Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
válasz Chereiose #1250 üzenetére
Valaki vagy nézi folyamatosan, vagy nem nézi. Én kb. 2-kor adtam fel a belépési próbálkozásokat, amikor kijött a hír, hogy már betelt a keret.
Viszont azt nem értem, hogy ha már most több pályázatot adhattak be, mint a teljes keret a 3 ütemre összesen, akkor miért engednek még be minket is? Valamelyik focicsapatra megharagudtak, és a stadion gyepcsere költségét inkább elénk szórják?
A tej élet, erő, egészség.
-
Bandit21
addikt
válasz Chereiose #1250 üzenetére
Na igen, de mire megy vele? A ma beadott 2000 pályázatot 20 nap van elbírálni. Majd egy hét múlva szólnak hogy be adhatják? Pluszban?
Vagy augusztusban?
Vagy ha 1601 pályázat rossz akkor szólnak hogy be lehet adni mert van még egy hely?
(Ezek naiv hipotetikus kérdések)
Lehet jobb be se adni csak veglegezni, augusztusban meg amikor én majd épp újra töltöm a tart helyem, O csak egy klikk és be adja 8:05 kor...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
joghurt
addikt
válasz Bandit21 #1252 üzenetére
Abban reménykedhetünk, hogy itt a nagy választási pénzszórásban esetleg megemelik ezt a keretet is. Végül is ez a néhány milliárd semmi pl. a gyerekes adóvisszafizetés 600 milliárdjához képest, vagy a 13. havi nyugdíj + nyugdíjprémium milliárdjaihoz képest, és leginkább a megcélozni kívánt tehetősebb rétegeknek szól.
A tej élet, erő, egészség.
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1254 üzenetére
Ezt nem fogják csak úgy tollvonással áthúzni szerintem, óriási megtévesztést eredményezne abból meg ismét hatalmas botrányok alakulnának.
Maximum szó meg nem azt jelenti, hogy lehet kevesebb, hanem hogy pl. 3m-t már nem kaphatsz, szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Chereiose #1255 üzenetére
Benne van sajnos a kiírásban is:
A pályázati kiírás II. 1. pontjában meghatározott pályázat benyújtási időszakok lezárultát
követő 20 munkanapon belül a Támogató szakaszosan dönt az előterjesztett pályázatok:
- támogatásáról;
- csökkentett összegű támogatásáról;
- elutasításáról. -
Bandit21
addikt
válasz Chereiose #1255 üzenetére
A megrendelők szerintem úgy készültek hogy bele van írva mennyi a támogatás. Ha nem annyi akkor nem veszek kocsit (egy M Ft marha sok pénz) akkor viszont ugrik a foglaló, akkor viszont mindenki morcos lesz és esetleg pereskedni kezd, és nem a kereskedőt...
Tehát nem hiszem hogy a 2.5 hoz hozzá mernek nyúlni ráadásul +220 ember sok persze, de az összes próbálkozó töredéke.
Ráadásul ki kellene szúrni 400 al hogy legyen 200 "boldog" aki szintén cseszhetne mert 1 M val kevesebbet kapott. Tehát ezt kb kizártnak tartom.Plusz jelenleg 1 mrd ről döntenek a 3 ből miért lenne csökkentett támogatás amíg nem tudják augusztusban hányan adják be. Meg októberben.
Max azt tudom elképzelni hogy a legvégén ha marad meg pályázó és már nem elég a love meg húzzák de azt se nagyon.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1256 üzenetére
Na jó, de ilyen alapon simán tavaly is eljátszhatták volna, de nem tették, ilyen patkányságot azért ezek után remélem nem hoznak. Ahogy írja Bandit21 is.
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #1257 üzenetére
Azt az 1M-t bevallaltak devizakockazatban, szerinted nem vallaltak volna be (persze nem tudoatosan, csak ugyse tortenhet ilyen) tamogatasi szerzodesben? A nekem kuldott biankoban benne se volt csak az emailben a visszalepes lehetosege... nyilvan mert akkor nem megfelelo a szerzodes... de arrol me'g az email se emlekezett meg, mi van ha fele annyit kapnek csak. Az csak a "mindent megteszek de megis sikertelen" esetre szolt.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Bandit21 #1257 üzenetére
"Továbbiakban örömmel értesítjük Önöket arról, hogy az adott konstrukcióval szemben, 2021.06.14-én tanúsított nagymértékű érdeklődésre való tekintettel az Innovációs és Technológia Minisztérium indítványozására az IFKA Közhasznú Nonprofit Kft. (továbbiakban Támogató) közös megállapodással úgy döntött, hogy a mai napon, 2021.06.15-én E-AUTO-2021 / lakossági kódszámú pályázati felhívás módosításával a teljes 3 milliárdos keretösszeg elérhető, az első szakasz keretének rendkívül gyors kimerülése miatt."
Na odaadják az egész keretet. Ez csak azoknak szívás, akik augusztusra, vagy októberre időzítették a dolgot.
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1261 üzenetére
Meg azoknak, akiknek már csak a Beadás gombra kellene rányomni, de nem tudnak belépni. Így biztosabb az idegbaj.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1261 üzenetére
Az IFKA nekem 8:21-kor küldött erről e-mail-t, amikor már bőszen nyomkodtam a Bejelentkezés gombot, mert már megtelt a szerver.
A tej élet, erő, egészség.
-
Bandit21
addikt
válasz stickermajom #1263 üzenetére
"ütni kell az F5-öt mintha nem lenne holnap"
Mi azért adtuk be most, mert találtunk egy jó ajánlatot. A terv amúgy augusztus volt.
Sokan még megrendelővel se bírnak, épp ezért, mert vártak, hogy lemenjen a roham. Most meg pislognak.
Vagy amit JOGHURT ír. Tegnap végig szenvedte a napot, este végre eljutott oda, hogy kész de nem tudta beadni.
Most be tudná, de belépni nem tud. Sokan megrendelővel augusztusra várva most esnek neki annak ami tegnap volt (tart hely meg az igen-klikk-ek, amik miatt lefagy).
Ez tényleg lottó.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1268 üzenetére
A lebonyolításról kicsit olyan érzésem van, mintha néhány csókosnak megsúgták volna, hogy meg fogják nyitni a belépést, azok bezúdulhattak, és csak utána verték nagy dobra, hogy a maradék koncra lecsaphasson a nép.
A tej élet, erő, egészség.
-
axioma
veterán
válasz stickermajom #1268 üzenetére
Na de most mit csinal a kereskedo, aki azt hitte majd egy jo fel evig ul a megrendelesi penzeken, erre most kifogy a keret - adhatja egybol vissza, nem lennek meglepodve ha penzugyileg meglepetes jonne...
-
axioma
veterán
válasz stickermajom #1271 üzenetére
Nem igy ertem. A kereskedo arra szamolt, hogy leraktak nala parszaz olyan eloleget, amibol ugyan nem lesz auto, de majd a harmadik kor elbiralasa utan kell csak visszaadnia. Beleszamolta a cashflow-jaba, esetleg devizafedezte magat stb. Erre most kiderulHET, hogy nem is fog nala parkolni, hacsak nem volt annyi eszuk hogy szamoltak a kormany allando varialasara es decembert irtak a meghiusult palyazat helyett.
-
stickermajom
addikt
Szerintem a nagyoknak nincs szükségük rá, a kicsiknél meg úgysem jött össze annyi megrendelés, hogy érdemes legyen ilyennel játszani. De tegyük fel tényleg okoskodtak valamit, viszont most így a 3 milliárddal egy jó 1200-1500 pályázat sikeres lesz rögtön, a nagy részüknél pedig ki kell pótolni 10% környékére a foglalót, szóval lesz ott bevétel is.
-
axioma
veterán
Mar nem tudom melyikotok mondta elore, a Blitzwolf meros sullyesztett konnektorom tenyleg megadta magat, pedig 10A elvileg ami ment rajta csak es 16A-s. Tegnap belement az autoba 0.89kWh es megallt, persze pont egy olyan napon amikor kellett volna tobb nafta a kocsiba (megoldottam nyilvan, de azert bosszusag). A fura az hogy maga a konnektor wifi oldal fele tokeletesen mukodik, allapotot is valt, csak aramot nem ad...
Szoval ha tud valaki olyan wifi-s fogyasztasmeros konnektort (igazabol falon kivuli az jobb lenne de ott a doboz ugyhogy sullyesztett is OK), amelyik kibirja a hosszabb 10A-t, de most mar csak magyar garis forrasbol, akkor szoljatok.
(Ja es NE gyerekvedos legyen mert csak napi szinten bedugdosni azert nem egy orom - a vegen mar egy koztes kapcsolos konnektor kerult bele hogy konnyen lehessen hasznalni... az (noname) kinai vacak de az persze birta.)[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
"A rendelkezésre álló forrás kimerülése miatt az érdeklődők 2021. június 15. 12:01 percig nyújthatták be pályázataikat, a benyújtás lehetősége ekkor lezárult."
Ez gyors volt.
-
Bandit21
addikt
válasz stickermajom #1276 üzenetére
Érdekes, mert hosszú idő után most egyébként hagyna bejelentkezni.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
joghurt
addikt
-
Bandit21
addikt
válasz stickermajom #1281 üzenetére
Igen és még 10 míg az okirat meglesz.
összesen:
Hiánypótlás 5 nap (+ jöhet tisztázó kérdés)
Értesítés a döntésről 20 munkanap (ez fontos, mert 20 mnap az 4 hét nem 3)
Támogatói okirat 10 munkanap. Ez újabb 2 hét.
Ez egy hiánypótlási körrel 7 hét is lehet tehát.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Amúgy ki, mit rendelt, milyen célra, hogy tervez vele? Legyen végre on topic is.
Mi egy id3 at, a 45kwh változatot.
4 gyerekünk van, vidéken is napi 20-30 km csak a gyerekek szét szórása össze szedése. Általában két autóval ossze vissza oldjuk meg. A jelenlegi autónk már 10 éves van benne 120 ezer és úgy kalkuláltam hogy hetente 1x otthon töltve (ami elég mert városban 10 munkanap alatt megyünk 250-350 km igy az autó mindig 30-80% közt lesz) 5 év alatt kb 2 M Ft a benzin szerviz és fenntartás előnye az e autónak.
Viszont 5 év múlva a mostani verda 15 éves lesz, 200 e km el és egy szatyor ropit fog érni. Akkor ujabb használt autót kell venni ami a következő 5 évre megint 2 M Ft bukó az e autóhoz képest.
Bukok tehát 10 év alatt 4 M Ft ot, és közben vettem egy használt autót is, 2-3 ért (ami a 10 évre megint nem ér majd semmit)
Ehhez képest az e autóval jobban járok, mert a mostani autót el tudom adni 2.5-3 körül, most bele teszem a 4et, meg a 2-3 M Ft ot amiből a használatát venném 5 ev múlva.
Pénzben kb ugyanott vagyok csak közben nem fogyott benzin. A végén így egy 10 éves e autóm lesz ami szintén nem fog sokat érni de végig új korától nálam volt ki hagytam az ideget ami a mostani autóval kezdődne hogy mikor romlik el valami fő darab 10+ évesen benne, ki hagyom a használt autó vásárlást 5 év múlva, és ki hagyom azt az ideget hogy a használt kocsival mi történik vajon abban az 5 évben amíg nálam van.
Ha nem lenne egy jelenleg kb 2.5-3 at erő autónk persze más lenne a képlet, nulláról valószínűleg vennék egy swiftet 10 éven belül 3x és örülnek hogy alig eszik és nem romlik el.A második autó egy új hét személyes az van utazásra tartva. 2gyerek már kis tini ok boltba városba ügyet intézni nem szoktak velünk jönni csak a kicsik így elég az id3 a hat fős család mindennapi dolgaihoz.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
stickermajom
addikt
válasz Bandit21 #1283 üzenetére
Mi egy Springet rendeltünk. Februárban eladtuk feleségem autóját, amit tavaly januárban összetörtek egy éves korában. A javítás nem lett tökéletes, illetve feleségem szorongott is már benne a baleset miatt. Jelenleg tulajdonképpen nincs szükségünk második autóra, mert ő itthon van a gyerekkel, én pedig itthonról dolgozom lassan másfél éve, viszont körülbelül mire leszállítják kelleni fog. Hétköznapokon én fogok vele járni 2-3 napot az irodába az agglomerációból, illetve itt városon belül lesz használva azokon a távokon amiken a közvetlen befecskendezésest fizikai fájdalom beindítani. Évi 10-12k km-t saccolok neki, a nagy autó marad vidékre járásra, nyaralni, illetve ha ott tartunk majd, akkor melóba járni.
Szigorúan Excel táblás döntés volt, mert az irodában ingyen tudom tölteni. 3-4 év múlva újra megnézzük a helyzetet, addigra az elsőszámú autónk is 7 éves lesz. -
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1284 üzenetére
"az irodában ingyen tudom tölteni" - Ez saját céged, vagy olyan, mint a hazahordott irodaszerek? Vagy céges juttatás, leadózva?
A tej élet, erő, egészség.
-
Bandit21
addikt
válasz stickermajom #1284 üzenetére
Ha nem lenne, csak max 2 gyerekünk, nekünk is Spring lett volna, tetszik, tökéletes célszerszam.
Végig e-nirot akartunk de a helyi Pappas hozzáállása eszméletlen volt. Az egyik értékesítő hajtja a teszt kocsit, aki minimum bipoláris, nem sikerült kétszer úgy meglátogatni őket hogy normálisan lehessen vele kommunikálni. Vagy fel vállról fel válaszokat adott, vagy a földig hajolt de érdemi információt nem kaptam sokat.
Az autót teszt körre használt zsepivel együtt kaptuk meg.
Végül az id3 nyert mert azonos városi teszt körön a futómű fényévekkel jobb volt mint az e Niro (szubjektív vélemény nem akarom a Nirot bántani autóként jobban tetszett főleg a hátsó leg beomlo miatt használati szempontból autobb autó hagyományos értelemben)
Leaf et néztünk meg, tetszett de az akku temperalas hiányzott, bár lehet semmi jelentősége. Az id frissebb konstrukció, jóllehet épp ezért gyermek betegségei is lehetnek de összességében jobb döntésnek tűnt.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1287 üzenetére
Arra gondolok, hogy az ingyen tankolással lényegében béren kívüli juttatást kapsz a cégtől (mintha marmonkannákat adnának, vagy céges kártyával mehetnél a benzinkúthoz a saját kocsiddal).
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz stickermajom #1291 üzenetére
Csak azért kérdem, mert a cégnél napközben a napelemek termelnek ezerrel. Ha ott töltök majd, akkor nem az Elműnek kell nyomott áron eladniuk a fölös áramot. Ezt vagy lepapírozva kapom meg (szja-val), vagy okosba': a cégnek kisebb lesz a nyereségadója, és szja sincs. Szóval mindenki jól jár, az államot kivéve.
A parkolástól ez független; a parkolóhelyért az is fizet, aki nem tölt.
Amúgy is vicces, hogy pont a villanyautóval foglalja az ember a céges parkolóban a helyet, amikor az utcán fizetős a parkolás - kivéve az elektromosoknak. Nálunk legalábbis egyértelmű, hogy amint az elektromossal megyek, ki fognak vágni, hogy ne vegyem el a többiek elől a helyet.A tej élet, erő, egészség.
-
stickermajom
addikt
válasz joghurt #1292 üzenetére
A parkolásért az Allee-ban is fizet mindenki, mégis csak töltők vannak, benzineskanna nincs kitéve. Ott is mindenki fizet, de nem mindenki tudja "megtankolni" az autóját. Ezért gondolom, hogy a parkolás részeként van lepapírozva itt is, innentől meg nem juttatás, mert egy fizetős szolgáltatást veszek igénybe.
Ezek a helyek fel lettek festve, ott az EVSE a falon, szóval amíg tölt, addig senki elől nem foglalja a helyet.
-
axioma
veterán
válasz joghurt #1292 üzenetére
Nalunk pont ezert kiadtak fustosnek azt az egy darab zold helyet ami a cegunkre jut a melygarazsbol. De havi 15eFt-ert nem eri meg beparkolni me'g ha 80km-rol jarnek be es csak ott toltenem akkor sem, 400Ft per munkanap is olcsobb. Ami inkabb ize, hogy a masfel ev alatt egyszer kellett volna telviz idejen negyed ora ratoltes hogy hazaerjek, annyira se engedtek be megoldottam utkozben akkor me'g csak lassu tolton kint a pusztaban tudtam biztosra... ez a hatranya ha az epuletuzemeltetes az nem a munkaltatoe.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1286 üzenetére
"Végül az id3 nyert mert azonos városi teszt körön a futómű fényévekkel jobb volt mint az e Niro (szubjektív vélemény nem akarom a Nirot bántani autóként jobban tetszett főleg a hátsó leg beomlo miatt használati szempontból autobb autó hagyományos értelemben)"
mindkét autóban multilink hátsó felfüggesztés van az alacsony súlypont és a nagy erők miatt, ez fura hogy nagy különbséget fedeztél fel.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
válasz Füleske #1294 üzenetére
Alap futómű volt alatta, nem 1st editon volt, nem is sport.
Utóbb végig gondolva a 10 éves Verso hoz képest is kellemetlen volt az e Niro, tehát elképzelhető hogy nem a vw volt olyan letaglózó hanem a kia kevésbé.
Hozzá teszem a tesztek ha dicsérték az id-t az a futómű miatt volt.
És sajnos az is benne van hogy a kia teszt autó volt hanyag állapotban (erről írtam lent).
Sajna jellemző hogy autót max 1-2 teszt körrel veszed és örülsz ha a típus motor / váltó az ami később lesz. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom eddig.
Az viszont konstrukcios különbség ből adódik hogy a kia a fél tonnás akku csomagot 20 cm el feljebb hordja mint a VW a suv felépítés miatt, én ennek tudtam be hogy dulongel is de durván fel is üt és raz is.
A másik autónk egy kodiaq, ami aztán nem kis suv (az e autó mezőnyre gondolok, Niro kona, nem a full size hibridekre azokhoz a kodiaq is mini) és egyáltalán nincs hintó érzés benne. Sajnálom ha egyszer kiderül hogy a Niro futómű is olyan passzos pontos mint az id de már nincs mit tenni a teszt útra adott autókból tudok csak kiindulni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Tok ugyanazt a kört futottam végig velük és szándékosan nem országút volt a hangsúly hanem mivel városban fogjuk használni a rögös magyar valóság (nem vagyok kretén persze nem murvás föld útra vittem) hanem amerre menni szoktunk oviba suliba boltba haza és a feleségem aki abszolút érzékelten erre is megkérdezte hogy az id itt milyen nyugodtan ment a kia miért dől és ráz is egyben.
Én viszonylag sokat gokartozom, ott a földön ülök futómű nélkül, észre veszek pár tized bar nyomást vagy kormánymű elutest nem vagyok egy F1 szint se de ez feltűnő volt.
Viszont a kia ahogy írtam egy dealer által mindennap hajtott 6000+ km es kocsi volt lehet O nem bánt szépen vele de ezzel nem tudok sajna mit kezdeni.
Az igaz hogy az összes Niro tesztet meg néztem olvastam (angol magyar) és meglepett mert ott egyik helyen se írták hogy ne lenne jó, így furcsálltam, az id meg olyan volt amit írtak (jó).
Nem kia szidasnak szántam.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1297 üzenetére
"Az viszont konstrukcios különbség ből adódik hogy a kia a fél tonnás akku csomagot 20 cm el feljebb hordja mint a VW a suv felépítés miatt, én ennek tudtam be hogy dulongel is de durván fel is üt és raz is."
most már érdekel, milyen autókat láttál/vezettél, mert a níro és a kona akkuja is az alváz alatt van KÍVÜL, a hasmagassága 16cm a nironak, 17cm a konának, ergo 20cm-el lejjebb az út alatt lenne 2cm-el az ID3 akkuja, ami szintén a padlólemezben van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs