tech.eu/ és itt megtudtam nézni,hogy van-e visszahivás az autóra,valamint ,hogy milyen felszereltsége van.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #6718 üzenetére
Uhh ez nagyon durva
Tudsz valakinél reklamálni?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
Igen, a fűkaszás fickó odajött (mikor elkezdtem telefonálni), hogy ezt vajon ő csinálta? Hát mondtam neki, hogy nem így szoktam szellőztetni az autót. Mondta, hogy feltűnt, hogy egyszercsak be volt törve az ablakom, de a füles rajta volt nem hallott semmit, a riasztóm sem vinnyogott, mondtam neki, hogy talán azért nem, mert nincs benne.
Elismerte, hívta a főnökét, az odajött, mondta, hogy bocs, írtunk egy papírt, hogy a javításról hozzak számlát és kifizetik a kárt, ők meg a felelőssségbiztosításukon behajtják. Korrektek voltak ennyiből, bár a fűkaszás fickónak a főnöke megjegyezte, hogy kaszáljon tovább, de ma már több szélvédőt ne törjön be!A Carglasst tudtam hirtelen 17 óra előtt 10 percel hívni, hogy mi az ára egy ilyen cserének, egy 155900-as ajánlattal megdobtak hirtelen gyári minőségű utángyártott üveggel...... hát inkább futokk egy kört holnap.... Még akár bontott színazonos ajtó is szóba jöhet, ha ilyen drága az üveg....
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diablo1984 #6720 üzenetére
Szerintem elírtad az árat. Vagy nagyon durván át akarnak verni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
Szén szűrő alapján tankszellőztetőre gondolnék.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diablo1984 #6722 üzenetére
Nekem 2éve betört első 2008as yarison. SOS kellett de azonnal első helyen ahol volt. Munkadijjal volt 42KFt. És szívtam a fogam... és gondolom első biztonsági és drágább.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gaben92
őstag
válasz Szoszo94 #6726 üzenetére
Ha nem egy sima “mezei” szélvédőről van szó akkor simán benne van. Nekem anyagárban 150.000 a szélvédő a Lexusba a legolcsóbb helyen és még nem rakta be senki. Nem véletlenül van full casco-m.
Fun fact: nem tudom Magyarországon mi a helyzet, de itt a full casco olcsóbb volt mint maga a közelező. (56€/hó a kötelező, 40€/hó a full-full Casco)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diablo1984 #6725 üzenetére
Ez rendben de a 42.000Ft meg a 155.900Ft közt van egy kis difi.
Első keresésre. [link] 30-53ig vannak árak. Érdekelne rászánnék 10percet lenne ez olcsobban is. Csere ára 8-10kft.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gaben92
őstag
válasz Dare2Live #6728 üzenetére
Ránéztem a linkedre. 133.200Ft az a szélvédő ami az enyémbe megy. CT 200h, 2011 az a fajta amiben esőszenzor foglalat ÉS ablaktörlőlapát fűtés is van. Pedig nem az egész fűtött, csak alul ahol a lapátok pihennek. A mezeibb verziók 30-50k között megvannak.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
dh66e
veterán
-
gaborbol
őstag
Del Californiai Toyota kereskedo, beperelte a Toyotat a doglodo inverter miatt a priusba. Toyota bukta a pert, lesz megint visszahivas inverterre, de ezuttal ki is kell majd cserelni a doglott vagy doglodo invertert.
Ertem, hogy a Toyota nem akart mar ezzel foglalkozni, mert lassan 10 evesek is lehetnek ezek a kocsik, de menet kozbe, pl autopalyan kikapcsolja magat a kocsi, az azert kemeny.
[ Szerkesztve ]
-
zoltan.bagi
csendes tag
Ha már visszahívás: nekem az is furcsa, hogy a Prius 2 generációban (facelift előtt) nem találtak/kerestek megoldást a 300 ezernél megálló kilóméterszámlálóra.
Akár egy adatbázisban rögzített újraindítással a következő 300-ra, ha mást nem is. -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #6733 üzenetére
Annak csak örülnek a tulajok, eladáskor be lehet írni, hogy 299ezer kilométer, ami a Priusnál még csak félidő.
Lehet a japánok sem gondolták tervezéskor, hogy 700-800 ezer kilométert fognak futni.
Főleg úgy, hogy ők 4-6 évesen lepasszolják az autót, a gazdaságtalan fenntartás miatt.
Múltkor néztem egy videót, hogy japánban tele voltak a használt autó kereskedések 60-85k futottakkal, ami ott soknak számít már.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
gaborbol
őstag
válasz Dluinet #6732 üzenetére
A pert megindito hivatalos Toyota markaszalon szerint, a szoftver frissites sok esetben nem ert semmit es ugyan ugy kiegett az inverter es leallt a rendszer.
A legutolso visszahivas ota tobb mint 20.000( huszezer) tulaj jelezte, hogy kikapcsolt a kocsi menet kozben az inverter gond miatt.
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Szeretnék venni majd egy első generációs Yarist (ismerős barátja adnà el későbbiekben), érdekelne hogy nagyjàból mi a reàlis ára szerintetek, persze minden àllapot függő. Az említett autó egy 1.0-ás klímás, szervós és 3 ajtós darab lenne, 400-450k körül hirdetné. Valamint van valami jellegzetes típushibája, amire érdemes odafigyelni akàr egy próbaúton? (persze a rozsdàsodás megnézése az alap) Alkatrész àrakat böngészgettem és nem tűnik horrorisztikusnak a szervizelése, de örülnék ha valakinek lenne tapasztalata Elején egy swiftet gondoltam mèg ennyiért, de azért ez csak jobb lenne...
Köszi előre is
-
Szoszo94
őstag
válasz Gaben92 #6727 üzenetére
Jó drága Nekem is fűtött a lapátoknál, esőszenzoros, de 50 körül már van szerencsére. A Casvo viszont horror áron lett volna rá, évi 350k Ehhez képest a biztosítás 50k. Úgyhogy inkább félreteszek havonta pár tízest arra az esetre, ha Cascora lenne szükségem és megfinanszírozom magamnak.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
diablo1984
veterán
Fontos az is, hogy minèl közelebb tudjam megoldani, mert egyrèszt nem akarok utazgatni ès ott fèl napot várni míg megszárad a ragasztás, mert azt senki sem fogja megfizetni nekem, főleg, hogy dolgozom ès szabit is kellene kivenni rá. Amit találtam helyben, az kínai üveg+ szerelès 88e ft, bontott gyári üveg szerelèssel kb 45e ft(ehhez az üvegèrt mennem kellene), bontott ajtó üveggel, ha van színazonos, akkor 55e+áfa.
-
Akula
őstag
válasz Chereiose #6736 üzenetére
1. rozsdásodás
2. ha olajtól nedves (izzadtnak látszik) a motorral szemből bal oldalon a vezérlés mellett az illesztés akkor tömítéscsere
3. ha sokat futott (300 fölött) akkor lánc és vízpumpa csere
4. lambda szonda
5. bárhol a kocsin kis letört műanyag klipszek"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Chereiose
addikt
Köszi!
Most elvileg 180e környékén van benne, de mivel olaszból lett behozva 9 éve, ki tudja mi a valós állása, gondolom nem árt neki első szerviznél cserélni a vízpumpát és a láncot, valamint amiket írtál még. Magyarul a szervizre egy 100k-t nem árt elkülöníteni még, habár az alkatrész árak tényleg nem durvák szerencsére, de hát ott a munkadíj is ugye.
Műanyag klipsz alatt mit értesz?
-
Chereiose
addikt
Ejha. Mondjuk nekem nincs ilyen mérőm sajnos. Amúgy azt pl. leírta korrekten a gyerek, hogy elütött egy őzet vele valamikor, és leesett a toyota logo, ami azóta sincs rajta. Szóval kapott ütéseket az biztos, és gondolom azt ő sem tudja, hogy mielőtt behozták olaszból milyen sérülései lehettek
-
Chereiose
addikt
Majd valamikor lesz a napokban szerintem, akkor tudok csatolni ide párat. Persze ha nagyon szar nem veszem meg, de azért legalább erről tudni ezeket és nem titkolja el, ha 400 körül vagy azalatt odaadja az nem lenne rossz, bár gondolom a cserék mind rám maradnak (kuplung cseréje is).
-
Dare2Live
nagyúr
kulcs nélküli yarisom par napja 90%ban nem erzekeli kulcsot.
elem cserelve. van hogy csak kulcsal starthoz erintve indul.
ma lejottunk siofokra hirtelen megjavult ajto nyilik 40mrol azonnal indul kezemet kilincsre rakom nyitja...
kivancsi vagyok hazaerunk ujra "tonkremegy e". mert ha igen akkor vmi interferencia...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
rob210
nagyúr
Ha 2004-2007 közötti kombi corollát vennék akkor 1.4 vagy 1.6 a technikailag megbízhatóbb?
Vagy a henherfejen kívül u.a.??[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Csabroncka
addikt
Az újabb Corollástoktól kérdeznék, nekem egy 2014-es faceliftem van. 140 ezerrel a háta mögött van, ugyanakkor a kormány bőrözés (már a vétel során megállapítottam) kezdi megadni magát. Ma szépen letakarítottam, bőrápolóval helyrehoztam amennyire lehetett, de ebből újra bőrözés lesz.
Na nem maga a művelettel van a bajom, maga a tétel sem vág Földhöz, de a kormányon abszolút normális használat, minimális fényesedés nyomai vannak, de!
A bal oldal külső pereme, felső rész aprózodik - olyan mintha az UV dolgozott volna rendesen rajta. Ez ilyen kilométer után normális, már ennyire gagyi a gyári bőrözés?
(festéssel lehet javítani lehetne rajta, azért nem látványosan darabosodik)
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen