Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    senior tag

    válasz Peaceliker #25804 üzenetére

    Nem megtérülést, hanem amortizációval együtt számolt teljes költséget.

    Célszerű versenyeztetni az autó költségeket, meg a robogó költségével, a tömegközlekedés költségével, a kerékpár költségével, stb. És elég kedvezőek a számok. És erre jön rá az élvezeti faktor, az idő spórolás, a kényelem / kényelmetlenség.

    Amiből egyre többet látok, a 300.000 Ft környékén kezdődő, minimum 20 hüvelykes, olcsó kínai elektromos kerékpárok. A belépő szint ára nagyon szolid. Fogalmam sincs, mennyire hitvány járgányokról van szó, de a kerékpár szerelés soha nem volt túl bonyolult. Nem tudom mennyire mélyen kell a zsebbe nyúlni, hogy az ajánlható szintű városi gépekig eljussunk, de még így is biztonságosabbak, mint a 8-9 hüvelykes rollerek.

    Amúgy kiszámoltam a Kaabo Wolf King GT pro-ra is a kilométer költséget.
    Ha jól látom 2 csatlakozó miatt 2 töltési lehetőség közül lehet választani:
    Egy töltővel: 84 V × 3 A × 11,6 h = 2923 Wh.
    Két töltővel: 84 V × 5 A × 7 h = 2940 Wh.
    Hatótáv 75 kg-os személy, 25 km/h sebesség mellett kb. 180 km.

    Költség 2,94 × 36 = kb. 106 Ft. Elosztva a hatótávval: 0,59 Ft/km.

Új hozzászólás Aktív témák