Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz Stylewars_kp #129350 üzenetére
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
macilaci78
nagyúr
Rákóczi hídon a Pest felé vezető irányban motoros baleset miatt áll a sor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #129353 üzenetére
Több se kell ma a városnak.
Pesti rakpart lezárva mert csak.
Budai rakpart lezárva futóverseny miatt.
6 után jöttem haza, brutál dugók mindenfelé.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Nikaré #129355 üzenetére
Mert amúgy se szeretik az autósokat, aztán legalább tudják szivatni őket ilyen-olyan módon. Lettek volna tökösek és a pesti rakpartra rakták volna a versenyt. Jaaa oda nem lehet, mert el van zárva a forgalom elől?
Vagy lehetne váltófutást is rendezni a Lánchídon.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Nikaré
őstag
válasz macilaci78 #129357 üzenetére
(ne hidd, hogy nem gondoltam erre )
Legyen "stukstúúúra" !
Egy stadionnyi pénzt megszavazok ezekre a "népjóléti" beruházásokra.Amúgy, szerintem simán megoldható lenne a természetközeli programokat, ahhoz közeli telepítése. Sokkal nagyobb és több programot lehetne egyszerre egymás fedésével szervezni!
Szerintem teljesen ellentétes a betonra a fővárosra terhelni az ehhez hasonló nagyszabású rendezvényeket. -
macilaci78
nagyúr
válasz Nikaré #129358 üzenetére
Az erdőszéli tópartokat másra használják, lásd például a nagy sikerű Tópark Lakóparkot!
Nameg a különböző már megépült rendezvényközpontokat is működtetni kell. Volt szerencsém a hannoveri és müncheni Messe-ben lebzselni kicsit. Van olyan csarnok, amiben a Hungexpo csarnokai a köztük lévő udvarral egyben elférne.
Az sem mellékes tényező, hogy ez a vízfejű kis hazánk a fővárosban központosul a végletekig. A lakosság ötöde-negyede él, vagy dolgozik Budapesten és az agglomerációban. Nagy látogatottságú eseményeket nemigen lehet máshova vinni.Azért nem baj, hogy a FeHoVa-n nem lehet kipróbálni a fegyvereket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
félisten
Úgy bírom az ilyen városi autós felháborodásokat
Tényleg basszus, a város nem azért van, hogy az embereké, a rendezvényeiké, a programjaiké legyen, hanem azért, hogy végigcsapathass autóval, lehetőleg zöldhullámban
Bro plz. -
pjen
félisten
válasz FoxiestFox #129360 üzenetére
A baj ott van, ha nem lehet autóval bemenni, az emberek nem mennek be sehogy. A külső részeken felépültek a plázák, bevásárló központok. Mindenki oda megy, nézd meg a körutat, tele volt kisebb nagyobb üzlettel, most egy nagy pusztulat az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz FoxiestFox #129360 üzenetére
Igen a programjaiké!
Addig míg "normál esetben szüleimhez eljutok 30 - 38 perc alatt, addig az ország minden részéből ide sereglő autósok felduzzasztott létszáma miatt 110 - 120 perc is lehet. És az mindegy, hogy kerékpár, halász vadász ....sz vagy távolban nézés a szervezett program. Nem csak az idő, hanem rendesen terhelt környezetszennyezés is egyben.
-
Belváros
Jó értem én, hogy van közlekedés szervezés, élhető város, reform meg nemzeti út terv haladjunk a korral a kétsávos út helyett egysávossá vagy sétáló utca lesz stb....
aztán a belváros (ahogy előttem el lett kezdve) lassan kiürül, mint az üzletek, mint a lakosok, vállalkozások tekintetében, de akik maradnak azok meg hogy jussanak el a megfordított távolra kiszorított üzletekbe, postára (mert odébb kell menni rendesen a bezárások miatt) stb. ?
Különben semmi gond, van helyettük bulinegyed
Amúgy meg úgy bírom az ilyen 50-100-200 km -re vagy akár határon túlról megmondók kritikáit, hogy mi, mit és hogyan tegyünk vagy gondoljunk itt! -
Nikaré
őstag
válasz macilaci78 #129359 üzenetére
Részben egyet is értünk.
Látszik, hogy ilyen vagy hasonló fejlesztés, beruházás nem is kerül szóba. A már meglévő "romjain" folytatják helyigeg ott ahol van, és kész. Ennyiben ki is merül.
Vagy nézzük meg a Hungaroring környékét!
Egy pusztulat az egész.
Létrehozása óta építettek egy új kihajtót, körforgalommal, benne egy emlekművel, pár száz méter új aszfalt a körforgalomig. Ennyi.
Gyorsforgalmi út?
Metró?
stb. -
-
pjen
félisten
válasz cattus #129365 üzenetére
Én sokáig laktam a xx ker ben. A fő utcán járt a busz , autók kétoldalt parkolók. Aztán valakinek jött az isteni szikra a fő utcából sétáló utca lett, a buszok is eltűntek. Nemsokára a sétálón bezártak az üzletek, az Atanycsillag étterem és szinte minden. A nép bevásárolt a plázában, aztán haza ment, minek ment vólna egy üres sétáló utcába.
-
cattus
őstag
Én meg a belvárosban lakom és nem azt látom, hogy a Hajós / Váci / Hollán Ernő utca vagy épp a Vörösmarty tér annyira kihalt lenne. És amikor az autóforgalom csökkentéséről van szó, akkor elsősorban nem a külkerületi részekre gondol senki, hanem a nagy/kiskörúton belülre.
Do the thing!
-
cattus
őstag
Nem tudom milyen szemüvegen keresztül látod te a várost, de én elég sokat szoktam a körút mentés sétálni (nem csak autóból nézegetni kifelé) és nem ezt tapasztalom. De biztos az az üzletenkénti maximum két parkolóhely felszámolása miatt zárt be mind, hisz az akkora forgalmat képes lebonyolítani a körúton. Véletlenül sem a gyalog és villamossal közlekedők bonyolítják le az ottani forgalom nagyobb részét.
Do the thing!
-
pjen
félisten
válasz MasterMark #129372 üzenetére
Melyik az az utca ahol meg lehet állni? Bemegyek az utcába és esetleg 3 utcát vissza gyaloglok.
-
pjen
félisten
válasz MasterMark #129374 üzenetére
De nincs is miért. Keresgéltem:Miért haldoklik Budapest egymor legszabb utja a Nagykörút blikk. Nagykörút: minden ötödik üzlet zárva 2023 jan 3.168 óra. Kereshetek még.
[ Szerkesztve ]
-
66zio
aktív tag
Aki kezében kalapács van, mindent szögnek lát.
Eszembe nem jutna a körútra menni vásárolni, és nem azért mert nem lehetne megállni ott kocsival. Ki akar zajban, meg mit akarnál ott vásárolni? Változik a világ. Online vásárlás, meg sok pláza stb. Eléggé leegyszerűsítő dolog ezt X db parkoló megszüntetésére fogni. -
cattus
őstag
Azért mert a járdán az emberek gyalogolnak. Az a 6 méter is szépen hangzik, de egyik oldalról fákkal határoltak (ez elvesz egy jó 1-1,5 métert, én azért nem vágnám ki őket), másik oldalról pedig az üzletek utcafrontjaival (bejárat, kiülő asztalok, székek), ez ismét lefarag 1-1,5 métert (de legyünk megengedőek, és számoljunk fél méterrel). Ha ebből még elvennél a kerékpárnak szükséges minimum egy métert, tényleg semmi hely nem maradna a járdán.
Ironikus módon a te ötleted jobban ártana a körúti üzleteknek, hiszen csökkenne a gyalogos áteresztő forgalom, és sok üzletnek be kéne szüntetnie a kültéri kiülős placcait.
Egyébként vissza kéne venni abból a mentalitásból, hogy az autó az valami szent és sérthetetlen tárgy, és a jelenlegi status quo az valami megmásíthatatlan tény lenne. Vagy ha változtatni kéne azt kizárólag a nemautók kárára kéne tenni.
Do the thing!
-
MasterMark
titán
Ha lehetne akkor rátolatnának a jóemberek a kasszára hogy semennyit se kelljen gyalogolni.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
pjen
félisten
válasz cattus #129377 üzenetére
Előbb nézegettem web kamerákat a bel vár ról, az útcák nagyrészt üresek, pedig még nincs is későn. Az a baj ha kiszórítják az autókat ahelyett, hogy megoldanák az olcsó parkolást például parkolóházak építésével az emberek nem fognak oda menni. Az üzletek bezárnak és gettósodni fog a belváros. Már most is bedeszkázott kirakatok előtt a földön alvó kábítósok.
[ Szerkesztve ]
-
cattus
őstag
Az a baj ha kiszórítják az autókat ahelyett, hogy megoldanák az olcsó parkolást például parkolóházak építésével az emberek nem fognak oda menni
Ahogy már leírtam, ez egyáltalán nem így van. Az autóval közlekedők a belvárosban kisebbségben vannak. Minden egyes kutatás a fenti kijelentésednek az ellenkezőjét vonta le következtetésként.
Do the thing!
-
sutszi
veterán
válasz cattus #129377 üzenetére
Vagy inkább abból kéne visszavenni, hogy a nem létező gyalogos és biciklis tömeget helyezzük piedesztálra...
Mennyi ideje is vettek el 2 sávból egyet, hogy bicikli út legyen? ... Volt ideje felfutni, de még szezonban is erősen szellősek azok a bicikli sávok...
A kiülős helyekről meg csak annyit, hogy kb soha...soha nem ültünk le ilyen helyen, mert kb undorító ahogy elmennek az asztalok mellett a 'szent' gyalogosok és bele köhögnek, tüsszentenek, lihegnek az arcodba.. kinézik a kaját a szádból.
És zárójelben jegyzem meg, hogy nem Özdemir Kebabja és a KFC az éttermek csúcsa... ha egy kicsit ünnepibb alkalomra mész a belvárosba, egy jobb helyre, akkor ing + farmer kombó minimummal, nem fogsz biciklizni... de pl nyáron sem a 3-as metróban izzadni ahol még este 21.00-kor is 42,6 fok van.Érdekes ahogy az autózás úgy van beállítva mint egy szabadidős szórakozás... mintha nem lenne más dolga az embernek. Nyilván mindenki siet...el akar jutni a legegyszerűbben A-ból B-be. És most magunkból indulok ki, de akkor megyünk, amikor kell...de ilyenkor teljesen nevetséges mind a bicikli, mind a tömegközlekedés, mert ezekkel nem fogok tudni ennyi cuccot hazahozni... Passzióból nem szoktunk begurulni a belvárosba, és fogadni mernék, hogy a nagy többség sem...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz cattus #129383 üzenetére
Mert a privát embernek nem lehet alapos oka...ugye? Megint csak arra célzol, hogy autó nélkül oldjanak meg az emberek több állomásos bevásárlást ügyintézést..stb... Ha neked erre van egy egész napod... akkor időmilliomos vagy. Őszintén gratulálok hozzá.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ro_bert17
őstag
Én most csak azért jöttem, hogy elmorzsoljak pár könnycseppet a vasárnap dugóban ülő autósokért, a körúton bezárt üzletekért, a kiülős helyekért akiket elsodor a nem létező gyalogos és biciklis tömeg....
Teljes döbbenet, hogy az emberek nem utaznak el a bedugult m1/m3/m7 páyán autóval futni inkább a fák közé, vidékre.
Tényleg komolyan írjátok ezt a gyalogos, biciklis dolgot? A Hungária a gyalogos/biciklis miatt ilyen undorító? Vagy valamelyikőtök álljon már 15 percet délután 4 és 6 között az elem utcán a szerencs utca felé.... Undorító mennyi autó van. Mindenki is autóval megy, egyedül. Ennek semmi köze a belvároshoz, meg a gyalogoshoz, biciklishez.
Jah és teljesen jogos. Baromi sok időm megy el a rengeteg utazással, ügyintézéssel. De kib@szok a rendszerrel, és beülök az autóba.... Akkor legalább másnak is sok ideje fog elmenni. Logikus.[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
válasz ro_bert17 #129385 üzenetére
Ezt az alapbol csodas helyzetet rontja meg a fovaros az idiotabbnal idiotabb autogyulolo donteseivel. Nagy ertelme van kerulnom 1.5km-t mert nem mehetek vegig a dob utcan vagy pentek ejfelkor a hatalmas setalo tomeg miatt lezart rakpart helyett vegig menni a belvaroson. Ertem en a logikat hogy zarjuk ki az autokat, reszesitse elonyben az ember a kerekpart (inges oltonyos ugyvezeto igazgato biztos orommel fog megerkezni a munkaba total leizzadva nyaron vagy szetfagyva telen...) viszont amig sarga vonalakkal es agyhalott lezarasokkal probaljak ezt veghez vinni csak a nep haragjat fogjak elerni. Legyen modern logikus hasznalhato tomegkozi, normalis bringas ut (eszembe nem jutna a busz savban tekerni a 40tonnas izombol kormolo buszok kozott) es elfogadom hogy nem lehet kocsikazni a belvarosban.
Ami jelenleg folyik a varosban az egy kabare. Nem politizalni szeretnek de oszinten alig varom hogy ez a bohoc eltunjon a sleppjevel egyutt a sullyesztoben ahova valo. Nem, nem allok a masik oldalon sem. Csak egy elheto varost szeretnek ahol nem ugrik egymas torkanak mindenki az inkompetens vezetes miatt.Galaxy Fold 4
-
Ace owner
addikt
Vita helyett vegyetek felkonfigot! [link]
Galaxy Fold 4
-
ro_bert17
őstag
válasz Ace owner #129386 üzenetére
Teljesen igazad van, a bohóc és a sleppje előtt ez egy élhető dugó nélküli autóbarát város volt.... Hányszor jöttem haza éjjel színházból, és álltam a dugó kellős közepén éjjel fél tizenkettőkor. Mondanám hogy hiányzik ez az időszak, de nem így van, mert most is épp pontosan ez van. Emlékszem amikor télen mindenki elment autóval a kékes tetőre kirándulni, és le kellett zárni az egészet a dugó miatt....
Miért nem lehet elfogadni azt, hogy az autó sok? Az autósok büntetik a saját tumultusukkal a többi autóst, akik erre rá fogják mindenkire is. Karácsonyra, tarlósra, demszkyre, gyalogosra, biciklisre, madárra. Ha a blahára felfestenek zebrát, elkezdünk autósüldözésezni. Teljes döbbenet.
Szomorú példa a hungária, dózsa györgy, stb. Elkülönített kerékpár út, stb, semmi torlasztó hatás, és még se lehet autóval közlekedni rajta. (torlasztó hatásra nem a vhíd előtti kanyaródó sávban sportcélúan előre rongyoló autósok tömegére gondolok) -
Ace owner
addikt
válasz ro_bert17 #129388 üzenetére
Ha valami alapbol rossz akkor az a megoldas hogy rosszabba tesszuk? Abban teljesen igazad van hogy sok az auto. Sok olyan tomegkozlekedesi eszkoz is van amire ha felkellene szallnom inkabb otthon maradnek. 3as metron egyebkent lesz mar klima most hogy felujitottak?
Galaxy Fold 4
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Ace owner #129389 üzenetére
Legújabb agymenés, hogy ezt a szakaszt egyirányúsították dél felé. Miért baj ez? Hát mert hétvégén a pesti rakpart le van zárva, tehát ha itt nem találsz parkolóhelyet, akkor nem tudsz visszafordulni a Lánchíd felé újra próbálkozni azon a részen.
Mondjuk ezt lehet a Sofitel szálloda bontása miatt csinálták mert az egyik sáv le lesz zárva, de akkor is jó kis megoldás
Természetesen hétvégén futottam bele. De a taxisok nem zavartatták magukat, vissza fordultak és mentek szembe a forgalommal[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
sutszi
veterán
válasz ro_bert17 #129385 üzenetére
Nem az autó sok, hanem az infrastruktúra lett kevés...évtizedes nagyságrendben nem foglalkoztak a jövővel... És most egyik napról a másikra szűkítik le az áteresztő képességet... Úgy, hogy közben azzal érvelnek (akár itt is a fórumon) , hogy ha több út/sáv lenne, akkor még több autó lenne... Én is elmorzsolnék egy könnycseppet ahogy a szemem láttára duplázódna az autók száma egyik napról a másikra... mindenki csak erre tartogatja a pénzt a párnacihában...
Az lenne a fontos, hogy a csúcsidő mint olyan a lehető legrövidebb idő alatt befejeződjön... ezt folytásokkal csak növeli, amivel jelenleg csak rontanak a helyzeten.Mi szennyezőbb? Egy egyenletes 50-es haladás gáz szintentartással, vagy gáz/fék 16-szor?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ro_bert17
őstag
válasz sutszi #129391 üzenetére
Pedig de, az autó sok. Tudom ez most meglepő infó, de jusson az eszedbe ilyenkor délelőtt egy m1, m3, m5, m7. Sok 10 éve autózom, de ilyen összefüggő autófolyam nem volt. Punktum. Az említett elem utca, szerencs utcai példa délutáni órákban. Ott mindenki már kifelé akar menni, mert bejött a városba. Épp sokkal többen vannak mint kellene.
Csak az a szívás benne, hogy elpöfög haza jó sokára, én meg itt maradok utána is és a gázát szívom. Ha hatszor hat sávos autópályák lennének a városban akkor nem szívnám? 50-nél szívnám kevésbé, vagy átlag 16-nál? Tényleg ez a szempont? Ez kb olyan, mint amikor Győrben azt mondták a helyeik, hogy költözz nyugodtan ebbe a városrészbe, mert az itteni romák megvédenek a másik a városzrész romáitól.... Pompás.#129389 Ace owner: Látod ebben igazad van. Az autósok erre tényleg haragudhatnának, hogy nem tesznek fejlesztéseket a bkv-ba. Szörnyű milyen állapotok uralkodnak a járatokon. Az eu s pénzeken vett járműveken, és felújított centrumokon megspórolt fejlesztési pénzeket, lehetne utasbiztonság javításra fordítani. Megfizetni az alkalmazottak. Sajnos ez is oldal független rossz hozzáállás.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ro_bert17 #129392 üzenetére
Ebből jön a következő kérdés: miért van ennyi autó?
Mert a BKV egyáltalán nem alternatíva. Ott ugyanúgy hering feeling van munkanap végén, mint autókkal az úton. Csak annyi különbséggel, hogy nem lihegnek a nyakadba.
Nem véletlenül próbálják terelni az embereket a kerékpáros közlekedés felé. Mert nem tudják megoldani a BKV-t.⭐ Stella
-
ro_bert17
őstag
válasz radi8tor #129393 üzenetére
Jaj! Hát ja, ne is mond. A végén még úgy járnánk mint koppenhága, amsterdam. Kinek hiányzik az?? Láttad mi van ott? Hömpölyögnek a kerékpárosok egymás nyakában.... Végül is csak sokkal csendesebb, tisztább, biztonságosabb (mármint ha egy idóta bringás gázol el, mint egy idióta autó/teherautó/busz). És egészségesebb is, ami mondjuk elég rendszerellenes itthon.
Hidd el, a semmire kellő ország/város vezetők helyett is nekünk kellene javulni. Fejben, gondolkodásban legfőképp. Már csak azért is, hogy te gyerekednek, meg az enyémnek jobb jövője legyen. És elfelejteni ezt az autós üldözéses dolgot. (nem mellesleg ez ilyen origo színvonal, szerintem a Ph-ra is méltatlan) Ebben a városban ember üldözés van. Neked is épp olyan rossz mint nekem gyalogos/kerékpáros/bkv-s/autósnak[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ro_bert17 #129394 üzenetére
Milliószor el lett mondva hogy a jobb jövőt nem a benzines autók beszántása hozza majd el. Csak azért szántják be a benzines autókat, mert ez az a réteg akit lehet szivatni. És ennek van valamilyen szinten alternatívája.
Nagyságrendekkel több károsanyagot (értsd: üvegházhatású gázokat) bocsájtanak ki a tenger járó hajók vagy a repülőgépek.⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
Az autós forgalom kinőtte Budapestet, de ez kb az összes történelmi múlttal rendelkező nagyvárosra igaz. A régi épületeket nem bontották el, hogy szélesebb, több sávval rendelkező utak legyenek, nem is vezették a fő útvonalakat egy másik szintre.
Münchenben például a gyorsforgalmi utak egy részét a föld alá vitték, Bécset átszeli az autópálya.Emellett az autók mérete is nőtt. Egy mai kompakt mérete egy családi autóé volt a '80-'90-es években.
Az autók számossága nőtt, mert az emberek számossága is nőtt, ahogyan a város is. Budapest a korábbi agglomerációs településeit bekebelezte, így az agglomeráció területe áthelyeződött.
Az ingatlanárak folyamatosan emelkedtek, aki kertes házat szeretne városi megélhetés mellé, az választhat, hogy megfizeti a budapesti "belsőbb" területek ingatlanjait és vállalja az ezzel járó kompromisszumokat*, vagy megy a jelenlegi agglomerációba esetleg 30+ km-re a megélehétésétől. És azt az úri hóbortot nem is említem, hogy a jobb levegőminőségért költözik ki.Amikor lakást kerestünk, a közelben lévő zárt pályás tömegközlekedés volt az egyik sarkalatos szempont, a másik a csendes környék. 10 perc séta, kb 800 méter tök elfogadható volt számunkra, ennyi nem is megterhelő, illetve elég a forgalom zajának mérséklésére. A busz, troli azért nem volt opció, mert ugyanott áll a dugóban, ahol az autók, nem halad. Mondanám, hogy ezt kellene fejleszteni, de nem lehet mindenhova villamost vinni, és nem is megoldás. A 4-6 kb egymást éri, mégis kevés csúcsidőben.
* állattartás, csendrendelet, parkolás, építési szabályzat, felújítás, stb
Könnyen terelik a kerékpározás felé a dolgokat: kerékpárutat készíteni olcsó, ahogy látom, a legtöbb helyen csak sárga festék kell hozzá, a karbantartást is elsíbolják. Minden további költséget a felhasználóra hárítanak: vegye meg a járművet, felszerelést, oldja meg a tárolást, őrzést... Még rosszabb, mint az autós közlekedésben, ahol legalább néha látni felújításokat.
Ehhez képest Békés megyében most is épül kerékpárút. Mezőhegyes-Pitvaros kész, megy tovább Csanádpalotára. Az úttest melletti vízelvezető árkokat felújítják és az árok túloldalán autónyi széles aszfaltcsík, fasorral, felfestéssel, az úttesthez becsatlakozásokkal, keresztül a városon is. Szerintem többet köletnek a kerékpáros infrastruktúrára, mint Budapest.
Értem, hogy a kerékpáros forgalom sem folyamatos a körúton, de nekik is csak pirostól pirosig kellene tekerniük, a pirosnál megáll, feltorlódik, mint az autós forgalom, majd újra megindul.
Kb 10 km-re járok dolgozni, google maps szerint ez kerékpárral 33-38 perc, kocsival ma reggel, amikor kb végig "piros" forgalmat jelzett, 31 perc volt, BKV-val 50-60 perc. Inkább robogózok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
ro_bert17
őstag
válasz radi8tor #129395 üzenetére
Erre nem fogok tudni értelmeset reagálni, mert nem vagyok önjelölt klímakutató.
De nem izgulok, mert az autógyárak lobbija biztos elég erős marad ahhoz, hogy maradhatunk autóba kötve.
Ettől fontosabbnak tartom az emberek tanítását, tájékoztatását. Az emberi butaság eddig még sosem segítette a fejlődést amióta világ a világ. Egy urbanista emberhez elég könnyen el lehetne juttatni információkat. Újragombolt gondolkodással felelősebben viselkednénk talán, és nem a másikra mutogatnánk folyamatosan, hogy ő miatta van!#129396 macilaci78: like, vagy +1 ph-san.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen