-
IT café
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
andorra
őstag
-
Ear001
addikt
válasz AMDFan #33537 üzenetére
Amikor az USB kábeleket próbálgattam, nálam is volt hasonló, és kiderült hogy kontakthiba.
-
andorra
őstag
válasz Ear001 #33553 üzenetére
Ennek itt nem látom az értelmét. A színpadképet eleve nem lehet fokozni, az eredeti mélységet viszont a legjobb esetben is csak valamelyest megközelíteni lehet elérni nem, ergó: túlzásba sem lehet vinni. Itt természetesen, nagy opera, vagy hangversenyszínpadra gondolok és nem mesterségesen hangosított "csim-bumm" kategóriákra. (A csim-bumm tetszés szerint behelyettesíthető, megengedem, hogy még jó zenék is beleférnek.)
-
andorra
őstag
válasz bajnokpityu #33555 üzenetére
A közepe meg ilyenkor lyukas lehet. De ne egyszerűsítsük le a színpadképet a sztereo hatásra, mert az ennél több. Nem csak szélességi, hanem mélységi pozíciókat is skálázva kaphatsz vissza, ha a jó a színpadképe a rendszerednek. (Kár volt szólnom, most kezdhetsz új erősítőket építeni :-))
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dorian
félisten
válasz #71562240 #33559 üzenetére
Az enyémnek a leírásában kifejezetten meg van említve, hogy olyan a kialakítása, hogy nem kell beforgatni (csak ha nagyon távol vannak egymástól)
De a legjobb eredményt (majdnem egyenlő oldalú háromszög elhelyezésnél) nagyon kicsit beforgatva adja, tehát amikor a két első éle közti eltérés kb. 4cm.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
#71562240
törölt tag
válasz Dorian #33561 üzenetére
Éppen erre utaltam, hogy szerintem az ilyen hangdobozokkal eleve baj van. Vagy pedig nem a hangdobozzal, hanem a leírással van baj, én konkrétan rühellem az olyan leírásokat, amelyekben az van, hogy nem kell beforgatni, és tapasztalataim szerint általában nincs is igazuk az ilyen leírásoknak, de ha igazuk van, akkor meg a hangdobozzal van baj. Sok minden egyéb szempont összejátszik persze, de azt gondolom, hangdobozt úgy kell készíteni, hogy az egyenlő oldalú vagy szárú háromszög lehallgató pozíciójában ülve a fülemre nézve legyen lineáris frekvenciamenetű (ergo optimális színpadképű) a hangdoboz. Ez a programom a gyártók számára.
[ Szerkesztve ]
-
blattida
nagyúr
-
-
#71562240
törölt tag
válasz bajnokpityu #33565 üzenetére
Csakhogy nem arról van szó, hogy kifelé fordításra tervezik, hanem arról van szó, hogy kifelé fordítással lehet ellensúlyozni a félig sikerült tervezést.
Ha veszünk egy átlagos, "szokvány" hangdobozt, akkor abban általában egy (vagy több) dómsugárzó vagy ribbonsugárzó szolgáltatja a magasakat, amelynek a közeltéri görbéje-irányjelleggörbéje (és persze a behatárolt konstrukciójú és alakú hangdoboz egyéb tulajdonságai) predesztinálják, hogy az tud optimális lenni a hangdoboz szempontjából, hogy a hallgató személy füle felé nézve szolgáltasson optimális frekvenciamenetet (ergo színpadképet). Kicsit sarkítva, de ki merem jelenteni, hogy sohasem úgy tervezik a "szokvány" hangdobozt, hogy párhuzamos állásban (azaz "kifelé fordítva") legyen optimális a frekvenciamenete (ergo színpadképe), hanem adott esetben úgy sikerül. Az úgy sikerülés elsősorban annak köszönhető, hogy az adott karakterisztikájú és érzékenységű hangszórókat valamint a keresztváltót (és a hangdobozméretezést) az egyéb szempontok miatt nem sikerült úgy "összerendezni", hogy a füled felé nézve adjon a hangdoboz optimális frekvenciamenetet (ergo színpadképet). Tehát adott hangdobozok esetében a kifelé fordítás szükséglete nem (sohasem?!) a tervezés célja, hanem a tervezés hibáinak ellensúlyozása, azaz bizonyos mértékig pótcselekvés. Ha a leírásban azt javasolják, hogy kifelé fordítsd a hangdobozt, azzal nem a tervezésük célját ábrázolják, mert ilyen tervezés nincs (kivéve a gyevi bírót), hanem az ilyen javaslattal "szőrmentén" bevallják, hogy nem sikerült optimálisan a tervezés. Ez olyan, mintha a monó korszakban azt írták volna a(z egy darab) hangdoboz leírásába, hogy ne szembe nézzen veled az előtted álló hangdoboz, hanem egy kicsit fordítsd el valamilyen irányba, mert úgy lesz optimális a frekvenciamenete.[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz #71562240 #33567 üzenetére
Már ne haragudj, (remélem nem vagy sértődékeny, nem ez a szándék) de ez az egész intellektuális f..verés. Ha leírás szerint használva jó eredményt ad, akkor nem tökmindegy? Akár kismókusok is kiabálhatnak benne, ha attól lesz jó hangja.
(Ez engem arra emlékeztet a szakmámból amikor a nagytudású nép kijelenti, hogy a műanyagablak en bloc szar, mert párásodik, penészedik a lakás. Ja, csak nem az ablak tehet róla, ha nem szellőztet a paraszt vagy hőhidasak a csatlakozó szerkezetek.)
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
#71562240
törölt tag
válasz Dorian #33568 üzenetére
Hát éppen arra próbáltam rávilágítani, hogy nem tökmindegy. De mivel vannak egyéb fontos szempontok is a "szembenézésen" kívül, néha úgy alkusznak meg a hangdoboztervezők, hogy kifelé fordítva lesz arányosabb a frekvenciamenet. Én bajnokpityu felvetésére válaszolva fejtettem ki, hogy sohasem olyan céllal indulnak neki a hangdoboz tervezésének, hogy kifelé fordítva szóljon helyes arányokkal. A kifelé fordítás szükségessége mindig ellensúlyozása egy vagy több "hibának". Mindez lehet tökmindegy, de mivel bajnokpityu felvetette a kifelé fordítást mint tervezési célt, ezért az adott esetben nem volt tökmindegy válaszolni neki (és további érdeklődők számára), hogy nincs ilyen tervezési cél. Az ablakos hasonlatod nem illik ide.
Egyébként nem vagyok sértődékeny, nem is tudom értelmezni a sértődés fogalmát.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #71562240 #33567 üzenetére
Ha jól emlekszem, dalinal használati utasításban benne van, hogy falra merőlegesen alljon.
Ikonnal biztosan.De audio Note is-ha jól tévedek sarokba kéri, h pakoljak a dobozokat.
Ritkabb az ilyen, de ha igy tervezik, akkor pont olyan "utasitas" mint gleden 1 eseten a nehez allvany, harminc cm faltol.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
AMDFan
addikt
Én abszolút el tudom képzelni, hogy tervezési cél legyen a hangdobozok készítésénél az, hogy ne kelljen beforgatni. Szerintem a hangfalakat nem csak zenehallgatásra tervezik hanem házimozira is, a nagyobb gyártók mint például a Dali biztosan. Tehát jogos elvárás lehet a vásárlótól, hogy ne csak egy sweet pointban szóljon normálisan, hanem attól jobbra balra 1-1 méterre is. Ezért úgy gondolom, hogy ha innen közelítünk akkor lehet tervezési cél az, hogy ne kelljen beforgatni. Stúdió monitoroknál pedig kifejezetten az a tervezési cél, hogy egy ember hallgassa egyszerre, ezért azt másképpen tervezik. Az persze más kérdés, hogy a teret hogyan befolyásolja az ha nem forgatjuk be.
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
válasz bajnokpityu #33570 üzenetére
Igen, de nem arra tervezik, hogy merőlegesen álljon, nem arra tervezik, hogy 30cm-re álljon, nem arra tervezik, hogy a sarokba legyen pakolandó, hanem ez a tervezés össze szempontja közötti kompromisszum eredménye, amely eredmény azonban nemkívánatos eredmény, éppenséggel mesterséges ellensúlyozása valamilyen "hibának". Az meg egy következő helyzet, hogy például Audio Note esetében az elhelyezési javaslatnak köze sincs a helyes frekvenciaarány (ergo színpadkép) eléréséhez, hanem éppen ellenkezőleg, Quortrup bácsi az ilyen utasításaival még inkább eltolni igyekszik az amúgy is eltolt frekvenciaarányokat, az ő sajátos ízlése alapján.
-
-
blattida
nagyúr
válasz #71562240 #33569 üzenetére
Szerintem nincs olyan cég, amelyik kifelé fordíttatná a dobozait, maximum párhuzamosan a falakkal, de annak sem az az oka, hogy tervezéskor nem vették figyelembe azt, hogy szerinted eleve befelé fordítva kellene jól szólnia, mivel maximum ez az elvárásod csak és kizárólag magas hangok esetében lenne megalapozott és érthető, de gondolom, hogy Te sem csak 5 khz fölötti hangokat fülelsz, már csak azért sem, mert egyrészt, a beszéd, ének és zenei hangok jelentős része sem abban a tartományban helyezkedik el, másrészt, a szoba/terem akusztika sokkal fontosabb tényező, így alapvetően inkább azzal kell foglalkozni a tervezőknek/gyártóknak.
Arról pedig inkább nem mondok semmit, hogy Te, valamiért, ennyire ragaszkodsz a hangdobozok befelé forgatásához.
Ez ugyanis már nem akusztikai, hanem pszichológiai kérdés.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
#71562240
törölt tag
válasz AMDFan #33571 üzenetére
Ebben a házimozis felvetésben van igazság, de ezen sem nagyon segít a "kifelé fordítottság", mert a szélen ülők így is teljesen mást hallanak, mint a középen (a "sweet pointban") ülők. Ezen igazából az segítene (de az is csak részben), ha a magashangok és a magashangszórók nem lennének sokkal irányítottabbak, mint a (közép)mélyek. De sokkal irányítottabbak, ez kivédhetetlen, elsősorban emiatt van a sweet point, mint szinte megkerülhetetlen adottság. Megkerülhető valamelyest a panelsugárzókkal, "gömbsugárzókkal"..., de "szokvány" hangdobozok esetében nem kerülhető meg, tehát a házimozira tervezett (netán "kifelé fordításra tervezett") hangdobozok esetében sem lesz igazából "szélesebb", azaz "sávosabb" a sweet point - legfeljebb a kompromisszum tervezésében (más fontos szempontok kárára) erősebb lesz az a szempont, hogy ne a sweet point-ban kelljen hallgatni. De a felvetésedben van igazság, csakhogy a hangdoboztervezők számára ez sajnos a fából vaskarika esete a magashangok irányítottsága miatt. A helyzetet "megoldani" elsősorban több, különböző irányokba sugárzó magashangszóróval lehet, és akkor valóban lehet tervezési cél a fallal párhuzamos elhelyezés - mint ahogy ilyesmire van is példa.
(#33573) bajnokpityu: Nem véletlenül emlegettem folyamatosan a "szokvány" hangdobozokat, hiszen az Enigma, az Arc, mint nem direktsugárzó hangdobozok éppenhogy "nem szokvány" hangdobozok, - miközben éppenséggel úgy "nem szokványok", hogy azért ott is megmarad(hat) a befelé fordítottság elvi szükséglete.
(#33574) blattida: A "kifelé fordítás" szóösszetétel jelen esetben természetesen a fallal párhuzamos, vagy az alig befelé fordított helyzetet jelenti, nem véletlenül igyekeztem mindig idézőjelbe tenni a kifejezést. Ahol esetleg nincs idézőjelben, ott véletlenül lemaradt. Tehát én sem valódi kifelé fordítottságot értettem alatta, csak maximum párhiuzamosat a hátsó fallal.
Persze, hogy nem csak az általad "5kHz fölötti"-nek nevezett hangokra ügyelek, de eredetileg a színpadképről volt szó, márpedig a színpadképet a "magas" frekvenciák adják, nem véletlenül igyekeztem folyamatosan utalni arra, hogy a reális (azaz a hangfelvételben benne levő) színpadkép szempontjából elsősorban a kiegyenlített frekvenciamenet az alaptényező, márpedig egyéb okok miatt is az az optimális, ha a sweet pointban kiegyenlített a magas hangok aránya (ergo a színpadkép). Ezért van elsősorban szükség arra (szerintem?), hogy a frekvenciamenet (legalábbis a "szokvány" hangdobozok esetében) a befelé fordított állapotban legyen "helyes", mert így van esély, hogy a hangfelvételen rajta levő színpadképet fogja megközelíteni a hangdoboz térleképzése. (Ez tehát a mélyben rejlő pszichológiai ok a befelé fordításhoz ragaszkodásom esetében, miszerint szeretem, ha a hangfelvételen levő színpadképet közvetíti a hangdoboz. )[ Szerkesztve ]
-
blattida
nagyúr
válasz #71562240 #33575 üzenetére
A hangmérnökökön kívül szinte senki sem tudja, hogy milyen a rögzített hang színpadképe, az akusztikai anomáliák viszont, a nagy számok törvénye miatt is, nagyon gyakran előfordul, hogy a Te édes pontod nem esik egybe a rendszerével/szobáéval, ezért korrigálni kell, amit már a hangdobozok tervezésekor és szimulációjakor is figyelembe vesznek és alkalmaznak azok a gyártók, akik tájékoztatnak téged, mint vevőt, arról, hogy mi lenne a hangdobozok optimális elhelyezése.
Azok a termelők, akik ezt nem teszik meg, na, azok nem tervezik a termékeiket, azok csak árusítják.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
#71562240
törölt tag
válasz #71562240 #33575 üzenetére
(#33573) bajnokpityu: Még azt hozzátenném a válaszomhoz, mert fontos (lásd amit blattidának írtam), hogy én a Heed Enigmát és a Shahinian Arc-ot is befelé forgatva szoktam hallgatni, úgy hogy a fülemre (pontosabban ugyebár a fülem "fölé") nézzenek a hangszórók - és tapasztalataim szerint jellemzően így is szokás őket hallgatni.
(#33576) blattida: Én pedig továbbra is azt mondom, hogy a tervezők eredetileg süketszobában, úgymond "süketszobai" használatra tervezik a hangdobozt, és ha ez nem sikerül a frekvenciamenet szempontjából optimálisan (vagyis magasba húzó, vagy esetleg aránytalanul mélyhiányos a sweet pointban a tónus), akkor adnak javaslatot, hogy forgassam kifelé, és/vagy toljam rá a hátsó falra stb. Természetesen ehhez utólag ideológiát is kell gyártani, de ez utólagos ideológiagyártás részükről, és nem arról van szó, hogy az én vagy bárki lehallgatószobájának akusztikai viszonyaihoz igyeleznek optimalizálni a hangdoboz tónusát. Ha a kifelé fordításra adnak javaslatot a gyártók, az nem azt jelenti, hogy a szobaakusztikai anomáliákat kompenzálandó tervezték a hangdobozt, hanem egyszerűen azt jelenti, hogy túlzottan magasba húzó tónusúra sikeredett a frekvenciamenete - mondom én nyilván rosszmájúan .
[ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz #71562240 #33575 üzenetére
Kifordítom, bedordítom, mégis hangfal a hangfal - ahogy a dal is mondja. Speciel én most azokkal értek inlább egyet (na végre valami), akik a fülüknek jobban hisznek, mint bizonyos elveknek.
Tapasztalatom szerint, házimozi esetében a középsugárzó jóvoltából több jó hallgató pozíció jön létre, nem úgy mint sztereóban, ahol a legtöbb esetben csak egy ilyen pont van.[ Szerkesztve ]
-
Iomega
őstag
válasz andorra #33578 üzenetére
"Speciel én most azokkal értek inkább egyet, akik a fülüknek jobban hisznek, mint bizonyos elveknek."
Ezzel én is így vagyok. Ahány ember, annyi fül, ahány fül annyi ízlés.
Ami nekem tetszik, az nem biztos, hogy másnak is megfelelő, tehát ez nagyon egyénre szabott. Mindenki úgy forgassa a dobozokat, hogy a legjobb hangzást érje el, eltekintve a papírformától.[ Szerkesztve ]
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
#71562240
törölt tag
válasz andorra #33578 üzenetére
Megint azt hiszed, hogy nem értünk egyet, pedig de.
Ellenben lásd amit blattidának (kissé leegyszerűsítve) konkludáltam: "Ha a kifelé fordításra adnak javaslatot a gyártók, az nem azt jelenti, hogy a szobaakusztikai anomáliákat kompenzálandó tervezték a hangdobozt, hanem egyszerűen azt jelenti, hogy túlzottan magasba húzó tónusúra sikeredett a frekvenciamenete - mondom én nyilván rosszmájúan." - vagy esetleg olyan a gyártó ízlése, hogy az egyébként nem magasba húzó tónusnál is mélybehúzóbbat akar.Egyébként pedig, ahogy Iomega is mondja, mindenki forgassa úgy, ahogy jónak látja. (Én azonban úgy látom jónak, hogy a hangfelvételen levő színpadképet akarom hallani.)
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz #71562240 #33577 üzenetére
Ha az én konkrét esetemet vesszük, akkor a Dali Concept 6 minden, csak nem magasba húzó. És a színpadképe kifejezetten beszűkül beforgatás esetén, egyértelműen és sokkal jobb az említett "csak 4cm-re való beforgatást" használva. A magsa csökkenés pedig a teljes beforgatáshoz képest minimális.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
blattida
nagyúr
válasz andorra #33578 üzenetére
Erről ez a klasszikus jut eszembe: Brian anyja a tömegnek:" Ti mind egyéniségek vagytok! A tömeg válasza: Igen, mi mind egyéniségek vagyunk! Egy hang a tömegből: Én nem! "
[ Szerkesztve ]
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
#71562240
törölt tag
válasz Dorian #33581 üzenetére
Ez igaz, a Concept 6-tal éppen az "ellenkezője" a baj, az túlzottan mélybehúzó, tehát ha nem elég nagy a bázistávolsága, akkor túl tömörré és összesűrűsödötté válik a színpadképe. Valószínűsítem, hogy a te konkrét esetedben is optimálisabb megoldást jelentene, ha széjjelebb tudnád húzni a hangdobozokat, majd befelé fordítanád, ez esetben nem lenne túl keskeny a színpad, ellenben többet éreznél a mélységéből is, mint amennyit most. Úgy sejtem, hogy neked azért kell színpadképi szempontból kifelé fordítani a hangdobozokat, mert az adott akusztikai körülmények között túl közel vannak egymáshoz.
De a magasba húzók esetére vonatkoztatva az előbb én nem a színpadkép alakításával összefüggésben utaltam a gyártók kifelési fordítási javaslatára, hanem a hangzás tónusa miatt, azaz a fülnek kellemesség miatt. Azért javasolják a gyártók a kifelé fordítást, hogy kellemesebb tónusban szóljon annál, mint amilyenre sikeredett. Hogy ez hogyan hat a színpadkép szélességére, az múlik a bázistávolságon is. Én persze a beszélgetés során végig arról beszélek, hogy az optimális bázistávolságot feltételezve merre forduljon a "szokvány" hangdoboz.(#33582) blattida: Én sem!
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
Azt hiszem, arról még nem volt szó, hogy idei évtől már nem lesz kapható papír formátumban a Hi-Fi Piac Magazin, csak online módon. Bizonyos szempontból szomorú, - a környezetnek persze jót tesz, hogy annyival kevesebb erdő fogy.
-
vodkaboy22
addikt
Na és az openbaffle hangfalakat hova kell elméletileg fordítani ?
Villamos- és Gépészmérnök - Blog-omban audio felszerelések és saját készítésű elektroncsöves erősítők.
-
andorra
őstag
válasz #71562240 #33584 üzenetére
Azt hiszem felül kell bírálnunk mindezek tükrében azokat az ítéleteinket, amelyekkel bizonyos hangdobozokat eddig elmarasztaltunk. Arról lehet csupán szó, hogy ezek gyártói, dícséretes módon, éppen a környezetvédelmi szempontokra való tekintettel, termékeiket hulladékból gyártják. Ezért nagyon helyeslem, hogy itt a fórumban is, rendszeresen felbukkanak olyanok, akik vásárlásaikkal, még a hangminőség rovására is, hajlandók a környezetvédelmet támogatni.
[ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz vodkaboy22 #33585 üzenetére
Előszőr magyarra.
-
blattida
nagyúr
válasz vodkaboy22 #33585 üzenetére
Azok a hangfalak, amikről itt is általában szó van, azok a hangdobozok.
Szinte ugyanaz velük a helyzet, csak a mély tartományban viselkednek kicsit másképp, mint a hangdobozok, tehát, elméletileg, azokat is kicsit be kel fordítani, amennyiben van bennük magassugárzó.
[ Szerkesztve ]
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
zoltanz
nagyúr
Fisher hogy eltünt pedig voltak viszonylag jó termékei pl hangfalak. (XP-9b)
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
eclipse006
őstag
válasz zoltanz #33590 üzenetére
Van még jó pár márka ami mára csak emlék. Illetve megvásárolták a nevet a kínaiak, és ócska hulladékot adnak ki egy jól csengő, korábban minőségi termékeket gyártó márkanévvel.
Egyébként nekem tetszenek a linkelt dobozok.[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu
-
#90933760
törölt tag
Múltkor meg lett jegyezve, hogy ultraszarul vannak a dobozok elhelyezve. Tehát javaslatokat kérnék, hogy mégis hogyan tegyem őket, hogy leübereljék a fejem.
[link]
Itt egy remek alaprajz, mivel a 20 éves VGA erősen eltorzult képet ad nem tudom hogy nálatok hogyan néz ki. Tehát téglalap alapú a szoba és hosszirányba szólnak, ahogy kell. A sarkokban két egyforma szekrény és a kisebb fekete négyzet a doboz most. A piros az ahova előrébb tudom őket hozni ekkor olyan 30 centire lennének a faltól. Ez jó, vagy mi lenne a jó? -
zoltanz
nagyúr
válasz eclipse006 #33593 üzenetére
Az is előnyös lehet, hogy 4 utas, amúgy zárt doboz.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
andorra
őstag
válasz #90933760 #33594 üzenetére
Ha nem hallod, hogy mi lenne a jó, akkor minden hiába. Ezt mindíg a hallásunkkal döntjük el, és ezt csak az adott helyen, az adott rendszerben lehet. Az akusztikai környezet és a zenehallgató hallása mindíg egyedi. Vannak általános szabályok, ezeket te is tudod, a konkrét elhelyezést csak te tudod kísérletezéssel meghatározni.
-
#90933760
törölt tag
válasz blattida #33596 üzenetére
Csak akkor már útban van. Egyébként az én pozícióm se a legjobb a két doboz között van a gép és ott ülök én is. Tehát ha előrehúzom a szekrény síkjáig pontosan mellettem lesznek és az oldalukat hallom. Ha zenét akarok hallgatni akkor hátragurulok a székkel és úgy pont megvan a háromszög eddig is így volt, de kicsit szar hogy nincs előttem a gép meg mindig gurulgatni. A gépet meg nem tehetem a szoba közepére. Nagy szoba pedig, de annyi felesleg bútorzata van, hogy nem férni el sehol.
Minőségibb zenehallgatás nem létezik fejhallgatón? Kicsit egyszerűbb lenne. Bár az zavar, ha semmit se hallok kívülről, mindig csak fél füllel hallgatom amúgy is. Annak meg úgy értelme nincs. Marad a dobozozás.Széjjelebb nem tudom tenni a szekrényeket, mert így is falig van tolva. Hallgatni meg azért nehézkes, mert meghallgatom, áthelyezem, meghallgatom újra és nem tudom hogy az jobb-e vagy nem, elfelejtem. De szerintem csak simán balzacskó vagyok hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
blattida
nagyúr
válasz #90933760 #33599 üzenetére
A fölösleges bútorzatnak mi értelme, pláne, ha tele van velük a szoba?
A két szekrényt a sarokból nem tudod áthelyezni a másik két sarokba?Fejhallgatón is van zene, de az is költséges, ráadásul egész más világ. Ahogy látom, Te sem akarod, csak agyalsz.
[ Szerkesztve ]
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs