Új hozzászólás Aktív témák

  • Véreshurka

    senior tag

    Sziasztok!

    Afelől érdeklődnék, hogy vásároltam egy cégtől terméket, azonban semmi reakció nem ékezett tőlük. Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot email-en, de nem reagáltak egyik email-emre sem, pedig 2 címre is küldtem. Most megnéztem a paypal oldalán, szeptemberig él a buyer protection-öm, viszont írták, hogy mielőtt bármit tennék, vegyem fel a kapcsolatot az eladóval a paypal-on kersztül. Nos ez lenne a kérdésem: fel tudom venni az eladóval úgy a kapcsolatot paypal-on keresztül, hogy nem akarok dispute-ot indítani? Csak simán rákérdeznék, hogy hogyan állnak a termékkel, hátha a paypalon történő üzenetre reagálnának. Nem sürgős egyáltalán a cucc, az oldalon írták is, hogy esetleges készlethiány fennállhat, csak pusztán szeretném elérni őket és megkérdezni, hogy mikorra lehet számítani a termékre. Vagy csak akkor tudok üzenetet írni nekik ha tényleges panaszom lenne?

    Előre is köszönöm!

    El Psy Kongroo

Új hozzászólás Aktív témák