- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz dong86 #123318 üzenetére
Mivel test merete a 600ccm korulieknek kicsi.
Marad a nagyobb ccm. Illetve koltseg savot nem irtal.
Bandit 1200.
1100, 1150 boxerek.
deauville 700.
St 1100.
Varsys.
Vstrom.
TDM
VaraderoKb mindegyik remegni fog, valamelyik fordulat, vagy sebesseg tartanyba. Vagy erossebben vagy kevesbe.
Azert ezek nem autok. :).
Az, hogy neked melyik remeg a legkellemesebben, az proba utan derul ki.
:). -
Fáraó
őstag
válasz dong86 #123318 üzenetére
Szia!
Hasonló helyzetben voltam nyáron. 185 cm magas és 110 kg vagyok én is, korlátlan A-val. Idén vettem meg az első motoromat, 1200-as Suzukit (Inazuma) választottam, mivel anyagi okok miatt nem tudok 3-4 évente motort cserélgetni. A gép egy szörnyeteg, ésszel és óvatosan kell menni vele. Az első pár alkalommal csak gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni. Szerintem az ilyen nagy gépeknél a tanulás kicsit nehezebb és hosszabb, de ha szépen fokozatosan csinálod jó lesz. És persze vezetéstechnikára sem árt elmenni, bármit is választasz.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
zgospel
őstag
válasz dong86 #123318 üzenetére
Szerintem nem a lóerő miatt lesz elsősorban gond a tanulási élménnyel, legalábbis 100 lóerős sornégyesnél, hanem inkább a 200 kg feletti tömeg fogja a nagyobb nehézségeket okozni. Aztán lehet hogy rosszul gondolom.
Ha a Hornet működése bejött, akkor az FZ6 és a CBF 600 jut eszembe, azokon magasabban van az üléshelyzet mint a Horneten.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz dong86 #138627 üzenetére
Sajnos nem a te mereted. 185ccm nem lesz baratja egyik sport tura motornak sem.
Nem cccm lesz a meret korlat, hanem a kialakitas.
Inkabb tura kategoriagba nezelodj, ha a terdszog kenyelmetlen.
Verrsys650. Egyheneresek, vagy KLE ha nem fontos a nyomatek.
80Le kornyeken TDM.
Ezeken lehet kenyelmesen ulni, Es nem lesz hegyes a terdszog.
Kinai feltorekvok. Voge, Benelli, 500 ezek CB 500 blokkos vagy annak licence.
Voge660, egyhenger talan Minarelli blokk, vagy licenc. 3.5,M full dobozolva, szalonbol.
A 200Kg behatarol, a japanok 70Le kornyeken mar 230Kg-al tarsulnak ebben az arsavban.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Opel topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen