-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #164001 üzenetére
Többet is láttam már 200 körül. A vízpumpa nem szokott addig menni. A többi elvileg bírja. Akkor szokott gond lenni, ha már 8-10 éves a szíj, hiába futott keveset, cserélni kell.
Doki16: elég jól karbantartott autó. Fékek, gumik újak, elasás előtt cseréltette a cég, olajat is sűrűbben cseréltek, mint az átlag cég. A vezérléssel úgy voltak, hogy annyi az intervallum, akkor annyit bír.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #164001 üzenetére
Az újakra már mind 210k km vagy 5 év. Simán bírják. Q5-ben 5 éves korában lett cseréltetve 190k km-nél. Nem volt vele semmi gond. A láncos TSi-t rontották csak el ebből a szempontból Az kevesebbet megy el mint a szíjas dízel.
(#163998) Mágus2: Így már érthető. Nem nagyon foglalkozott vele a cég ezek szerint. Szerencséje volt a tulajnak, hogy úgy döntött elviszi hozzád Reméljük másban nem voltak ennyire trehányak a cégnél.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz K Norbi #164005 üzenetére
Szabályzat tiltja, a hardveraprón és lokálon kívüli hirdetést. Nincs olyan, hogy ez maradhat az nem maradhat, ez olyan, mint az ittas vezetés. Ugyan nem láttam miről volt szó, de, ha moderátor törölte, biztosan hirdetés volt.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
SPeti1984
senior tag
Ma kíváncsiságból bementem egy VW szalonba és beültem egy Sportsvanba. Elég nagy a hely mögöttem tehát ilyen téren tökéletes lenne. Amin meglepődtem hogy a mostani Meriva B-m hez képest alacsonyabban ültem ebben.
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #164005 üzenetére
Ha ezt komolyan gondoltad, akkor ide írd be. Az Alapelvek elég kategorikusan tiltja a nem megfelelő módon történő hirdetést, amit a regisztrációkor minden tag elfogadott.
Én sem értek vele maradéktalanul egyet, az én dolgomat is gyakran megnehezíti mezei fórumozóként és topikgazdaként is, de a szabály ettől függetlenül érvényben van.
Egyrészt nem én árulkodtam, másrészt nem feltétlenül kellett ehhez árulkodni, simán lehet moderátornak is VAG-csoportos autója. Na, őt is bannolnád?DJ. Ru$y: azért az is kissé visszás, hogy a kávé topik például lokál, hogy lehessen hirdetni, de egy airsoft, vagy túra topikban egy hátizsákot nem rakhatsz ki még ingyen elvihetőként sem.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
negyedes
addikt
vw ketgombos kulcshazat lehet meg kapni OEM?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
szzimo53
tag
Üdv,
Egyből a lényeg: Keresek szakit VW POLO V 1.2 TDi-hez, részecskeszűrő és egyéb probléma miatt (check engine).
Lehetőleg Budapest.
Lehúzós semmit nem csináló szerelőnél már volt egy köröm...
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz negyedes #164013 üzenetére
Minősége majdnem olyan mint a gyárinak, sőt most is már alis használok nincs vele gond(az ez volt)
Ha gondolod írj privátot és küldök képeket rólaEgy dolog van
A toll része nem kompatibilis, tehát az egész fém rész kell tollal együtt átrakni
Egyszerűen vastagabb és máshol van a bemélyedés a gyári tollon( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tibi.234
tag
Amit tegnap mondtam reszecskeszuro átmérője ami megy a turbóra a belső 55mm, külső 77 az ramegy az 1.6cr cayc-ra?
[ Szerkesztve ]
-
d.mate08
tag
Sziasztok!
Adott egy VW Polo 1,2 12V, 2008-as gyártású autó. Ma voltam vele szerelőnél, hogy beprogramozzon pár dolgot(DRL-50 szálazékos erősségen üzemelő ködlámpa, kanyarfény, coming home, el. központi zár). Menet közben írt, hogy csak a zár fog működni, hogy lezár 15 kmph felett, mert a többit nem támogatja a komfort elektronika(hosszú kódolást). 2 lehetőségre gondoltam ezek után: vagy jó az az 1 beállítás
vagy új komfort vezérlő
Ha a komf. vezérlőt cserélném, jó bele a 6r Polobol származó? Illetve akinek így van, hogy csinálta meg?iPhone XS - Apple Watch SE - AirPods 2nd gen.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Adott a történet:
1.9 TDI ASV Toledo.Mai napon próbáltam a tempomatot bekapcsolni de nem sikerült, pedig eddig minden jó volt.
Hol keressem a hibát?
Persze hogy nem telik el 10ezer km úgy hogy valami ne haljon be rajta...
-
molnarpeter
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164029 üzenetére
Kontaktos a karban a kapcsoló?
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #164031 üzenetére
Hogy lehetne megnézni?
Nekem mindig on állásban volt.Most ahogy jöttem hazafelé, észrevettem, hogy nem megy.
Ki-Bekapcsoltam, akkor sem ment.
Egyszerűen teljesen meghalt.
Műszerfalon, soha nem volt semmi ikon hogy be van kapcsolva vagy valami.Hibakód kiolvasásnál szerintem ki sem dobja.
Ha új kapcsolót veszek, mindegy milyen márkájú megy bele?
Gondolom ha már cserélem, nem lehet megoldani hogy egy pöccintésre 3-at villogjon az imdex.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164032 üzenetére
A trippling most is megoldható, egy 15 eurós elekronika kell hozzá. Vcds megmutatja látja-e a kapcsolók jelét.
-
Winchester95
őstag
Tudnál segíteni akár itt akár privátban?
Adott a VCDS, az autó is. -
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #164030 üzenetére
És mi garantálja, hogy egy tényleg annyit bír?
Bár ha igaz, akkor megéri, mert a mostani INA is közel ennyi volt.Lemezbiztosíték mekkora?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
Lobeu
csendes tag
Honnan tudhatom, hogy milyen turbo van most az automon? Azt leszamitva, hogy lemegyek es szetkapom a melygarazsba, szerszam nelkul, igy az este kozepen.
Tervezzuk a downpipeot illetve a kipufogo rendszert a kocsi ala es most mindenfele abrakat, rajzokat keresgelek, de nem sok sikerrel, ha esetleg valaki ki tudna ezekkel az infokkal segiteni, megkoszonnem!
A6 4F2 Avant 3.0TDI CDYA 2009 Tiptronic Quattro
-
válasz Lobeu #164038 üzenetére
Az hogy ost mi van benne nem lehet tudni megnézés nélkül. Gyárilag ez a kettő van benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164034 üzenetére
Motorvezérlő, mért értékek, 066 csoport. 2. ablak 0000 ha nincs aktivlva a temomat funkció a vezérlőben, 1000 ha aktiválva van.
Motorvezérlő, mért értékek, 066 csoport 4.ablak:
0000- A tempomat kapcsoló Off állásban
0011-tempomat kapcsoló ON állásban
1011-Res gomb benyomva tartva
0111-Set gomb. -
-
-
gardener
senior tag
Skoda Fabia Combi I. 1.4 MPI belső világítás kapcsoló ami az ajtóoszlopban van, hol kapok olyat?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #164035 üzenetére
[link] annyira poros, hogy kitakarta az egész hsz-t
Most a linkelt szett van fent, 8 év/150k... 10k már benne van, pumpa valószínű ereszt (most jön az olajcsere, remélem, csak nem jött le rendesen a régi tömítés, nem pedig tengely mellett szivárog...)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #164043 üzenetére
Komfort index alternatíva - bár ha aktiválni is lehet, érdekel a történet
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, megcsinálták a levegő nyomás próbát, amit ajánlottál Mágus és tökéletes a rendszer tömítettsége.
(A4 2012 2.0TDI CJCA 143Le) Átnézték a teljes levegőkörömet és találtak is hibát, a pillangó szelepem nem bírt 100%-ra kinyitni,(mindig zártabb állásban volt, mint kellett volna lennie) és nem lehetett vele a gyári műszerrel kommunikálni, ezt kicserélték új gyári alkatrészre.
Azt viszont furcsállták, hogy miért nem volt ezért hibakód.
Mióta nálam van az autó szerintem ez a hiba meglehetett, mert kicsit remegett a motor de én ezt betudtam a dízelnek, de most szinte olyan simán jár mint egy benzines
Néha torpant 2000 fordulat környékén, de ez is elmúlt.
A a fő hiba viszont megmaradt DPF regen megvolt 120-as tempónál ~2800 fordulaton 5. ben.
Utána ~5g korom keletkezett 65km megtétele alatt (120km/h folyamatos haladás mellett üzem-meleg motorral ) a VAG DPF szerint.
Gyanakodom az EGR szelepemre, a szerelő szerint jól működött a tesztelésnél, de ennek nem úgy kell működnie, hogy addig van jobban nyitva ameddig nem melegszik be a motor? Néha a VAG DPF re nézve az "EGR close" folyamatos haladás mellett 120 nál csak 45-55% ban van zárva, ha gyorsítok intenzíven akkor 100% zártat mutat ennek így kell működnie? Ha állok és alapjáraton ketyeg akkor is csak '45% ban van zárva.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen