- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
akkor tessék csak üzemeltetni, terhelni, had főljön...sajnos nem cserélik
Egyébként is azt megállapítani, hogy üzemi hőméréséklet ez a 100°C, illetve, hogy ez hiba, azt a gyártó tudná...vagy írsz nekik egy mail-t, ahol leírod a hibádat részletesen (nem a magyar forgalmazónak), vagy beviszed oda, ahol vetted, és kéred, hogy küldjék el a gyártónak bevizsgálásra - ez viszont akár több hónapot is jelenthet...és jogilag nemtom hogyan néz
szvsz terheld, esetleg kicsit csökkenthetnék a szellőzésen, hátha az már egy kicsit segítRead only...
-
Ariadne
őstag
Először nézd meg a számlát, hogy milyen cégnév van rajta. Ez alapján keresd ki az e-cegjegyzek.hu-n (tárolt cégkivonatot kérj, az a teljes), hogy létezik-e a cég még egyáltalán. Ha létezik, nézd meg, milyen székhely van megjelölve, ott elvileg meg kell lenniük. Ha nincsenek, jelentsd be a cégbíróságon (megyei dolog, gugli kiadja), mert akkor kénytelenek vagy összekaparni magukat, vagy megszüntetik a céget.
Általában ha nem tudod megtalálni őket, már nem sok lehetőséged van. Itt a pH!-n van valaki, aki intéz ilyen ügyeket, valahol pár oldallal visszább linkelte is valaki, vagy pedig a gyártónál érdemes próbálkozni.
Na meg érdemes visszaolvasni, mert ezt is leírtam/tuk már jópárszor korábban is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A cégjegyzékben ha nincs odaírva, hogy felszámolás vagy végelszámolás, akkor ott kell lenniük a címükön, kötelező ott elérhetőnek lenniük. Ha nem azok, akkor olvasd tovább, amit az előzőben írtam, sajnos ennyit lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Chaser
titán
Nem vagyok elektrokémikus, vagy fizikus. Ha van esetleg tanárismerősöd kérdezz rá. Én 99%-ra azt mondom ezüst oxid áramot nem vezet, ezért is alkalmazzák/alkalmazták hővezető anyagként. Rég tanultam elektrofizikát de így emlékszem. Szívesen megnézném neked, de én évek óta nem használom, nem az esetleges rövidzár lehetősége miatt, hanem mert qrva nehéz levakarni ahova felkerült.
szerk: vagy gugli
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Thulcandra
senior tag
Ez pofátlanság, ilyen egyszerűen nincs.
Sajnos még jogszabály sincs ami kötelezné őket, az a 15 nap csak irányadó (A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.) Viszont 3 hónapról semmilyen körülmények között nincs szó jótállással kapcsolatos törvényben, és egy ekkora időtartam miatt már a fogyvéd is megvágná őket.
Viszont látom írtad, hogy össze volt kenve a lap. Erre nem tudom mit mondana a független szakértő, ha arra kerülne a sor... Szóval vagy nyelsz egyet, és reméled, hogy az 3 hónap nem 3 hónap lesz, vagy a sarkadra állsz, és nekiállsz fogyvéddel fenyegetőzni, mondhatod azt is, hogy írsz a gyártónak (egy jól megfogalmazott emailre gyakran lépnek a gyártók).[ Szerkesztve ]
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Chaser
titán
Sztem ez a forgalmazón múlik csak, "normál" esetben is 15 nap van megadva, de csak ahogy írták, "törekedni" kell rá..ez kb neszesemmifogdmegjól'...2 hónap után is mondhatom én neked, hogy törekedtem rá, de sajnos még várnod kell. Nyomás az unijóba'...1edül azt hiszem ha vásárlástól számítva 2-3 napon belül hibásodik meg valami -vagy órában van megadva, nem tudom pontosan-, akkor kötelesek pénzt visszaadni ha kéred vagy csereterméket biztosítani, 1éb esetben rajtuk múlik. ha 3 hónapig ülnek rajta akkor addig, amíg ki nem mondják hogy nem javítható vagy cserélik addig sok mindent nem tehetsz, max vered az asztalt, nagyker lévén nem hiszem hogy meghatná őket. A pasztás dolognak meg járj utána, nem hiszem hogy tévednék, azért azt 1%-ot fenntartom rá.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
HUN]Repa
aktív tag
Nem akarok beleszólni ,de a írta ,hogy nagykerbe vette (CHS ) itt nem vonatkoznak a fogyasztóvédelmi jogszabályok ,mert ott szerződés alapján ,viszont értékesítés céljából történik a kereskedelem.Az ezüstös paszta használata nem javasolt ,de valóban nem jár semmilyen garancia vesztéssel vagy garanciát befolyásoló tényezővel.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gyuri27
félisten
-
Gyuri27
félisten
Kiskerben előröl. Itt szerntem kapsz egy sima dobozos (tartozékok nélküli lapot, asusnál legalábbis így megy) lapot és csókolom. Hiszen veled a nagyker semmilyen viszonyban nem áll. Ha a gyártó ad rá akkor meghalás esetén ugyanezt a kört futhatod megint.
Amúgy milyen lap és melyik kisker volt?[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Csaba_20_
őstag
Az a cég nem szűnt meg, csak sohasem RedTower volt a neve. World PC Kft.-ként létezett mindig is, szerintem a számládon is ez szerepel. Nézd meg magad a cégjegyzékben, hogy léteznek! E-Cégjegyzék
A cégjegyzékben szereplő címeken kell "kopogtatnod" a jótállási igényeddel. Ha nem foglalkoznának veled, akkor tértivevényes ajánlott levélben. -
Csaba_20_
őstag
Ezért kell személyesen bemenni a telephelyre, illetve - talán ez a jobb megoldás - tértivevényes ajánlott levélben felszólítani őket a jótállási ügyed intézésére. Te a CHS-t nem fogod tudni "ugráltatni", mert nem állsz velük szerződésben. Ha sokat ülnek rajta, akkor se fogod tudni verni az asztalt. Viszont az említett céggel szerződésben állsz. Szóval jogi lehetőségeid kizárólag csak a World PC Kft-vel szemben vannak. Mivel nem szűntek meg, a jótállási kötelezettségük is fennáll, akkor is, ha épp sehol nincs üzletük. A CHS-t is csak ők fogják tudni megsürgetni - jog szerint, a valóságban aztán lehet, hogy kishalak hozzá - a te nyomásod hatására, ha elhúzódik a kijavítás/kicserélés a CHS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Hát akkor ez a legrosszabb. Mert j&w vagy lesz vagy nem. Ha nem lesz akkor megy a játék mennyit ért akkor a lap és mit adnak helyette. Mert ugye ha az egész konfig nálad van és nem tutok megegyezni, a komplett konfigot a pultra rakod és elállsz a szerződéstől.
Annyit tehetsz, hogy jó kupec módjára valami számodra értelmes lapot alkudsz ki helyette.
Pontos tipus?Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
Csak azonosat vagy köteles elfogadni. De ha már így áll a helyzet, szerintem próbálj meg megegyezni az eredeti vételár levásárlásában valami olyanra, ami tényleg kell. Ha egyébként normális a cég és kedveled őket, nem szemétkedtek veled feleslegesen, akkor érdemes, sőt ajánlom ezt a megoldást.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
No akkor az jó, ha azon rajta van, milyet kaptál helyette, akkor az egy év már megvan, az kötelező. A második évet viszont pláne nagyker lévén nem tudom, hogy tudnád kikényszeríteni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Bár várj, gondolkodom, a kötelező 1 év is csak fogyasztói szerződésekre van, vagyis ha cégnévre vetted, akkor szerintem nem áll meg a dolog. Akkor szavatosság marad, ami fél évig olyan, mint a jótállás, utána még 2,5 évig pedig csak ha te bizonyítani tudod, hogy eleve rossz volt.
Ha kiskerben vetted volna, egészen tuti meglenne az 1 év és a 2 évért is lehetne verni az asztalt, csak összehasonlításképp."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
Nagykerben is adnak garipapirt. Vagy azt nem kaptál?
Na ez az átka a nagykerben vásárlásnak.
Chaser: nos a szervizben is illik részletező számlát adni, vagy számlát + munkalapot. Miért? Mert a javitás, csere ugyanolyan garos mint bármi más. Ill ezzel igazolom, hogy szakszerviz nyúlt hozzá (pontosan mit babráltak rajta, ha másik szervizbe viszem).
Amd - Radeon - Ryzen
-
Pilács
senior tag
Erre írom én, hogy ajándék szesznek.... de igazából csak a bolt jóindulatán múlik, hogy kicserélik e neked. Szal legyél jófej és kérjed őket, semmi negatív hozzá állásod ne legyen se a megnyert monitorhoz, sem a bolthoz. Járj szerencsével!
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Biznisz Elek
aktív tag
Nem feltétlenül, de a szállítás a te költséged. Nameg kell a nyelvtudás, viszont ha a gyártóhoz is lehet küldeni akkor jobban jársz, a szállítás ugyan annyi és ők ingyen visszaküldik. Egyesített EU-s szabályozás mégcsak tervben van.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Synology NAS
- Parfüm topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen