Új hozzászólás Aktív témák

  • Core2duo6600

    veterán

    válasz bitpork #176208 üzenetére

    Villany - hybrid - benzin - diesel
    Így ebben a sorrendben.

    (#176209) Qru
    Nálunk is egyforma a vége mind 2 kocsinak a családban, engem nem érint, mivel semmien autóval nem rendelkezem jelen pillanatban.

    (#176212) Gaben92
    :))

    (#176235) Morales72
    Érthető, ha alaposan körbenézi, azért vannak árulkodó jelek.
    Egy használt autónál bármi lehet, ezzel mindeninek számolnia kell.
    Nekünk családi szinten lekopogom, eddig szerencsénk volt.
    A hugom korábbi vw poloja kivételével, annak a motorjában az egy vagy több henger megadta magát, de szervízelés után, már no problém, az árát is figyelembe véve nem volt anyagi bukás, azt mi sem nézettük át.
    A másik 2 nek meg ismert volt az előélete, a régebbi foka már 20 éves, új korától anyám munkahelyének cég autója volt, 5 éven keresztül futott céges szinten. 1.4 kombi focus, innen üzenem a Fordnak, elmegy a fenébe, hogy beteszi az 1.4 es motort a kombiba, 1.6 dukált volna, mint alapmotor
    Így legalább nem nyomtad, mert úgye sem ment.
    Az ujabb foka az 2 éves volt szintén cégautó kereskedésben lett véve, miután a társaságot aki volt vagy megszüntették, vagy csak eladták az autót, 2 évesnél 90 000 km körül volt benne, az 1.6 tdci.

    A Polo meg talán 8-10 éves lehetett, az ára az talán 700 000 és 800 k közt valahol vagy 8-10 éve.

    (#176240) feco70
    Jó váltasztás, választék is van belőle bőven.

    (#176245) focvis
    Mert alul becsülte Barna úr a kibocsátást.

    (#176250) g@bo
    Hogy ma mi van azt nem tudom, de régen az első olcsjcserét 250 km nél majd 500 nál, majd 2000 nél csináltk, és onnan a szokásos intervallumot.
    Ma azt mondják, hogy nem kell bejáratni, mert jobb a gyártástechnika stb.
    Na most lehet, hogy javult a gyártástechnika, de nézd meg a nivopálcád olajcsere után mindjárt,mert párszáz km után, benzines autón persze, a dieselnél a korom miatt szinte azonnal fekete lesz, de erre is van kivétel, mert anyám használt céges szinten egy fokuszt 1.6 tdci ferdehátút, egy pár évig talán a fokus 3 ast 2010 után volt.
    Na annak az olaja átlátszó volt még annak ellenére is, hogy a gyártó szerint 30 000 km enként kell cserélni benne, ami hát hogy mondjam hihetetlen kategória.

    (#176278) Dare2Live
    Az is gond, hogy magasak a munkavállaló utáni adóterhek a cégnél, a személyi jövedelemadoról nem is beszélve.
    Én 200 000 at kapok havonta, magyar tulajdonú cég, épület tervezéssel foglalkozik, it supportot látok el.

    (#176337) Morales72
    Igen, úgy tűnik.

    (#176346) Humbucker
    Amikor tönkremegy, nincs időhöz kötve, jellenzően a kuplungszerkezettel együtt.
    A focus 2 ben egybe van építve az 1.6 tdci n 300 000 km körül volt cserélve, 320 000 huf körüli volt az összeg ha jól emlékszem.

    (#176347) batai15
    Kinyitsz egy autóalkatrészes oldalt, de nem túl mérvadó, mert a szerelők biza olcsóbban kapják.

    (#176400) daninet
    Évi 20 000 km re ki az aki dieselt vesz ?
    Ezt is vedd figyelembe.

    (#176428) Novics
    Jaja benzines leginkább.

    Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430

Új hozzászólás Aktív témák