Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz .tnm #12999 üzenetére

    Az egyszerűbbet arra értettem, hogy egyszerűbb +1x utalni, hogy a hónap második felében is meglegyen az utalási feltétel, mint egyből bankfelügyelethez menni stb. hivatkozási alap nélkül.
    A + utalást jól tette mindenki, hogy elvégezte, mert e-nélkül hivatalosan nem lenne alapjuk reklamálni.

    Tudom, hogy mindenki azért is utalt, mert bízott abban, hogy az Erste rendszere érzékeli ezt az utalást "is" a hó közbeni számla felmondásnál!

    A többiek tapasztalatából viszont kitűnik, hogy "hiába" teljesítették a feltételt, mert a rendszer hó közben nem ellenőrzi az utalási feltétel meglétét, viszont (!) ha nem tették volna meg ezt a + utalást, akkor hiába "panaszkodtak" volna bárhol később, mert a feltétel teljesítésének a hiányában a bank nem lenne köteles a kiterhelt, elkért díjakat visszaadni. :(

    Egyébként terveztem, hogy ha nekünk is kiszámláznak díjat, akkor "felhívatok" valami vezetőt, vagy a bankfiók vezetőt oda hívom, de mivel előre sejtem, hogy mi lesz a válasz, ezért kénytelen vagyok törvényesen "kijátszani" a lehetőséget, amennyire tudom, mert ez az én érdekem.

    Tisztában vagyok mi lenne a válaszuk vezető kérés esetében, hogy "nem tudnak belenyúlni a rendszerbe, és ezt a rendszer automatikusan számolja ki, módosítani nem tudja senki".

    A kb. 150 Ft -ot sem hagyom ott nekik, csak nem mindegy, hogy 3.800 Ft-ot várok vissza vagy 150 Ft-ot. :(
    és ez az oka, hogy március 02-án mondom fel a számlát, mert akkor sem átutalási díjakat, sem a februári díjat nem kérhetik már el, max. a március 1-2 napra kiszámolt időarányos díjat, ami kb., 150 Ft.

    Mivel azonban a február 19. napján teljesített utalási feltétel az már a márciusi díjmentes számlavezetésre vonatkozik, ezért azt a 150 Ft -ot is visszakérhetem, ami ráér akár 30. napon is, mert ennyi idejük van arra, hogy a panaszt kivizsgálják.

    Bankfelügyelethez meg egyébként is akkor lehet csak (!) fordulni, ha az általunk jogtalanul gondolt díjakat hivatalosan megreklamáljuk panaszban, és az arra kapott válasz elutasítás, vagy érdemi választ nem tartalmaz. Ebben az esetben lehet felügyeleti szervhez fordulni, ettől eltérően nem!
    Tehát előre hiába ment volna bárki a hatóságokhoz, vagy bankfelügyelethez, mert érdemi vizsgálat nélkül visszautasították volna őket.

    Ezért javasoltam fentebb, hogy a netbank felületen adjanak be panaszt, mert az hivatalos csatornának számít.

Új hozzászólás Aktív témák