- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorbep
senior tag
Bármelyikkel el mernék indulni Ausztriába... az e-Soul necces a Chademo csatlakozó miatt... pár év és alig lesz szerintem töltési pont... de talán addigra lemegy a Chademo-CCS2 átalakító ára... akkor azzal se gond.
Szerk: Ne mááá... ennyire nem lehetsz parás, 240 km-es útról beszélünk... Azt hittem a svájci határ mellé akarsz bérautóval menni...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Tiédetis
senior tag
Igen, mi kettem használtuk a soul ev-t, minden belefért, de nem gyerekes kocsi, bár vittünk vele gyereket.
Konanál arra figyelni kell, hogy ne a 39-es akksis legyen, egyrészt kicsi, másrészt nehezen eladható, éppen a méret miatt. Másrészt Kia/Hyundai betegség a csapágyak alultervezése, ezért csökkenették éppen a teljesítményt és hozzá ráadásul még az akkut is, az a tapasztalat, hogy ez sem oldotta meg a problémát. Ezek cserések, ha gariban oké, ha nem fizetős. Én lemondtam KIA után a konszern autóiról. Amelyik jó, az meg már árban nekem sok volt. (Ioniq5 és felette, EV6 )A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Figyelj, sokan használják K/H autóit, de ami tény az, amit írtam. Ettől még jók. ID3 viszont nem kellene. De próbáljátok ki mindet, mert ami nem jó egyiknek, lehet a másiknak éppen jó.
Kia 7 év garis, ezért drágább kicsit Hyundainál.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Az még megvan?
Elvileg garis, ha valid a gari itthon, nem annyira vészes. Régieknek nem lehetett csapágyazni (soul ev) egyben lehetett a hajtóművet cserélni bontott 700k alsó hangon, újabbak már javíthatóak. Nézz Opel Ampera-e ha belefér a keretbe.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
Annyira nem vészes dolog ez, ha pedig már cserélték egy autón, akkor még annyira sem. Nekem komplett hajtóművet cseréltek gariban Ioniq-on, de a legtöbb esetben erre nincs szükség, mert csapágyazható. A csapágyazás árban sem vészesebb, mintha veszel egy random használt ICE-t és a vásárlást követően ráköltesz. Alapvetően a sport módban, rendszeresen ON/OFF típusú hirtelen padlógázos gyorsulgatással lehet kinyírni a csapágyat, de ehhez is idő kell.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- Politika
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Irány Japán!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- NBA és kosárlabda topic
- Bundle topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs