- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 11
- Kék halál (BSOD)
- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
Az aránytalan többletköltséget valóban a fogyasztó csere és javítás közötti választásával kapcsolatban értelmezi a jogszabály, tehát ezek között választhat a kötelezett - azaz az üzlet - a fogyasztó kívánságával ellentétben, amennyiben az aránytalan többletköltséggel jár. Ebben a halmazban a vételár visszafizetése nincs benne, tehát arra nem indok az aránytalan többletköltség.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Reggie0 #9799 üzenetére
Szerintem az inkább jótállás volt, amiben ez intéződött, nem (kellék)szavatossági ügy. Ezzel együtt lehet aránytalan többletköltség, mivel a javítás költsége is lehet aránytalanul magas a cseréhez képest, illetve a csere is a javításhoz képest.
"Masik lehetoseg, hogy megjavittatod es benyujtod a szamlat nekik." - Hát igen ez is benne felejtődött a jogszabályban. Bár arról a jog nem igazán nyilatkozik, hogy:
1. Amennyiben így jár el a fogyasztó, és a kártya ismét elromlik, akkor mi a teendő? Ki lesz a kötelezett és miért ő? Aki megjavította, vagy az üzlet, ahol vette?
2. Ha kiderül, hogy nem volt elég sikeres a javítás, az üzletnek visszajár-e a fogyasztónak a benyújtott számla alapján kifizetett javítási költség, és ezt hogyan hajthatja be? Utána a kártya hova lesz garanciális? És az lesz egyáltalán?
3. Mi lesz akkor, ha eleve nem is sikerül a kártyát megjavítani, csak belebarmol a javítást megkísérlő? Utána visszaviszi az üzletbe?
4. Mi van akkor, ha a számlán a javítás költsége magasabb, mint a termék eredeti vételára volt?
+1 Egyáltalán ezt a számlát el lehet számolni, vagy könyvelni, mert gyanítom, nem az üzlet lesz a "vevő neve" mezőben...Mondjuk az nem túl gyakori, hogy a gyártó szervize nem tudja megjavítani, a valaki meg igen, szerencsére javítanak most is elég jó arányban.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
norbi18
csendes újonc
válasz HUN]Repa #9801 üzenetére
De ha én visszaküldöm a terméket abbol az okból, hogy csereljék ki akkor nyilvan azt akarom. Ha le akarom vásárolni akkor majd írok olyan email. Nem azért vettem meg, hogy három nap mulva meggondoljam magam. Viszont ha ennyire nem tudjátok mit akar az ügyfél akkor kérdezzétek meg. Ne ti döntsétek már el, hogy én mit szeretném.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz norbi18 #9804 üzenetére
Sajnos - mint írtam, nincs arra kapacitás, hogy mindenkit egyesével kérdezgessünk, egyrészt a bevált módszer alapján járunk el, mert így működnek leghatékonyabban a dolgok, másrészt, ha tudnád mennyien nem válaszolnak az emailekre akár hetekig... Jelenleg még mindig járhatóbbnak tűnik utólag megvitatni azt a néhány esetet, ahol nem felel meg az eljárásunk.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
gozso
senior tag
kedves HUN]Repa!
tudnál esetleg infót arról hogy érdemes e várnom erre a termékre? [link] kb 3 hete van a kosárban (mindig tolódik a várható beérkezés...)
várjak még, érdemes?köszi
[ Szerkesztve ]
fél vese eladó..., szivárványhártya ugyanitt
-
Shad0w
senior tag
-
msgt.fubar
senior tag
Mennyire jellemző az iPon-tól a sérült csomag érkezése? Illetve Transoflex-ről mi a vélemény? Mikor kihozza a futár a csomagot, fizetés előtt ott helyben meg lehet nézni, hogy sérült-e a csomag?
gottagofast
-
gyimger
őstag
válasz msgt.fubar #9809 üzenetére
Én teljes mértékben elégedett voltam a futárszolgálattal. Sérülés nem volt, nem kapkodtunk sehová, megnézhettem. Gondolom sofőrfüggő, de ez egy profi cég. Az első rendelésemet iPontól egy személykocsis koma hozta ki, azóta változhatott valami.
Más:
Volt már valaki itt köztetek, akinek felvette az iPon a telefont?"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Ry0K3N
senior tag
válasz msgt.fubar #9809 üzenetére
Eddig nem volt jellemző hogy sérült csomag érkezett volna, pedig rendeltem már pár dolgot. Szeretik körbetekerni a csomagot 10 centi vastagon hogy majdnem metszőollóval kell nekiesnem mert 5 perc szarakodás után sem tudtam lefejteni a csomagolást amiben érkezett.
Transofelx: nincs róla igazán véleményem, hozták ők is a cuccot rendesen mint bármelyik más. Eddig nem volt gondom egyik futárszolgálattal sem.
Szerintem az alap jogod hogy leellenőrizd hogy nem sérült e a cucc mielőtt átveszed de lehet tévedek."Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
execte
csendes tag
Udv 2 honapja vettek be EVGA 1070-es videokartyam ami elfustolt normal hasznalat kozben. A kartya nem volt soha szetszedve vagy semmi hasonlo. A kartyat geppel egyutt vasaroltam kb 5 honapos lehetett az eredeti vasarlo 10 ev garit is vett ra extraba.
Jo ez a jogszabaly ami az eladokat kotelezi hogy "torekedjenek a 15 napos szerelesi/atfutasi idore".
Kinek meddig tartott a garancia atfutas? Van esetleg felso hatar?
-
vaakuum
addikt
Tegnap érkezett meg csomagban egy gép megrendelésem, és meglepve tapasztaltam, hogy a memória modul bizony ki volt bontva. A gyári ragasztás felszakítva.
Tudom, hogy nekem is érdemes lenne első lépésben a futár jelenlétében megnézni a csomagot, meg egyébként is van 14 napom elállni, de azért ez mégis elég elszomorító, hiszen a rendelési felületen nem volt ott semmi olyasmi, hogy "bontott, 10% kedvezmény"."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
execte
csendes tag
Valasz egesnyomot eszleltek a kartyamon ami nehany gyartonal garanciamegvonassal jar. De meg mindig vizsgaljak az esetet... http://wccftech.com/nvidia-gtx-1080-1070-evga-cards-dying/ Itt a cikk ahol az EVGA elismeri a szeriahibat es jelzi hogy ingyenesen javitja a hibas darabokat nos errol mi nem tudtunk mivel minden mukodott 6 honapig es az iPon mint hivtalos EVGA reseller nem jelezte a szeriahibat es a javitasi lehetoseget.
A kartyam kb a cikk lehozasa elott 1 honappal lett vasarolva szoval tuti szar volt. Most tartunk 2 honap es par napnal.
Majd jelentkezem eleg unprofesszionalis, most mi lett volna ha nem tudok venni egy masik videokartyat es szamitottam volna a 15 napos gari atfutasra, vicc az egesz.
-
HUN]Repa
aktív tag
" iPon mint hivtalos EVGA reseller" - bár a honlapjukon szereplünk, nincs ilyen információnk egyébként, nem kapunk és nem kaptunk az EVGA-tól úgyhogy ez nem mérvadó ahogy látható. A mellékelt linken továbbítottuk a beszállító felé a kártyát kicserélték, az értesítést automatikusan küldi rendszerünk.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
IPon garihoz nem tudjátok elég a gari papír, vagy kérik a számlát is? Mi a gyakorlat, mi a tapasztalat?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Jester01
veterán
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Garanciális javításra videókártyát hol lehet leadni? Csak a Tüzér utcában vagy a Francia úton is?
A lényeg:
Egyik napról a másikra elment a HDMI és a DisplayPort kimenet is az Asus Strix GTX 970-en.
Természetesen több konfigban és több megjelenítővel is ki lett próbálva, különböző kábelekkel.
-
WildSeven
tag
Számolj azzal, hogy minimum 1 hónapig fog tartani a garanciáztatás. Szánalmas hozzáállást tanusítanak a vevőkkel szemben amennyiben nem új termék vásárlásáról van szó, hanem mondjuk garanciális ügyintézésről. Katasztrófa, hihetetlen számomra, hogy ilyen hozzáállással mégis profitábilis a cég. Nekem eszembe nem jutna első kézből tőlük vásárolni. Ne szégyeljétek teleírni a panaszkönyvet negatív tapasztalat esetén, ennyi a minimum amit megtehetünk.
[ Szerkesztve ]
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
HUN]Repa
aktív tag
A VGA kártyák és még néhány termék esetén inkább kivárunk jelenleg (főleg, ha az ügyfél is türelmesebb), hátha visszajön javítva a termék, mivel többször előfordult jóváírás esetén, hogy a vevő rájött, nem tud annyiért olyan szintű kártyát venni, utána meg ment a vakarózás.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
WildSeven
tag
válasz HUN]Repa #9827 üzenetére
Személyesen már elmondtátok, hogy jóvá lesz írva, emailben már ment a félrebeszélés. Semmi vakarózás nincs, ilyen problémák után máshol szeretném elverni azt a 210e forintot. Már látjátok a jóváírást de még várjátok a számlát .. majd valamikor megjön hozzátok arról majd valamikor jön egy automatikus email amire ha válaszolok majd valamikor visszautaljátok a pénzt. Szánalmas vergődés az egész részetekről. Elég sokat járok/vásárolok külföldön, ott érdekes módon miért megy minden gördülékenyen és vevő központúan? Akár akár visszafizetést, cserét vagy javítást kér az ügyfél, pillanatokon belül készségesen segítenek, nem úgy mint itthon, hogy dafke sz*patnak mint ti.
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
bul07
nagyúr
válasz WildSeven #9828 üzenetére
Menő ez nyugaton minden jobb , de ott is vannak ám problémák néha
Januári Ausztriai Media Markt történet
Bárhol lehet probléma
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
WildSeven
tag
Nem érted a lényeget. Itthon a szar és a problémák a sztenderd, kint pedig megesik. Ez a gond :-)
[ Szerkesztve ]
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
bul07
nagyúr
-
h1mpi
nagyúr
válasz HUN]Repa #9834 üzenetére
Te is tudod, hogy mindenkinek nem lehet megfelelni, sőt Te tudod pontosan hisz napi szinten ezzel foglalkozol
Engem 1 hónapja szívat egy Elektronikai Outlet a TV-mmel és hiába írok bármit csak azt írják, hogy alkatrészre várnak... Én is beadom a járási hivatalba, mert elfogyott a türelmem....
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
-
harry3
őstag
Az elállással kapcsolatban lenne kérdésem. Nem sikerült jól értelemeznem. Kitöltöm a dokumentumot, elküldöm pl. emailben(itt kell visszaigazolást várni?), majd postázom a terméket? Vagy hogy működik?
-
L4mie
veterán
Üdv.
A kérdésem az...
3 munkanapon belül visszavittem az iponnak egy vízhűtőt, mivel zörgött a pumpa és lötyögött a tartályban a folyadék.
Ez történt július 31.-én. Azt mondta az ügyintéző, hogy nem kell aggódni, szinte biztos a csere 3-5 nap és hívnak.
Az ötödik napon céges rendelés miatt voltam náluk, rákérdeztem...még pár nap.Erre rá egy héttel megkérdeztem e-mailen, hogy mi a helyzet,
mert lassan esedékes lenne, plussz nagyon nem mindegy mikor lehet átvenni mivel úgy kell szerveznem a hetem, kocsi futkosás etc.Jött a sablon válasz, hogy
A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek.
Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, vagy a hiba detektálásától számítva, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni.A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben javítható a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.
Az ügyintézés lezárását automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.
Nos akárhogy nézzük már 19. munkanap eltelt a kézhezvételtől.
A szerintem egyértelműen gyári hibás kompakt vízhűtés továbbra sincs használatban, semmi információ a javításról, cseréről.Szerintetek mit tegyek? Írjak még egy e-mailt, amire kapni fogok még egy sablon üzenetet?
a vicc, hogy 3 munkanapon belül volt a hiba észlelése és az is, hogy visszavittem, jogom lett volna a cserére, de rábeszéltek a garanciális ügyintézésre én naívan belementem.plussz az ugyanakkor vett videokártyának zörög mindkét ventilátora, de már nem merem visszavinni, menjen amíg megy és legyen egyértelműen azonosítható hiba és akkor TALÁN nem ülnek rajta ennyit?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Walter_White
senior tag
Nekem eddig pozitív tapasztalatom van garanciális ügyintézéssel. Arctic 240-es kompakt vizem pumpája megadta magát 11 hónap után, kb 12-13 nap alatt, küldték a mailt, hogy visszaigényelhetem a pénzt, vagy levásárolhatom.
Most vettem Tőlük, egy Giga X399 Aorus Gaming7-es lapot, 32GB Corsair Led memoriát, és a Threadripperes proci is tőlük lesz(de arra még várnom kell oktober végéig), ha esetleg valami probléma lesz valamivel, viszem is behozzájuk mind a 3 alkatrészt
Teljesen felesleges idegeskedni, nem fogjak lenyulni az alkatrészt, megenni, türelem. Ha meg cserélik, ujraindul a Gari is. -
WildSeven
tag
Be kell menni minden nap beírni a vásárlók könyvébe és verni az asztalt, negatív értékelést írni facebookon, árukeresőn. Szarnak a vevőkre magasról, nem véletlen, hogy RMA ügyben nem is lehet telefonálni, az emailre simán nem válaszolnak, így vagy ülsz a seggeden vagy utazgatsz hozzájuk nap-nap után. De csinálni kell nem fenyegetőzni, mert az már nem hat rájuk.
EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm
-
L4mie
veterán
válasz Walter_White #9839 üzenetére
fura, mert ugyanilyen hűtőt vittem vissza...és 26. napja semmi...igaz én én hűtőmben "csak" lötyögött a víz és zörgött a pumpma mint amikor egy ventilátorba belelóg egy kábel.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Walter_White
senior tag
Szerintem (nem látok bele sajnos a szerviz müködésének a hátterébe) az a pumpa zörgés, és a viz lötyögés valószinüleg amiatt lehet hogy kevés benne a "víz" - szerintem már tovább küldték javításra a nagykernek, a nagyker meg tovább, vagy esetleg vár a gyártó válaszára. Amúgy 1 maillel megkérdezhetnéd, hogy hol tart az ügyintézés. - pl volt egy nagyon hosszu ügyintézésem, 1x egy Asus VGA-m 2 év és 11 hónap után megadta magát- se kép, se hang teljesen halott volt (nem Iponban vásárolt) - 8800GTS320- amit javításra küldtek vissza, bevizsgálta a kisker, vissza a nagykerhez, akik visszaküldték a gyártónak javításra, ez kb közelített az 1 hónaphoz, - valószinüleg ha javították volna - akkor ugye ugyan azt kapom vissza, ami lehet még tovább tartott volna- szállítás miatt... (gondolom ilyenkor akkor van a szállítás mikor a nagyker 1 nagyobb adagot rendel több más alkatrészből is, de mondom nem akarok hülyeséget mondani - nem látok bele) majd utána értesítettek hogy nem tudták megjavítani és választhatok egy másik kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
Walter_White
senior tag
Sziasztok. Ipon szervizeseket kérdezném: van egy Giga X399-es alaplapom egy kis problémába ütköztem, ami lehet garanciális probléma is lesz egyben sajnos. Még a processzor nincs meg az alaplaphoz, de gondoltam, hogy ha támogatja a QFlash Plus nevü technologiát, amivel proci és ram nélkül is lehet Biost frissíteni, csak annyit kell tenni, hogy USB2.0-ás Pendrivera egy Gigabyte.bin névre átnevezett Bios fájlt kell feltenni. (Többször frissitettem már Biost) viszont ezt a funkciot sajnos nem ismerem, de videokat, manualt, plusz forumokat elolvasva, mindent pontosan ugy csinálok, ahogy ez le van irva. Viszont miután felvillan a kis Qflash Led sajnos azon nyomban el is alszik, pedig pont hogy villognia kellene (akkor flasheli az uj Biost)...
3 napon tul vagyok, 14 napon belul, nem tudom hogy emiatt bevigyem-e, de hogy ez a funkcio nem müködik, sajnos nem tul biztato. -
L4mie
veterán
válasz Walter_White #9842 üzenetére
Jó story, nekem is volt kártya javítás, hidegben hibázott a VGA, valami mikrórepedések voltak a forrasztásban, nehéz volt kideríteni, de ott tudtam, hogy nem egyszerű ügy, nem is voltam türelmetlen.
A pumpa, ha nincs elég folyadék a rendszerben nem így zörög, inkább szörcsög, ráadásul, alapból úgy szereltem, hogy a csonkok alul, radiátor felül ergo ha levegős a rendszer, márpedig az volt akkor a levegő valszin megreked a radiátorban, bár ilyen kis rendszereknél lehet máshogy működik.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
bbubby00
őstag
Sziasztok, másodkézből vásároltam egy Iponnál még 2évig garanciális terméket.
Ha bármi oknál fogva erre kerülne a sor, akkor milyen dokumentációt kell csatolnom? Elég a számla róla, vagy kell garancialevél is?Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
L4mie
veterán
válasz Walter_White #9842 üzenetére
megkérdeztem....kb 32 órája...semmi reakció.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
Hogy van manapság a garanciális jog?
Hány napja van a kereskedőnek javíttatni vagy cserélni a terméket kézhezvételtől?
4 nap alatt válaszra se méltattak....Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen