- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Vírusirtó topic
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz EQMontoya #51247 üzenetére
Nem tudom mennyire szól bele a légellenállás 100ig, annyira nagyon nem, de a mazdának biztos gyengébb. A DSG váltás közbe se torpan meg egy pillanatra se. Meg a fentebb említett hajtási veszteség, ha nem is 10% de kihozza ez így egybe a 0.6-ot szerintem.
100-ig amúgy nem sok ilyen 120 lóerő feletti könnyű hot-hatch-et tudsz elverni, azok iszkolnak 100-ra 10 alatt bőven. Az 1.5-ös Swift II-vel is 9,7-et mértünk, mikor még megvolt (102ló/980kg). Utána persze a nyers erő nyer. Az a kis hátránya az IS-nek, hogy nehéz (de mondjuk ez az utódnál is megvan)
[ Szerkesztve ]
-
-
amargo
addikt
-
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #51250 üzenetére
A mai átlagos családi autók feszesebb futóművön nagyobb átmérőjű és legalább olyan széles kerekeken gurulnak mint a ~15évvel ezelőtti sportmodellek, és lassan az alsó-közép kategóriában is általánossá kezd válni a turbómotor aminek az elavult szívómotorral ellentétben azért már van nyomatéka is.
VW Golf GTI vs VW Golf 2.0 TDI
BMW E30 M3 vs BMW 320d
Audi Coupe quattro 20v Turbo vs Audi A4 2.0 TDI quattro
Vauxhall/ Opel Astra GTE vs Vauxhall/ Opel Astra Sports Tourer CDTI
Ford Fiesta XR2 vs Ford Fiesta Ecoboost
Mercedes 450 SEL vs Mercedes S350 CDIA néhai csúcsmodellek alig mennek jobban mint a mai jókora súlygyarapodást elszenvedő társaik. A Golf GTI kikapott, az M3 pedig éppen csak le tudta verni a 320d-t. Az idő halad a technika fejlődik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
EQMontoya
veterán
1, Az E30 M3 azért nyert két autóhosszal még ezen a rövid távon is, elrontott rajttal. (Vagy a gumi volt szar? Mindenesetre RWD létére nagyon haloványan lőtt ki.)
2, A GTI pedig már a maga korában sem volt erős 119 lóval, szóval ez nem volt épp fair. Bár tény, hogy meglepően nagyot kapott. Azért az tegyük hozzá, hogy a komolyabb hot hatck-ek már a '90-es évek elején is felülről nyaldosták a 150 lovat...Csak hogy néhányat említsek: Kadett GTI, CRX, Civic VTI, Williams Clio, 323 turbo 4x4. Ezek azért csúnyán megcsapnak máig egy 140 lovas TDi Golfot.
3, A Quattroval pedig még az eszméletlen rossz rajt után is nyertek, bár ez sem volt fair, borítékolható volt.
4, Az Opelesnél is az látszik, hogy sokkal jobban betapad indulásnál az újabb, de utána nagyon meglép a Kadett.
Összességében szoros szerintem csak a két nagy Merci volt. A Golf diesel simán nyert, illetve a Fiesta XR is, a másik 3-nál csak az volt a kérdés, hogy mennyi kell az újabb autó beéréséhez a réginek a rosszabb rajt után.
Same rules apply!
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #51259 üzenetére
Igen csak egyvalamiről elfelejtkeztél. Sportmodelleket állítottak oda átlagos motorizáltságú autók ellen. Ahhoz képest, hogy az öregek jóval könnyebbek mint az újoncok a Kadettot és a Fiestát leszámítva nem látok eget verő különbséget generációk között. A 80 Coupe 20vT Quattro vs A4 2.0TDI Quattro volt túl fair összehasonlítás. Kadett GTI?? Ezért a pokol tüzén fogsz égni az idők végezetéig.
(#51229):
A 323-nál sokkal inkább hátrány mint előny a hajtás. Egyszerűen túl gyenge hozzá, hogy ki lehessen aknázni az összkerékhajtásból fakadó előnyöket. Egyesben jól megugrik aztán annyi volt a produkció, onnantól a motor szépen cipelheti a hátán plusz ballasztot. Meggyőződésem, hogy 250ló alatt csak parasztvakításra jó az awd hajtás.
Az általad említett 140lovas 1.4TSI-nek 210km/h körül van vége szóval ne bízd el magad, elég kétesélyes lenne a dolog. [link]
"1.4 TSI 140Le Polo 7.9 alatt 100-on? Slicken, autóversenyzővel a volánnál lehet."
7,4 másodperc [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
whitezo88
nagyúr
wow [link]
-
-
Na, lehet abba fejezni a "kinekaf@szanagyobb" versenyt! Mert Gazsi a legnagyobb itt a fórumon
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MunezXBK #51266 üzenetére
Dimenziókban
Most töröltem át samponos vízzel. Avezető felől találtam egy olyan 2 tenyérnyi ...hátnemtommit. Olyan mintha vki smirglivel megbasztatta volna(#51268) 8th : is, de méretileg szerintem csak Kiskokó van versenyben vagy előnyben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Szerintem meg nem az. Ha a sokkal nehezebb Golf fut kikapcsolt kipörgésgátlóval és sima kézi váltóval 8,6-ot akkor teljesen reális reális ugyanezzel a motorral szerelt de lényegesen könnyebb DSG váltós Polo-tól a 7,4sec.
(#51267) bitpork: Örülök, hogy nem vetted magadra.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
máyköl
veterán
Tudom, hogy ez is egy örök vita, de indulatok nélkül:
Összességében, minden szempontot nézve diesel vagy benzines autót érdemes választani?
-
Nem akartam dupla hsz-t írni, meg mindketten bambák voltunk. Nézd meg a videó címét, benne van a GTI, ami csak a 180-as lehet.
(#51270) máyköl: Milyen minden szempontot? Elég tág kérdés, de azt vedd, ami neked tetszik és örömöd leled benne. Dízelt rövid városi távokra ne, amúgy bármikor.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Be kell lássam igazad van . A 140 nyihás tényleg nem GTI hanem BlueGT ami viszont 7,5sec alatt van százon tehát tulajdonképpen akkorát nem is tévedtem. VW Polo BlueGT acceleration from 0 to 100 km/h. Made with Snow Tires, a half full tank, a 'cameraman' and a lot of groceries in the back. Still faster than the published 7.9 seconds. More soon
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
giigz
veterán
Szokott innen valaki MOL EVO-t tankolni?
-
giigz
veterán
(#51279) Balupapa: Fogyasztásban is vettél észre különbséget?
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
Ez amúgy miféle rendszám? Azon kívül hogy brit... (ott van kicsibe alatta h Hughes Group)
[link] -
máyköl
veterán
Nem vagyok túl hozzáértő szóval nekem kínai sok minden...
De most akkor a diesel kevesebbet enne? Vagy ez egyáltalán nem törvényszerű?
Vagy miért állítják annyian, hogy a diesel idővel visszahozza az ár pluszt?Nem régóta vezetek, nincs nagy rutinom, de nekem kimondottan nem tetszik a diesel. Annyit mondtám annó h diesel így meg úgy, hogy csalódás lett a vége mikor először diesel autót vezettem.
Ezt a kuplunggal indulást nem tudom megszokni sehogyan, és idegesít, hogy 4 -esbe vagyok, lassítok mert sor áll mondjuk, és egyből dobálja az autót ha a sebesség lejjebb ugrott. Benzines autón 4 -esbe lelassítau, 20-25km/h -nál is gurulsz halálnyugodtan, ha meg indulhatsz, 25km/h -ról is indulhatok 4 -esbe, nem okoz neki problémát.
Nem értem az analógiát mit szeretnek ennyire a diesel -ben...
-
Jövőhéten olyat kaptok az arczotokba h, sokkot fogtok kapni...csak azért nem ma mert nem volt nálam semmi amivel fényképezni tudtam volna...meg én is sokkor kaptam...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz máyköl #51286 üzenetére
A dízel autó drágább, de kevesebbet fogyaszt. Ha sokat mész egy évben, akkor visszahozza az felárát 1,5-2 éven belül. Rövid távokra ne vegyél, mert nem szereti. Ha legalább 10 ezret mész egy évben, nyugodtan vehetsz a megbízhatóbb fajtákból.
Benzinesbe nehezebb indulni, vagyis szerintem nem nehéz gázzal egyáltalán, csak dízelben tudsz anélkül is. (benzinesbe is, csak lassabban, precízebben kell) Nagyon figyelést se igényel, az elektromos gázpedálosok adnak gázt maguktól, akár 1100-ig is felemelik a fordulatot gáz nélkül.
25km/h -ról is indulhatok 4 -esbe, nem okoz neki problémát.
Ezt szerintem ne erőltesd, mert beégnek a szelepek, (olajnyomás is alig-alig) emellett meg berezeg az egész kocsi, nem érzed? 1500 alatt ne használj semmilyen autót. 25-nél kettesbe legyél, ne 4-esbe.
Hogy mit szeretnek a dízelben, ha legközelebb egy 100 lóerő feletti dízelt vezetsz, legyél szíves lenyomni a jobboldali pedált a padlóig.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
se benzinest se dízelt. 25-nél 4-ben????? még a buszt se rakják ilyenkor 4-be pedig némelyik soför aztán érdekesen vezet.
szerk: csak a te gondolatmeneted folytattam
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Apámmal találkoztam. Meg a trabantjával. Az öreg szokott vásárokba járni, és nyugdíjasként koránkelő fajta. Unatkozni szokott amikor korábban ér oda, ezért évekkel ezelőtt vett egy analóg kis lcd tévét. Most meg a digitális átállás jegyében egy autós dvb-t vevőt...padlót fogtam amikor csak két láb lógott ki a trabiból érkezésemkor. A műbútor asztalos apám, kábelezett...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
-
Xero
nagyúr
10 ezret? Inkább 20-30e fölött.
(#51286) máyköl: 25-nél mit keresel 4-esben? Ha lassítasz és gurulsz rá a sorra, akkor vagy dobd ki üresbe, vagy pakold szépen vissza a fokozatokat úgy, hogy még kellően erős motorféked legyen. Ez utóbbi az üdvözítőbb, lévén a modern autókban ilyenkor nem kerül üzemanyag az égéstérbe, ergo nem fogyaszt, és a fékeket is kíméled. Ha teljesen biztosra akarsz menni, akkor pedig megtanulsz egy kis gázfröccsöt adni fékezés közben (sarokkal, lábujjal, vagy külső láb éllel, kinek hogy tetszik) amikor visszaváltasz, így tehermentesíted a hajtásláncot is.
(#51293) neduddki: Ez fájt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Zewa
senior tag
Erről esetleg vélemény? Nem tűnik rossznak, ennyiért. Szerintetek?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen