- Linux kezdőknek
- Direct One (műholdas és online TV)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mesterséges intelligencia topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Synology NAS
- Windows 11
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nekem anno nagyon jó lecke volt, hogy indultunk haverokkal jó pár vidéki amatőr rallyn, nyél f*s kocsikkal eleinte (belezett 1.0 Swift), aztán szépen erősödtek a vasak (amennyit épp meg tudtunk spórolni a kaján/pián ), de fontosabb volt a futómű/fék/váltó/difi, mint a motor effektív ereje, és persze az "erősödött" vas is, csak egy házilag tákolt KitCar lett (igaz, gyári KitCar versenymotor, 4 gangos tolókerekes Hewland szekis ralikrossz váltó, sperrdifi, gyári Skoda HP Racing állítható magasságú, keménységű, oda-és visszaútcsillapítású rugók és gátlók, 285-ös veztengely, HF-bővítés, programozható MOTEC ECU, 4-1-be leömlő, 50-es rendszer, Punto-fékek (az passzolt, és hűtött volt ), GL-es szilentek, semmi burkolat, de azért az már f*sza volt valamelyest. Persze az értelmezhető teljesítményt és nyomatékot a hegyezett veztengely miatt 6000 és 7500 rpm között adta le, ezért egy járdára felálláshoz is padlógáz kellett. Csak az volt a "baj", hogy az az egy autóm volt, tehát azzal jártam hétköznap is, és városban a tolókerekes váltó miatti hang, az ultra magas fordulat, az égett ferodol-szag a kuplung felől, a veseleverő futómű, az elmelegedő motor miatt erre a funkcióra finoman szólva nem volt alkalmas. Nyáron, dugóban araszoláskor minimális a hűtés hatásfoka, így ahhoz, hogy ne forrjon fel a víz, nyélen kellett járatni a fűtést, maxra tekert ventikkel, közben ég a kuplung, mert oké, hogy csak 1-ben kell kuplungolni, de 3500 rpm alatt el sem indult, csak csúsztatott kuplunggal. Mondjuk az érdekes élmény, amikor kiszállsz nyáron a 40 fokos júliusi hőségben az autódból csuromvizesen, és kicsit dideregsz, mert odabenn kb. 50 fok volt.
Szal és akkor aztán szétszedtük és eladtuk, és jött az 1.9 PDTDI B6 Passat 105 lóval, aztán a 2.0 CRTDI 140 lóval, és aztán meg az OBK.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Direct One (műholdas és online TV)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest