-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz daniel2121 #216764 üzenetére
Most még úgy ahogy megtudod oldani, nincsenek kritériumok belsőégésű motoros autónál nem ráz meg a nagyfesz és nem csak 15 szerelő nyúlhat hozzá szabályosan az autóhoz az országban.
-
robertka
tag
Sziasztok, szeretnék fékfolyadékot cserélni egy 2007-es Fabia I Combi (6Y5) kocsin, jó lenne ha az ABS egységet is áttudnám öblíteni. Van olyan ingyenes vagy alacsony költségű szoftver amivel ezt meg tudod oldani? Jelenleg Viaken STN1170 kábelem van ez kompatibilis lehet vele? Köszönöm!
-
addikt
Sziasztok!
Kocsicsere birizgálja a fantáziámat és sok típus mellett, mivel az egyik céges kocsi munkahelyen egy e-Golf, amit nagyjából naponta hajtok is, elkezdtem kacsintgatni a 7-es Golfok irányába.
Sokat városozok sajnos 6-6km munkahely odavissza, de szeretnék nyáron/hétvégéken hosszabb utakra is menni kirándulni, így az e-Golf sajnos nekem nem opció, így jött képbe a GTE verzió. Így a napi munkába járás rosszabb időben meglenne elektromosan, ha meg menni szeretnék, pl Ausztriába akkor az sem gond ezzel, így elég optimális választásnak tűnik nekem.
Mivel fiatal vagyok, így hogy lehet vele kicsit sportosabban menni vele, az sem hátrány.Ahogy olvasgattam itt a topikot, van GTE topiklakó is.
Mi a hosszabbtávú tapasztalat vele?
Mennyire macera szervizelni a hibrid rendszer miatt?
Olvastam itt a garanciális akkucserét beázás miatt, ami alvázszám alapján kideríthető. Ezt csak márkaszervízben tudom lekérdeni, hogy jogosult-e?Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
molnarpeter
nagyúr
-
addikt
válasz molnarpeter #216810 üzenetére
Köszi, ebbe délelőtt már beléptem, most nyálazgatom a posztokat.
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szpeti40 #216811 üzenetére
amúgy összefoglalót most néztem csak meg, 3 Golf GTE és 2 Passat GTE használó is lenne itt elméletben, kevesebb rémlett.
Javításra országosan van több független specialista műhely is, nincs feltétlenül márkakerhez kötve az ember, nameg jellemzően az elektromos dolgoknak nincs sok baja, az is garanciális. Drága talán a turbó és még drágább a váltó mechatronika hiba, használtautó garancia-biztosítást lehet megéri kötni vásárlás mellé, jópár kereskedőnél elérhető.
Az akku szigetelés probléma bevizsgálással kezdődik, annak eredménye alapján lehet csere is felújítottra, meg nem is.
Nézz rá az A3 e-tron PHEV-re is, ugyanez a technika négy karikával az elején, annyival nagyobb kínálat (vagy hátha jobban tetszik).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Corsa02 #216814 üzenetére
Ez esetben a gyorsítótár és a felhasználói adatok törlése a tippem. [kép]
Szerk: Régebben mintha lett volna valami az autó AA menüjében is. Kora tavasszal rosszalkodott a mazdaban, feltúrtam a menüket, és akkor (már?) a telefonon volt minden beállítási lehetőség. Reset megoldott mindent.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Corsa02 #216816 üzenetére
A Golfban abszolút stabilan működik, a Mazdában nem ártana firmware-t frissítenem, csak kicsit macerás / lustaság.
A konkrét gondot a vezetéknélküli kiegészítő okozhatta, ugyanakkor a Golfban az is szinte tökéletesen stabil, mintha lenne egy puffer benne, nem szakad meg olyan könnyen a kapcsolat egy zavaró wifi közelében. -
imyourfriend
őstag
2015 1.6 cr kombi első lengőkarnál cseréltem a függőlegesen préselt szilentet, elvigyem egyből futóműállításra is? Érzetre stabilabb lett az autó és megszűnt a nyikorgás is ami pl egy kapubejáróból ferdén kitolatva hallható volt.
-
=WiNTeR=
senior tag
Golf VII esetén a szivargyújtó gyújtás nélkül is áram alatt van?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
ArthurShelby
addikt
válasz MunezXBK #216821 üzenetére
Nálam meg szakadozik néha.
Van olyan út, amikor stabil, van olyan, mikor állandóan szakadozik. A céges telefonommal is kipróbáltam, azzal is szakadt. Próbáltam ezer és egy féle kábelt (gyárit az elején), de úgy is ugyanez. Frissítettem a fejegység firmware-t, még mindig szakadozik néha.
Az utolsó reményeim az usb csatlakozó csere a kocsiban, a telefon csere (már úgyis érik), és a carlinkkit (csak akkor meg nem tudom tölteni a telefonom, kell külön szivargyújtóba usb töltő).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #216823 üzenetére
Ez van nálam is sajnos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #216823 üzenetére
Frekvenciát válts.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #216826 üzenetére
Nem Carlinkitről van szó?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #216828 üzenetére
Nálam hibátlan, idáig.
Kábelen nem is hajlandó működni az AA.
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Skoda Octavia 4 Combi csomagtartó rendelkezik az alap elhúzható csomagtér rolóval. De van még valami roló jelleg beépítve alatta. Mi a túró lehet ez, és hogyan lehet elhúzni? -
tibbike01
őstag
-
zsoltip
őstag
Továbbra sem tudom milyen fejegység van a kocsimban.
Amundsen, Bolero, Colombus? Szeretném megérteni és megfejteni.Tudnátok segíteni, hogyan lehetséges?
-
yodamester10
őstag
Sajnos ez a nap is eljött,de még eldöcög
-
válasz yodamester10 #216841 üzenetére
Nekem 2kval több van benne mégsem sajnálkozok hanem mosolygok ha rágondolok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabzoltan1
csendes tag
Egy olyan kérdésem lenne, adott egy b7es passat van benne rns510 es fejegység amihez van bluetooth modul(mivel az ember nem tud élni felesleges pénzkidobás nélkül) szeretném lecserélni a modult egy prémiumra, de a prémium modulon amit néztem van egy plusz csatlakozó, szerintem valamiféle antena csati lehet. Azt szeretném megtudni, ha arra nem kötök semmit, akkor is műkődik e a modul, esetleg elég e ha egy 3g antenát kötök rá?
-
addikt
válasz yodamester10 #216841 üzenetére
Szia!
Mi a tapasztalatod ennyi km-el a kocsiban?
Én is szemezek egyel, pont olyan színben ami nekem tetszik, magas felszereltséggel, de ~240k km-el. Ha nem Pesten lenne (én meg Debrecenben) már régen megnéztem volna. Képek alapján rendben van, nagyon mozgatja a fantáziámat.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
kulu22
aktív tag
Sziasztok!
Lassan autót kellene cserélnem, az lenne a kérdésem, hogy mennyire kell félnem egy Golf VII 1.5 TSI-től (kézi váltós) amiben ~200e km van már? Mit érdemes megnézetni ill. milyen szervizzel/költségekkel számolhatok ha a vétel után tiszta lappal szeretném indítani de egyébként elvileg rendszeresen (márkaszervizben) karban volt tartva? -
simonjoe
senior tag
válasz szabzoltan1 #216844 üzenetére
Mit értesz prémium modul alatt, miben más mint a másik, vagy mivel tud többet, amiért gondolkodsz a cserén??
Joe
-
yodamester10
őstag
válasz szpeti40 #216845 üzenetére
Hali!
Jelenleg jó tapasztalatom van az autóval,ami fontos,hogy 2 motor használatával adódik össze a megtett kilométer ellenben a hagyományos autókkal.Sajnos nem lehet kiolvasni és nem is mutatja az autó mennyit ment benzinnel és mennyit villannyal.Erre is kell költeni ugyan úgy mint más autóra,de elég megbízható konstrukció.Sok felszereltséggel létezik,mindenki megtalálja a magának megfelelőt. -
Corsa02
őstag
válasz kulu22 #216846 üzenetére
Szia! Alapvetően még rendben lehet, de azért én átnézném a következőket:
- vízpumpa folyás
- itt már egy vezérléscsere érik (szíjas)
- olajcserék milyen peridósussal voltak?
- milyen üzemanyaggal volt használva? egy dióhéjas tisztítás ennyi km-nél valszeg kelleni fog
- hibatárat kiolvasni, passzív hibákra is figyelni (pl.: AKF hibák --> AKF cső kilyukadás)Hirtelen ennyi jutott eszembe motor oldalról, VII Golf mint autó ügyében a többiek jobban képben vannak.
The Truth Is Out There --->
-
simonjoe
senior tag
válasz szabzoltan1 #216850 üzenetére
...a média felületen nem jelenik meg a bluetooth, nem tudsz pl. telefonról zenét hallgatni?
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz Corsa02 #216849 üzenetére
Az AKF hibákat kifejtenéd kérlek?!
Mi az az AKF? Topikban visszakeresve Audi 3.3 TDI motorkódként találom. -
-
Corsa02
őstag
válasz grizlisandor #216853 üzenetére
Jogos, Tankszellőztető rendszerre gondoltam. ( AKF - Aktivkohlefilter) A rendszer csövei bizonyos gyártási időszakból hajlamosak ereszteni és beírja hibának, eleinte csak passzív hibaként.
The Truth Is Out There --->
-
426os
őstag
válasz kulu22 #216846 üzenetére
Amik eszembe jutnak most hirtelen:
- tankajtó zár (szerencsés esetben sosem veszed észre, hogy nem zár, de lehet zárva marad és akkor nem tudsz tankolni) nem drága, nem nehéz a csere
- Variant beázhat a lökhárító alatti szellőzőkön keresztül
- Tetőablakos autók beázhatnak, ha nem volt rendszeresen takarítva az elvezető cső
- Idővel a digitklímában lévő szervőmotorok meghalhatnak (mondjuk ez nem annyira golf/vw specifikus)
- manuál váltóban érdemes lehet 60 ezrenként olajat cserélniÚgy komolyabb hibákat én nem igazán találtam, amikor kutakodtam.
Ha 2019.07 előtti gyártás, akkor még G13 hűtőfolyadékkal lett feltöltve, ezt érdemes cserélni G12evora és a kiegyenlítőtartályban lévő szilikát tasakot kidobni (ha van benne). Nagy valószínűséggel amúgy ez a csere már megtörtént.
Manuális váltósoknál előfordulhat a "kenguruzás", ami annyit tesz, hogy hidegen, az első, finom induláskor kicsit rángatva gyorsul az autó egyesben. Mostanában párszor mintha én is tapasztaltam volna, de egyelőre nehéz megmondani (2019.11 gyártás, DPCA, manuál)
.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs