- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Milyen routert?
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #14400 üzenetére
Hát náluk 200ekm az élettartam, annyit biztos kibír .
1.4 T-jet M32
-
Micsurin
nagyúr
1.3 75/77le-ben is van DMF? Apum nagyon néz a Jazz helyett valami dinamikusabb fürgébb ottót mivel előbbi kezd elrohadni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #14400 üzenetére
az ido elotti olajcsere meg semminek nem artott... a kesobbi igen
egyik volt kollegam is ilyen a gyari menok az isten
van nalunk az uzemben egy gep, sosem all kint a hidegben es egy csak 18kW-s motor hajtja, ami frekivaltoval van szabalyozva es 3200rpm-nel tobbet sosem forog, es +18foknal hidegebbet sosem lat
6.5 liter olaj van a hajtomuveben
megis evente csereljuk benne
nem ertem ebbe miert nem sikerult megtalalnia a gyartonak ezt a csodalatos orokeletu hajtomuolajat, amit az autogyartoknek igen
ez a gep 3millio EUR-ba kerult uj koraban tizeneve, de megsem fert bele az araba ez a csiri-biri csodaolaj
ehhez kepest az akkor ujonnan 2.5millios Kalos-ába meg nem kellett valtoolajat cserelni a 80LE (60kW) motornal a gyarto szerint, ami telen az utcan all es 6000rpm jon be a fotengelyrol....
persze, hiszen a 100k km 3 ev gariidot kibirja, utana meg a gyartot nem erdeklitöbb drón kell ;P
-
nagyúr
válasz gipsztigris #14397 üzenetére
Akkor meg is van a következő karbantatrási terv.
- váltóolaj csere
- motortartó bakok - ebből mennyi van?Más javaslat így elsőre 200k-nál?
Tényleg szeretném, ha hosszú távú barátságot tudnék/tudnánk (hisz anyókáé az autó) tartani, mert tetszik, és jó. Ezért is szeretnék rá odafigyelni, tenni is a kapcsolatért valamit.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #14405 üzenetére
Nekünk is olyan van, 90 lovas, 5 sebességes Grande. Céges szaladgálósnak nincs jobb!
#14404cappa72
Ha küldesz egy alvázszámot akkor szívesen küldök hozzá karbantartási tervet.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
-
nagyúr
válasz gipsztigris #14406 üzenetére
Köszönöm szépen a felajánlást, küldtem egy pü-t.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #14407 üzenetére
azert adjak igy meg, mert az elso juzernel jellemzoen meg nincs vele baj, mert 3-4 ev utan cserelodik a maganszemelynel vagy cegnel is, es nekik a minnel kisebb uzemeltetesi koltseg a lenyeg az elso 100-120k km alatt
utana a 2. tulajtol kezdve mar nem erdekli a gyartot, mert o az elso tulajtol kapja erte a penzetezert votlak jopofak ezek a 1.3CDTI-re behaluzott 50k(!!) km-s olajcserek is, a Fiat-nal 30k, amibol az Opel-nel lett 30k, a Fiatnal meg a 20k...
aztan meg ment a nyuglodes veluk 6-8+ evesen a 3. tulajnal, hogy miert egy ekkora kotla fos az egesz
persze aki 10k km-nel ledobta az olajat akkoris, az meg nem ertette masok miert nyignak annyit raerre mondtam a "gyari mernok megaszondta" kolleganak, hogy egy motor felujitas az ugy 30-40 olajcserebe kerul, szoval erdemesebb inkabb gyakrabban csereltetni az olajat egy maszeknal es nyugodtabban aludni, es nem abban bizni, hogy hatha majd nem nalad jon ki ez...
1.4TSI-je is kajlata az olajat rendesen, literszamra tolta bele
nem a turbo ette meg, mert azt kicsereltek neki ezert 400k-ert rajta
a motor ki-szet-felujit-ossze-be bulira az arajanlat volt ra 1-1.2misi...meg ami kozbejonazert ennel egy-egy extra olajcsere kicsit egyszerubb temakor lett volna
OK, hogy eleve tipusbetegseg is ezeknel, meg a longlife baromsagot is bekajaltak, csak kozben meg nem az szerint hasznaltak az autotannak is megvan a mikentje, hogy miert lehet ez mellett az longlife, annelkul csak egy dragabb olajcsere igazabol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #14409 üzenetére
Unokaöcsém vett egy 1,3 CDTi Merivát, 395 ezer kilométerrel bontatlan motorral egy taxistól. A taxis újkorától használta, 10 ezrenként cseréltek benne mindent. A srác még ment vele majdnem százezret és 480 ezer kilométerrel lett eladva. Akkor már cseréltünk benne egy láncot.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #14410 üzenetére
DPF volt benne?
Flottában tucatjával voltak euro 5-ösök, sok kapott garanciában vezérműláncot. Gyári olajcsere ciklus stb természetesen.
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #14411 üzenetére
Nem volt!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #14413 üzenetére
Ültél már 1.2-es Jazzben? Csigamobil, ha kinyomod a szemét és már lábbal rugdosod a tűzfalat sem akar elindulni nem, hogy 60-ról bármely jelét adja a dinamikus gyorsulásnak.
Mielőtt egy Corgi dühösen néz rám nem nem EGR, Imi szerint makkegészséges és fogadjuk el ez ennyit tud.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14415 üzenetére
A váltó áttételezése a kulcs, azért gyatrább az egykettes. Az 1-2 megegyezik a small és a big blocknál, a 3-4-5 rövidebb az egynégynél, a végáttétel pedig hosszabb, de nem annyival. Összességében az 1.4 kicsit fürgébb emiatt, és nem az 5 lóerő különbség miatt.
Mindenesetre fenntartom a véleményem az 1.4-es Jazz-zel és a 90 pacis 1.3 MJ Ypsilonnal szerzett tapasztalataim alapján, hogy utóbbi hiába dízel meg majdnem dupla annyi nyomaték, IRL nem gyorsabb.
Sőt a dízelhez jóval hosszabb áttételezés is párosul, a kerekekre jutó nyomaték nem feltétlenül több.[ Szerkesztve ]
-
erik365
aktív tag
Kicseréltem ma a hosszbordás szíjat, és a feszítőjét. Lecsukott motorháztetővel oda kellett mennem az autóhoz, hogy jár e . Pedig a T-jet nem épp a kulturált járásáról híres. Ha jól láttam, még gyári feszítő volt fennt(Dayco), egy Conti szíjjal. Most épp Snr feszítő volt a Conti szetthez, és most a szíj Német, a régi pedig Román volt.
[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
Ez mi?
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #14424 üzenetére
Sejtettem.
-
erik365
aktív tag
Elvileg régi Windows Phone mobilokkal kommunikált (lehet rosszul tudom).
Ettől függetlenül játszik zenét "pendrájvról", ha fat32-es és max 8gb-os. (én használom).
14418 tblodi: remek cucc, bár a múlt héten néztem egy ilyen Dewaltot az kezesebb, de nekem ilyen akkuim vannak. Nekem mint hobbi szerelő biztosan ráfizetés, de szeretem a Milwaukee cuccokat.1.4 T-jet M32
-
Villa7
tag
Üdv néktek.
Fiat 500, Mito, Guilietta automataváltók mennyire megbízhatók? Valakik hajtanak itt egyáltalán olyanokat...
-
mirci18
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy az android auto mikortól volt alap a Fiatoknál.
7 személyes autót szeretnék venni eddig nagyon megszerettem a mostani autóban az android autót.
És emiatt nem szeretnék egy új fejegységre kidobni 150-200 e ft-ot.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Integrale #14433 üzenetére
+ mirci18 Kell keresni konkrét típussal tapasztalatot. Mi tettünk be családban idősebbnek Fordba. Két nem CP-s androidos rettenet gond nélkül CP képessé vált velük.
Ezért tettem csak off-ba be, érdemes lenne utána keresni lehet tudja tágítani a kört. Nem csak ez a dongle létezik hasonszőrű megoldásra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
VMatteo
őstag
Március 15-én nem csak '48-ban volt küszöbön a forradalom
Grande Sport 2007 évvégi
Mennyire nehéz levenni a műanyag küszöböt, hogy megnézzük mizu? Vagy inkább ápol és eltakar?
A legszomorúbb az egészben, hogy a 2002-es csíklámpás Puntomon, amire utólag (vagy 6 éve) tettünk fel gyári küszöbspoilert, egyelőre nem látni ilyet.[ Szerkesztve ]
Tisztelet a Gépésznek!
-
Villa7
tag
válasz CharlieDrop #14436 üzenetére
Köszi, és mi volt a baja ha szabad tudni? Inkább az érdekel mennyire költséges ha beszarik
-
tboldi
nagyúr
válasz Villa7 #14429 üzenetére
A MiTóban és a Giuliettában TCT van, azaz száraz duplakuplungos. Hogy tartósabb-e, mint a VW-csoport DSG-je vagy a Hyundai/Kia DCT-je (merthogy ezekre van panasz rengeteg), azt nem tudom, mindenesetre az biztos, hogy ebből a szempontból vizsgálva jobb lenne, ha olajos volna.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Villa7 #14437 üzenetére
Semennyire, valami elmelegedett benne, cserélni kellett, tizenezres nagyságrend volt.
De ugye ez robotizált manuális váltó, itt is van kuplung, amit 140 körül cseréltem.
Ha találsz amcsi verziót (én ezt vennék), abba sima automata van és elérhető az ülésfűtés is.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Villa7
tag
válasz molnarpeter #14444 üzenetére
lenne 2-4m között nem írogatnék ide nyugi
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14443 üzenetére
Persze, nyilvánvaló.
Nekem meg nem kéne tovább halogatnom a kuplungcserét, már egyre kisebb terhelésekre, szelíden közlekedve is meg-megcsúszik. Milyet vegyek?
Erősített előnyben, az autó jelenleg is csippelve van + idővel nagyobb turbót kap majd.Illetve akkor az M32 gatyába rázását is meg kéne lépni, csak úgy röpködnek a 100k-ek!
Illetve találni is kell olyasvalakit, aki hajlandó hozott anyagból dolgozni.[ Szerkesztve ]
-
Villa7
tag
válasz molnarpeter #14446 üzenetére
Ja csak a győr-fehérvár utat azok nem tudják egy töltéssel télen.
-
nagyúr
válasz Villa7 #14448 üzenetére
Az elvetemült e-autósok aszongyák', hogy "há' mekkell áá'ni egy kávéra. Belefér, nem?"
(Nem, vagyok sem EV ellenes, sem EV párti; szerintem mindegyinkek van előnye, hártánya; illeszteni kell a felhasználáshoz és a lehetőségekhez)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
apatyas
Korrektor
Hali. Az bug vagy feature, hogy ha elindultam a lejtőn akkor már nem veszi be az egyest a váltó? Félúton előre megakad a kar. Utána próbálgattam még párszor menet közben, akkor se ment (nyilván a kuplungot nem engedtem volna fel rá). Ezek után ezzel a lendülettel, meg sem állva, elkerülve a lámpás kereszteződéseket, leraktam a helyi szerviznél. Ott nem mondták egyből hogy hülye vagyok, más ismerős szerint meg tud ilyet, így jó. Nem volt eddig más kocsival ilyen tapasztalatom, nekem ez új.
147 diesel, SPERR-es.[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen