- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Windows 11
- Bittorrent topik
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
#101Pistu
Mástól nem láttam ilyet, de elvileg nem lesz ugyanaz mint a DR2. Pár nap aztán élesben kipróbálom, és pár karika után érezni fogom a különbséget. Az 100% fix, hogy nem lett realisztikus ilyen szempontból, meg többen írták hogy a tapadás az kicsit bivaly erősre sikeredett az aszfalton, bár elnézve hogy a mostani WRC-s autók hogy mennek, szerintem nem meglepő[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
-
zodo
nagyúr
Nincs kézifékem, gondolom ritkán ugyan de ajánlott.
Mit érdemes venni ami már nem a legalja de nem is profi cucc?
Alu rig talán felfogatása is adott. -
Pistu_
tag
Beleolvastam a videó alatti kommentekbe... Hirtelen mindenki ráeszmélt hogy a DR2.0 fizikája nem is olyan jó, érdekes módon eddig mindenki szerint jó volt, az aszfalt gyenge tapadását leszámítva.
A licenc miatt tuti hogy megengedőbb lesz a fizika, full szimulátort sokan nem bírnának.
-
snecy20
veterán
Hirtelen mindenki ráeszmélt hogy a DR2.0 fizikája nem is olyan jó
Menni kell csak egy pár percet a 2022 előtti WRC game-ekkel, és egyből át fog értékelődni ez a gondolat, és rájövünk hogy a DR2.0 fizikája kb. istennek számított a maga korában.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
őstag
válasz Találtgyerek #113 üzenetére
Na jó, de akkor még az AI is simán elver
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
fatal`
titán
-
zodo
nagyúr
Nekem akármilyen is lesz, meglepetés vár a PSX-es ~98' Colin McRae Rally után.
Viszont ha onnan nézem milyen hardver/szoftver fejlesztés áradat folyt le ez idő alatt, videók alapján nem nagy eresztés. -
-Solt-
veterán
válasz Találtgyerek #123 üzenetére
Én csak A-s Ladában ültem, de egy nyamvadt murva gumi már abban is olyat tapadt féktávon, hogy nem hittem a szememnek / seggemnek...
Szerintem ezt majd csak úgy lehet összehasonlítani, ha megjelenés után nézünk egy szakasz részletet ami a legjobban hasonlít, keresünk hozzá egy belső videós felvételt amin a sebesség is látszódik, és akkor össze lehet nézni a féktávokat, kanyar sebességeket.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
A játékban jóval szélesebb útról jön nagyobb tempóban, más íven lép be és más ívben is "távozik" mint a "valódi" videón, ahol ráadásul le is csúszik az ívről a tökig érő porba ahol nyilván más a tapadás.
Nem védeni akarom a játékot, de ez így ebben a formában nem jó összehasonlítás, kizárólag hangulatkeltésre jó... szerintem.
Nyilván itt jóval nehezebb lesz az összehasonlítás mint a lézer szkennelt pályákkal rendelkező szimek esetében, de azt ne feledjük, hogy a szimulátoroknak hívott játékokban is gyorsabbak a játékosok mint a valóságban. A promó videóban is említi Rovanpera, hogy élőben azért nem ilyen bátor...
A lényeg, hogy ha mindenképpen hasonlítani akarunk, akkor minél azonosabb körülményeket kell keresni, látni kell minkét autó pillanatnyi sebességét, ismerni kell a megtett út hosszát, az eltelt időt, és akkor össze lehet nézni a mozgásukat.
Abban viszont 100%-ig biztos vagyok, hogy ha lesz olyan szakasz ami ugyanolyan hosszú a játékban és a valóságban, akkor az fix, hogy a játékban jóval jobb idők lesznek, de ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy jobban tapad, hanem egyszerűen nincs tétje annak ha a játékos hibázik. A promó videóban is említi a Rovanpera, hogy élőben azért nem ilyen bátor... és akkor még a levágásokról nem is beszéltünk.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Valós súly mellé gondolom komplexebb futómű számítások is kellenének... szerintem itt javarészt szkriptek dolgoznak, nincs, vagy csak nagyon kevés a valós idejű fizika. Ennyi autónak nem is lehetne rendes egyedi fizikát írni, soha nem térülne meg a ráfordított idő.
Tippem szerint az lesz mint az F1 széria esetén... a fő vonal egy élvezetes simcade jó körítéssel, aztán a sor végén az "utcai" autók már jóval gyengébbek... A WRC-k, R5-k biztos élvezetesek lesznek, aztán a sor végére egyre kevesebb idő / figyelem jut.
www.smart-bus.hu
-
őstag
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
Egy kis kedvcsináló még: WRC drivers play EA SPORTS WRC for the first time!
www.smart-bus.hu
-
Steve1207
veterán
Simán csak marketing és megkötés, hogy a majdani összevágott anyagban legyen külső nézet is a látvány/bemutatás miatt, mert nem csak az a pár százaléknyi kormánnyal rendelkező játéka lesz.
(#136) -Solt-: nekem kb mindenhol a motorháztető nézet a kedvenc a stock beállításokból sokszor vagy a hasonló kormány nélküli belső, de ha lehet állítani azt is inkább előrébb, mert nem az orromban van a kijelző és előtte meg ott van még minden fityfene. Egy alap belső nézet kb olyan, mintha hátsó ülésen ülnék.
.
-
őstag
Motorháztető nézet még elmegy nálam Rallyba, de jobb szeretek belülről játszani.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-Solt-
veterán
válasz Steve1207 #138 üzenetére
Nehogy félreértsetek, mindenki olyan nézetben játszik amilyenben akar, csak nekem fura már az is, ha a gépháztetőn ültök... a kormánynélküli belsőnézet teljesen normális, minek nézzen az ember két kormányt.
Nekem csak annyi kérésem lenne a fejlesztőkhöz, hogy például az időknél jelezzék, hogy melyik idő született belső és melyik külső nézetből... nagyon nem mindegy.
www.smart-bus.hu
-
snecy20
veterán
-
őstag
Nem emlékszem hogy a DR2-nél lehetet-e a FOV-ot variálni, ülésmagasság stb, mint pl. ACC-ben. Mert alapbeállításon a cockpit nézet nem jó. Én mindig abban a nézetben játszottam, ahol a kormány nem látszott, csak a fokozatjelző.
Nehezebb belülről játszani, de szerintem 10-20 óra játék után szokható aki motorháztetőből tolja.#143-Solt-: Ott a pont, és a megfelelő szó, a "beleélés", én is így érzem magam komfortosan.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
Steve1207
veterán
Nincsen vész, szerintem sok függ a kijelző távolságától itt mindenkinek, hogy hogy kényelmesebb, így ez egyedi inkább. A legjobb, amikor állítható, mert alapból a motorházetős meg lentebb van kamerában, ami szintén nem a legjobb, bár én megszoktam, csak néha azért könnyebb "normális" magasságból nézve vezetni.
Amúgy (#141) snecy20-vel értek egyet, engem is zavar a sok kitakarás a teljes belsőben, szeretem rendesen látni az utat és hogy mi van körülöttem. VR-nál csúcs a belső, sima kijelzőnél nem jön be. Ralinál főleg zavar.
Szerintem amúgy a DR2-ben túl szélesek is voltak az utak sokszor, így lehett akár a belsőt is használni bátrabban (nem mindenhol, de sokszor egy fél-egy kocsi még elfért a valóságtól eltérően). Ez is egy pont, ami miatt jobban szerettem a WRC-t eddig. Nekem ez nagyobb beleélést ad, ha fél kocsival lemész és már büntet, DR2-ben meg ehhez képest is van még bő fél kocsi helyed korrigálni meg gépészkedni, amikor a valóságban már rég a sziklákat súrolnád vagy az árokban zötyögnél.
.
-
-
őstag
Holnap hajnali 5-től játszható már aki megvette.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xbox Series X|S
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen