- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Lodgy nagyon megy, előbb kapunk Stinger v6 vagy hasonló tesztautót, mint Lodgyt. Egyszerűen viszik. Az újak legnagyobb hiányossága belül az, hogy a középső sín nem tolható. Erre azt mondta kereskedő kontakt, hogy azért nincs, mert akkor nem venne senki grand scenicet.
Ültél benne? Papíron keskeny, de én kényelmesen elférek elől, ami azért nagy szó. A stepway vagy egyéb limitált szint belseje szerintem abszolút vállalható már. Gyerek mellé plüss? Az ajtó meg hányás biztos, az is előny.
Nekem a legnagyobb bajom vele az, hogy kivezették az 1.6 szívót, helyette az 1.33 tce lett. Attól azért tartanék. 1.6 szívóval nincs sok gond, varosban anyataxikent nyilván eszik, de arra hosszú évekig tökéletes lesz.
Viszont ha kishaszon alapokon keresel, akkor a dokker kell neked, abban van tolóajtó.
Milyen 6 villanyablak?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
8th
addikt
Kicsit olyan ez mint régebben a mozgáskorlátozottak autóvásárlási támogatása volt. Ott meg csak Suzukit vehettél semmi mást. Após kétoldali csípőprotézissel megpróbált beleülni egy akkor (2006-2007 környéke) új swiftbe a szalonban és rögtön látta, hogy ebből nem lesz új autó vásárlás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Integrale #176504 üzenetére
Az oké, de egy Daciában?
Azért azt látni kéne, hogy miért kerül kevesebb, mint a felébe, mint egy Grand Scenic. Aminél emlékeim szerint talán nem is nyílik a 3. ablak (ez nem biztos, mert csak rövid ideig volt nálunk ilyen, az ügyfél végül nem kért ilyen autót) és a 2. sor azon túl, hogy baromi szűkös, még a fűtés se jut hátra. A beltérnél a kisebb darabok mind renaultból jönnek, de akinek a Rönójában ugyanilyen van és beül a Daciaba fikázza, ilyen ez a bicikli.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
máyköl
veterán
Én sem tudnám elképzelni, hogy bármikor is Dacia -t vegyek magamnak, de vett egy barátom egy új Lodgy -t, és egyáltalán nem tűnt rossznak. Nyilván nem egy új Vito -hoz hasonlítom én sem, de ha 4.2m a full full extrás, mínusz alku, plusz lejön a fele a támogatás miatt, akkor egy átlagos magyar nagycsaládnak best buy tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz máyköl #176507 üzenetére
Alku nagyon minimális lesz, mert a legtöbb modellnél az a baj, hogy nincs belőle elég készleten, pl: Lodgyból nagyon gyorsan elfogy, már ha éppen van. Flottás kedvezményt sem adnak, pedig a legtöbb márkánál azért jóval a listaár alatt vesszük a gépeket.
Az alapváltozatok bántóan buták, mondjuk egy új Ladához képest nem. Kaptunk abból is, "Flip-Flop" fényezéssel, egy full-full extrás darabot. Visított a váltó, plusz röfögött, egy padlós gyorsításkor eskü hangra megvettem volna, hogy valami kompresszoros v8ban ülök, fogyasztás is kb. ott volt, mert nem ment 10 liter alá. Ahhoz képest prémium a Dacia. Visszatérve a Daciara, a magasabb, Stepway vagy az épp elérhető limitált szériások már élhetőek belül. Igen, a műanyagok kopogósak, a hangszigetelés sem a legjobb (bár az is inkább csak pályán zavaró), viszont klasszisokkal olcsóbban kapsz egy adott méretű autót. Flottában van pár Dokker, azt szeretik a sofőrök.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
fagylalt
senior tag
válasz vzsryl #176441 üzenetére
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
A terv mindenképpen az, hogy a közeli kereskedésekből kérünk egy első körös árajánlatot emailben. Utána meglátjuk, hogy hogyan tovább.
EV, orvos nem játszik. Őstermelőit mennyire bonyolult kiváltani?Tiguan-ból elég szegényes Hahu-n a kínálat. DSG-vel összesen 4db találatot ad, amiből mindösszesen csak 1db 1.5 TSI van. Hyundai esetében jobb a helyzet.
-
emre
veterán
válasz fagylalt #176510 üzenetére
Viszonylag friss cikk: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/06/30/amit_az_allami_autovasarlasi_tamogatasrol_tudnod_kell/
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Core2duo6600
veterán
válasz bitpork #176208 üzenetére
Villany - hybrid - benzin - diesel
Így ebben a sorrendben.(#176209) Qru
Nálunk is egyforma a vége mind 2 kocsinak a családban, engem nem érint, mivel semmien autóval nem rendelkezem jelen pillanatban.(#176212) Gaben92
(#176235) Morales72
Érthető, ha alaposan körbenézi, azért vannak árulkodó jelek.
Egy használt autónál bármi lehet, ezzel mindeninek számolnia kell.
Nekünk családi szinten lekopogom, eddig szerencsénk volt.
A hugom korábbi vw poloja kivételével, annak a motorjában az egy vagy több henger megadta magát, de szervízelés után, már no problém, az árát is figyelembe véve nem volt anyagi bukás, azt mi sem nézettük át.
A másik 2 nek meg ismert volt az előélete, a régebbi foka már 20 éves, új korától anyám munkahelyének cég autója volt, 5 éven keresztül futott céges szinten. 1.4 kombi focus, innen üzenem a Fordnak, elmegy a fenébe, hogy beteszi az 1.4 es motort a kombiba, 1.6 dukált volna, mint alapmotor
Így legalább nem nyomtad, mert úgye sem ment.
Az ujabb foka az 2 éves volt szintén cégautó kereskedésben lett véve, miután a társaságot aki volt vagy megszüntették, vagy csak eladták az autót, 2 évesnél 90 000 km körül volt benne, az 1.6 tdci.A Polo meg talán 8-10 éves lehetett, az ára az talán 700 000 és 800 k közt valahol vagy 8-10 éve.
(#176240) feco70
Jó váltasztás, választék is van belőle bőven.(#176245) focvis
Mert alul becsülte Barna úr a kibocsátást.(#176250) g@bo
Hogy ma mi van azt nem tudom, de régen az első olcsjcserét 250 km nél majd 500 nál, majd 2000 nél csináltk, és onnan a szokásos intervallumot.
Ma azt mondják, hogy nem kell bejáratni, mert jobb a gyártástechnika stb.
Na most lehet, hogy javult a gyártástechnika, de nézd meg a nivopálcád olajcsere után mindjárt,mert párszáz km után, benzines autón persze, a dieselnél a korom miatt szinte azonnal fekete lesz, de erre is van kivétel, mert anyám használt céges szinten egy fokuszt 1.6 tdci ferdehátút, egy pár évig talán a fokus 3 ast 2010 után volt.
Na annak az olaja átlátszó volt még annak ellenére is, hogy a gyártó szerint 30 000 km enként kell cserélni benne, ami hát hogy mondjam hihetetlen kategória.(#176278) Dare2Live
Az is gond, hogy magasak a munkavállaló utáni adóterhek a cégnél, a személyi jövedelemadoról nem is beszélve.
Én 200 000 at kapok havonta, magyar tulajdonú cég, épület tervezéssel foglalkozik, it supportot látok el.(#176337) Morales72
Igen, úgy tűnik.(#176346) Humbucker
Amikor tönkremegy, nincs időhöz kötve, jellenzően a kuplungszerkezettel együtt.
A focus 2 ben egybe van építve az 1.6 tdci n 300 000 km körül volt cserélve, 320 000 huf körüli volt az összeg ha jól emlékszem.(#176347) batai15
Kinyitsz egy autóalkatrészes oldalt, de nem túl mérvadó, mert a szerelők biza olcsóbban kapják.(#176400) daninet
Évi 20 000 km re ki az aki dieselt vesz ?
Ezt is vedd figyelembe.(#176428) Novics
Jaja benzines leginkább.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
nagyúr
válasz aero. #176500 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítő válaszát!
: Integrale, aero., NB2, nesa, máyköl, bitpork, emreA Lodgy az kiesik, mert első reakció: "Úristenhogynézki..." - ebből levontam hirtelen a következtetést, hogy ez nem lesz.
A kisputtonyos alapokra épülőkre ugyanez a reakció, bár enyhébb formában kifejezve...
Fiat nem.Amit aero. linkelt a Touran-ról, az megfogó lehet, nadrágszíj összehúzással talán beleférhet.
NB2, köszi a linket, mert eddig csak a portfolio régi cikkét olvastam.A Prius+ az b...sza a csőrömet... De drágább mint egy S-max
Azért a bankok is érdekesek; néhány oldalon az olvasható, hogy
"Az összeget kizárólag új M1 kategóriába sorolt, legalább 7 üléses autó zártvégű lízingszerződéssel történő megszerzésére lehet fordítani."
Viszont az államkincstári tájékoztatás meg így szól:
"a határozat véglegessé válásától számított 6 hónapon belül lehet az adásvételi szerződést vagy lízingszerződést megkötni" - tehát nem kizárólag lízingszerződéses konstrukcióval lehet, ahogyan a bankos reklám írja.A jogi szabályzásról még tömören: "Nagycsaládosnak pedig az a személy minősül, aki három gyermeke után családi pótlékra jogosult."
Na még egy szösszenet:
"még vásárlás előtt derítsék ki, hogy mennyibe kerül egy új gumiabroncs garnitúra az autóhoz, mert a fenntartási költségeket továbbra sem támogatja az állam és sokan következetesen alulbecsülik az ilyesmit." (linked by emre)@(#176505) 8th
Na igen, legtöbb esetben ez szokott lenni.
Eddig minden támogatásról lecsúsztunk, dacára a 3 gyereknek. Sosem tudtunk igénybe venni semmit, és ez így megy már 18 éve... de talán most az egyszer sikerülhet, ezen dolgozunk (még csak előzetes felméréssel, elméleti alapokon).[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Prius+ nagyon drága. És azért hidd el meg kell venni legalább a Comfort felszereltséget, mert az alap Toyota-k bántóan "gagyik". Hozzáteszem, hogy ha újként veszed, nagyon sok km kell, hogy visszajöjjön a hibrid előnye. Ami mellette szól az a nagyon megbízható technika. Olajcserén és szűrökön kívül mást nem igényel. 180k km környékén kéri az első komolyabb karbantartást ami az EGR pucolás, ez kb 35k ft.
A VW Touran-on nagyon elgondolkodnék egy Comfortline felszereltségi szinten. Alsó hangon 4 millióval beljebb van mint a Prius. Új autó lévén meg a TSi és a DSG se ad aggodalomra okot. Fogyasztásba is max 2 literrel több mint a Prius.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Ti döntésetek. Én személy szerint nem vállalnék be hitelt a mostani gazdasági helyzetben. Látszólag minden szép és jó de csak egy nagyon szűk réteg profitálhat belőle lévén eladósít - és ha mostanság pukkan a lufi nagyon sok embert magával fog rántani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #176516 üzenetére
Mondjuk az árukat is kimagaslóan tartják, az 5-6 éves extaxik mennek 3-3,5 alatt (attól függ, hogy ki mennyire őszinte, ki mennyire meri tekerni, de a cédulán 200-250k van), a polgári darabok meg már inkább 4 milla körüliek és nincs bennük kevesebb km. Idehaza ilyen havi 10k körüli cirkálásra nagyon nagyon sokáig meg kéne tartani, hogy ne legyen akkora a bukó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #176518 üzenetére
Ezeket 3-4 éves korukban éri megvenni. Ott már túlestek a nagy értékvesztésen. Új autót átlag embernek csak akkor éri megvenni ha nagyon sokat megy vele vagy ha kevesebbet akkor jó sokáig megtartani.
Vagy egy kollégám aki mindig óriási bukóval, de 3 évente cserélgeti a kocsijait és mindig csak újat vesz, de hitelre azt is. Évi 15-öt megy kb. Ő azt mondja, hogy neki fontos, hogy ő legyen az első aki beleül és kell neki a 3-5-7 év garancia.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz bitpork #176517 üzenetére
Igen, természetesen a miénk a döntés.
14 éve vettünk fel utoljára hitelt, akkor a már említett Astra F 1.6-ra. Még a válság előtt. Aztán a kormányváltás előtt gyorsan kifizettük a maradékor, nehogy baj legyen.... és igazam lett, baj lett, csak az már minket nem érintett. Jelenleg stabil munkahelyem van (10+ éve), és 3 vagy max 5 évet tudok elképzelni futamidőnek.
Alapvetően szeretek előre gondolkodni, így a fenntartási költségbe nem csak a várható benzinfogyást, hanem a gumikat, kötelező szervizeket, biztosításokat is belekalkulálom.
Csak ennek a függvényében lesz/nem lesz és ha lesz akkor milyen lesz az új autó.
Szeretek addig nyújtózkodni, amíg a takaró ér. A hitelt is úgy kalkulálom, hogy fix költség, és ha a büdzsébe nem fér bele, akkor nemet mondok rá.
@(176516) Doki16
A Prius+ kiesik, az már előte láthatólag sem fér bele.
Amúgy ahogy ajánlgattok, meg közben én is nézelődök, egyre inkább a C-max Grand (azért az ecoboost motornak még utána kell olvasnom) és a leendő plusz támogatással megáldott Touran lehet a befutó. Ezek ugye 1.5-ösek.
(Továbbra is terv, hogy 1.4 alatt nem veszünk családi autót - asszem' ez egyre inkább rögeszmémmé válik, egyre kevésbé engedek ebből - így kiesik igen sok modell)
Még van időnk, nem akarjuk elkapkodni, de lemaradni sem.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
gaborbol
őstag
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Nem tudom halgattad-e a legutolso totalkar egesteret. Banki dolgozol vett tamogatasos hetulesest. Talan van benne valami hasznos.
Nalunk anno az egesz csalad hapogott, hogy miert vettunk Peugeot partnert, hogy nez ez ki, mekkor batar stb.
Parszor ultek benne, aztan hat mennek nemetbe, oten, es kicsi a Corolla, kolcsonkerhetjuk-e?
Ar/ertek aranyba baromi jok, siman meg lehet szokno, mi nagyon szerettuk.
-
dragonfx
veterán
sziasztok!
suzuki ignis wagon r vagy swift.et szeretnék venni.
olyan 2003-2008 köztit.
mire érdemes figyelni?
csak benzines játszik.és Mo.ról."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Doki16
addikt
válasz aelod #176521 üzenetére
Ez az én írásomnak szól vagy a kollégámra reagáltál?
(#176522) cappa72: Prius+ baromi jó autó. Komolyan mondom 500k km-ig valószínűleg gondja se lenne. De gyanítom nem mennél sokat egy évben ezért fölöslegesen túl sok pénzt fizetnél érte pluszban a hibrid miatt.
Nekem amúgy nagyon bejön még a Citroen C4 Grand Picasso is. A franciák azért mindig ügyesek voltak kényelemben és praktikumban
Ha választanom kellene akkor egy Highline Touran. Nagyon ott van a minőségben a VW ezen a szinten. Tele extrákkal és az 1.5 TSi már-már dízelesen fogyaszt.De szerintem is várj pár hónapot, addig tisztul a piaci körkép.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz gaborbol #176523 üzenetére
Ha haza értem, meghallgatom, köszi.
Nekem volt egy régi Galaxy-m, és azért az a méret hiányzik, de hát nem nekem lesz most az autónézés, hanem anyókának. Mégiscsk nőből van, szeretne csinos autót. Én meg nem engedem neki, hogy műszakilag hülyeséget válasszon. Ezért lesz nálunk hosszú tervezés utáni vásárlás.
Komámnak szintén Partnet vann, 1.6hdi. 9 éves, motorikusan imádja, az elektronika meg franciásan hülyeségeket tud csinálni (elmondása szerint) , de soha nem hagyta még cserben.(#176525) Doki16
Igen, a C4 volt elsőre az, ami olyan tetszetősebb darab lett volna. Ráadásul a franciák tényleg köréd építik az autót, kényelmesek emlékeim szerint.
Az új autóval nem mennénk szerintem 10k-t sem évente, így tényleg nem érné meg a Prius+.
A VW igen esélyes lehet, de azért bele kell ülnöm mindenképpen. Anyós régi pólóját katsztrófa volt vezetni, a céges új Golf Variant 1.5 dízellel harmatos és kényelmetlen nekem.Ha nem kellene kalkulálni, meg támogatást igénybe venni, meg nem kéne a hét ülst figyelni, akkor Honda Civic 2019-et vennék valami sprot változatban....
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #176522 üzenetére
EcoBoostban annyit tudok segíteni, hogy minél nagyobb a köbcenti, annál problémamentesebb. Emlékeim szerint talán a Cmaxoknál volt az, hogy megrepedt a hűtő körül valami és elforrt a motor, de lehet tévedek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
grizlisandor
addikt
válasz aelod #176509 üzenetére
Fürgét megerősítem, cégnél ahol dolgozok van pár. Kényelmest cáfolom, mert az csak egy lap, amire húztak szövetet. Kedvenc dolgok a kocsiban, hogy az átkozott rádiót és a szellőzőket körbe vevő kereten(katt) vakítóan tükröződik a nap.
-
NB2
aktív tag
-
aelod
veterán
válasz grizlisandor #176531 üzenetére
Hát hosszú távra nem mentem vele, de próbakörön nem feszengtem benne . Apósom melós kocsija 3-4 hónapos a cégnél.
(#176525) Doki16
Kollégádra reagáltam. Bocs nem volt egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
nagyúr
válasz CactuS #176529 üzenetére
Ahogy olvastam, az 1 literesnél volt túl rideg az anyag, nem bírta a tágulást, mergepedt és ráfolyott valami olajos cuccra, amitől kigyulladt.
minél nagyobb a köbcenti, annál problémamentesebb
Ebben reménykedem én is.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
NB2
aktív tag
válasz bitpork #176517 üzenetére
Pedzegetik, pedzegetik...
Ugyanakkor azt is mérlegelni kell, hogy a régire mennyit kell költeni, mennyit ér, mennyiért kapsz újat. Simán lehet ha utánaszámol az ember még mindig érdemes belevágni újautóba/hitelbe. Jó nem 0 ft kezdőrészlettel
(mondjuk nem is tudom, hogy van-e egyáltalán ilyen) -
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #176530 üzenetére
Mondjuk én még a régebbi szívókra sem feltétlenül tennék rá valami x cég spéci programját. Lehet akármilyen jó a cég, de azért egy autógyárnak valószínűleg picit több forrása és tesztelési kapacitása van. A kis twingo RSből is kihoznak a 133 helyett majd 150 lovat, de nem vagyok benne biztos, hogy az tartós is lenne. Szóval azért ez alapján nem feltétlenül írnám le az ecoboost motorokat.
Közben találtam egy TC-s cikket, az ecoboost hibáról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #176538 üzenetére
Nem hinném, hogy a chips okozta volna, mert aligha pörgeti a motort mindig teljesítménycsúcson az ember, a Mágus által leírt olajozási probléma sokkal hihetőbb, így meg mókolás nélkül is előjött volna a hiba.
Szívókat nem is nagyon lehet/érdemes csippelni. Persze van, amit igen, de a kommersz személyautók között nem sok ilyen van, ráadásul az esetek zömében csak picike, pár %-os növekedés érhető el.
(#176540) dragonfx:
2005, de igen.
A motorkód a legkézenfekvőbb, de az Ignis-ben és a vasaló Swiftben csak láncos motor volt (M13A és M15A, Swift Sport esetén M16A), így ezeknél nem kell erre figyelni. A WagonR-ben csak az egyliteres (motorkódot nem tudok) és a G13BB volt szíjas, de 2003 végén ez is megkapta az M13A-t. Az ezzel a motorral szerelt változatot egyébként a szögletesebb hűtőrácsról is könnyen fel lehet ismerni, 2003 végéig "mosolygósabb" volt.
A váltó csapágya ha hibás, morgó vagy surrogó hangot ad üresben alapjáraton, és ha benyomod a kuplungot, elhallgat, de mint írtam az előző hsz-ban, elsősorban csak az M13A-t érinti, a többit nem igazán.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Pesten belüli anyataxizás, néha Debreceni járattal 8-9 körül eszik a szívó Lodgy barátoméknál. Az ahhoz a tehén mérethez képest nem sok szerintem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #176546 üzenetére
Ha egy ekkora "tehén" könnyebb lenne 1,3t-nál, akkor abba szerintem a világ értelmesebbik fele bele sem merne ülni. Értem én, hogy magas szilárdságú acél meg hasonlók, de egy valóban hétszemélyes autót ennél könnyebbre megcsinálni nem lehet úgy, hogy közben biztonságos is maradjon.
Ettől függetlenül megnézném, hogy mi lenne a végkimenetele egy J Astra vs Lodgy karambolnak. A fizika az fizika, kivéve ha Roberto Carlos szabadrúgást végez el, olyankor Neil deGrasse Tyson is elfordul.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nesa
veterán
válasz CactuS #176542 üzenetére
Ez a baj, erről beszélek, a szomszédnál, havernál, meg a sógornál meg annak a haverjánál ennyit eszik, vagy még ennek a felet se, akkor az nálam biztos 12+ lesz, a mostani kocsim minimum 1 számmal nagyobb ha nem 2 vel 1.9TD és nekem 7,5-8L átlagba, tudom hogy másoknál 6-6,5 de nekem soha nem arra lejt az út amerre dolgom van, és ahol másoknak lejt ott nekem emelkedik és szembe fúj a szél, ezért több az én fogyasztásom.
Szóval csak a dízel játszik nálam, Doblobol is a 120Le 1.6 dízelt néztem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diablo 3
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen