-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #70997 üzenetére
Elég kevés van amúgy a 160LE-s 1.4 TSI-ből (VI-osnál ugye ez volt a nagyobbik 1.4 TSI), állítólag nem érződik rajta, hogy 160LE, illetve a megbízhatóságáról sem hallottam sok jót a kompresszor+turbó kapcsán, de ez lehet, hogy csak TSI-jönavilágvége pletyka, ami ezek körül folyamatosan megy. Nem is fejlesztették tovább, mostmár csak 122 és 140 lovas 1.4 TSI-k vannak az új szériából (illetve most "frissítették" az A3 palettát, megkapta a kisebbik a +3 a nagyobbik a ~+10 prémiumlóerőt ezekhez képest).
(#71001) bitpork: Az elég jó, főleg egy akkora monstrumtól.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz brumi1024 #71002 üzenetére
Tudom, megy a para a vez.lánc miatt is. Hidegindításkor az enyém hangos 0,5-1 mp erejéig, kár ezen aggódni, komplett motort lehet venni bontottan 150 k-ért ha beütne a mennykő. Viszont visszatérve az eredeti gondolatomhoz, nekem megér +10 Ft/litert ez az OMV Maxmotion, a k..va EPC lámpa nagyon idegesített. Az
FSI/TSI motorokat kénmentes benzinhez tervezték, az a gyanúm, hogy Százhalombattán még nem sikerül ilyent gyártani, csak prémium felár mellett. Most ennél maradok és jó szívvel ajánlom neked is. (lehet bepróbálkozom a Joshua által ajánlott Shell 95-tel is, csak rühellem a műkörmös szőke p..kat amikor át akarnak cseszni fizetésnél) -
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #70997 üzenetére
Jót tesz neki a hosszabb 6-os, az enyém 200-nál 5000 körül forog (elvileg).
Vilike: itt 12-14 környékén mocorgott, de ma ment a klíma is, na meg a rövid, eldugott utcák közti szakaszokon megtoltam az 1-2-est.
ßrainiac: tuti a nulla erőtartalék miatt.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #71001 üzenetére
én ma BC szerint 6.6 al jártam meg 200km-et 110-120-al
fél és hármnegyed közt van a mutató és 390 Km
De mai napig az van amit mondtam nektek, a chip-miatt szinte mind1 mit ír a gép és mit megyek vele 10L Fix az átlag.. de telibe pontosan.
Talán ha tényleg CSAK pálya akkor múltkor 9L de ha már 1-200Km belemegy városba akkor 10L
Aztán ha éppen lépegetősebb kedvembe vagyok akkor is 10L szóval sokszor már azon gondolkozok hogy inkább tolom neki állandóan... XDja és este vagy max holnap jönnek a képek a gumikról.
Megvan a 4 új Conti Sportcontact 5.2: 4,5mm 1: 4mm profil
Viszont az egyiknek a belső fele le van kopva nagyon (nemtudom miért 3szor voltam az elmúlt 1 évben futóművet állíttatni sose mondták, hogy bármi lenne vele)
Majd teszek be képeket. Érdekes mert az egy gumin amin a belső fele le van éve azon se végig hanem csak a felén kb.. szóvla körbe forgatom a gumit és félig levan éve a másik fele meg nem.. érdekes.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
VR6-Fan
veterán
7 körül a Szerémi úton megtalálhatóak leszünk 2-3-an ha valaki még csatlakozna, ma/most akkor hajrá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
degec
senior tag
válasz focvis #71012 üzenetére
csak ide ÉRDiekhez,, tudós gyerekek, nagyon durván ott vannak ! bemutatkozót érdemes megnézni..stb..
Nekünk is epc lámpa vagy mi a bánat meg realtiv eggyenetlen alapjárattal kezdődőtt 78 ezernél !
Csak mol evoval ment az auto, mivel céges kocsi molkártya + üzemanyag elszámolva így mindegy...
de mint kiderült semmit sem számit az üzemanyag minősége mivel a szelepek nincsenek mosva mert nem permetezi a benzin a hátulját, nem mossa le ezeket az égéstermékeket amit visszavezet az egr, ergo lerakódik.. nem tucc micsinálni.. kartergáz szellőztető külön beépítve sem oldja meg mivel az égés folyamán olyan dolgok keletkeznek amik ottmaradnak..ahogy írják is! jó hír az új mocik már nem ilyenek ,1.8-2.0 tsik de a golf7 ben debütált 1.4 tsi továbbra is ilyen sima közv befecsis, nem port injektoros és közv befecsis..viszont kartergáz szellőztető rendszere pcv-je igencsak továbbfejlesztett..az 1.4 nek is hááát majd az idő mögmondja mi változik a TE 1.4 edhez képest...ebből a szempontból.
Utolsó mondatra érdemes odafigyelni hogy tisztítás sem mindegy hogyan !!! Másik cégest elvitték namajd mi megkaparjuk szelepeket mivel úgy is láccanak nem szedjük szét ortodox módon miszlire a hengerfelyet.. na lett is baj jutott a turbóba is ott maradt kormocska osztán kinyírodott az is :
Más autogyár miért tud erre figyleni, pl ford 2.0 benzinesek, ezek VW nél miért nem! kár ! Érdekes még hogy baromira sok szerelő minden szarral probálkozott mire ide jutottunk hozzájuk, tökre nem vágják az ilyesmit az átlag autóbuherátorok.--> hu gyertya hu gyertyakábel hu trafó, hu jeladó..hu lofa**! SZÍVO OLDALI LEKORMOLÓDÁS !!! ennyi ! -
Ace owner
addikt
Jó hogy pohárnak nincs vw-je mi lenne itt..
Galaxy Fold 4
-
Cheesy
őstag
Youtubeon láttam hogy csinálják, csak nem lehet olyan nehéz... kicserélni a pollen- és a levegőszűrőt. Valamit én is csináljak ne csak a szerelő. Videón olyan könnyen ment a fickónak, pikk-pakk megvan az. I've never been so wrong...
A pollenszűrővel megküzdöttem, nem akartam erőltetni a műanyagokat. Meg amíg visszajátszottam a szélvédőtömítő profilba a vízelvezető idomokat... meg a pollenszűrő házon és annak takaróján átmenő csavarral visszakapattam a menetbe... félmeztelen csináltam de még így is megizzadtamÍme, ilyen állapotban voltak az előző tulaj után a szűrők:
www.vakbelmutet.hu
-
-
ßrainiac
addikt
-
ßrainiac
addikt
Szentendreben benne vagyok, ugyis van ott haver akit meg kene latogatni. Legalabb megmutatank neki, hogy megy ez a VW-zes
Akart o vmi diesel Audit, de vegul lett egy 1.5 dctctdici vagymilyen megane-ja.. Imadja.
[ Szerkesztve ]
-
-
Coyot
őstag
Mágus Úr és a többiek!
VW Passat 1998-as, 1.9 TDI AHU 90Le.
Bizonyos fordulatszám felett elgyengül az autó, hibajelzés nincs, újraindítás után megint tökéletes. Meglehetősen fütyül a turbo, normál működésnél is. Valószínű vészmódban van, mi lehet a gond? Van valami tipp esetleg, hogy mennyire készüljünk fel lelkileg? Holnap dugunk rá diagot az remélem elmond majd valamit.Má' nem
-
ßrainiac
addikt
válasz Dr.Zoo #71033 üzenetére
Egy ilyen szinuvel:
Rob, no comment
Dr. ALATkert Ur, nekem God is jo, tok mindegy, vezetni szeretek. Vagy legyen mindketto. Juliusban szabad tervezek lenni. Dolgoztam eleget egyhuzamban..
Asz tulaj, szerpentin az kiraly, Golfy szereti (meg en is)
Mas: baromira sajnalom, hogy elfelejtettem videozni amikor a "16V"-ben ultem, meg mondjuk a Vilinek is odaadhattam volna h vegye ahogy izzadok az FR mogott
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
audi a4 b5 esetében hogy szedem le az "A" oszlopokról a kárpitot vezetékelés miatt? Az első olvasófénynél hoznám ki majd a mikrofont.
www.vakbelmutet.hu
-
-
-
Nem3sys
tag
Leragadt a geometria, király
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Apple notebookok
- Formula-1
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen