- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaxxDamage
félisten
Ha csere lesz, akkor 3-4 hét biztos el fog telni mire lesz eredmény (bolt/beszállító/gyártó és vissza)
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Joker88
őstag
GLS-nél ha az Iponos cucc "beérkezett a Budakalászi HUB-ba " akkor már holnapra várhatom jobb esetben a csomagokat ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10451 üzenetére
Hatalmas csalódás...pozitív értelemben. Cserélve lett. Bő két alatt lefutott. Ez nagyon pozitív.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
MaxxDamage
félisten
Grat hozzá!
Én már lassan 1 hónapja várokMD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10454 üzenetére
Én augusztus 23.-án kaptam a visszaigazoló emailt, hogy beérkezett a gariztatni kívánt vinyó. Ma reggel a kezemben volt a vadi új csere vinyó.
Ez így király. Így kellene ezt csinálni.....[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
MaxxDamage
félisten
Én Aug.08.-n kaptam visszajelzést és ez VGA, még csak most tart a Cseh Szakszervizbe és még pár hét biztos lesz mire vissza jön/cserélik.
MD
L[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10456 üzenetére
Remélem neked is hasonlóan pozitív eredménnyel zárul majd, mint nekem!
Sok sikert hozzá!Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
MaxxDamage
félisten
Köszi!
1x már cserélték, lehet azt nem kellett volna elfogadnom, mert javított csere darabot kaptam (és arra 2 év garit - újra jár a 3 év) by, Asus 980 Ti Matrix Platinum VGA
no mind1, gari az gari. /és bőven elegendő FHD -hoz bármire/MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Darth_Revan
veterán
Most jottem el az Ipon-bol, picit keserű szájízzel.
Eddig mindent tőlük vettem de most elgondolkodtam hogy lehet érdemes más bolt után nézni.Vettem egy laptopot tőlük 650.000 Ft-ert. 60.000 Ft-al drágábban (!!) adtak mint a konkurencia, de tőlük vettem mivel eddig elégedett voltam velük es 60k-t nekem megert a megbízhatóság.
Sajnos azonban üzembe helyezés után azonnal észleltem több, rendeltetesszeru használatot akadályozó hibát: recsego hangszóró (bal oldali), illetve játékok alatt szellemkepes kijelző gyors mozgasnal.
1. munkanapon visszavittem, azonban előtte rendeltem egy ugyanilyen gépet azzal a céllal hogy penzvisszafizetes helyett abba legyen beszámítva az ára, tehát meg lenne oldva a csere.
Azért is tettem így , mivel a múltban már oldották meg nekem így hogy 14 napos elállásnal nem pénzt adtak vissza hanem azonnal a helyszínen beszamitottak más rendelésbe, illetve azért is mert tudjuk, hogy 3 munkanapon belül az eladó köteles cserélni a hibás terméket és elvileg nem teheti meg azt hogy elküldi "bevizsgalasra" hogy az alapján eldöntsék hogy "cserélik vagy javitjak-e"?Sajnos azonban úgy tűnik hogy az Ipon-ban feleslegesen van szerviz és gyakorlatilag annyi feladatot látnak el, amit egy áru kiadó is el tudna látni.
Mikor elmondtam a hibát, akkor a szervizes nem ellenőrizte és csak korbenezte a gépet hogy nincs-e rajta sérülés. Ugyan bekapcsolta de még akkor sem ellenőrizte a hangszórót (1 gomb nyomás lett volna), mivel elmondása szerint azt a szakszerviznek kell.A poén viszont az, hogy lényegében volt ott kéznél cserekeszulek, azonban megtagadták a cserét arra hivatkozva hogy az új készülék "más nagykertol van".
Továbbá azt ajanlottak fel, amitől féltem:
1) elküldeni a szakszervizbe és ők döntik el hogy javítják e(!) vagy cserélik. Annyit tudott mondani az Ipon szervizes hogy nem tudja ez mennyi idő, de ne aggódjak , ilyenkor "cserélni szokták".2) vásárlástól elállás
Tehát választhattam hogy ismeretlen idő múlva talán cserélik VAGY fix 2 héten belül visszakapom a vételárat.
Értelemszerűen az elállás mellett dontottem.
Nem akarok dobalozni jogszabályokkal hogy ptk-ban leírtakat hogy sérti az Ipon ezzel a gyakorlattal, mert annyira nem is érdekel , a probléma inkább a bizalommal van.
Tudták volna cserélni, boven meg volt a lehetőség, de nem tették meg mert az nekik kényelmetlenebb lett volna (gondolom több papírmunka).Nem 100.000 Ft-ot hagytam ott eddig, de lehet eljött a váltás ideje.
-
tlac
nagyúr
válasz Darth_Revan #10459 üzenetére
illetve azért is mert tudjuk, hogy 3 munkanapon belül az eladó köteles cserélni a hibás terméket és elvileg nem teheti meg azt hogy elküldi "bevizsgalasra" hogy az alapján eldöntsék hogy "cserélik vagy javitjak-e"?
úgy tudom a törvény ilyenkor cserét ír elő és nem lehet javítani, de ettől még bevizsgáltathatja és az akár ugyanúgy elhúzódhat
-
Darth_Revan
veterán
Valoban elvileg cserelni kell.
Tudomasom alapjan torveny ugyan nem irja le konkretan, de Fogyasztovedelmi es biroi joggyakorlas alapjan az elado a csere igenyt nem "huzhatja" olyan lepesekkel, hogy "be kell vizsgalni" ha egyertelmu a hiba (foleg ha van sajat szervizuk), mivel ezzel gyakorlatilag ismeretlen napra, hetre vagy meg tobb idore elhuzhatnak a cseret.De ahogy irtam, nem igazan errol szolt a dolog, igy ne is nagyon menjunk bele
A problema itt hogy tobb papirmunka(?) lett volna a csere (mivel eltero nagykerbol van a hibas keszulek es a helyszinen levo uj keszulek), amit nem vallaltak be, hiaba vagyok visszatero vevo aki 60k extrat fizetett nekik csak ennel az 1 rendelesnel a konkurencia arahoz kepest.
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
válasz Darth_Revan #10461 üzenetére
Üdv. az iponos garanciális ügyintézés miatt a bolttól nagyjából elállók klubjában.
Én a tavalyi vízhűtéses esetem óta plussz baráti körben történt xiaomis eu-s töltős eset óta (megtalálható a topicban) eléggé leredukáltam a vásárlást náluk, beleértve a céges beszerzést is ami tizen x éven keresztül pár millió/év biztos volt, de mint tudjuk ejtenek ránk mert iszonyatos forgalmuk van, így a kisebb ügyfelek elpártolását vállvonással tudomásul veszik. Csak ugye az nem számít, hogy évente 5-10 embernek ajánlok botlot PC, laptop, etc összerakáshoz, rendelek helyettük, rakok össze virtuálisan majd személyesen, családnak barátoknak etc-nek jófejségből meg hobbiból, és szerintem akár itt ph-n sokan vagyunk így, hogy random ismerős megkérdezi, hogy milyen valamit vegyen és hol.
Én sajnálom ezeket az eseteket, és azt is, hogy már nem tudom jó szívvel ajánlani az üzletet, csak úgy, hogy jók az árak csak óvakodjanak a garanciális ügyintézéstől mert lutri.
Ezzel a hozzáállással előbb utóbb beállnak a mistral-bluefish-birdpc-qwerty nyomvonalba mi meg majd vesszük máshol a kütyüket.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Cray Tyler #10156 üzenetére
Válaszolok erre is mert akkor nem láttam ezt a posztot, most pedig ismét felmerült, hát megkerestem. Ezt a Xiaomi telefont a hivatalos Xiaomi resellertől szereztük be a megrendelésedet követően, a "Global Version" matricával és az általad említett tartozékokkal. Valóban többször előfordul ez sajnos ennél a gyártónál, és úgy gondolom, hogy ez a rész a gyártót minősíti, mivel nem az iPon csomagolja és nem is bontja/bonthatja fel a csomagokat eladás előtt. A problémát minden esetben jelezzük a forgalmazó felé, a kifogásolt átalakító a Xiaomi által kínált megoldás erre a problémára, bár azzal nem értek egyet, hogy ez a leghitványabb fajta volna ennél jóval egyszerűbbek vannak a piacon. Ha ez nem felel meg, fogyasztóként lehetőség a teljesítéstől számított 14 napon belüli elállás, ezt kellett volna igénybe venni akkor.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10459 üzenetére
Vásároltál egy laptopot, majd 3 munkanapon belül visszahoztad garanciális ügyintézésre. Tájékoztattunk, hogy ilyen esetben a rendeltetésszerű használat akadályozásának - tehát hibának meglétéhez köti a jogszabály a továbbiakat. Ezt a gyártó disztribútorának szervizében végezték volna (tlac: miért ne küldhetném el bevizsgálásra? A hiba okát nem vizsgálhatom/ják - legalábbis az elején - de a meglétét igen). Ez nem felelt meg, így a vásárlástól elálltál, mert nem kaptál azonnali cserét. Az, hogy eközben megrendeltél egy másik laptopot, mert úgy gondoltad, hogy erre majd azonnali csereként számíthatsz - de ezzel kapcsolatban velünk előzetesen nem egyeztettél egyébként -, hadd ne legyen a mi hibánk. A megrendelésed független ettől az ügyintézéstől, és ettől szabad készlet nem lesz az üzletben, még akkor sem ha attól elállnál, ezt már megírtuk itt is korábban. Tehát még a mindössze BH (tehát nem jogszabály) alapján gondolt azonnali csere sem megalapozott, ezzel kapcsolatban a BH 15 napos befejezésre való törekvést írt elő (jóval gyorsabban be szoktak fejeződni ezek az ügyintézések, tehát az elállásnál is hamarabb lehet eredmény).
Az, hogy nyár óta 3 nagy értékű Asus laptopot vásároltál és mindegyiktől elálltál kicsit furcsa számomra. Viszont az, hogy mindegyiknek kísértetiesen megegyezik a hibája pl a hangszóró recsegése, amely nem egyezik meg az eddigi Asus notebookkal tapasztaltakkal - pedig jópárat hoztak vissza hozzánk ügyintézésre - már nagyon furcsa, különösen a második laptopod ügyintézésének kimenetele után. Nem gondolok én semmi rosszra, de engedtessék meg, hogy ebben az ügyintézésben a jogszabályoknak megfelelően járjunk el, akár úgy, hogy nem gyakorlunk méltányosságot.
Ha ettől nem vásárolsz tőlünk többet, azt szomorúan veszem tudomásul.
Bár én nem találtam 60e-rel olcsóbban ezt a típust ma meg Mo-n, csak ennek kb. a harmadával, ismét jelezném, hogy nincs termékünk raktáron, tehát maximum a drágán raktározó beszállítónak fog fájni előbb-utóbb, ha túl drága a készülék és ha akar, majd tesz ezzel valamit ha nem vásároljátok meg az ennyivel drágább holmit.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Darth_Revan
veterán
válasz HUN]Repa #10466 üzenetére
Szia!
Media Markt-ban volt 585.000 Ft-ert kapható, de azóta már véget ért az akció.
Az tény hogy 3 nagy értékű laptoptol is elálltam, de azt tegyük hozzá hogy abból kettő refurbished volt.
Az valóban furcsa hogy az első és harmadiknak is recsegett elég zavaróan a hangszóró és csak annyiban különböztek hogy az elsőnel a jobb oldali, a harmadiknak a bal oldali .
Mindegyik esetben igyekeztem a visszavitel előtt magam korrigálni a hibát, ami boven túlment az átlag felhasználóktól elvárhatóktol szerintem.
Továbbá leadaskor is részletes hibaleirast adtam, youtube videóval(!), hogy a szakszerviz dolgát is konnyitsem.Remélem ezekkel a lépésekkel nem az a vélemény lett megállapítva hogy ezeket a hibákat akár véletlenül, akár szándékosan, de én okoztam .
"már nagyon furcsa, különösen a második laptopod ügyintézésének kimenetele"
Gondolom a refurbished GL503VS-re gondolsz, aminek a tápegysége első bekapcsolaskor úgy zúgott mint egy kave daráló, játék alatt meg kb 30 percig normális volt a VGA teljesítménye, de utánna ossze-vissza kezdett ugrálni az FPS, míg végül megállt kb azon a szinten mintha akkurol menne.
GPU-z-ben nézve a VGA kevesebb feszültséget kapott terhelés alatt hálózatról hasznalva, mint normál esetben kellene. Már nem emlékszem az értékekre, de 1 V körül kellene kapni és helyette 0.6 V körül kapott és ezáltal a mag órajel is kevesebb volt.
BIOS frissítés, Windows újra telepítést, driver csere nem segített.Ebben mi volt a furcsa ? Valamit nagyon benéztem vagy az hogy ennyire belementem a hiba okának felkutatásába és javításának megkísérlésére a visszavitel előtt?
Ha nem titok, írd már le kérlek privátban a szakszerviz véleményét, nagyon kíváncsi vagyok mit állapítottak meg a hiba okának , már csak azért is hogy ha benéztem csúnyán valamit, akkor mi volt az.
Egyedül vBIOS frissítést nem próbáltam mivel irasvedett a Wbond W25Q80 amin van a gép vBIOS-a és hazilag torteno ujrairashoz szét kellett volna szedni a gépet .Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
Az kimaradt, hogy mint írtam is a bizonytalan idő miatt kértem most elállást.
Nem tudom megoldható e, de ha igen akkor akár abban is benne lennék hogy amennyiben 2 héten belül válaszol a szakszerviz, hogy sikerült reprodukálni nekik is a bal oldali hangszóró recsegeset és a kijelző játékok alatti szellemkepes megjelenítését, és nem telik 1 hónapba a "korrigálás" akkor elállástol hajlandó lennék visszalépni. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
OK, ha lesz egy kis időm, előkerítem a munkalapot és megírom.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Darth_Revan #10468 üzenetére
Ezt akkor írd meg hivatalosan is az rma@ipon.hu-ra és tájékoztatni fogunk a lehetőségekről ennek fényében.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Darth_Revan
veterán
Rendben, koszonom.
Email meg ment.
-
lafaty80
őstag
válasz Darth_Revan #10473 üzenetére
Egy gyors kérdésem lenne (bár az oldalon is feltették, de örülnék ha tudnátok itt válaszolni):
https://ipon.hu/shop/termek/hyperx-cloud-pro-gaming-headset-hxhsclsrna/1575115
1 év gyári garancia szerepel az oldalon. pedig ezt kingston 2 évvel adja. Csak elírás, vagy tényleg 1 évvel adjátok?Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
bul07
nagyúr
válasz lafaty80 #10474 üzenetére
Két lehetőség van
-Ahonnan az ipon beszerzi 1évet ad
-Elírás, e-mailbe rá tudsz kérdezniDe inkább az előbbi
Érdemes olyan boltot keresni ahol minél több garanciát adnak, még ha egy két ezressel többe is kerül
Mondjuk most megnézve a linkelt cuccot 2év szerepel, lehet javították
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
sefra11
csendes tag
üdv. valaki estleg nem tudja hány nap alatt jön a ipon garancia futár?
HONOR View20
-
MaxxDamage
félisten
válasz sefra11 #10477 üzenetére
Nekem másnapra jött.
Leadod a megrendelést / igényed és elbírálják / jóváhagyják és kapsz róla mailt, mikor várható a Futár érkezése, majd a Futártól is kapsz értesítést az érkezésről. (persze ne este vagy késő délután igényeld...)MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
sefra11
csendes tag
-
cyberkind
félisten
Egy hónap után nem sikerül a hdd gariztatást megoldani, ez az iponnál gyakori? Lassan rájövök hogy hülyeséget csináltam amikor rajtuk keresztül indítottam el a gariztatást mert ez tetű lassú, én meg itt vagyok azóta is hdd nélkül, ami egy vicc, több mint egy hónap után kapom vissza a régit ha javítják, vagy újat ha nem lehet javítani, de ugye szart se lehet tudni.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
steele80
senior tag
válasz fricz19 #10486 üzenetére
Azért az Ipon kiemelkedik a pofátlan gátlástalanságban. A PCX-től a szerdai rendelés holnap a kezemben van. Ipon szeptember 20-i rendelés a mai napra ígért kézbesítés helyett ( ami önmagában már vicc a mai világban ) még csak ígérgetés van és az is csak kérdés feltétel után. Ja és nem fából vaskarikát rendeltem, hanem tök hétköznapi cuccot mint pl a ram.. A példa mutatja, hogy lehet a köztes kereskedést tisztességesen és gyorsan is csinálni.
-
steele80
senior tag
válasz subaruwrc #10488 üzenetére
Nem volt feltüntetve a webáruházban, hogy nincs készleten és külföldről kell rendelni! Persze azért nincs, mert akkor a polgár máshonnan rendel. Egyébként az a vásárló megkárosítása, ha elfogadjuk a pénzt olyan termékért amellyel nem rendelkezünk és erről a vásárlót előre nem tájékoztatjuk! Még azt is elfogadtam volna, ha utólag tájékoztat, de ha én nem kérdezem, akkor nincs információ. Persze az információ az volt, hogy ma feladják, persze nem adták fel. Várok hétfőig aztán megy az ügy a fogyasztóvédelem illetékes kormányhivatalához.
Egyébként nem másnapra kértem, mert 20-án rendeltem és 27-re kértem a teljesítést, mert ekkor át tudom venni. Most lehet szarakodni, keresni valakit, aki átveszi majd valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
steele80
senior tag
válasz subaruwrc #10490 üzenetére
Igen fel volt tüntetve, hogy szeptember 27. Az ma van és nincs itt, sőt holnap sem lesz és 29, 30-án sem. Talán elsején? Nem az sem biztos!
Ez se lenne gáz egyébként, ha e-mail-ben nem írták volna, hogy ma feladják. Nem adták fel. Hazudozás és átb@szás ezért nem kereskedők, hanem ügyeskedők.
Ezt is csak azért rendeltem mert egy augusztus 23-án kezdődő garanciális ügynek lett az a vége, hogy levásárolhatom és ezt közölték szeptember 20-án, miután 19-én rákérdeztem, hogy mi a fax van már és jött a szokásos beszállítónál van nem tudjuk mi van, de majd küldjük a mailt duma. Aztán megírtam mi lesz és másnap reggel jött a mail, hogy se csere, se javítás visszautalás vagy levásárlás. Hibáztam, hogy a levásárlást választottam. De soha többet semmit az Ipontól!
-
steele80
senior tag
válasz subaruwrc #10490 üzenetére
A 2008. évi XLVII. törvény 6. § (1) bekezdése kimondja, hogy megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt – figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót. Külön nevesíti a jogszabály a beszerezhetőséget a - be) beszerezhetősége, szállítása, - pontban!
Nem látok a honlapon olyan tájékoztatást, hogy a megrendelt termék nincs készleten, vagy az Ipon árukészlettel nem rendelkezik a rendeléseket viszont rendelés alapján tudják teljesíteni!
És az sem igaz, hogy a webáruházaknak nincs árukészlete, mert a magyar kereskedelmi jog alapján azt amivel nem rendelkezem nem értékesíthetem csak úgy, hogy arról a vevőt tájékoztatom.
-
cyberkind
félisten
válasz steele80 #10484 üzenetére
Inkább egy hatalmas ló*asz az ügyintézésük, azt a könnyedséget amit megspóroltam azzal, hogy intézzék ők a garit most többszörösen visszakapom, rohadjanak is meg, inkább adnák vissza a pénzemet de persze ez se opció, pedig mennék a picsába innen. Arról meg nem beszélve, hogy ha folyamatosan csörögne a telefonjuk szintén szar se venné fel, nem is értem minek van.
Paranormal Cocktivity
-
bolic
őstag
válasz subaruwrc #10490 üzenetére
Úgy tűnik, hogy gond van a weboldallal kapcsolatban, mármint a Beállítások oldalán ugye megjelennek az opciók, de 1 másodperc múlva eltűnnek az opciók! Tábla gépen is ellenőriztem, teljesen ugyanaz a hiba! Nagyon kéne, mert kb. 1-2 hét múlva szeretném rendelni a winyót, előre is köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
Revoltek
aktív tag
Fú kész káosz az ügyfélszolgálatuk. Három levelet írtam, mindháromszor más válaszolt és így mikor még egyszer írtam, hogy mi a helyzet a cuccal, akkor visszaírja, hogy hát ő erről nem tudott semmit. Egyébként azt sem értem, hogy az emailrendszerükben nem jelzi, hogy ettől a paraszttól már érkezett egy pár levél? Kedden leadtam a rendelésem, véletlenül nem házhozszállítással kértem de kifizettem online. Ezt jeleztem nekik 30 percen belül. Meg jeleztem, hogy másik házikót kérnék, mert nagyon sokára érkezne be a tájékoztató szerint. Mondták, hogy adjak le rendelést a házra és akkor kicserélik. Leadtam, házhozszállítással kértem. Kicserélték a lezárt rendelésben a házat. De továbbra is személyes átvétel volt a rendelésnél. Szóltam nekik, hogy házhozszállítással kérem. Azt mondták nincs semmi gond, feladják, péntekre itt van a cucc. Nem, nem érkezett meg mára, mert nincs belső kommunikációjuk. A mai ügyintézőnek lövése sem volt arról, hogy mi a helyzet a rendelésemmel, de legalább ma már átadják a futárnak. Kedden adtam le a rendelést...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen