- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- ASUS routerek
- Netflix
- Windows 10
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Teslával volt BMS ("hajtóakku vezérlő") hibám múlt héten. Hétfőn délután letiltotta a töltést BMS_A035 hibakóddal. Az autó az alkalmazással automatikusan előjegyeztette magát a bécsi szervizbe, és megrendelte a szükséges alkatrészt. Szerdán tréler vitte ki az autót, csütörtök reggeltől hétfő délutánig javították, kedden visszakaptam itthon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
Az a legbosszantóbb az egészben, hogy volt az eredeti hiba (ami már vagy a BMS miatt lett, vagy nem). Amikor megtörtént a cella/modul csere, akkor visszaadták az autót 30%-ra töltve.
Már ekkor fura volt, hogy miért így adják vissza, mennyire tesztelték le, ha annyit se próbálnak ki, hogy feltöltsék.
Hát látszik, hogy semennyire nem tesztelték, hisz az első töltés után is látszott hogy valami nem stimmel.
Pedig ha akkor kiderül, akkor talán gyorsabban haladhatott volna a téma, nem kellett volna ismét oda-vissza trailer, stb.Nissan meg minden oldalról szarik az egészre/ügyfélre.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Gabesz87
addikt
Viszonylag még új vagyok az elektromos/hibrid autózásban a Passat GTE-vel, de aki PlugShare-t használ, mondja már meg nekem, ez valami bug, hogy be van állítva, hogy a foglalt töltőket ne mutassa, így egy töltőhely, ami nekem hazafelé útbaesett (prá száz m-re van tőlünk), nem is látszódott, viszont ahogy odaértem, láttam, hogy az egyik hely szabad, úgyhogy be is álltam tölteni. De akkor a térképen miért nem látszódott? Ezért gondoltam, hogy csak valami hiba lehet. Elmü-s töltő amúgy.
-
biker
nagyúr
válasz Gabesz87 #1003 üzenetére
a plugshare nem érzékeli a töltők állapotát, csak azt ha valaki bejelöli ps-en hogy épp tölt, és meddig fog tölteni.
ez nem bug sajnos, szarnak bele az emberek inkábbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vasy09
őstag
Így van sajnos! Itt mifelénk sem nagyon divat az ittenieknek használni a progit!
De sajnos azt sem, hogy legalább kirakja a telefonszámát, hogy fel tudjam hívni, hogy mikor végez, vagy ha már feltöltött a kocsija, hogy álljon arrébb, hogy más is odaférjen!
Arról meg már nem is beszélek, hogy a nem tölthető autókkal simán beállnak az egyik tölthető helyre!Gamertag: Vasy09
-
skitzoo
senior tag
Sziasztok. Gondolkodunk második autó vásárlásban és mindenféle képpen elektromos. Leaf Gen 1. Csak munkába járásra használnánk, meg max boltba járni vele. Napi szinten 45km. Ha anyosékhoz mennénk akkor durván 70km. Ennyi vállalható vele? Itthoni töltéssel nincs gond. Van 3x20A és fali töltőt is tudok jó pénzért
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
Füleske
addikt
válasz skitzoo #1006 üzenetére
"Ha anyosékhoz mennénk akkor durván 70km. Ennyi vállalható vele?"
Leaf gen 1 - ből volt 24 és 30 kWh - ás akkus, az akku nagyon nem mindegy hány % - os. A Leaf - ek akku degradációja a temperálatlanság miatt sokkal nagyobb egy temperált akkus autóhoz képest. (ha a vásárlás után gyorsan csökkennek a jobb oldali pálcikák akkor ezzel átvertek).
[link] [link]Másik dolog ami az elektromos autóknál nagyon nem mindegy az a használati körülmények. Pl. télen 20-25 % - kal többet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
Akit érdekel az idei villanyautó támogatási rendszer : [link]
-
skitzoo
senior tag
válasz Füleske #1007 üzenetére
Használtam már eNV 200at. 24kw-os aksival nyáron elmentem 170km-t. Télen 100-110 körül. De nem akarom a kettőt összehasonlítani.
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
titán
-
skitzoo
senior tag
-
skitzoo
senior tag
válasz Füleske #1014 üzenetére
Balatonról fel jöttem vele Pestre,és meg volt benne. Az akku 90%-os volt
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
WiZARD
addikt
A szakértő Gablini kicserélte a BMS-t, persze a balansz továbbra se jó.
Megkérdezték központot hogy ilyenkor mi a teendő, jó-e így. Azt a választ kapták, hogy merítsék le, töltsék fel újra és akkor diagnosztika újra. Ha még mindig szar akkor ismét cellacsere, mert akkor hibás amit beraktak.Mondtam, hogy ha már 6+ hete ezzel küzdenek csereautó nélkül és továbbra is vakon szerencsétlenkednek, akkor legalább az aktuálisan esedékes 2 éves kötelező szervizt csinálják meg ingyen. Ok, megkérdezi a szerviz vezetőt.
(nekik ez kb annyi költség ami egy pollenszűrő + 1 liter fékolaj beszerzési ára, szóval kiváncsi leszek mit mondanak)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Én megfogadtam hogy soha többé Nissan.
Minden lehet hibás, nem ez a baj, hanem a töketlenkedés, hogy egyetlen szerviz van aki "ért hozzá" (de a jelek szerint ők se) és javíthatja, mint vevő totál le vagyok szarva és meg se próbálnak bármi gesztust tenni maguktól azért mert 6+ hete nincs autóm, csereautóról szó sincs (hiába ígérték vásárláskor).Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Semin
senior tag
Valóban minden elromolhat, és vannak komplex hibák. (mondjuk a 6+ hét az nonszensz)
De az, hogy képtelenek egy csere autót adni, na az bicskanyitogató.Nagy kár hogy az idei fogyasztóvédelmi törvény változás nem vonatkozik autókra.
60 nap vagy 5. javítási kísérlet után csere, vagy lóvé vissza.
Rájuk férne -
WiZARD
addikt
Pontosan.
Csereautóval is úgy vagyok, hogy nem igazán hiányzik, van mivel járni, valószinűleg jobb mint amit adnának. De akkor legalább lenne valami okuk, hogy siessenek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
WiZARD
addikt
Ma arra jutottak, hogy még mindig nem jó és biztos rossz a cella amit csereként beraktak. Rendelnek újat, addig is visszakaptam az autót.
Most már csak 52mV az eltérés és ezt még meg is tudnak magyarázni, hogy jó így. Hisz úgy gondolnám, hogy azonos töltés mellett a régi, degradálódott cellák már elérik a max feszültséget, amíg az újak még nem. De most már ők mondják, hogy nem jó ez így...
Szerintetek?SOH "nullázódott", kíváncsi leszek hogy alakul.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Semin
senior tag
Átnyergelnék elektromosra, és a kiszemelt egy 2017/9-es Hyundai Ioniq EV.
Van valami amire a vásárláskor figyelnem kéne?
Az a terv hogy megbízom őket [link] , hogy nézzék át a kocsit. Ha mindent rendben talál a szaki akkor megveszem a kiszemeltem.
Esetleg valakinek a típussal évjárattal van rossz tapasztalata?Előre is Köszi
-
Füleske
addikt
Megjött az idei villanyautós támogatás : [link]
Fontos változás hogy először szerződést kell kötni a kinézett autóra és csak utána lehet pályázni. Cégek, vállalkozók nem pályázhatnak. -
joghurt
addikt
Igaz, hogy a háromfázisú Type2 töltők minimum 3*6 A-t kérnek, hogy beinduljanak? Mert akkor a legtöbb embernél kiesik a napelemes töltés, hiszen ahhoz 4 kW feletti termelés kellene órákon át. Egy 16 A-os fázisról tölteni meg neccesnek érzem a többi fogyasztó mellett. Vagy most csak ezért újabb elműs kör, és bővítés pl. 25+16+16 A-re?
A tej élet, erő, egészség.
-
axioma
veterán
válasz joghurt #1030 üzenetére
A kozvetlen napelembol toltesnek csak szaldo utan lesz igazan jelentosege. [Spec. nalunk 17-es rendszer van fent, jo idoben van orakig 10 felett a rossz tajolas ellenere is.]
Masreszt Zoe-n kivul jelenleg nem tudok olyat amelyiknek ne lenne ugyanolyan jo az 1f toltes (az ion-om 10A-t azert ker - egyszer probabol paromek szerettek volna elinditani generatorrol, na az nem ment -, az Ampera csak 6-t default-ban, de az auto fedelzetin atallithato 10-re).
Amugy kerdes, hogy mennyit me'sz vele egy nap. Mert az "orakon at" az attol fugg, mennyi a hianyzo energia. Tulkepp 13-15km hatotav-noveles/ora kozotti toltes a sima 230V-s rofibol 10A-rel, ha 16kWh/100km konnektorbol mert fogyasztassal nezed (igaz, ennel ma mar vannak jobb autok, meg az is hogy palyazva 20 felett lesz). -
biker
nagyúr
válasz joghurt #1030 üzenetére
minden autó minimum 6A-t kér, ennél alacsonyabb érték a 0A
1x6A vagy 3x6A
ha a napelem 2kW-al termel, akkor 2kW jön a hálózatból melléElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
joghurt
addikt
Igen, épp ezt kérdem. Ha 3 fázisún minimum 3*6 A-t kér, azzal nem vagyok boldog, mert erősen romlik a helyben felhasznált áram aránya. Függetlenül attól, hogy szaldós vagyok, akkor is jobban szeretnék minél többet saját napból tölteni a Mátrai Erőmű lignitje helyett.
@axioma: Egy átlagos út legyen 40 km oda-vissza! Ez 5,5-6,5 kWh között kijön. Ha 10 A-re korlátozok, akkor is megvan 3 óra alatt egy fázisról, szóval nem ezért. Hanem ha 3 fázisú a ház és a napelem, a garázsban szintén 3 fázis van, akkor adta volna magát egy 3 fázisú töltő - legfeljebb "ha sürgősen kell, akkor hadd cuppantson" alapon.
A tej élet, erő, egészség.
-
axioma
veterán
válasz joghurt #1034 üzenetére
Egyreszt autofuggo, hogy tudja-e a 3 fazist (mienk auto oldalon type-I mindketto, nem tudjak). De elvielg tudhatna 1 fazis 32A-t is... Nem hinnem hogy attol hogy van 3f-d, muszaj lenne 3f tolto is, a villanybojlerben se cserelnel csak ezert futoszalat 3f-ra gondolom. Azt nem tudom, most hogy vannak az arak, anno ugy remlik magas volt a kulonbseg arban.
A fali toltonk 1x16A, az mar masfelszeres sebesseg a 230V-os toltohoz kepest. Igaz, nalunk 3x25 van es az a fazis elvileg mast nem visz. -
Chereiose
addikt
Sziasztok,
most az újrainduló támogatással elgondolkodtunk egy Dacia Springen. Legfontosabb kérdésem, hogy az itthoni töltéshez milyen feltételek szükségesek? Gondolok itt arra, hogy sima konnektoros töltéssel vajon az itthoni hálózat bírná a terhelést? Nem hiszem, hogy a legmodernebb vezetékrendszer van itt kiépítve, mert megesett már párszor pl., hogy ha nagyon sok minden ment egyszerre akkor már nem bírta és lecsapta a biztosítékot, ezért érdekelne, hogy a kocsi töltése mit igényel. Valamint, hogy csak hosszabbítóval érne el a kocsiig a kábel, ehhez érdemes valami jó minőségűt venni ami nem tud kárt tenni?
A másik, hogy ugye opcionális feláras a DC csatlakozós verzió, amivel kb 50 perc alatt felpumpálja, ezt szerintetek mindenképp érdemes kérni? Ugye a type2 is feláras, azzal lehet elvileg utcán tölteni, azzal kb mennyi idő lehet?
-
biker
nagyúr
válasz Chereiose #1036 üzenetére
- Springen ne gondolkozz, ami volt egy nap alatt lefoglalták és idén nem is lesz több
- minimum 6A kell, az 1,5kWh óránként, egy éjjel belemegy 100km-re való energia
- elsőnek elektromos hálózat fejlesztés, utána dedikált vezeték kiépítése, és mehet rá a töltőElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Chereiose
addikt
-
axioma
veterán
Pedig pont most olvastam hogy a Spring milyen jo kicsire sikerult, bar az hogy suv-nak akar latszani az nem tetszik de epp kezdtem en is gondolkodni hogy megerne a csere, messzebb birnank villanybol mint az ion-nal. Hat akkor majd talan valamikor...
Szerk latom megis van... de lehet megvarom mire ezeket eladjak most ugyis a lakasra kene inkabb kolteni.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Chereiose #1038 üzenetére
32A-ig lazán bővíthetsz, alanyi jogon, ha nem valami öreg szar rendszered van, R=1 szerelővel kivitelezve, mert akkor nem engedik ezt sem.
Szóval ez nem egetverő költség, nem kell vissza tartsonJó hír, hogy most ismét rendelhető, ez volt az utolsó infóm, hogy ami volt, elvitték mint a cukrot.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
stickermajom
addikt
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1042 üzenetére
Már most jövő évi szállításra veszik fel a rendeléseket. 100 darab (volt) az idei kvóta, és kész. Becsületükre legyen mondva, már a prospektusban is benne van, hogy ezmegaz majd csak jövő márciustól érhető el.
(Azért a 100.000 forintos "sorbaállási díj" még mindig eléggé vicces egy Daciáért. Mi ez, '80-as évek, csepeli Merkur telep?)VW e-Up!-ra azt mondták, idén 1000 darab az importőr magyarországi limitje. Sok helyen készleten is van, jönni is fog még belőle.
A tej élet, erő, egészség.
-
stickermajom
addikt
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1044 üzenetére
Előleg van.
De azt nem azért, hogy majd esetleg megvegyem, ha legalább a szalonba érkezik belőle egy darab, amibe bele tudok ülni, megnézni, neadjisten kipróbálni. És ha nem tetszik, a megrendelési jogomat próbáljam meg valakinek elpasszolni.A tej élet, erő, egészség.
-
stickermajom
addikt
válasz joghurt #1045 üzenetére
Én most tényleg nem értem a problémát. 100000 Ft előlegért le tudtad adni a megrendelésed egy Springre, októberi érkezéssel. Most májusban turnézik pár autó az országban, oda az előrendelők is meg lettek hívva. Ha beleülés, megnézés, kipróbálás után nem tetszik, akkor kötelezettségek nélkül elállhatnak a vásárlástól, visszakapják a pénzt. Vagy szerinted hogyan kéne az éles előrendeléseket kezelni?
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #1045 üzenetére
a konát az első sorozatból 1mFt foglalóval lehetett rendelni, július-augusztusban, mikor az első megtekinthető példány november végén érkezett az országba
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
prAet0r_
csendes tag
válasz joghurt #1043 üzenetére
"VW e-Up!-ra azt mondták, idén 1000 darab az importőr magyarországi limitje. Sok helyen készleten is van, jönni is fog még belőle."
Ez az infó honnan van? E-Upot szeretnénk venni, várunk a pályázat kezdetére. Kérdezgettem a márkakereskedéseket hogy hogy állnak az idei kvótával, de sajnos nem mondtak semmi használhatót.
[ Szerkesztve ]
-
joghurt
addikt
válasz prAet0r_ #1048 üzenetére
https://azonnalelviheto.volkswagen.hu/result-list?mg=008&svn=true
Illetve ma beszéltem egy kereskedővel. (Náluk októberi előjegyzésre lehet rendelni; készleten már csak egy sárga volt.)
A tej élet, erő, egészség.
-
prAet0r_
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen