- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- A marketingen segít spórolni az AI
- Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Hálózati / IP kamera
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Rendszergazda topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Windows 10
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zenke
aktív tag
válasz huszi.gyb #46150 üzenetére
Te hány éves vagy?
Egy 1.4T 120/160-le vel és 200/250nm-el hol az anyámba csillagászati kategória?
Te leragadtál a le-nél. Hiába az 1.6 szívó meg a 160le vtec hondacsoda amikor egy 1.2tsi 122-vel vagy akár kevesebbel is 10x jobban használható.
bitpork
Elvakult fan.
Ne etessük inkább.Na lelépek motorozni mert csak felhúzott
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
-
zenke
aktív tag
válasz huszi.gyb #46154 üzenetére
Minden beszarik.
Én is tudnék mondani vagy 50autót amin tönkrement ez meg az. Akkor szar audi? Szar renault? Szar turbo? Szar minden? Elmondom neked, hogy 20e km alatt is le lehet repíteni a turbót ha úgy használod, de ismerek olyan embert is akinek az 1Z 1.9 motorja 440e km-bél még bontatlan.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
huszi.gyb
senior tag
20 vagyok, és olvass visszább... Nem azt akartam írni, hogy mindegyik csillagászati. És tudom, hogy a nm többet számít, de szerintem az is csak egy szám... Nem mindegy, milyen nehéz az autó, légellenállás, gumiknak a tapadási ereje... stb.
A félreértések elkerülése végett javítottam magam, az előzőt nem úgy szántam, hogy minden turbós túl erős...
És szerintem részemről befejezem a vitát, innentől már úgyis csak a szavaim kiforgatása menne, és nem jutunk semmire...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #46143 üzenetére
Erre nincs rálátásom. Akkor vegyük az ex melóhelyem flottáját. Kb 200 db G Astra. 80% 1,6-os a többi 1,4-es. Mindegyik 300k km fölötti futásteljesítménnyel. Azon kívü, hogy csipegették az olajat semmi bajuk nem volt.
Persze tudom neked ez sem lesz elég nagy statisztikai minta de lesz@rom.mod:
zenke: 134 LE
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz huszi.gyb #46154 üzenetére
Mondjuk amiről én kussolok hogy a karbantartásra (olajcsere, tömítések, bármilyen gyanús zaj) és azonnali -hogy is mondja neduddki?- pénztalicskával felelek
Integra: Ne viccelj már , hogy ezt nem tudtad! Nekem amikor eltűnt az első, akkor bébattyogtam a rendőrségre, bejelenteni h ellopták. A nyomozó kigyött h majd ő megnézi. Aszonta szerinte ez csak leesett, ne tegyek feljelentést. Mondom de. Mondja ne. Én csak azért is. Kérdi h mé'? Mert mondom ha akármihez felhasználják a rendszámomat akkor engem elő ne vegyen senki. Aszongya igazam van. Meg is úsztam egy tankolás-nem-fizetés ügyet, mert be tudtam mutatni h megtettem a feljelentést. És nagyon fontos h lopást kell jelenteni, nem elhagyást, mert akkor hivatalból indítják az ügyet!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #46147 üzenetére
Ellenkezőleg, amelyik nagyobb cég kicsit is költ a fejlesztésre az faragja le a súlyos kilókat az új modellekről
A hetesgolf már bő 100kilóval könnyebb mint a négyesgolf.
[rvilike]: "fölöslegesen sok lóerő kezd lenni lassan minden hétköznapi új autóban."
Ehhez képest a totalkarosok csak úgy tapsikolnak amikor jönnek ki a downsizing jegyében a kicsi turbós/nyomatékos alap autók
A régebbi alap kisköbcentis szívóbenyásokat meg rendesen megköpködték...
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz huszi.gyb #46150 üzenetére
1, aha, csak ez ott hibadzik, hogy 150loerot eleg keves 1.6-s szivo tud, meg a ablak amiben mersz A<->1.5xA, tul tág
2, kb barhol kihasznalom
pl autopalyafelhajtoban nem kell keccsolni, hogy fu jonnek ezren beferek-e beengednek-e, hanem <enter> es beferek, meg jon az emelkedo nem kell kimennem a szelso savba, mert lassul az auto, hanem <enter> es meg "gyorsul" 150-nel is
meg megy elottem 80-l vmi baszom gyosz a 4-sen, akkor index ki es megelozoma max pwr adat csak egy ertek a papiron
nem nagyon tudod ezt felfogni addig, amig nem vezetsz ilyet naponta
sokkal rugalmasabb egy szivobenzinhez kepest, meg jobban is, mint a turbodizelek
pedig azert ott is aszondjak sokan, hogy na az azert az igen, az huz, az ugrik, az rugalmasfoleg hogy egy kisebb bodeban van benne eleve
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #46147 üzenetére
Ez is igaz.. de azért nézd meg az 1.8 TSI 7.x mp 0-100... vagy az 1.6 turbo focus vagy astra.. hasonló gyorsulási adatok. Régen a 7.x mp-es 0-100 a hot hatch meg a sportos modellek privilégiuma volt, most meg lassan ciki, ha 10 fölötti érték szerepel a katalógusban..
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #46166 üzenetére
Mondtam, hogy nem lesz neked elég. Integrának van igaza.
#nincsbennetarcsi
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46165 üzenetére
Vezettem már 2,7TDI audit, 2,0 TDI Passat CC-t, BMW 320, BMW 318is, Ford Focus 1,8TDCI... Szóval nem csak alap motorral... Fel tudom fogni, jó dolog... De eddig bárhol használtam ment. Jó érzés volt. De bennem volt az, hogy meg kéne már hajtani, amit csak bír... Hát... Nem nagyon volt rá hely... (Persze nyomhattam volna nekik bárhol, akár 4 sávoson városban, de ott meg minek is?)
Amúgy meg... 1,6 motorból megfelelő áttételezésű váltóval bármikor kihozod a 150LE-t (épp te mondtad, hogy az csak egy szám nem az számít)
szerk.: Bár gyárilag nem nagyon adtak ki ilyet, ez tény[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Integra
titán
válasz bitpork #46162 üzenetére
tényleg nem tudtam, mert soha nem kellett rendszámot cserélnem ilyen formában, illetve mikor igen, akkor kompletten új első és hátsót kaptam minden országban. meg nekem nem ilyen sumákolós a mentalitásom. ez csak akkor működik így, feljelentés nélkül, hogy ha te veszed le magadnak a rendszámot és semmisíted meg, nincsen bizonyíték, sosem találják meg és a másik új rendszám az autódon.
de valóban, feljelentenék azonnal én is, ha elhagynám, vagy ellopják, mindegy is, a lényeg, hogy nem én magam szedtem le.
öregem hagyott le a motorjáról így rendszámot, azonnal ment is jelenteni és feljelenteni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-v-
addikt
válasz huszi.gyb #46169 üzenetére
Jó...attól mert te mindennek ki akarod nyomni a szemét amibe beleülsz, attól még nem mindenki... tudom, nehéz elhinni Igen, ki lehet hozni a szívóból is a teljesítményt.. csak tudod az átlag driver nem ad sarokkal gázfröccsöt féktávon meg sorolhatnám, meg ha 5-en ültök klímával akkor jó ám az, ha van nyomaték, és nem kell rev limitig forgatni a motort, mert akkor jön ám a sírás rívás a kislányoktól hogy jajmeghalunk meg jajszegényautó miért kínzod ésatöbbi.
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz huszi.gyb #46169 üzenetére
nem erted a lenyeget....
azert nem szamit a max pwr szam, mert az hogy ez elotte 2000rpm-g egy fos, e csak a vegen lesz relativ eros, arrol semmit nem mondd el
mikozben a masik lehet 20loval gyengebb fent, de részterhelésen meg ahol a legtobbet hasznalod 40-l többes nagyon nem mind1, hogy 40 helyett van 80loerod x rpm-n, mert ott az a 40 lo maris 2x diffi vs uveghangon van 130 helyett 150loerod, ami ott csak alig tobb, mint 15% diffi
es ha ehhez hozzavesszuk a tomeg/LE aranyokat is, akkor egyatalan nem biztos, hogy a Te csak uveghangon 150LE-d jobban gyorsit reszterhelesen, mint az en "csak" uveghangon 130-m
ez amiket felsoroltal, mind ilyen haziasszony valagu vasbalna kb
kepzeld el ezt -300kg-val---
nem a valtotol fugg mit hozol ki belole, hanem toledtöbb drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #46172 üzenetére
Jaja Mazda csökkentette most, sőt a VW és a Skoda is.. vagyis a volkswagen konszern ja.
-
8th
addikt
válasz hobizoli #46165 üzenetére
Egy fenét rugalmas a turbódízel, semmi köze a rugalmassághoz. Van egy szűk tartomány amikor egy hegyet is elhúz alatta fölötte meg semmi. A turbó benzines az rugalmas. Ahol már drasztikusan fogyni kezd a nyomaték onnantól vígan megy tovább erőből. Ezt semmi más nem tudja, esetleg még a 6+ literes usa vényócak tudnak valami hasonlót produkálni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #46172 üzenetére
Golfok között az ötös volt a legnehezebb, alsóhangon ~1300kg... 2008-ban jött a hatos golf, az már újra olyan nehéz volt mint a négyes golf...
Give them hell Ukraine!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46173 üzenetére
Jó ok, értem a szempontod... És tény, hogy jó ha van tartalék, de ez megint más kérdés mint ahonnan indultunk. Az is biztos, hogy az erősebb autónak nem okoz gondot mondjuk egy emelkedő megpakolva (vagy nem akkorát), de szerintem ezekkel élni lehet, főleg ha a szervizelésre fordított pénzt figyelembe vesszük.
Mindenkinek más a mentalitása, más tetszik jobban. Én szeretek egy kicsit a divattal szemben menni. Ez van ízlések és pofonok... Így már meg tudom érteni, hogy miért teszik jobban nektek a turbós, de szívesen visszatérnék erre a témára 5 év múlva is. Kíváncsi leszek.Szélet utat, gumi fákat!
www.dongosofor.hu
-
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz !Overdose! #46181 üzenetére
Tényleg nem... De most lett felkapott... És már szinte minden új autóban.
www.dongosofor.hu
-
8th
addikt
válasz huszi.gyb #46184 üzenetére
Egyszerű példa. Skoda Rapid Létezik 75lovas 1.2 szívó motorral és két féle szintén 1.2 TSI-vel is. A gyengébbik turbós 86lóerős. Papíron csak 11lóerő előnye van de a valóságban nagyon nem mindegy ám, hogy 112Nm (3750) nyomatékod van vagy 160Nm (1500-3500 között végig). A tsi félgázon erőlködés nélkül körbeautózza a szívó verziót miközben kevesebbet fogyaszt és környezetbarátabb is. Máskülönben meg szarjon sünt aki egy 1.2 nyomatékszegény szívómotort belerak egy üresen 1100kg-s autóba.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ReSeTer
senior tag
válasz LuckyL #46120 üzenetére
Összeesküvés elmélet?
Már 4 fajta akkumulátort fejlesztettek ki (ami jobb mint a mostani li-ion), és ott akad el mindegyik, hogy drága lenne tömeggyártásban.. NA PERSZE. Mindig is így volt a kapitalizmusban, hogy visszafogták az új dolgokat, mert még az előzőt el lehet adni. Lásd telefonok. Azt hiszed nem tudtak volna 10 évvel ezelőtt érintőkijelzős telefonokat kidobni? Nem akarlak sértegetni, de ha a felépített fejlesztési stratégia az neked összeesküvés elmélet, akkor eléggé naiv vagy.Amúgy ilyenkor érdemes belegondolni, hogy ha nem kapitalizmus lenne, hanem határtalanul a fejlődésnek élne az ember, akkor most hol lennénk.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
jó példa ez a cikk arra, hogy mennyire centizve van már minden, minden eurocent számít. persze, biztos majd van bárhol is bármiben ráhagyás a megbízhatóságra. pont a vw-nél. ja, persze. na, kb ennyire tartom ezeket a kis turbos motorokat is. főleg a vw konszern termékei esetén.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #46121 üzenetére
ez csusztatas
----
a Honda (is) csak azert csinalt kis ccm-s porgos szivokat inkabb, mert japanban 1600ccm-nel van egy eros adosavhatar
az S2000 meg az Integra amugy is csak egy retegauto, nem oszt-szoroz a lete, a DC2-s Integra raadasul amugy is csak egy Civic egy masik ruhaban ujra eladvaezert az adosavert szuletett meg csak a VTI is amugy, abban a kaszni kategoriaban, de volt par ellenfele belpiacon, mint pl a Mitubishi Colt Cyborg ZR es a Nissan Pulsar VZ-R 1.6 szivo 175LE,-vel aztan erre jott a EK9 Civic Thai/ 1.6 szivo 185LE-kent, de a mindentvivo az a Nissan Pulsar VZ-R N1 volt 1.6 szivobol 200LE-vel gyarilag
ezeket azert nem hoztak EU-ba , mert itt nem ccm savos volt az adozas volt a fobb piacokon, hanem teljesitmeny savos
ott meg qrva mind1, hogy adott kW/LE 1500ccm-bol jon elo vert izzaadva vagy 2000ccm-bol jon elo csuklobol, a 2000ccm sokkal kellemesebben viszi a bodet, es nem mellesleg olcsobb gyartani isezeket a szuperporgos kihegyezett szivomotorokat gyartani draga, akar dragabb is lehet, mint egy nagyobb kimeneti teljesitmenyu turbost, ami miatt veszteseges a modell gyartasa, hiszen nem lehet annyiert eladni sem,
de az ilyen modellek adjak el a proli 1.4-ket is, amin a gyarto legalabb kereserdekes mod, ahogy jott a gazdasagi valsag, az S2000 kb azonnal kidobodott a modellpalettarol...
több drón kell ;P
-
zenke
aktív tag
válasz huszi.gyb #46169 üzenetére
Amúgy meg... 1,6 motorból megfelelő áttételezésű váltóval bármikor kihozod a 150LE-t
Ezen jót derültem
Azt hiszem van is egy olyan kérdés a kresz viszgán, hogy az erőátviteli berendezés módosításával növelhető-e a motor teljesítménye
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest