-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Lassan érik a lengéscsillapító csere erősen gondolkozom az állítható Koni-n. Igazából nem költenék rá de basszus alig drágább mint egy jobb minőségű sima...
Vagy a gyári felújítása mennyire elvetendő ötlet?
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Engem Nyírő lebeszélt, mikor a PDF-ben cseréltem az elsőket. Azt mondta, hogy keveset bírnak. Hogy mennyire igaz, nem tudom, de lényegi árkülönbség nem volt a Kárászy fél felújítás és a Kyb között (a gátlót én vittem, ergo Nyírőnek mindegy volt, hogy mit szerel be). Ellenben a gyári db árból kijött 2 db Kyb is.
Bár a Te futásoddal elgondolkodtató lehet a felújítás is. Anno a Bogárban volt nekem egy felújított és rövidített gátló Kárászyéktól, mentem vele 20k km-t és utána akinek eladtam, ő is nyüstölte egy ideig, semmi panasz nem volt rá. De az egy egyszerű olajos gátló volt.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #10007 üzenetére
A felújítás nem tudom mennyi lenne, a KYB kb 42k a Koni 47k lenne... Tein is van de csak szettben találtam eddig, az nem opció (ültetni nem akarom, így is nagyon kicsi a hasmagassága).
Jah és van JapanParts 30k-ért de azt nem erőltetném...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Jól felmentek az árak. Nekem még a Kyb pár kijött a gyári db árból, ami 67k volt.Mondjuk romlott is a Ft azóta nem is keveset.
30k körül rémlik a felújítás párban, de akkor azért vetettem el, mert ha tényleg hamarabb megkotlik, mint az új utángyártott, akkor oda a megtakarítás az újabb szereléssel és a futóműállítással. Nem beszélve a rászánt időről, ami miatt kiesik a használatból az autó.
De hívd fel Kárászyékat, kérdezd meg, a Konit amúgy is tőlük vennéd, nem?(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #10009 üzenetére
Ezek mind darabárak amit írtam. Ez még ilyen nagyon első körös rápillantás, sztem lehet találni jobb árakat is ha jobban körbenézek.
A gyárival nem vagyok elégedett, ezért nem feltétlenül erőltetném... De lehet nem sz@rakodok, betolom Laciékhoz vagy Viktorhoz aztán oldják meg és akkor nem az van, hogy rosszat rendeltem pl. Adok-veszekben elég gyakran látok téves rendelés miatt árult alkatrészt...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ha több féle tétel van ugyan ahhoz a típushoz rendelve, mellé lehet nyúlni. Nem kell nagy dologra gondolni. pl. ugyan ahhoz a motorkódhoz két féle olajszűrőt hoz a kereső és nem tudod eldönteni, melyik kell.
De amit eddig rendeltem, nekem mindegyik egyértelmű volt. Most megnéztem, a zsu-tól vettem a gátlókat, 32k/db áron, most 36k/db ugyan az. Ezt amúgy az unix 2 hetes szállítással vállalta volna és a max. kedvesség ellenére is olcsóbban vettem teli áron a zsu-tól 2 munkanap alatt!
Amúgy elégedett vagyok a Kyb-val, 35k km-t mentünk beszerelés óta és még mindig ugyan olyan feszes és csendes, mint az elején.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #10011 üzenetére
Keménységre milyen? Nekem a gyenge minőségen kívül az is baj, hogy nagyon puha a gyári csillapítása. Megszerettem a Honda feszes futóművét és hiányzik...
Kárászy-ék tudnak keményíteni is a gyárin szóval az sem elvetendő ha a felújítás mellett döntenék mégis.#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ha ilyen igényeid vannak, akkor keresd meg őket, amennyit Ti mentek, nem alattad fogja elfosni magát. Nyírő azt mondta, hogy 30-50k között bírja a felújított a tapasztalataik alapján, ezért nem is javasolja.
"Keménységre milyen?" Nekem tetszik, nem az a ringatózós fajta. De Jorus is mondta, mikor legutóbb kipróbálta, hogy feszesebbnek érzi, mint az övét, meg talán Te is mondtad már.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mennyit? Nekem még a gyáriak voltak bent, amit kiszedtek, 188k km körül volt az óraállás! És az OBK nehezebb is...
Toyotában 172k km van, abban is gyári, sőt, még az első fék is! (tárcsa és betét egyaránt, a betétek a 15k-s szerviznél mondjuk gariban cserélték, mert visított, akkor kampány is volt belőle, szó nélkül írták a munkafelvételi lapra)(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Azért ez erősen felhasználásfüggő szerintem. Ha túl sok felütést kap a lengéscsillapító, mondjuk szar minőségű vidéki utakon, akkor kisebb az élettartama. De azért ott is tolni kell neki, hogy hamar megnyekkenjen.
Aki meg folyamatosan jó úton használja, annál tovább bírja.Persze újabban tényleg egyre rosszabb minőségű terméket gyártanak, megfelelve az egyre szigorúbb szabványoknak.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #10017 üzenetére
..........akkor a lengéscsillapító eladók mekkája ukrajna.
Na, aki ott eltölt pár napot az utakon, az hazaérkezve úgy érzi, mintha a mennybe csöppent volna.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
gyerekek, nem subaru, de ha tudtok valakit, akinek kell egy épp mostanra minden szervizen túlesett (vezérlés, minden olaj és szűrő, minden fék hátsó munkahengerestül, minden folyadék, hűtőköz is tisztítva, új téligumi külön alufelnin) hibátlan, keveset futott (185e km!), legmagasabb felszereltségű lexus rx400h 2005 (amerikai modell, újonnan vette a német magának megjelenéskor usából, én meg tőle 13 év után), írjon nekem bátran.
(mitsubishi outlander phev lett helyette, nem bírtam magammal ződrencámilag, pedig az rx-et soha rosszabbkor kipörgetni, mostanra készült el rajta minden )
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
jött egy és nem bírtam kihagyni. kék és belül vajbőr, és nagyon egyben van.
kényelemben valóban a lexus nyer, funkciókban is, de hátul jóval kényelmesebb. elöl az outlander is nagyon kényelmes mondjuk, de nyilván egy újonnan 19 milliós kocsi pont arról szól, hogy ebben ne lehessen megverni.
viszont a hajtása nagyon ott van az outlandernek, iszonyú finoman jár, jól húz, csendes bunker, kifejezetten finom műszer, jól belátható. nagyon jó vezetni. 300 kilóval könnyebb a lexusnál...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
Jó döntés szerintem is. Ha lecseng a Subaru láz nálam, a következő nálam is Outlander PHEV lesz.
Forester előtt is nagyon nézegettem, de használtan annyi volt, mit a Forester újonnan. Így döntött az ár, és hogy nagyon akartam már egy Subarut.
Egy próbaúton ültem PHEV-ben, de azon kívül, hogy a hátsó ülésen ülve nekem picit zavaró volt a hátsó villamos motorok hangja (fütyülése), nem tudtam belekötni. Ha jól emlékszem hátul mindkét kereket külön motor hajtja.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Acheron
őstag
Nos, csak megvetted Régóta emlegeted, valahogy éreztem, hogy ebből még lesz találkozó. Szerintem jó döntés, jó autó az Outlander, a PHEV pedig még inkább, sokáig használd gondok nélkül! Azért majd várunk beszámolót, milyen az élmény, milyen a fogyasztás
Nálam most elkezdett valami kopogni hátul, így hamarosan szerviz lesz (ámbár azon elgondolkoztam, hogy azóta hallom a kopogást, mióta a kézifék egységhez a szervizben hozzányúltak, sőt, pont azóta az egyik hátsó fék is nyiszog, amikor elindulok - beleér a fékpofa a tárcsába)
Mindegy, ez az egy márkaszerviz van itt, kihez vinném, ha nem hozzájuk...
A kopogást és a fényszórókat mindenesetre rendberakom, azután lehet én is valami elektromos jószág után nézek (imádom, amikor nekilódul a 6 henger, de a hétköznapokban - ésszerűen gondolkodva - overkill ez a motorizáltság)
Ámbár, az is következmény, hogy valami nagyon erős elektromos / hibrid jószág kell ez után, mert a 3.6 H6 -ot követően nem lehet nagyon downgrade -elni a vezetési élményt -
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #10025 üzenetére
nem tudom, hogy két autótok van-e, de ha igen, nem opció, hogy az outie az utazó-/élményautó, a helyi rohangálásra meg egy leaf vagy zoe?
amúgy köszi a gratulációkat, remélem nem futok lukra vele, "sztyopa", az outlander-guru csak a közeljövőben nézi meg, szóval, ha sz.rt vettem, akkor is az enyém
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Akkor ezen kár is gondolkodni, hitelbe nem aggódunk Én megköszönöm, ha majd osztasz meg tapasztalatokat
Két autó van, igazából a párom cégesével három. A kis Auris nincs is használva, így őt eladom most tavasszal. A céges mellett nem igazán opció még két autót tartani, az egyik biztosan kihasználatlanul állna folyamatosan.
(#10030) Qru: V90 plugin hybrid? -
Acheron
őstag
Engem inkább az ára zavarna jelenleg
Egyébként érdekes ez, a tulajdonosi kör lett kínai, nem a gyártás (pontosabban a kínai gyártás a kínai piacra gyárt, az európai piacra nem onnan jönnek az autók) De egyelőre nincs terítéken ilyen verda beszerzése, a párom cégesét használjuk két évig, ha lesz vele valami, megírom )
(#10033) Parci: Áh, akkor meg lenne oldva a dolgozóba járós autó. Sima 1.4 benzin. -
Qru
MODERÁTOR
ADAC TÖRÉSTESZTRANGSOR – 2019.
Forester holtversenyben az 5-6. helyen. Szép.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
Hát, nem tudom.....
Tudom, hogy az emberek többsége lesz@rja, de nekem az is számít, hogy mennyivel szebb a Forester motortere.
Egyébként azt tudjátok, hogy hány kilós a hibrid Forester?
Az enyém 1500 kg, 150 LE-vel. Ez meg 167 LE, de gondolom nehezebb is lett. Akkor meg van értelme?
Tegnap voltunk Veszprémben, és 6 litert evett a kocsi a MOL 100-as benzinből. Normál használat mellett. Semmi finomkodás, de betartva a szabályokat.
Amire én vettem, arra egyelőre nem kell hibrid. Itt falun.........40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
Hát, ha már kitalálták, hogy 2030-tól csak elektromos autókat gyártanak........!
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
hmmm, komolynak tűnik a micu technikája. el kéne vinni ezt is tanpályára
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs