Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
miért nincs Ryzen előrendelés mint mindenhol máshol europában? csempész áru lesz??
ddani0411: nekem legutóbb ilyen esetbe kinyomtatták a szervízbe a prohardverről a "cicergés természetes jelenség" cikket + 2 hetet ültek a kártyán
[ Szerkesztve ]
/s
-
ForRedGlory
félisten
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Fordult már elő bárkivel innen, hogy az Iponból vásárolt és nem egyezett a S/N szám a dobozon és a terméken?
Ma adtam le szervizbe a Razer Ouroboros egerem és a srác kérdezi, hogy csak ez az egy van nekem belőle? Nem is értettem miért kérdezi, aztán mutatja, hogy nem egyezik a Serial a dobozon és az egéren... és bakker tényleg nem egyezett. Az utolsó számjegyig ugyanaz volt, de az utolsó számjegy az egyiken 9-es volt, a másikon 8-as. (Nyilván nem nézegettem az egér S/N számát vásárlás után, de a poén, hogy kibontás előtt nem is tudtam volna, mert konkrétan nem is látszódik. Szóval, ha átvételkor nem bontom ki és nézem meg, akkor onnantól mondhatok, amit akarok)
Átvették, de majd a beszállító eldönti, hogy mi lesz vele. Mivel több mint 40.000 Ft az egér, így ha esetleg elhajtanak, jó lenne tudni, hogy járt-e már valaki hasonló cipőben és volt-e rá megoldás.
Az ki van csukva, hogy ha elhajtanak, akkor hagyom annyiban. Nem tudjátok, ki a Razer hazai importőre? Olyan lazán fel fogom őket nyomni, ha nem derítik ki mi történt, hogy csak füstöl. Remélem nem kerül rá sor, elég lesz megnézniük, hogy a másik egeret hol adták el, vagy hol van (remélem minimum Izlandon vagy Japánban) és akkor kiderül mi történt, de nincs túl jó előérzetem.
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz ForRedGlory #9505 üzenetére
Szerintem az az utolsó szám csak egy ellenőrzőszám, mint pl. a telefon IMEI-nél. És lehet pont azért raknak más számot a dobozra, meg a termékre, hogy ne lehessen a dobozról leolvasottat használni esetlegesen. Mellesleg szerintem a sorszámokat nem így osztják, hogy leesik a szalagról az az 1-es végű, majd szépen sorban 2-3-4. Hanem random, valamilyen algoritmus alapján számított sorozatszám van.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
wjbhbdux
veterán
válasz ForRedGlory #9505 üzenetére
> Nem tudjátok, ki a Razer hazai importőre?
A honlapjuk szerint senki.
/s
-
bul07
nagyúr
válasz ForRedGlory #9505 üzenetére
Nekem három éve egy LOGITECH Performance Mouse MX egérnél volt ilyen
Dobozon, garancia levélen:
S/N:1402LZ0AZND9Egeren lévő
S/N:1402LZ0FU3Y8Rá is kérdeztem gyorsba emailba és ezt a választ kaptam akkor
Ez gyakori hiba sajnos a Logitech termékeknél, de nincs jelentősége. A
terméken lévő gyári szám a mérvadó, azzal regisztrálja a terméket.Tisztelettel,
Bartos Tamás( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Hát igen
De most hogy visszaolvastam kicsit szoptam volna én is, mert az írták válaszba hogy a terméken lévő a mérvadó, de nekem a garancia papíron a dobozon lévő szám volt
Na de már úgyse nálam van az egér meg már a garancia is lejárt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
h1mpi
nagyúr
Én mindig ellenőrzöm a sn-t, nem csak iponban. Ha eltérés van ott írja le jegyzőkönyvbe és akkor nem lesz utána gond ebből.
Anno vettem 2 db 980-at iPonban (Gigabyte G1) és kb. fél év múlva eladtam. Amikor adtam át a kártyát akkor szólt a vevő, hogy a csavarok nem gyáriak el vannak nyírva néhány helyen. És tényleg, pedig én nem nyúltam hozzá. Vagy visszavitt termék volt vagy a gyárban cseszték el, de ez miatt Nekem akkor 15 000 Ft károm származott. Azóta minden vga vásárlásnál SN és csavar állapot, matrica ellenőrzés van.
Ilyen volt a csavar:
[ Szerkesztve ]
-
-
ForRedGlory
félisten
Az a baj, hogy itt a dobozról olvasták le a kódot és értelemszerűen az is került a számlára.
Na mindegy, meglátjuk. Minden esetre már vettem egy Logitech G900 Chaos Spectrumot helyette.
szerk. B+ megnéztem, a Logitech egeren is más a szám, mint a dobozán, de ott sokkal több az eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Hát ez fasza, lassan úgy kell RETAIL termékeket vásárolni mint mikor felszállás előtt checklistet néz a pilóta Tele lehetne írni egy A4-es lapot hogy mit kell megnézni minél.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz #41133696 #9478 üzenetére
Nem volt sok időm, nem tudtam ide írni. Ahogy a kommented megírásának napján is, úgy történt, ahogy sejtették a többiek, az ablakot nyitva hagytam, mivel később kívántam reagálni rá. Remélem nem állítottalak be sokkal rosszabb színben, hogy valótlanul 5-6 rendelést írtam 8 helyett. A Plextor SSD következő vásárlója egy komplett gépet vásárolt egyébként, mellyel rögtön nagyobb értékben vásárolt, mint a te összes rendelésed, ezt korábban elfelejtettem megírni, mondjuk nekem nem számít ez az információ.
Győztetek: ha olyan módosítást kell végezni a jövőben a rendeléssel, hogy az annak törlésével oldható meg, arról a jövőben tájékoztatást fogunk küldeni törlés előtt.
Megnéztem a levelezést, másképp is alakulhatott volna, ha nem egy sértődött levélben törölteted magad, hanem a törölt rendelés visszaállítását kéred a eredeti fizetési feltételekkel (legalább azt megírhattad volna, hogy ha tudod, hogy törlik a rendelést nem kéred a módosítást). Jó eséllyel működött volna, bár azt is inkább nyitva tartási időben, mint péntek este-szombat hajnal időszakban tartottam volna esélyesnek.
Kárpótlásul felajánlok egy kedvezményes vásárlást ingyen kiszállítással, amennyiben meggondolod magad a jövőben és vásárolnál tőlünk - amíg a cégnél vagyok, mivel nálam kell jelezned.
Végül még egy dolog: régebben vagyok HUN]Repa mint iPon Garancia dolgozó, nem értem miért linkeled a 9 évvel ezelőtti hozzászólásaimat, ezzel mi volt a cél? Más iPonos is kommentelt itt sőt olyan is van jópár, aki nem volt iPonos, és úgy kommentelt, később az lett és akkor is,majd elment és még utána is írt ide. Vajon melyikkel képviselte a céget? Lehet kilenc év múlva megkritizálom a blogod videóit...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz ddani0411 #9504 üzenetére
Tessék, szerintem ezt nem tudatlanok írták egyébként:
https://prohardver.hu/tudastar/a_tapellato_aramkorok_cicergese_sipolasa.html
A kártyád a beszállítónál van már bevizsgáláson, az eredményre én is kíváncsi vagyok, így a gari lejárta előtt két nappal mit szólnak hozzá.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz ForRedGlory #9505 üzenetére
Hivatalos disztribútoruk nincs a régióban, volt korábban, de már nem olyan fontos nekik ez az ország. Az importőr valszeg a dobozon van feltüntetve, és jó eséllyel náluk is van a termék ügyintézésen. De miért akarod őket felnyomni? A másik termék is garanciális, ha máshova nem, a gyártóhoz igen, ha nem volt ügyeskedés akkor nem kell aggódni.
Kollégám és az eljárás védelmében: pont a napokban volt hasonló eset egy kártyával, az ügyfél más gyáriszámú terméket küldött vissza, azt állította ez volt benne, de aztán mégis csak kiderült, hogy egy vidéki kiskerbe lett eladva, és volt jópár hasonló eset.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Erre nem igazán van szabály. Van olyan is, hogy plusz karakter(ek) van(nak) a terméken, de pl a Gigabyte egymás utáni SN-t csomagol a gyűjtődobozokba, a HDD-k szoktak random számok lenni, de pl Az Acer notiknál az SN közepe változik....
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz ForRedGlory #9516 üzenetére
Csak a dobozról tudjuk leolvasni, ha bontatlan terméket akarunk eladni. De ha ebből probléma lenne, már eléggé tele lenne a net szerintem ezzel a témával.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
félisten
Üdv!
Mivel iPon-os eset, ezért beírom ide is, hátha...
Volt egy rendelésem, amit személyesen átvettem, majd az átvételt követő 14. napon jeleztem e-mail-ben a webshopnak, hogy elállnék a szerződéstől (válaszként küldtem el az eredeti webshopos értesítőre). Papíron ki is töltöttem az elállási nyilatkozatot, viszont aznap (múlt pénteken) már nem értem oda zárásig, szombaton zárva volt a bolt, ma mennék vissza a cuccal.
A terméket természetesen nem vettem használatba, 1 perc használati ideje sincs. Eredeti csomagolásában pihen, a fólia is olyan, mintha a gyártószalagról pottyant volna a dobozba.
Kérdezném, hogy szerintetek ma, hétfőn még visszavihetem?
Elég, ha e-mailben jeleztem az elállási szándékot, vagy mindenképpen meg kellett volna jelennem?Elvileg a fogyasztóvédelem azt írja, hogy:
"A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele."
és
"Elállás esetén kötelesek vagyunk a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. Az tehát nem elvárás, hogy termék vissza is érkezzen a vállalkozáshoz a 14 napon belül."[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
csocs
tag
FYI: Ipon-nál rendeltem egy ssd-t hétvégén, majd a tesztek stb. átolvasása után egy másik mellett döntöttem. Vasárnap este írtam erről e-mailt, hogy a kettő közül csak az egyiket kérem. Vasárnap este éjfél előtt válaszolt is rá egy ipon-os emberke.
Apróság, de tök pozitív, hogy nem másnap 10 után kezdenek el válaszolgatni a levelekre (mint a konkurens 3 betűs webáruháznál). Nyilván meglennék a válasszal több nap múlva is, de ez előrevetíti a reagálás gyorsaságát más ügyekben.
Szóval:[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én is így gondolom, de majd meglátjuk.
Egyébként az elállós levelemre a mai napig nem válaszoltak... persze sokat nem is lehet erre írni.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
ForRedGlory
félisten
válasz HUN]Repa #9522 üzenetére
Csak előre érdeklődtem, hogyha nem úgy sikerül az ügyintézést, ahogy elvárható, akkor legyen kit hova felnyomni. Semmi egyéb hátsó szándékom nem volt vele. Amúgy meg valószínűleg úgyis javítani, cserélni fogják gariban, viszont én ilyenkor már automatikusan előre gondolkodom, hogy mi van, ha.
(#9529) AxBattler: Az úgy van, ahogy írtad is. Ebbe nem köthetnek bele. 14 nap az elállás, ha 14 napon belül bejelentetted, hogy el kívánsz állni, akkor onnantól 14 napod van leadni a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz AxBattler #9529 üzenetére
Elállni nyilatkozattal - melyet tartós adathordozón nyújtasz be - lehet teljesítéstől számított 14 napon belül, távollévők között kötött szerződés esetén, szerződött félként. Annyi nem elég, hogy "elállok", meg kell adni mitől, a szerződésen (számlán) megadott adataid, hogy be lehessen azonosítani.
Szóval volt egy kis fennakadás, megtaláltuk a csatolmányt az ügyfélszolgálati levelezésben, de legközelebb praktikusabb lenne azonnal megadni az összes adatot.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #9521 üzenetére
"A kártyád a beszállítónál van már bevizsgáláson, az eredményre én is kíváncsi vagyok, így a gari lejárta előtt két nappal mit szólnak hozzá."
Pont hasonlóan ugyanazt szólják hozzá (felszólító módban), amit akkor, ha 2 nappal gari lejárta után szarik be... De ha van egy kis eszük belefújnak WD40-el, azzal még 2 napig ellesz, aztán szevasz
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #9520 üzenetére
"Kárpótlásul felajánlok egy kedvezményes vásárlást ingyen kiszállítással, amennyiben meggondolod magad a jövőben és vásárolnál tőlünk - amíg a cégnél vagyok, mivel nálam kell jelezned."
Ugye mennyivel másképp hangzik ez mint a magyarázkodás? Ha ez hangzott volna el már első alkalommal, akkor egész más lenne a gyerek fekvése...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
félisten
válasz HUN]Repa #9534 üzenetére
"Elállni nyilatkozattal - melyet tartós adathordozón nyújtasz be - lehet teljesítéstől számított 14 napon belül, távollévők között kötött szerződés esetén, szerződött félként."
Nemzeti Jogszabálytár - 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
4. § E rendelet alkalmazásában:
9. tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze és az elektronikus levél;22. § (1) A fogyasztó a 20. §-ban biztosított jogát
a) a 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján
gyakorolhatja.Magyarul tökéletesen elég volt egy emailt küldenem az elállásról, abban elég egyértelműen nyilatkoztam a szándékomról.
"Annyi nem elég, hogy "elállok", meg kell adni mitől, a szerződésen (számlán) megadott adataid, hogy be lehessen azonosítani."
Mivel válaszlevélként írtam, ezért feltettem: az előzmények ismeretében tisztában vagytok a rendelésszámmal, így az adatokkal is. Egyetlen terméket rendeltem, szóval ebből sem lehetett gubanc.
A kérdéses pontokra rákérdezhettetek volna egy válaszlevélben."Szóval volt egy kis fennakadás, megtaláltuk a csatolmányt az ügyfélszolgálati levelezésben..."
Nagyon kellett keresni, kinyomtatva toltam a kollégád orra elé, aki ennek ellenére rövid back office tanácskozás után elhajtott a pékbe két mondvacsinált indokkal:
1, az elállást nyilatkozattal, tartós adathordozón kellett volna benyújtani, akár a word doksitokat elektronikusan kitöltve, elküldve: a fenti jogszabály idézetek alapján ez elég érdekes.
2, a visszárut ma napközben lejelentettétek/visszaküldtétek, így az én holmimmal már nem tudtok mit kezdeni: ez meg teljes nonszensz, bele sem megyek.Vitatkozni nem volt kedvem, elég egyértelmű volt a kolléga hozzáállása...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz AxBattler #9539 üzenetére
"A levelezés újra átolvasása valamint az info@ipon.hu-ra küldött levelét megtalálva az elállási bejelentését jogosnak találtuk ezért az elállást tudjuk biztosítani. Mivel már ma járt itt ezért díjmentes futárunkkal visszatudjuk juttatni a terméket. Kérjük írja meg hol tudjuk felvenni a terméket és ahogy visszakerül egy tetszőleges számlaszámra visszautaljuk a vételárat. Köszönjük és elnézést az okozott kellemetlenségért."
Kelt: 02.28. 17:45Tegnap későn értem haza, és ezt a levelet már nem találtam meg.
Benéztem, mea culpa!Az előzőekhez: azt aláírom, hogy akkor lettem volna 100%-ig pontos, ha beleírom pl. a rendelésszámot.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
-
HUN]Repa
aktív tag
Hát lassan őröltek a fogaskerekek az iPonnál... Sajnos rossz oldalon kezdtem hozzá eleve, a levelezéssel kellett volna, de az energiám nagy részét elvette a csodálatos új termékek bevezetésén való rágódás+a meló közben. Hamarosan ti is látni fogjátok ám valszeg...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
félisten
válasz HUN]Repa #9534 üzenetére
Kérdés nélkül átvették a terméket, a pénztárban azonnal kifizették a vételárat, mindenki nagyon korrekt volt. Köszönet!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Szerintem itt legfeljebb magamat paráztattam.
Néhány évvel ezelőtt volt velük gariztatással kapcsolatos negatív tapasztalatom... most kb. egyensúlyba került a mérleg."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
csocs
tag
Várjál csak, senki nem mondta, hogy nem fogják lehetővé tenni. Az egész onnan indult, hogy mi van, ha mégsem. Csak egy hibás feltételezés volt, mert nem volt még ilyen tapasztalata. Én nem hiszem, hogy egy ekkora cég belefutna egy ilyen pofonba. Egy tétel, nekik kis tétel. Nem éri meg rajta vacakolni. Az első években biztosan próbáltak trükközni a kisebb cégek, de mára szerencsére teljesen elfogadottá vált a 14 napos elállás. Kár arról beszélni, hogy mi van, ha nem tartja be az ipon. Józsika a körúton valószínűleg ott sem lesz 14 nap múlva, ahol vetted. De az más.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Legyen így.
(#9548) ACE-
Miután elhagytam az ügyfél-szolgálatot, nem lett volna kötelező válaszolniuk, hiszen hazavittem a cuccot. Viszont mire hazaértem, már elküldték a válaszlevelet, csak én nem vettem észre.
Korrektek voltak, na. Egyszer korábban nem voltak azok, de most nálam "kiköszörülték a csorbát"."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen