-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz gyulaszu #36649 üzenetére
Szerintem nem igazán célszerű más országokban elterjedt fizetési módokat elővadászni vagy a kártyatársaság termék linkjét, mert ahhoz a kártyához úgyis tartozik valamilyen pénzügyi szolgáltató cég és a feltételeket ők diktálják, nem a Mastercard. Mastercard selbst gibt keine Karten aus.
Egyébként meg nagyon egyszerű, ha valaki nem normál betéti vagy hitelkártyát akar a PayPal fiókjához hozzárendelni, érdeklődjön annál akitől be akarja szerezni, ez a legbiztosabb módszer
-
baandii
senior tag
sziasztok!
tudom nem ide tartozik de jobb helyet nem találtam...skrill-lel kapcsolatban tudna vki segíteni?
-
Csokishurka
őstag
Csak egy kis info, mégis átjött az utalás úgy hogy haver a saját bankszámlájáról utalt az én paypalomra és ugye a név nem egyezett.
Nem tudom amúgy is megtörtént volna-e vagy azért mert leveleztem a supportal. De ott meg nem mondtak semmit hogy megoldják valahogy."Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
Topikgazda
válasz Csokishurka #36653 üzenetére
Ez akkor sem felel meg a szerződési feltételeknek, azokat sérti ez az eljárás. Ti így jártatok másoknál meg nem így, nem követendő példa.
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Paypal dispute nyitásánál továbbra is csak angolul lehet írni?
Everybody lies.
-
Erika05
újonc
Segítséget kérnék. Április 15-én átutaltam a paypal-ra 4000 ft ot netbankon keresztül. Elfelejtettem beírni az közleménybe az azonosítómat. A pénz még mindig nem érkezett meg. E-mailben segítséget kértem de eddig nem igazán segítettek. Minden nap csak az adatokat kérik. Már 3 szor elküldtem nekik.Nem szeretném hozzá csatolni a bankkártyám.Azt is mindig kérik.Régebben már többször utaltam és akkor sem volt csatolva a bankkártyám.Eddig nem volt gond,igaz akkor mindig beírtam az azonosító számot.Tudna valaki segíteni? Mi lesz a pénzemmel.
-
Topikgazda
válasz Erika05 #36660 üzenetére
Ha CIB, akkor az elveszhetett az éterben. Ilyenkor mindig pontosítani kell a bankkal, hogy nézzék meg a konkrét utalás elküldését, az nem elegendő hogy te a netbanki felületen azt látod hogy elutalták, máshol is meg kell nekik nézni és van ahol a telefonos vagy fióki ügyintéző sem látja ezt, neki is fel kell hívni egy másik részleget, és persze a számlaszámnak minimum stimmelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
cbmfan
senior tag
már megint jött a kamu mail, most ezzel a szöveggel:
"Dear Valued Customer,
We've received your request to withdraw money from your PayPal account to your bank account:
Requested withdrawal amount: 5 217 USD
Bank account: CITI, 4387
Transaction ID: 9HW57423PQ728382P
If you accept this transaction please click here.
It could take 1-2 business days for the money to appear in your bank account, depending on your bank. If it takes longer, please contact your bank.
Sincerely,
PayPal"
továbbítva, válaszban köszönik a közreműködést...
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
Topikgazda
válasz Erika05 #36669 üzenetére
A bankszámlaszámodat még nem adtad a fiókhoz? Azt is szokták ellenőrizni és akkor gyorsabban megtalálják. Mert eleve azonosítani tudják azt hogy a tied a számla.
Amit írtam adatokat az alapján tudják azonosítani az utalást. Az utalás napja, számlaszámod, az adott összeg és az OTP banki tranzakció azonosító kell nekik. De mindez azt feltételezi hogy a bank tényleg elküldte. De gondolom nem beszéltél még a bankkal tegnap óta. Most már ők is látnák ha visszafordult volna. És csak ellenőrizni kellene a bankszámlaszámot biztonság kedvéért. 10918001-00000001-15050684 ha így volt írva és a bankod akkor működött elment a 4000 Ft az Unicredithez. -
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Kis segitseg kellene mert belebotlottam egy problemaba amivel eddig meg nem talalkoztam a PayPal palyafutasom alatt.
Rendeltem egy termeket Aprili 7.-en delutan. A status anno 1-2 napon belul erkezik volt. (Az igazsaghoz hozzatartozik, h eleg jo aron sikerult elcsipni az adott termeket. ~15%-al barmely internetes ar alatt)
Masnap delutan (Apr 8) jott az email, h sajna nem erkezik meg csak 22.-en. Ugy voltam vele, h husvetkor nyilvan a fu sem no (foleg az olaszoknal) de biztam benne, h kedden majd jon az ertesites. Hat nem jott sot azota mar 2 emailemre sem valaszoltak.Ilyenkor mi a teendo? A PayPal fiokomba belepbe azt irja, h reklamalhatok Oktober 7-ig ami finoman szolva is fura.
Szerintetek varjak vagy reklamaljam meg?
-
Topikgazda
Gondolom nem a PayPal-on vásároltál.
Ha nem itt, akkor miért itt szeretnél reklamálni? Azon a helyen kellene kezdeni ahol megvásároltad a dolgot.
Viszont még is mit reklamálnál? Nem reagál az akitől vetted? Vagy nem küldte el?
Milyen határidőket vállaltak a szerződési feltételeik szerint?
Erre most így rögtön nincs dispute ok a PayPal-on ha még is itt próbálkoznál.
Egyébként a PayPal-on 180 nap a vásárlás napjától számolt vásárlási védelem, így az október 7 az nem fura.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
PayPal-al fizettem. Azt igertek, h 1-2 napon belul erkezik majd 24 oran belul fel is adjak. Azota eltelt 3 het, nem kuldtek semmit es nem is reagalnak az emaileimre.
2 dolog jatszik szerintem:
A kevesbbe rossz, h hiba vegett kerult annyira nagyon olcsoba a termek igy annyiert nem is akarjak postazni es baromira nem erdekli oket ha visszamondom a rendelest vagy barmi hasonlo (ebben csak az a fura, h ha igy is van akkor miert nem valaszolnak)
A masik opcio, h eszuk agaba sincs kuldeni a termeket. Az egeszben a a gyanus, h ez egy olyan oldal ami letezik olasz, angol es nemet nyelven is elvileg mind3 orszagban... A csajszi aki meg a legelejen irt, h csak 22.-en fog a termek beerkezni az meg egy teljesen mas emailcimrol irt vissza.Bar lehet csak kombinalok, de ha minden kotel szakad akkor nyilvan kell a penz vissza, es megrendelem mashonnan, de szvsz ehhez is kellene, h hajlandoak legyenek velem kommunikalni...
-
Topikgazda
Mint próbáltam ráutalni, nem az a lényeg hogy mivel fizettél.
Akkor ezek szerint egy webshop. Nézd meg milyen szerződési feltételek vannak a fizetés utáni szállításra, arra hogy milyen módon lehet a vásárlástól elállni.
Mivel nem küldték el ezért az utóbbi opciót -elállsz a vásárlástól és kéred vissza a pénzed- érdemes lenne meglépni ha április 7-én kifizetted és azóta semmi.
Ha erre sem reagálnak akkor lehetne próbálkozni ezzel a dispute okkal: I didn’t receive an item I purchased. -
őstag
ha nem válaszolnak, vágd be a disputeot paypalon, utána akár mehet is egyből a claim, vissza fogod kapni a pénzedet..vagy önként visszaküldik, vagy majd a pp kárpótol
(el ne kezdj mindenféle szerződési feltételekket bogarászni, ez valamiért Vnek a hóbortja, hogy ez javasolja)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz LuckyL #36678 üzenetére
Csak azért a hóbortom mert egy adás-vételi szerződést kötsz a vásárlással, illene mindkét félnek annak megfelelően eljárni. Esetleg figyelmedbe ajánlom a Fogyasztóvédelmi oldalak által javasolt dolgokat, gondolom ők nem hóbortból írják le és a törvények sem hóbortból születtek vásárlás témába.
Még jó hogy amikor dispute-t indítasz a PayPal-on az is egy szerződési feltétel és annak is vannak kizáró feltételei, tehát csak célszerű bogarászni a javaslatod ellenére.
De felesleges minősítened a tanácsaimat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #36680 üzenetére
Most ennyi a vásárlási: 302,46 Ft, egyenleg konverziós meg 281,56 Ft
És itt leírva hogy miként érhető el: Összefoglaló, GYakran Ismételt Kérdések PayPal-al kapcsolatosan, 4. Kérdés: Ezen az új PayPal felületen nem találom az átváltási árfolyamot? Hol tudom a PayPal egyenlegen lévő devizákat konvertálni?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #36682 üzenetére
Tévedsz, ez a válasz első mondata: Belépés után ezen a linken érhető el a konverziós oldal, a Manage currencies-re (Pénznemek kezelése).
Tedd azt ami itt leírva:
Lépje be a PayPal-ra és azután kattints a fenti linkre.
Úgy néztem meg én is a a beírt adatokat.
Most is kipróbáltam, ez az oldal jön be:Ja, és köze nincs a bankszámlához, mert ez a PayPal egyenlegről történő pénz felhasználáshoz kötődik elsődlegesen.
[ Szerkesztve ]
-
Balli
őstag
EUR alapú számlaszámról utaltam EUR-t PayPal egyenlegre, de a PayPal Ft-ban számolta át a feltöltést azaz Ft-ban jelent meg az egyenleg EUR helyett, hiába lett beállítva EUR mint elsődleges pénznem a PayPal-on. A PayPal-hoz egy Ft alapú bankkártya van regisztrálva. Van arra bármilyen lehetőség, hogy az EUR számláról átvezessek péznt úgy, hogy PayPal-on EUR-ban jelenjen meg és ne legyen árfolyamveszteség? Bankártya nincs az EUR számlához, azaz ha Ebay-en szeretnék vásáráloni úgy hogy az EUR kártyámról, marad az hogy valahogyan át kellene varázsolni EUR egyenleget a PayPal-ra, de nem látom hogyan lehetne ezt árfolyam veszteség nélkül.
Athens 2004
-
germinator66
aktív tag
Használj TransferWise-t, kér hozzá kártyát, és azzal fizess a PayPal-on keresztül úgy, hogy be legyen állítva, hogy devizában terhel a PayPal. Így tudsz direktben EUR-ban fizetni. (A TW-n vagy forintról váltasz kb. MNB közepen, vagy EUR Borderless számlára eljuttatod az EUR-ód.)
-
Oliverda
félisten
válasz germinator66 #36687 üzenetére
Arra kártya hiányában át kellene utalnia az euróját, ami vélhetően elég költséges (banktól függ). Ha lenne hozzá kártyája, akkor pedig alapvetően jobban járna Revoluttal, hisz annál ingyenes a kártyás feltöltés.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Balli
őstag
-
Oliverda
félisten
Ha nyitsz egy TW vagy Revolut fiókot és átutalod arra, akkor van lehetőség. Ezért azonban vélhetően valamilyen díjat számol majd fel a bankod, ugyanis, ha a számlád magyar, akkor ez külföldi átutalásnak fog számítani.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
e90lci
senior tag
Sziasztok
Lenne egy kis problémám.Rendeltem a Rakuntentől egy terméket,kb egy hete amit paypal-lal fizettem de belépve az oldalra még azt látom,hogy a kifizetés függőben.Ez nem probléma mert nem is érkezett meg a termék,e-mailt sem küldtek.De a paypal közös számlára levette a pénzt a paypal accountomhoz tartozó bankkártyáról.Most az lenne a kérdés hogy ezt hogyan tudnám visszautaltatni a számlámra a paypaltól? -
e90lci
senior tag
válasz LuckyL #36693 üzenetére
Ezt írták:Ez egy átmeneti hitelesítési zárolás, melynek segítségével ellenőrizzük, hogy a fizetési módhoz tartozó számlán biztosan rendelkezésre áll-e a kifizetés teljesítéséhez szükséges összeg. A fizetési módhoz tartozó számlát akkor fogjuk megterhelni, ha Rakuten Deutschland GmbH teljesíti a megrendelést
Abból gondolom,mert a bankkártyámról levették a pénzt.Gondolom átment valami számlára amit a paypal kezel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz e90lci #36694 üzenetére
A kereskedőnek fogadni kell, le kell kérnie a pénzt. Két lehetőséged van.
1. írsz nekik hogy te kifizetted, de még a PayPal-on függőben van, legyenek szívesek rendezzék a dolgokat. Célszerű megadni a fizetés tranzakció azonosítóját.
2. Visszamondod a megrendelést náluk és akkor visszakerül a pénz hozzád a rendelés sztornózása után.
A PayPal nem kezeli egy kereskedő bankszámláját.
Annyit azért érdemes még megnézni a bankodnál, hogy ez a tétel a levont és könyvelt vagy még a zárolt tételek közt van.[ Szerkesztve ]
-
rigo
újonc
Sziasztok.
Szerettem volna PayPal számlát nyitni.
elkészítettem a fiókomat,
megadtam a kártyaadataimat.
elküldtem az ellenőrzésre az adataimat.
az sms igazolást megkaptam, miszerint 400 Ft-ot levonták a kártyámról
viszont a bankomtól a visszaigazoló sms-ben PP* után csak 2 számjegy áll.Nem igazán vagyok képbe ezzel a rendszerrel, kérik, hogy hitelesítsem a kártyámat a PayPal kóddal, de honnan tudjam meg a 4 számjegyű kodót, amikor sms-ben csak 2 számjegy áll?
Nem igazán értem, hogy mit kellene tennem most. Tudna nekem valaki segíteni?
Olvasgattam a hozzászólásokat, de nem találtam választ, vagy csak nem értettem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs