-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #77033 üzenetére
Mivel alapból semmit nem ér, kell hozzá egy nyitott rendszer, karbis motornál egy Dynokitt, injektorosnál egy PC ja és padon belövetni, úgy már lehet teljesítménytöbbletet elérni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #77033 üzenetére
Egy deka lóerőt nem várok. De azt mondják akinek volt, hogy az én típusomnál jobb a gyárinál, főleg ha van sportkipufogó. Bár nem értem az összefüggést a kipufogóval.
Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz.Ha megjön berakom, aztán meglátjuk mennyire mennek el a dolgok tőle. Nagy dolog nem lehet.
Eleve tisztító szettel három gyári szűrő csereperiodus alatt visszahozza az árát.
Amúgy a nagy könyv szerint milyen teendők vannak sport légszűrőnél?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #77038 üzenetére
Komolyan, milyen rendszer? Ez egy karbis motor, a blokk után van a leömlő és a végén egy dob. Milyen rendszerre gondolsz?
A karbantartásával tisztában vagyok. Meg is rendeltem hozzá a készletet. Úgy vagyok vele, hogy minden olajcserénél majd kipucikálom, aztán kész. Ha ez nem lesz neki elég, hogy évente vagy 6000km -ként lesz megcsinálva és ebbe döglik bele, akkor ebbe döglik bele. Persze, majd egy poros szeles nap után leszedem a tankot, hogy kibányásszam alóla a légszűrőt.... Kétlem, hogy lenne ilyen ember.
persuader: Igen, tudtam, hogy lesz ilyen kérdésed, én sem találtam, talán majd benne ha lesz ilyen leírás, ha lesz. Pedig ez a K&N nem is annyira gagyi márkanév. A haver ugyanilyen motorjában ilyet használt alíg 20ezer km-es futásától a motornak. 150ezer km-el adta és semmi gond nem volt a motorral. Ez nekem elég, ha mellette a mikron méretet nem is tudom.
De külön rész van az oldalukon fotókkal, illusztrációkkal, hogy mikor és miként kell tisztítani. Bár elég meredek a futásteljesítmény amit megadnak.
A szűrési rátáról ezt írják:
5. What is the micron rating and efficiency of a K&N air filter?
Automotive air filters are not rated by micron size, they are rated by efficiency. K&N tests the filtering ability of our air filters using the ISO 5011 test procedure. In general, most K&N air filters will test between 97%-99% efficiency. Some air filters have their air filter test data published in the Available Information section of the product details page for that part number.7. Some air filter companies tout their high filtration levels in the 99th percentile. Doesn't higher filtration mean a better air filter?
Not necessarily. 99% filtration efficiency is certainly a very good achievement. However, filter efficiency is just one statistic of filter performance which is measured (but is also the statistic most commonly published). The other air filter performance statistics measured are: capacity, restriction, and service life. These other factors reflect the amount of dirt the filter can hold, how easily air can flow through the filter, and how long the filter can be used before servicing. If one particular brand of filter consistently achieves 99%+ efficiency, it would be interesting to know if they also excel in the other performance areas, or are sacrificing one statistic to help increase another.Given the fact that vehicle manufacturers do not publish specific filtration requirements for their vehicles, it is not strange that we find major, reputable filter brands offering replacement filters with efficiencies varying between 94%-99%. Many K&N filters achieve 98%-99% efficiency, in a product design that offers a longer service life, and much lower restriction than other brands of filters. So, a "better" air filter is really a judgement call, and varies by personal preference.
Még egy kis érdekesség:
8. More airflow means you are letting more dirt through, right?
No, not at all. K&N air filters operate using a much different technology than other types of air filters. Most disposable filters are "barrier filters". That is, their filtering media acts as a physical barrier to dust particles, and once a dust particle covers a pore in the media, air can no longer flow through that space. This principle is called "surface loading". K&N air filters are built using a fabric filtering material which absorbs dirt and dust particles instead of physically blocking them. This is a principle called "depth loading". The pores in the material continue to let air flow through as the filter absorbs dirt in the media.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #77086 üzenetére
Svajcban max slip ont tudsz rarakni, db killerrel, egyebkent ha faluban laksz a rendorok valszeg nem basztatnak, alig van arra, de muszakin tuti bukta.
Nemetorszagban lelonek erte. Legalabbis amerre en elek. Nem egy igazoltatast lattam, amikor a rendor fotot keszitett minden nem gyari alkatreszrol, meg egy utangyartott kuplung es fekkarrol is, (kinabol rendelt allithato) es ha nincs abe papirod rola, leszerelteti veled.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #77359 üzenetére
OK!
Szabad megkérdezni egyébként, hogy miért? Engem több összehasonlító videó is arról győzött meg, hogy a SONY az én kamerám! Az AS300 pedig már minden téren k*rva jó! Ha meg 4K kell valakinek (nekem majd 5 év múlva esetleg ), akkor arra is van modell...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #77367 üzenetére
pedig magyarorszagra ezek a motorok kellenenek. itt az embereknek semmi penzuk nincs. ezeknek a motoroknak nagyon alacsony a fenntartasi koltseguk. ami nem mindig egyenlo a csucsminoseggel.
amiert europaba nem johetnek be, az nagy valoszinuseggel az euro4, a kotelezo abs.
indiaban letfontossagu, hogy keveset fogyasszon egy motor, kedvezo ara legyen, es kedvezo fenntartasi koltsegei legyenek. lehet hogy egy japan kevesebbszer rohad le, megis tobbet fogsz ra kolteni. es erre a nyomortanyara ez tokeletesen megfelelne.
illetve te lehulyezted az osszeset emelle meg[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #77377 üzenetére
ja igaz, nem mind, hanem egytol egyig
hoho, dehogynem, itt aztan a legtobb ember ugy vesz motort, hogy fenntartasra semmi penze nincs, es azt kepzeli, hogy nem is kell, mert japan.
akkor nezzuk meg a par eves hasznalt arat is ennek az ujjonan olcso motornak, mint manapsag a hyosung. vagy a kinai robogok, ugyanez. annyi penzbol aeroxot, sr t kapsz. megis rengeteget eladnak.
igazabol ezt ma is el tudod jatszani, minek vegyel uj motort, ha van ennyi es ennyiert jobb. csak lassan ezek is el fognak fogyni, pl az 1000 es sportmotorok nagyon kikoptak a magyar piacrol.teljesen elmeleti fejtegetes, tehat az is lehet hogy hulyeseget beszelek. de az is lehet hogy ti is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #77380 üzenetére
Figyelj. Fitymaltad az indiaiakat vagy nem? a munkatarsaid alapjan itelted meg a motoripart. Ez tiszta sztereotipia.
A ktm kis rc szeriat ott gyartjak. Ugyanaz mint kina. Minosegbiztositasi rendszeren mulik az, hogy mit gyartanak.Mert az enfieldhez szotyi az alkatresz.
A nullas hitelek hasznaltmotorjai tuntek el. Pl az r6r is.
Nagyon keves van belole. Hatalmas ur van ebben a szegmensben, annyi amennyi van a piacon nem elegit ki semmilyen igenyt. A legkisebbet sem.Es a gs 500 at is valakinak meg kell vennie ujonnan, kulonben hogy kerulne hozzad?
Latom kinai robogoval nem volt dolgod.
Tokeletesen ugyanaz a szitu: aerox hasznaltan, vagy kinai ujonnan ugyanannyi penzert.
99 tol radikalosodott az r6. Azelotti hasznaltmotorokrol nem erdemes beszelnunk, 26 eves sportmotorok, vagy kb 20 evesek. A beluk kivan.
Az hogy mire valo, a sportmotor vasarlok legnagyobb reszenek teljesen mindegy. Nezd meg a kinalatot. Egy vicc.Amugy az egesz maszturbalasunk teljesen elmeleti sikon tortenik, tehat ugy vedjuk meg a velemenyunket ahogyan csak akarjuk. Biztosan nem olyan minosegu motorojat gyart 600 e ert, mint egy japan, de nekik sem fejleszteni nem kell, se eu normakat betartaniuk. Mondjuk egy 50 eves blokkal szerelt motort eleg konnyu igy legyartani olcson. Akkora szamban, amennyiben ott veszik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz zgospel #77892 üzenetére
Macko osztotta meg a facsén.
"Nesztek, tavasz után hisztériázó nagy motoros kanok!
A lány Alaszkából indult útnak, a hétvégén egy Alpokban tartott havas motoros találkozón volt, és megy tovább Spanyolország és Portugália felé. Sportmotorral, bütykös gumikkal.
[link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz zgospel #77925 üzenetére
Ez csak mint lehetőség szerepel, mert ennél a típusnál el merek menni magam, szereztem annyi infot róla, amit megtekintés alapján a lehető legnagyobb eséllyel el tudom dönteni, hogy jó e. Tehát lehet külföldi papíros. Persze szerviz kéne elég sok dologhoz, de más kb hasonló alapon megy vásárolni. Egy multiméter, néhány kulcs, 1 napos állás indítás előtt, kb 10km próbakör és el tudom dönteni kell vagy sem. Még azt is tudom hova nézzek be ha meg volt bontva X dolog miatt, mi a gyári rögzítése valaminek és ha valós a km kb mi mennyire kopott. Aki nem hajlandó részt venni a "játékomba" el sem megyek megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #78523 üzenetére
Stopper ellen semmi sem unalmas.
Nem ugyanolyan minden kanyar, sikan van a hatso celegyenes utan. Valtozo tapadasi korulmenyek gondoskodnak az adrenalinspriccrol. Pl celrara kanyarkombinacio valami miatt csuszosabb, illetve kormanygatlo hianyaban cw iranyban becsapkod a csuszos kanyarkomboban 2x a kormany.
Ha van tempo, nem fogsz elaludni semmilyen palyan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #78687 üzenetére
Köszi szépen! Rá is lesek!
Ennél több cucc nem kell, tanga papucs meg strand cucc esetleg valami alvásra alkalmatos gönc, pont ennyit akarok csak beletolni.
...most találtam kepesmotoron egy fickó árul új, hazai gyártású ugyan Honda feliratos, oldaltáskákat, egy tízest kér értük, kíváncsi leszek.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #78842 üzenetére
Jól tudod, géppel pontosan így működik.
Ráteszik gépre és a gép kimutatja hogy mennyi az eltérés, mennyi súllyal lehet kiegyensúlyozni.
Ez összesen leszereléssel, centírozással, felszereléssel együtt sincs 1 óra a két kerékre.
Ha a szakember érti a dolgát akkor 2-3 perc kivenni a hátsó kereket, gépen a vizsgálat és a súly felhelyezése sincs több öt percnél.Visszarakni, beállítani legyen kb 5 perc, ez egy kerék és a hátsó mindig több ideig tart mint az elsőt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #78842 üzenetére
Hát ez az!
Én centiroztam poénból a saját kocsim kerekét géppel! Életemben először csináltam, és egy kerékkel elbalf@szkodtam kb. 5-6 percet! Mondták is, hogy most már haladjak, mert feltartom őket!Mondjuk a teljes időben benne van a kerék le/felszerelése, és az eléggé motorfüggő tud lenni. Haverom Ducattiját a Marsonál 3 szerelő +2 mi ketten csináltuk, mert tartani kellett a motort, meg maga a kerékleszedés sem volt egyszerű. Ott a két kerék volt vagy 50 perc.
De nem két óra!Bringa centirozását is próbáltam anno, de 20 perc után feladtam!
Viszont bringaszervizben max.10 perc/kerék volt.
Hozzáteszem egy másik bringaszervizben a srác a szemem előtt csinálta kb. ugyan úgy, és utána szépen sorban törek el a küllőim...De a centirozás egy olyan művelet küllősnél szerintem, amivel ha akarja el tud molyolni 1 órát úgy, hogy hiába állok a háta mögött, nem veszem észre, hogy már nem is csinál semmit.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #78861 üzenetére
En szemely szerint ugy vagyok az olasz motorokkal, hogy az egyetlen alternativa, ha egy tokeletes formatervet akarsz.
Ha a tobbi motort hasonlitod egy panigalehoz, egyszeruen szarul neznek ki. Mindegyiknek van valami debilsege. Nezz ra egy multistradara, utana barmelyik masik turaendurora, en sirva fakadok egy japanon. (Tudom, ez nagyon izles dolga, ez a szemelyes velemenyem)
Es most nem azt mondom, hogy nem tudok elviselni egy japan motort, altalaban japan motorjaim voltak tulnyomoreszt.A megbizhatosagrol szolo tortenetekbol semmit nem tudok kihamozni. Ujsagokban, forumokban arrol olvashatsz, hogy nem annyira megbizhato, mint egy japan. De forumokban nem is ertenek a motorokhoz altalaban az emberek, ujsagoknal... Ahol megadjak a "verseny" futomu beallitast, anelkul, hogy kozolnek a pilota sulyat, es a rugok erosseget? Hat olvasni csodakat.
En nagyon sok tartostesztet elolvastam, forumokra is felmentem, de okosabb nem lettem. Alig nehany utalast talaltam pl az 1098 es 1199 hajtorudproblemajara, egy versenyzo szerint az 1098 jobban birja, de a panigalet versenyhasznalat mellett 5000 km kent hajtorudcsapagyazni kell. Runner125 nek van ismerose ducati szervizben, aki azt allitja, hogy kb 70% os a hibarata a panigale hajtorudcsapagyazasnal, erdekes modon a neten tobb oras kutakodas utan ennyit talaltam. pedig meg vmi ducatisucks olalra is felmentem, de semmi konkretumot nem kozoltek, csupan ideztek nehany forumhszt. (most nem allitom, hogy hulyeseg, de ilyen aranyu hibanal hamar beverzik az ember szeme, es nem fogja magaban tartani)
Ket hosszutavu teszt is van panigaleval, az egyiket a motorrad, a masikat emlekeim szerint a superbike csinalta. A motorradnal jol szerepelt nagyon, a superbikenal hajtorudas lett.
A ducati hire miatt egy egyszeru muszerfalparasodast is ugy elnek meg a nem hardcore tulajok, hogy ez egy tipikus olasz szar motor. A ducatibuzik meg le sem irjak, mert ez nem hiba. Forumomon alig talalsz elso kezbol jovo informaciot. Ritka motorok. Mindenki csak hallott valamit az ismerosetol.
egy japan elso generacios modelljenek egyebkent rengeteg baja van ugyancsak. Valoszinuleg a garancialis kerdeseket es alkatreszellatast jobban kezelik, igy japan motorral kevesebb gondod van. Szerintem az olaszok szarnak bele, hogy milyen garancialis problemaid miatt meddig all szervizben a motorod. Itt megjegyeznem, japan motor elso szeriaja ugyanugy a szervizben fog kikotni. Ez egy ilyen dolog. Valoszinuleg ido kell hogy kiforrjon, illetve a teszteknel ismeretlen beszallitoi hibakat csak ekkor tudjak orvosolni.Ami informacio meg rendelkezesemre allt, (nagyon jo pelda) az az rc8 blokk hajtorudcsapagyazasa. Az akkori allas szerint 2100 legyartott motorbol 21 lett hajtorudas, nem megfeleloen illesztett hajtorudcsapagy miatt. Elso szeria hiba.
Az 50 ezres tartosteszten ketszer konyokolt ki. 1% os hibarata, megis el van konyvelve egy szarnak. Japanoknal nem ferek hozza sajnos semmilyen adathoz, pedig ott is van foelem problema, sornegyeknel is. Sajnos ezeket a kerdeseket forumokon nem lehet erzelemmentesen megbeszelni, es nagyon torz informaciokat kapsz, a ritkasag faktor miatt nem nagyon tudsz tulajoktol elso kezbol informaciot kapni. Most az is lehet, hogy amolyan harom f es szabaly, ami rank maradt az oregektol. Meg az is lehet hogy nem.Mivel a veszely nem fenyeget, hogy panigalet vegyek, csak kb terveim szerint 5 ev mulva, addigra tisztabban fogjuk latni, mi az igazsag.
Talan egy 749-999 est bevallalnek, annak is utanaolvastam. Nekem nem lenne problema elni vele, kar hogy tul regi, tul nehez es tul gyenge.Jah az apriliarol is tudnek irni egy szosszenetet, cagivarol is, piaggio csoportrol. Nem lehet az olasz motorokat egy kalap ala venni es azt mondani hogy szar. Meghagyom ezt nyitott kerdesnek, abbol baj nem lehet, pedig nekem van olasz motorom
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #79066 üzenetére
Kérlek olvasd el még egyszer, h mire reflektáltál.
Kismotor. Nem nagy motort, hanem új kismotort.
GS500, ER5 és számtalan olyan megbízható, jó áras tanulómotor van, ami akár importmotorként is bátran megvehető arra a pár évre. Kifejezetten a beugró kategóriára vetítve írtam.Nagymotor már más tészta. Nyilván megvan az a szűk réteg, aki megveszi Mo.-n is az új nagy motort, bizonyos életszínvonal felett simán érthető, hisz némi munkával elérhető az a szint, ahol minden más már megvan és nem számít, h 3,8-ért vagy felette veszel új motort.
De itt is alapvetően a kivárásos, azonnal lecsapós hozzáállást szeretem alkalmazni. A használt Honda-mat 5 évesen, az új árának fele fölött vettem kicsivel, 1. tulajtól, mikrokarcmentes, újszerű állapotban, legritkább színben, felextrázva (dob, gyári riasztó, eredeti karbon Honda kiegészítők, stb.). Ha most meghirdetném biztos vagyok benne, h közel ugyanannyiért elmenne. Míg az új 2 év használat után már veszített az értékéből legalább 1m ft-ot.
Iszonyú sok Mo.-n a pénzügyi analfabéta és a meggondolatlan vásárló, akik mindenféle hitelbe beleugranak (jelen esetben is volt szó erről, olvass vissza, a többi része természetesen nem célzás), vagy kicentizik a pénzügyi kereteiket, ahelyett h olyan motort vásárolnának, amit valóban megengedhetnek, vagy pusztán átgondoltabb pénzügyi döntést hoznak, amivel nem buknak egy csomó pénzt pár év alatt.
Noh emiatt írtam azt, amit."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Chrys_
addikt
válasz zgospel #79408 üzenetére
Sport/szupersport motorok pályára valók, ott meg nagyobb eséllyel bukótérben megáll a motoros. Ott nincs fa
Textil (vagy Cordura, passz) ruhámban van betét két oldalt, a bőrruhában nincs.@Kolondrum:
Asszony éppen a kisvárosunk központjában van, és írta, hogy sok motoros előbújt Ma vette át az én gépemhez az új akkut a csomagszállítótól. De sajnos hétvégéig nem nagyon lesz időm.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz zgospel #79408 üzenetére
Enyémből hiányzik a csípő protektor. Nézek bele majd tavasszal. A gerinc protektor is csak ilyen szivacsos valami. A cordurából áttettem a sa tech-et, de kicsi bele. Ha előveszem a gépet elgurulok a city bike-ba Győrbe és nézek belevalókat, vagy keresek neten valamit.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #79419 üzenetére
he? halottal mar a k5-os gixerrol?iden 12 eves. es megnyugtatlak a sportmotorok (gsx-r, cbr yzf-r, zx,,) mindig is palyara voltak elsodlegesen tervezve az mas kerdes hogy tizeneve meg nem voltak ilyen fejlett elektronikai rendszerek, nem volt ennyi motoron szeria a radialis brembo a sok dugattyus elso fekkel+ specko elso futomu stb. es ugyanugy a borruhaknal is volt fejlesztes, nezz meg egy tizeneves pl. Dainese ruhat meg egy vadi ujat. eszre fogod venni a kulonbseget. ha nem az elado csajszi biztos el fogja magyarazni.
sportmotort meg normalis helyen 10 20 eve is azert vettek hogy hetvegen megcibaljak a bajszat a helyi versenpalyan.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BoB
veterán
-
BoB
veterán
válasz zgospel #79484 üzenetére
Ja, van teljesen perofált egyrészes bőrruhám, az a teljes felület kb 25 százaléka lehet. Pontosan tudom mennyire párolog az izzadtság ott ahol nincs perforáció.
Csodák nincsenek, ha rajtad a bőrruha semmit sem fog hűteni az aláöltöző, de könnyebb le- és felvenni a ruhát, esetleg komfortosabban érzed magad (egyénfüggő).
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs