-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
Az egyszerűbbet arra értettem, hogy egyszerűbb +1x utalni, hogy a hónap második felében is meglegyen az utalási feltétel, mint egyből bankfelügyelethez menni stb. hivatkozási alap nélkül.
A + utalást jól tette mindenki, hogy elvégezte, mert e-nélkül hivatalosan nem lenne alapjuk reklamálni.Tudom, hogy mindenki azért is utalt, mert bízott abban, hogy az Erste rendszere érzékeli ezt az utalást "is" a hó közbeni számla felmondásnál!
A többiek tapasztalatából viszont kitűnik, hogy "hiába" teljesítették a feltételt, mert a rendszer hó közben nem ellenőrzi az utalási feltétel meglétét, viszont (!) ha nem tették volna meg ezt a + utalást, akkor hiába "panaszkodtak" volna bárhol később, mert a feltétel teljesítésének a hiányában a bank nem lenne köteles a kiterhelt, elkért díjakat visszaadni.
Egyébként terveztem, hogy ha nekünk is kiszámláznak díjat, akkor "felhívatok" valami vezetőt, vagy a bankfiók vezetőt oda hívom, de mivel előre sejtem, hogy mi lesz a válasz, ezért kénytelen vagyok törvényesen "kijátszani" a lehetőséget, amennyire tudom, mert ez az én érdekem.
Tisztában vagyok mi lenne a válaszuk vezető kérés esetében, hogy "nem tudnak belenyúlni a rendszerbe, és ezt a rendszer automatikusan számolja ki, módosítani nem tudja senki".
A kb. 150 Ft -ot sem hagyom ott nekik, csak nem mindegy, hogy 3.800 Ft-ot várok vissza vagy 150 Ft-ot.
és ez az oka, hogy március 02-án mondom fel a számlát, mert akkor sem átutalási díjakat, sem a februári díjat nem kérhetik már el, max. a március 1-2 napra kiszámolt időarányos díjat, ami kb., 150 Ft.Mivel azonban a február 19. napján teljesített utalási feltétel az már a márciusi díjmentes számlavezetésre vonatkozik, ezért azt a 150 Ft -ot is visszakérhetem, ami ráér akár 30. napon is, mert ennyi idejük van arra, hogy a panaszt kivizsgálják.
Bankfelügyelethez meg egyébként is akkor lehet csak (!) fordulni, ha az általunk jogtalanul gondolt díjakat hivatalosan megreklamáljuk panaszban, és az arra kapott válasz elutasítás, vagy érdemi választ nem tartalmaz. Ebben az esetben lehet felügyeleti szervhez fordulni, ettől eltérően nem!
Tehát előre hiába ment volna bárki a hatóságokhoz, vagy bankfelügyelethez, mert érdemi vizsgálat nélkül visszautasították volna őket.Ezért javasoltam fentebb, hogy a netbank felületen adjanak be panaszt, mert az hivatalos csatornának számít.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest