-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #25996 üzenetére
Kiírni kimerem csak már elegem van a sok TDI mágus bocsánat előre is nem rád célzok.
Kritikáiból meg véleményéből.
Én a fogyasztási adataimat tudom igazolni......
Az meg, hogy mennyit eszik egy Diesel pont leszarom, mert nekem benzines a kocsim azok között viszont jól fogyaszt.
No meg a fogyi csökkentő is sokat számít amit megint sokan szaroznak le, és közlik, hogy semmit nem ér.
Az baj, hogy sok a kókler az Országban és ezért a valóban hasznos dolgokban is kételkedik már mindenki.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26000 üzenetére
5,4 az átlag az utolsó 7000km-n. Nem ritkán mutat 4,8-at, de átlagban tankolás szerint 5 fölött van mindig, ez a releváns adat, a BC-csak informatív jellegű, nem kell komolyan venni.
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #26001 üzenetére
Enyémről itt a fórumon szinte senki nem hiszi el,hogy mennyit eszik. Lásd Milyen autót vegyek topic. Pedig nem kamuzok, miért is lenne az jó nekem.
Jó lenne 1x nekem is egy olyan fogyasztáscsökkentő mint ami a te gépedben van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26004 üzenetére
Tesómnak is a 1.9TDI (150Le) Toledo II se eszik többet 5l városban. És akkor normálisan megy vele. Ha nagyon tolja neki akkor városban nagyon maximum 6l.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26005 üzenetére
Tankolással is számolva? Ismerem azt a motort és bátran állíthatom, 6 alatt nincs városban, de inkább 7. Vagy nem jó a légtömegmérője és nincs 150paci. Ha van rá mód, csinálj egy LOG-ot. VAG-COM. 3, 10, 11 csatorna 1500as fordulattól padlógázon 4000-ig, kiderül milyen a turbó, légtömegmérő. (ja emelkedőn lenne a legjobb)
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26007 üzenetére
Csak tankolással számolva. A fedélzeti kb 2-3dl csal. 150Le és 300Nm komputer szerint a teljesítménye. 110Le volt gyárilag.
Azért 4-5 fokos emelkedőn 225-t ment óra szerint.
Tesómé,nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #26008 üzenetére
Ez nem bizinyít semmit az enyém is megy 210-et- 110 paci 225Nm. Milyen computer mondta ezt? Csak padon lehet megmondani, mit tud. Az enyém volt. 88kw(81 a gyári) 247Nm(235 a gyári) Azzal magyarázták, h jó anyagot tankolok, meg a gyári adat a minimum, mindegyik motor más. Két azonos motorkódú, évjáratú, futású motor között is lesz különbség.
[ Szerkesztve ]
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #26011 üzenetére
Sztem nem úgy értette, hanem ettől még nem lehet tudni, hogy megvannak-e a lovak/mókusok.
Én 50-nél nem is tudom 4-ben használni, mert rázkódik kicsit, és idegesít. 50-nél 4 ben forog vagy 1100-at
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #26012 üzenetére
Ott a pont. Elhiszem h ennyit megy, de a városi fogyasztás már kérdéses. Bár ha valaki 5.-ben gurul városban akkor reális adat. Én 3.-tól feljebb nem váltok.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #26016 üzenetére
Mi ezzel a probléma? Jó van ,hogy csak 60-65 fele rakom be 5-be.... de mikor tömött sorokban megyünk a Szentendrei úton akkor minek pörögjön 3-ba 2500-t?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #26019 üzenetére
Szerintem ilyen 1600-1700 környékén. De megnézem majd pontosan.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #26021 üzenetére
100-nál már 3100-t pörög 5-ben. 140-nél 4100-4200 körül. De megnézem majd pontosan neked.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz narancsnn #26031 üzenetére
60 lovas. Nem mondom,hogy nem jó mert 93-s Clio I-hez képest sokkal jobb. Persze 3x annyiba is kerül. Jó benne ez az 1.4 8v moci. 60 pacihoz képest jól megy. Nyomatékos és "alig" eszik.
De engem a VW "mítosz" annyira nem fogott meg. Van vele probléma rendesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
narancsnn
senior tag
válasz AMD Power #26032 üzenetére
Hát igen.
Nekem sem jön be a VW.
Bár csak szülők(azaz családi tapasztalat).
Volt 3 vw golf(mind az 1.4L 16V) És mindegyikkel volt gond.(kuplung,beázás,oljafolyás)És aztán átváltottunk seatra, valami miatt ezzel semmi baj nem volt velük(2db ibiza, és egy toledo)
Azóta is megvan az egyik ibiza, és a toledo) -
narancsnn
senior tag
válasz tomcsi23 #26034 üzenetére
Ja azt hittem, hogy Neked van egy 3éves leonod, amibe 200.000km, és most meghosszabítottad, és eddig semmi gond nem volt vele.
Amúgy B@aszcsizhatod, ha elromlik a kocsi, és szervízbe kell vigyed, az meg csak nyűg.
És ennyi pénzért, szerintem elvárható, hogy ne legyen parája.
-
narancsnn
senior tag
válasz tomcsi23 #26034 üzenetére
Ja azt hittem, hogy Neked van egy 3éves leonod, amibe 200.000km, és most meghosszabítottad, és eddig semmi gond nem volt vele.
Amúgy B@aszcsizhatod, ha elromlik a kocsi, és szervízbe kell vigyed, az meg csak nyűg.
És ennyi pénzért, szerintem elvárható, hogy ne legyen parája.
Szerkesztve:
Francba, 2x kűldte el.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz narancsnn #26035 üzenetére
Nálunk eddig 3 német autó van/volt a családban, előtte meg 4 francia. 4 franciából egy az ótvar volt (Peugeot 306 1.9TD) . A másik 3 jó volt ( Peugeot 205 1.1 , Peugeot 309 1.9D, Renault Clio 1.9D).
Tesómnak a Toledo I 1.9TD nagyon jó volt. A mostani Toledo II 1.9TDi is nagyon jó, az én VW Polom sem rossz, de nekem picit csalódás volt.
Tesóm havi 2500-3000km megy átlagban. Több mint 3 éve ,hogy nálunk van. Eddig hozza gép amit kell.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
válasz narancsnn #26037 üzenetére
Ja, nem. ~2x ennyi idős, fele ennyi van benne, a többi majdnem stimmel.
Persze, baszcsizhatod, de azért nem mindegy, hogy van rá gari avagy sem. Pont a múlt héten intéztem garis gyújtótrafó cserét, ami persze nem ez a kategória, de volt rá gyári visszahívás....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #26021 üzenetére
óra szerint 60, 1400 dizel 5. nem erőlködik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Babetta-X
senior tag
válasz narancsnn #26035 üzenetére
Én arra vagyok kíváncsi, mi a helyzet az FSI motorokkal, mondjuk egy 2002-es mostanra 13 éves Lupoval. Azért főleg, mivel az FSI informatikai és ellenőrzési rendszere elég összetett, fejlett és bonyolult, nagyon sok hibánál jön a vészfutás, márpedig hibalehetőség van bőven, nehezen tudom megemészteni a több db katalizátort, amiből ráadásul az NOx katalizárot alapból redukálja szinte mindig, a nagynyomású szivattyút, amit külön ECU vezérel, stb.
Pedig maga az elgondolás nagyon jó, ha nem lenne ennyi környezetvédelmi humbuk, akkor biztos vagyok benne, hogy istentelenül kicsi fogyasztást lehetne elérni vele.( Mivel akkor kb végig mehetne rétegzett keverékképzésben, aminek sok előnye van, csak ugye a környezetvédelem miatt sok el is veszik belőle) -
VR6-Fan
veterán
-
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #26042 üzenetére
Magának az autónak lehet, hogy jobb a kibocsájtása, de én inkább azt nézném meg, hogy az az energia amivel a sok plusz rendszert (EGR,katalizátorok, érzékelők, aktívszén tartályok stb.)legyártják, majd később javítják, tisztítják, cserélik, mennyire van egálban azzal, amennyit nyernek rajta. Néha úgy érzem kicsit több a leves mint a hús. Tudtommal a pdtdi vonalat is azért hanyagolta a vw, mivel a károsanyag kibocsájtást nem tudták eléggé lent tartani.
-
rob210
nagyúr
válasz Babetta-X #26043 üzenetére
Nekem egy kérdésem van szerintetek az a korom szennyező anyag és káros anyag amit leszabályoznak szűrnek visszaforgatnak, hova lesz?
Véleményem szerint az időnként cserélendő katalizátorban ülepedik le.
Na most akkor még egy kérdés azzal a katalizátorral mi lesz?
A benne lévő káros anyaggal mi lesz?
A katalizátor kerámia betétjét újrahasznosítják jó esetben.
De a benne lévő káros anyag visszakerül a környezetbe, vagy tárolják, ami megint csak nem jó.
Szóval részemről tökmindegy hogy a levegőbe kerül vagy a talajba a szennyező anyag így is úgy is szennyezni fog előbb utóbb.
Nem a csökkentéssel kéne foglalkozni ennyit hanem a megszüntetésén, csak az ugye az olajlobbi miatt nem megoldhatóRenault power
-
Babetta-X
senior tag
válasz rob210 #26044 üzenetére
Valamennyire igaz amit mondasz, alapjában véve az a baj, hogy a károsanyagok nagy részét nem is az autók, hanem az ipar bocsájtja ki, nem tudom rájuk milyen emissziós normák vonatkoznak, de szerintem tuti nem ilyen nagy. Mivel ebbe nem látok bele annyira így inkább nem mondom ok nélkül, hogy szinte semmi.
A katalizátor eredetileg nem rossz ötlet, igazándiból csak felgyorsítja a kémiai folyamatokat, oxidál és redukál. Valójában a természetben is sok-sok év alatt visszalakulnának a kipufogó gázok olyanná, amiben a katalizátorban alakulnak tizedmásodpercek alatt.
Más a helyzet a tároló cuccokkal. Benzinesben -vegyük példának az FSI-t- azért kell pl NOx tároló katalizátor, mivel rétegzett üzemben nagyon kevés a CO ami alapjában véve nagyon nagyon jó lenne, de így az NOx-et a katalizátor nem tudja redukálni, így az NOx nőne meg kicsit, ami a környezetvédők szerint nem elfogadható, így most csináltak egy NOx tároló katalizátort és amikor rétegzett üzemben megy a kocsi ezt használja, majd időnként (nagyon kis intervallumokban dolgozik) visszaáll homogén keverékképzésre, sőőt el is dusít, ami a fogyasztást kb hazavágja, ellenben lesz jó sok CO aminek örülnek a környezetvédők mivel mostmár tudja redukálni az Nox-et és mindenki boldog.
Ha ez nem kéne, akkor mehetne sokkal sokkal többet rétegzettbe, ami nagyon jó hatásokkal jár, mivel csak az égéstér központjában van keverék, a hengerfal és a "lényeg" között, levegő, és más semleges gázok vannak ami azért nagy előny, mert szigetelést biztosítanak, nem lesz a sok energiából sok felesleges hő energia, ezért a motor nem is melegszik annyira, és kisebb fogyasztás mellett nagyobb teljesítményt érhetnénk el. Dehát jönnek a zöldek, így csak a töredéke lesz igaz ennek.Természetesen most nagyvonalakban próbáltam az fsit leírni, azért ennél bonyolultabb némileg a rendszer
-
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #26046 üzenetére
Itt kettővel arrébb vannak kb ilyen számok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen