- JavaScript topic
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Open Broadcaster Software OBS
- Amazon
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz bitpork #176208 üzenetére
Villany - hybrid - benzin - diesel
Így ebben a sorrendben.(#176209) Qru
Nálunk is egyforma a vége mind 2 kocsinak a családban, engem nem érint, mivel semmien autóval nem rendelkezem jelen pillanatban.(#176212) Gaben92
(#176235) Morales72
Érthető, ha alaposan körbenézi, azért vannak árulkodó jelek.
Egy használt autónál bármi lehet, ezzel mindeninek számolnia kell.
Nekünk családi szinten lekopogom, eddig szerencsénk volt.
A hugom korábbi vw poloja kivételével, annak a motorjában az egy vagy több henger megadta magát, de szervízelés után, már no problém, az árát is figyelembe véve nem volt anyagi bukás, azt mi sem nézettük át.
A másik 2 nek meg ismert volt az előélete, a régebbi foka már 20 éves, új korától anyám munkahelyének cég autója volt, 5 éven keresztül futott céges szinten. 1.4 kombi focus, innen üzenem a Fordnak, elmegy a fenébe, hogy beteszi az 1.4 es motort a kombiba, 1.6 dukált volna, mint alapmotor
Így legalább nem nyomtad, mert úgye sem ment.
Az ujabb foka az 2 éves volt szintén cégautó kereskedésben lett véve, miután a társaságot aki volt vagy megszüntették, vagy csak eladták az autót, 2 évesnél 90 000 km körül volt benne, az 1.6 tdci.A Polo meg talán 8-10 éves lehetett, az ára az talán 700 000 és 800 k közt valahol vagy 8-10 éve.
(#176240) feco70
Jó váltasztás, választék is van belőle bőven.(#176245) focvis
Mert alul becsülte Barna úr a kibocsátást.(#176250) g@bo
Hogy ma mi van azt nem tudom, de régen az első olcsjcserét 250 km nél majd 500 nál, majd 2000 nél csináltk, és onnan a szokásos intervallumot.
Ma azt mondják, hogy nem kell bejáratni, mert jobb a gyártástechnika stb.
Na most lehet, hogy javult a gyártástechnika, de nézd meg a nivopálcád olajcsere után mindjárt,mert párszáz km után, benzines autón persze, a dieselnél a korom miatt szinte azonnal fekete lesz, de erre is van kivétel, mert anyám használt céges szinten egy fokuszt 1.6 tdci ferdehátút, egy pár évig talán a fokus 3 ast 2010 után volt.
Na annak az olaja átlátszó volt még annak ellenére is, hogy a gyártó szerint 30 000 km enként kell cserélni benne, ami hát hogy mondjam hihetetlen kategória.(#176278) Dare2Live
Az is gond, hogy magasak a munkavállaló utáni adóterhek a cégnél, a személyi jövedelemadoról nem is beszélve.
Én 200 000 at kapok havonta, magyar tulajdonú cég, épület tervezéssel foglalkozik, it supportot látok el.(#176337) Morales72
Igen, úgy tűnik.(#176346) Humbucker
Amikor tönkremegy, nincs időhöz kötve, jellenzően a kuplungszerkezettel együtt.
A focus 2 ben egybe van építve az 1.6 tdci n 300 000 km körül volt cserélve, 320 000 huf körüli volt az összeg ha jól emlékszem.(#176347) batai15
Kinyitsz egy autóalkatrészes oldalt, de nem túl mérvadó, mert a szerelők biza olcsóbban kapják.(#176400) daninet
Évi 20 000 km re ki az aki dieselt vesz ?
Ezt is vedd figyelembe.(#176428) Novics
Jaja benzines leginkább.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- JavaScript topic
- iPhone topik
- Assetto Corsa Competizione
- Yettel topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen