-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
whitezo88
nagyúr
válasz Rivaul #46603 üzenetére
nekünk Samara volt 1.5-ös 5 ajtós. mondjuk az más kategória mint a jó kis kockalada. Aztán ellopták...
"(#46601) 8th"
hát igen szintén egy példa a sok mellé, mennyire profik és lelkiismeretesek a naaaagy márkaszervizekben. egy dolog hogy lehúznak, még nem is értenek hozzá.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
A probléma nem az autóval hanem a kellő típusismerettel
nemrendelkezőalulképzett szerelővel van aki összegányolta az autót a márkaszervizben. Sógoromnak meg sem húzták rendesen az olajszűrőt. Opel márkaképviselet szervize, nevet nem mondok. Néhány új olajcsepp mindig volt a kocsi alatt reggelente de nem volt vészes ellenben ha járt a motor szépen dolgozta kifelé az olajat az olajszűrő mellett. Még szerencse, hogy egy szög egyszerű őskövületről van szó (C14NZ) és nem valami modernebb turbós motorról ami érzékeny lenne erre. Márkaszervizben adtak neki 1héttel későbbre egy időpontot, hogy majd ellenőrzik és ha kell meghúzzák. Addig is használja nyugodtan a kocsit ettől nem lesz semmi baja. Munkából hazafelé vett egy 2k-s olajszűrő fogót és meghúzta maga plusz után is töltötte mert néhány nap alatt több mint 1deci elfolyt belőle. Na kb. ennyit érnek itthon a márkaszervizek."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tresh
addikt
Igen sajnos, de valahol én ezt nem tudom megérteni/felfogni..és azt pofátlan árat amit elkérnek egy ilyen trehány munkáért (feltéve már ha nem garanciális)..mondjuk én elvből kerülök minden márkaszervizet és másnak is ezt tanácsolom inkább vigye/viszem olyan szakihoz aki avval az adott típussal foglalkozik és lelkiismeretesen rakja össze a gépet mintsem ilyen kontárokhoz..(persze kivétel tuti van de én még nem találkoztam vele)..ezért van az hogy amit tudok én csinálok meg a kocsin és amihez már nincs szerszámom/tapasztalatom azt rábízom egy szakira így az eredmény mindig az amit elvárnék mástól is ha ő csinálná a kocsimat
szerk: anno amikor csak egy alkatrészért mentem a pözsóba(306).. mondtam a csókának hogy a szelepfedél és az olajvisszaverő lemez közé kéne a távtartó gumi...gőze nem volt mi az majd jött hátulról valami szervizes csóka és úgy nézett rám mintha hülye lennék mert ilyen nincs majd gyors telefon barátomnak serviceboxból kinézte a cikkszámot mondom akkor ez kell..beüti a gépbe és megszólal: ja hogy ez hát miért nem így mondta ..én meg kedvesen megjegyeztem neki hogy mert azt hittem egy márkaszervizbe egy szerelő ember aki nap mint nap elvileg pözsókat szerel az tudni fogja hogy miről van szó...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #46594 üzenetére
egyenesben minden autó tud gyorsan menni, kanyarodni már annál kevesebb. az nsx nem negyedmérföldes autó, sosem arra épült, csak a vezetésre építették.
xero:
öreg vagy fiatal? olyat és úgy tud a mai napig, amit nem sok másik vas, a mclaren f1 benchmark az nsx volt megépítéskor. szerintem ez mindent elmond az autóról milyen potenciál van benne.
a baj az nsx-szel európában a következő: nincsen belőle ép darab. usa-ban van, de a 2004-2005-ös utolsó darabok 60-80k usd. még ok, ez sem a világ vége, de ezt átkell építeni nsx r-re, a lemez alatti alkatrészeket megkapni hozzá relatív borsos áron, az optikai, aerodinamikai alkatrészek viszont horror, de nem annyira lényeg, mint az, ami a lemez alatt van. ellenben van rá még vám és áfa is, behozod németországba, mert ott lehet legálisan forgalomba helyezni amerikai autókat, aztán eldöntheted, hogy marad német rendszámon, vagy szlovákot raksz rá, netán magyart, ha német rendszám van rá, akkor már mindegy, onnantól könnyű a dolog.
német rendszám hátránya, hogy jdm és egyéb kiegészítőkkel szopóznak, ha nincsen bent a tüv regiszterben, lásd felnik etc.. konkrétan a rays wheels nem német konform, ami vicc, de tényleg, az integrám gyári jdm 16-os asahitec felnije sem, megbuktam anno vele a tüv vizsgán, másnap visszamentem az enkei gyári 15-ös felnijével és máris átmentem, mert ez meg benne van a regiszterben németországban.. nem fenékig tejfel az adminisztráció sem.
szóval mire kész az nsx európában, addigra a kezdeti 60-80k usd ár simán 200k+ usd körül is lehet. ezért az összegért meg a legtöbb tinédzser sutyerák pedig csak a lóerőre gyúr, gt-r kell neki, arról álmodik, sokat úgysem konyítanak az ilyenek az autózáshoz, mindkét tábornak megvannak a megfelelő típusok. engem az egyenesben gyorsan menni nem vonz annyira, ahogy a piros lámpázás sem. oda valóban gt-r kell. máshova meg nsx, porsche gt3, 370z, s2000, ariel atom, radical, catheram, hachi és hasonló autók. ilyenek, hogy bmw, meg audi, meg a többi puccos vas... túl sok igénynek akarnak megfelelni, túl sok a komprpmisszum, sosem lesznek igazi, vérbeli vasak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
még jobb mint a civic, ott is van egy kis minőség ugrás, viszont nem akkora már ez az ugrás, mint a jazz vs civic között. ráadásul a költségeid is látványosan tudnak ugrani, már a 2 literes szívó manuál váltós esetén is. és bukod az ufo civic praktikumát hátul. pl a most futó 9gen civic szerintem minőségibb, masszívabb és csöndesebb, mint a 7gen accord, ami ugye pár éve futott ki, és ami még szóba jöhetne nálad árban. persze, egy 7gen modellfrissített 2 literes szívó accord sedan azért szép és nagyon jó autó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
Ezek a kis turbos motorok sajnos ilyenek. Pedig ez még csak a kezdet. Már a BMW is odáig jutott, hogy belerakják a kisebb modellekbe a majd megjelenő 1.5-ös, 3 hengeres, hengerenként 1 turboval megtámogatott motorját.
Bár ki tudja, lehet tényleg jó lesz, mert vannak előnyei. Csak az sem a tartósságáról lesz híres.Don't Tread On Me
-
tresh
addikt
válasz MPowerPH #46617 üzenetére
Na igen..ez lehet az én hülyeségem de én inkább elviselem azt a +1-2 liter többlet fogyasztást de legalább tudom hogy egy megbízható motor van alattam ami nem 200K km élettartalmú...mert az ilyen háromhengeres turbós csodák nem hiszem hogy többet fognak futni..mint pl egy 2literes szívó plusz előbbi szervizelés terén se hiszem hogy az olcsóságáról lesz híres
-
whitezo88
nagyúr
Önjelölt GTA-s, azaz Suicide by Cops
[link] -
nagyúr
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #46618 üzenetére
elég jól ismerem az európai kínálatot, figyelem folyamatosan, egyikre sem bólintanék rá, még a hamburgira sem, pedig azt élőben többször is láttam, ahhoz a tulaj kicsit sokat kér érte, főleg, hogy csak na1-es. na de mondjuk vadonatúj, szalon állapot, és európai piacra gyártott, és ez azért nagy fegyvertény.
nekem a célom egy utolsó gyártási éves na2 nsx, na1 orra visszaépítve nsx r-re átépítve a lemezek alatt, plusz némi további módosítás, ami már megvan a fejemben.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
veterán
válasz Integra #46612 üzenetére
hát, ha accord és passat között kellene döntenem nem lenne kérdés, az biztos. nálam abszolút top az előbbi, fleg ugye a legújabb modell, báár, talán az új mazda 6-os beelőzte
mondjuk életemben sajnos eddig csak egy accordhoz volt szerencsém, egy 2000-es coupéhoz, egy kollégám jóvoltából. hát az 13 év távlatából is teljesen tiptop belülről, motorikusan. nem kéne, csak japán autó
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integra
titán
-
veterán
válasz Integra #46628 üzenetére
bárcsak ott tartanék már, hogy valós probléma legyen a választás bár ha már ennyit kifiez a ember egy autóért, talán nem kell túl sokat psórolni még hozzá, hogy helyettük legyen egy glk, vagy egy gs mondjuk előbbutóbb biztosan lesz, csak legyen türelme az embernek túlvergődni a pályakezdő státuszon
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Xero
nagyúr
Nem rajongok a Ladákért, de nézzük:
-
Arcképgyáros
nem vágjátok hirtelen golf4 ben a váltó feletti világítás szal a plafoncucc "búráját" hogy tudom leszedni? pattintós vagy mi?
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #46640 üzenetére
Maradjunk a max egy turbó árában ami a többlet fogyasztásból kijön de engem még ez se tudna meggyőzni..egy normális szívó 2lieteres motorban kb 140-150 paci van ugyan ez mondjuk egy 1,4 turbóban..na mosta két blokk közül egyértelmű hol van több hiba lehetőség és melyik a tartósabb ha németbe élnék és 5 évente cserélnék kocsit hidd el lesz@rnám magasról hogy 1,4 turbó és szétesik 200k után mert már rég eladnám..azért majd kíváncsi leszek ezek a turbós csodák 15 év múlva is menni fognak e mint a szívós társaik én nem hiszem
-
hobizoli
nagyúr
nem baj
kb hasonló Hit gyüli szintű téveszme, mint a turbos motor az 140lónal az már túl van spirázva...az meg hogy hol van tobb hibalehetoseg, hat 1.4-bol 140lovat vagy akar 200-t is kihozol egy veztengellyel meg 8 szeleppel turboval
ugyanezt 2 liter szivobol, hengerenkent 4 szelep, vezerlesmodosito, stb... ez sem fruttiba kerul foleg ha szivoban 100LE per litert akarsz elerni
több drón kell ;P
-
tresh
addikt
(#46647) hobizoli: akkor maradjunk abba hogy nekem 150LE szívó 2 liternél sose fog több kelleni..és a fizikát megb*szni még ha fejlődik az anyaggyártás technológia nem lehet..ergo akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- YouTube
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Elfelejtettem egy játék címét
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Mozilla Firefox
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest