- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz Petester #6020 üzenetére
Ma végre elküldte az igazolást a seibiko, tavaly nyáron volt a fűzött blokk csere, hengerfej felújítás. És hát igen, ez előzetes árajánlat alapján készült, vagyis nem munkalapos javítás volt, vagyis nem készült nyugta
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
Akkor lesz majd értelme esetleg villanyosra alakítani. A Bogáron már agyaltam, hogy ha eljön majd az idő, nem is lenne túl bonyolult. Se szervo kormány, se szervo fék, se klíma. Semmit nem kell átalakítani, hogy jó legyen villamos üzemre. Ki a tank, helyére akkukat pakolni, a moci helyére meg mehet a villany motor és jöhet a hangtalan suhanás.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Van már villanyos Bogár is itthon, hivatalosan átalakítva. Csak ezeknek még rossz a hatótávja. Munkába járni elég, de Pest megyét már nem tudnám elhagyni biztonsággal... Remélem pár éven belül fejlődnek ezek az átalakító szettek is, értelmes "üzemidővel".
A hibrid üzemet hogy érted? Gondolom nem a gázra.
Sokkal egyszerűbb lenne pedig és még tisztább üzem is (kár hogy ez nem befolyásolja majd a környezetvédelmi besorolást és ha lesz később behajtási tilalom, az alóli felmentését), mint a benzin, csak sajnos a népek agyába be lett kódolva, hogy a gáz szar. Tény, hogy vannak az átalakításra kevésbé alkalmas motorok, de nem egy átalakított autó van az ismeretségi körömben franciától japánig (mind szívó), ami gázos és több 100k kilométeren vannak túl hiba mentesen. Ha egy gáz szett jól be van állítva, nem jelent kockázatot a motorra.
Tegnap tankoltam 414-ért 98-ast. Ha ez tovább emelkedik, megint előveszem a gáz témát. Csak mire rászánom magam, addigra az aktuális kormányunk remélem nem teszi tönkre a jövedéki adóval ezt is, mint a bio etanolt anno. Nem is emlékszek, hogy lehetne e kapni ma bárhol is. Az Agip volt az utolsó, aki forgalmazta, nem?(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6054 üzenetére
Kiegészítő villanyhajtásra. Vannak/lesznek ilyen kit-ek.
A gáz jó, meltánytalanul mellőzött hajtóanyag.
1-2 helyen még talán lehet de olyan magas lett az adótartalma h nem éri meg azt tankolni.
Mondjuk a tiédbe amúgy sem lehet E85-t tenni, max E10-et.
Bár E10 nincs itthon, németeknél megbukott itt meg sem próbálták bevezetni.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Kicsit halott a topic
Nagyfékre alkudozok épp Niesz Ferinél, nála bontódó XT Forester tárcsafék rendszere kompletten hátra (dobfék száműzése egy életre), előre meg kétdugattyús féknyereg Impreza turbóról és 290mm körüli tárcsák. Végén még harapni fog[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
outsiders
aktív tag
Ilyesmi cuccal lehet rajta javítani, én is tervezem még pluszban mellé. Így jobban harap már a pedál kisebb nyomására is. Én keveslem a fékerőt is, a motoré nekem elegendő a vezetési szokásaimhoz.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #6060 üzenetére
Alapjáraton hülyét kapok a dualrange féktől, már a Skodában is gyűlöltem anno.
Motorerőből sosem elég, azt tanuld meg. A wrx-es fórumtárunknak adtam át a kormányt, hogy erőtlen a kocsi nézze már meg. M0-on ment egy karikát vele azt mondta úgy megy ez ahogy kell, csak megszoktam már. Ő is megszokta a WRX-et és nem érzi erősnek, pedig az 1.8i ufó Kuvik után gondolhatod, hogy mekkora ugrás volt neki...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
outsiders
aktív tag
Persze, tudom. De az a helyzet, hogy inkább elég ez nekem a 9 alatti fogyasztással meg a jó megbízhatósággal, mint egy turbós 2.5 vagy bármi más. Országúton meg pályán is untig elég az ereje, alacsonyan van a nyomatékcsúcsa, könnyen autózható visszaváltások nélkül is. Az enyém már halk is Subarus mércével a sok hangcsillapító cucc miatt amit beleraktam
Petester: kérdeztem Niesz Ferit erről is, még nem írt vissza.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #6063 üzenetére
Persze a 2.5 turbós szívás az nekem sem kéne nem is ez a lény' hanem, hogy mindegy milyen erős a gép megszokod. Olyan 8-9 között elvagyok én is az még jó mert nálam a lélektani határ a 10 liter.
Szvsz kelleni fog nagyobb főhenger a nagyobb fékhez. De ha kompletten megveszed a bontódó XT-ét akkor az átvarázsolható 1:1-ben.
mod:
Jorus: Akkor nem vállalod be az utat vele? Jobb is, nehogy úgy járj mint a 20d-k.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ránézett / alámászott egy autószerelő ismerősöm, megtörölgettük a leömlőket, de aszonta, hogy finoman gyöngyözik a szelepfedél alól az olaj, rá a leömlőre, ha jár a motor. Szerinte ha pár km-t kellene gurulni, akkor okés lenne, de 70 km-t az M0-on menni úgy, hogy bármikor beállhat az út és a dugóban szembesülni azzal, hogy épp akkor ég át teljesen a tömítés és ömlik rá az olaj a forró leömlőre azt szerinte nem érdemes megkockáztatni, amikor egy tréler elviszi 15-ért. Mondjuk Hári is eszonta, hogy mivel messziről megyek, ezért a tréler a tuti. Szal az ismerős szerelő barátja felveszi ma délután / este az autót és másnap reggel elviszi Háriékhoz, ott találkozunk. A tréleres ott lakik két utcára a Hacetől, szal az utolsó kanyarral felveszi, este beáll az udvarába, reggel meg ledobja Háriéknál. Nagyon kíváncsi vagyok, mi a tüdő van vele. Szeretnék rajta mindent megcsináltatni, az olyan 1.1 - 1.2 misi környéke (vezérlés, ha kell HF igazítás, lengéscsillapítók, Tribeca fékek). Csak az a baj, hogy Háriéktól mindig el kell hozni az autót, és a következő szerelésre visszavinni. És az oda-vissza minden alkalommal 140 km és hajnalban kelés. Nekem kényelmesebb lenne, ha otthagynám 2 hétre, és akkor hoznám el, amikor kész van.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
Pénteken még 5 Ft-ot esik a benzin ára. Ezt (mármint a 7+5 Ft-ot) minden héten bejelenthetnék év végéig és Parci krumplijának fityiszt mutathatunk...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Ezazzzzz! Úgy is meg kell tankolnom majd az új vasat. Ma állítólag megjöttek a papírjai, így bekérték a fennmaradó ósszeget. Beindul a gépezet.
Csak négyszer annyit vártam rá, mint amit ígértek. Remélem megérte.A rosszabb hír, hogy tegnap elkezdett begyulladni az egyik korona alatti fogam. Mindíg van valami.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
dethroner
veterán
Kérni akartam egy árajánlatot ferryker-től a turbó javításra. De azt mondta tudni kéne milyen típus van alatta. Nem elég neki annyi hogy 2010-es dízel forester. Mondom mi van, annyit kellett ebből gyártania a subarunak, hogy nem győzte egy beszállító? Azért ez nem olyan gyakori mint az ignis az alföldön Honnan a halálból tudjam meg hogy milyen turbó van az autón? Ott áll a ház előtt, nem fogok se aláfeküdni, de bakra emelni. A szerelőm se ér rá jövő hétig hogy leszedje. Már három hete tudom hogy folyik az olaj valahonnan, de még semmi nem történt az érdekében. Hacsak az nem, hogy beazonosítottuk a hibát.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HÁZIGAZDA
jaja, nem lehet ezt a hibrides toszogást csinálni vele, mert megőrülsz. marha jól megy, vaddisznó, az ember hamar rászokik, hogy nyomja neki és tempósabban haladjon. gondolom a 77 lóerős prius a megoldás, az tuti nem megy és akkor az ember inkább hibridezik
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6081 üzenetére
Ha Euro4 akkor ezek (EE20 Engine Info) szerint IHI RHV4 VF50 van benne.
Parci: Na akkor megtaláltad végre a gázpedált?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #6086 üzenetére
jorus írta valamikor, és egyet is értek vele, hogy szerintem valami nem jó a subaru h6 (245 ló, legacy/outback) gyorsulási adatával, sokkal inkább 7 mp alja, mint 8,5 mp. ettől függetlenül az rx tényleg egész vaddisznó. le lehet tolni 11 litert is a torkán városszéli közlekedéssel is. pályán meg, ha adsz neki valós 150 km/órát, már 14 liter.
ahhoz, hogy 9 litert csináljon városban, síkon kell lakni és tényleg ilyen fél órán keresztül gyorsítani mindig. én ettől megőrülök. és nem síkon lakunk.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Nagyon lusta az automata váltója. Én egyszer mértem, ha csak a gázpedált taposom meg, akkor valóban 8,5 volt, akkor tudtam 8 mp alá menni, amikor a féket is tapostam és elő terheltem a váltót egy negyed gázzal. De a 2. fokozatba váltás is érzésre majd' 1 mp. A SpecB Lega tud papíron 7 mp alá menni. Ez sokat elmond az automata váltóról...
Parci:
"pályán meg, ha adsz neki valós 150 km/órát, már 14 liter." Na itt nekem az OBK 10 l körül még elvan egy Érd-Szerencs-Érd távon. A krumpli nagyon tolja Neked a levegőt.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #6089 üzenetére
Hiányzik a rajt-avtomatika.
A váltás egyébként még hagyján, mivel 100-ig csak egyszer kell váltania. A nagy hátrány az, hogy kéziváltóssal simán ráállsz a gázra meg a kuplungra, 4500-on tartod, és már indulsz is gumit füstölve. Automatánál annyit tudsz csinálni, hogy állsz a féken, telitalpalod a gázt, és akkor nem ~900-as fordulatról indulsz, hanem ~1.800-ról. De amire onnan felkúszik nyomatékcsúcs közelébe, az sok idő.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
filatis1
újonc
Sziasztok.
Tudom, Jó rég jártam erre... de segítség kéne. Obk napfénytető gumiszigetelését lehet cserélni? Egy köcsög madár kicsipkette hosszában... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6089 üzenetére
Botrány. Bezzeg a 3.6R 7,2 s alatt megfutja a 0-100-at.
mod:
Sőt itt 6,3-at írnak rá:
Zero To 60 Times (Subaru)[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ezek szerint csak 100 km/h alatt vagy jobb, de akkor mindannyiunknál. Ellenben autópályán hasonló vagy rosszabb a Tribecánál? Bár mondjuk nem meglepő, mert pályán a hibrid rendszer csak teherként van jelen, állandó tempóba nem tud beleszólni, max a kigyorsításba tud besegíteni. Jól gondolom?
Qru:
Az gondolom a manuális váltóval, máshogy nem tudom elképzelni. De érdekes, mert ez az oldal a Tribecara is 7,6-ot ír (oké, hogy mph-ra), itt meg 8,9-et.És ez?
3,6R=4 cylinder, manuál váltó? Nem is volt ilyen. A forrás hitelességét megkérdőjelezi...Jorus:
Én akkor kb köztetek vagyok valahol a 100 kilómmal.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Az nem az a bovdenes vezető, amit a motor mozgat?
De ha nincs meg egyből a csere motyó, akkor sem para szerintem, a tető ablaknak az a dolga, hogy beázzon, ezért vannak a víz elvezető csatornák, max a szélzaj lesz nagyobb az átmeneti időben.Amúgy milyen madár tud ilyen kötsög lenni? Varjú? Talán az tud olyan erős és genya lenni...
(ó\_!_/ó)
-
filatis1
újonc
Azt mondják, szarka. több autón is csinált kárt.
amúgy a 9-es kéne azon belül is a középső eleme. de azt nem mutatja , hogy lehetne-e külön kapni
így meg fasza egy ára van...
két üvegessel már beszéltem. ők nem válalják
Ivánnal is beszéltem a szépvölgyi szervízből... hát nem kecsegtetett semmi jóval... még azt sem tudja,
ki merné elválalni, hogy kiszerelje a tetőablakot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Politika
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen