- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #1595 üzenetére
Öööö? Micsodat is?
A Tesla csapnivalo minosege kozismert. Nyilvan kifoghatsz egy problemamentes autot, csak ennek sokkal kisebb a valoszinusege, mint mas markaknal, ugyanennyi penzert. A szerviz garancialis javitas eseten meg ott probal lehuzni, ahol csak tud.
Hogy maga az auto milyen, azt nyilvan tudod, remelhetoleg kiprobaltad, megfontoltad, nem pedig a telsafan szekta legendai alapjan dontottel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #1937 üzenetére
Üdv
- gyári konnektoros töltő 10A
- kapható 16A konnektoros, de ahhoz JÓ konnektor kell JÓ vezetékeléssel
- fali töltő megoldja a JÓ gondokat
- 2x13+10A-ből tud 1x28A-t vagyis jó 30% veszteséggel oldja meg, nó meg fél milla és 60kgElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #1939 üzenetére
Írok mindenféle FB csoportokba, aláírásomban a weboldalaink, közte a töltős is.
Fali töltő előnye, hogy egy oldható csatlakozást megspórolsz, és nem kell mindig a konnektorost elővenni. amúgy 89e+áfa egy 16A konnektoros fali töltő, ehhez kell egy jó minőségű aljzat (nem az 1200Ft-os obi kivitel)
A legegyszerűbb fali 1x16a töltőnk meg 95e+áfa, és hazaérve leakasztod a kábelét és bedugod a kocsiba.
aljzatos töltő van polcon, a fali gyártásra kicsit várni kell, mert fullon vagyunk rendeléssel, és kb nulla a bejövő áru, egyre gázabb mindennek a hiánya.
A döntés a tiédElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz Tiédetis #1942 üzenetére
Na de azok azonos fazison vannak? Bar nalunk 3x25A van, de 1x32 utan nem sok lett atpakolva a tobbire a hazbol, ket fazis majdnem ures [szaldo utan lehetne gond, de ez itt off]. Es mivel a ket auto egymas utan all a garazsban, jellemzoen mikor en hazaerek 18.30 masodiknak, akkor _mindkettot_ bedugom [igaz, Ampera konnektorosrol csak 6A ha nem allitom at a fedelzetin, de minek, boven megvan reggelre igy is]. Pedig itt massziv szamtech alapu alapfogyasztasunk is van.
[Regen idozitettem az ion tolteset ejfel utanra, inkabb elvi okokbol - statisztika + zold-seg -, de mivel 40 km alatti a jellemzo napom ami uszkve 7kWh konnektorbol, tok mind1 volt, igazabol uresen hazaerkezosen is, ami a duplaja toltes.] -
axioma
veterán
válasz Tiédetis #1981 üzenetére
"Elektromos kategória eddig egy "hobbi" volt, nem érdekelte a nagyokat, bohóckodjanak csak a lúzerek velük. Most meg? Meszeltessük el azokat, amik mennek, fogynak, mert kell nekünk a szelet a tortából."
Miert, van a Teslan kivul olyan gyarto, aki tobb zold autot gyart, mint amennyi a flotta higitasara kell a ra eloirt CO2-hatarok miatt? Nem ismerem a szamokat, tenyleg kerdes. Nem mintha uj autot vennek varhatoan, es valoban egyre tobb van beloluk, de ez siman lehet a sokkal tobb suv miatt. -
tuzpenge
őstag
válasz Tiédetis #2324 üzenetére
Egy kiegészítés: az e-golfnak nincs papír alapú szervizkönyve csak digitális. Ha azt vezették akkor itthon is elfogadják és él a gari! A másik két típusnak valóban papír alapú, de ahogy a kollégának is írtam én még nem találkoztam normálisan (értsd: megfelelő időben és km-ként) vezetett szervízkönyves külföldi ioniq-al, de még leaf-el sem. Persze ez nem azt jelenti hogy nincs is. A két kritérium közül valamelyik sose stimmelt.
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Tiédetis #2328 üzenetére
"Mert az nem elektromos autónak készült " -> mint ahogy az ioniq sem...
Ha megnézed most a hahu-t láthatod hogy olcsóbb mint az ioniq úgy hogy az ioniq 1-2 évvel öregebb....szóval amit írsz hogy drágább mint az ioniq sem állja meg a helyét. Pl keress 2019-es golfokat meg ugyan ilyen évjáratú ioniq-ot! a 2017-2018-as ioniq-ok kerülnek 7,5-8,5 misibe, 2019-es nincs is a 2020-as meg 10 felett van bőven a 2020-as golfot meg kifogsz 9 körül.... De no offense mindenki azt vegye amit akar csak ne állítsunk olyan ami nem igaz![ Szerkesztve ]
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Tiédetis #2330 üzenetére
Én sem akarok kötekedni (ha annak vetted elnézést, egyáltalán nem annak szántam), de a kollégánál akinek te írtál szóba se került a soul, meg ugy fel sem merült ebben a párbeszédfolyamban, most meg azt kevered bele. Én meg arról nem beszéltem. Az ioniq-ról és a golfról volt szó mint platform meg mint ár (nem a soul-ról)! Egy szóval nem írtad hogy a soulhoz hasonlítod és te arról beszélsz. Amúgymeg pont ezt írtam én is hogy az ioniq ára milyen magas a golfhoz képest. Az meg hogy kinek melyik éri meg mindenki eldönti maga (jóesetben), úgy ahogy te is eldöntötted....
Amit Füleske ír az meg nagyjából igaz.ˣ
-
opr
veterán
válasz Tiédetis #2373 üzenetére
Kopasz féle 450 eur-ban ezek a költségek nincsenek benne? Azt hittem, a "csomagban" benne van a Magyarországi forgalombahelyezés is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Chereiose
addikt
válasz Tiédetis #2417 üzenetére
Hát ez is igaz igen. Még inkább igaz lesz, hogy max akkor éri meg már ez az EV vonal, ha tudod otthon tölteni, utána már kb mindegy, hogy tankolsz vagy töltesz-e, +nem kell szívni 30-50 perceket egy töltőn a belsőégésűvel. Ez az EV vonal szerintem inkább a városba működik kizárólag lassan, a kis akksis kocsikkal amiknek nincs bitang akksijuk ,azokat még gyors töltőn is egész olcsón lehet tölteni.
Tehát pl. ez a molos a drágulás ha egy 20kwh-s töltést veszek akkor 300-400 ft pluszt jelent, az még nem annyira vészes, de egy nagy akksis töltésnél már tényleg pár liter üzemanyagnak felel meg.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Tiédetis #2410 üzenetére
Befagyasztott árhoz képest igen, a baj, hogy ha elmúlik ez a támogatás vagy minek is nevezzem… a villany is menni fog fel, szóval ez az ár is megy tovább.
A baj, hogy maga a közlekedés lesz nagyon költséges.
Viszont szervizben egy elektromos - persze ha nem nyerészkedés megy a javított alkatrészeket mint most - akkor olcsóbb fenntartású lesz hosszabb távon is mint egy Diesel.Chereiose
Ez szerintem alapfeltétel, hogy igazán értelme legyen venni.
Itthon azért nincsenek gigászi távok, egy 94aH I3-al én teljesen jól elvagyok. 21 ezret tettem bele 1 év alatt.[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
-
axioma
veterán
válasz Tiédetis #2420 üzenetére
Off, de teljesen fals dolognak tartom a hoszivattyus futest eroltetni foleg ott, ahol van vizes rendszer, inkabb a komoly hoszigetelest + hoenergiaban tarolast kene nyarrol telre - elektromos a'ramban tarolni teljesen irrealis jelenleg, majdnem mind1 hogy sajat akku-rol beszelunk vagy a halozatot kerjuk meg ra, amig lehet. A teli termeles parnapi taroloval is eleg ha a lakas egyeb felhasznalasat kiszolgalja.
(Bar ahol nincs vizes rendszer de megvan a hoszigeteles ott is lehetne vizben tarolni es szelloztetovel kivenni.)
Igen, jelenleg en is rontom a helyzetet mert a villanyautok + napelem kihasznalja a szaldot, de egyreszt kevesbe a futes me'g gaz, masreszt arra nincs zold alternativa hogy arambol hogy lesz fel ev mulva aram, mig a nyari ingyenenergiabol teli meleg siman lehetne mashogy (leginkabb sima napkollektor, de sok alternativ otlet is van). -
V.T.
aktív tag
válasz Tiédetis #2458 üzenetére
8 felett nem szeretnék fizetni érte. De ha kell akkor max 8.5 viszont tényleges Prémium felszereltséggel szeretném az ülés szellőztetés miatt 🤣
Csak szarul mutat hogy eladok egy autót 15 ezerrel és veszek helyette egy 150 ezret futottat. Ezt itthon nehezen tudom beadni.Meg jó lenne ha itthon élne a garancia az aksira.
EV Oasis Jimmyvel már felvettem a kapcsolatot. De most Ioniq nincs csak Leaf az is marha drágán 😅
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #2458 üzenetére
Azért a 100% akkunak ne dőljünk már be, mert olyan nincs hogy nem degradálódik.
(igen, tudom az ígért kapacitás 100%-a elérhető, de ez mást jelent)Jimmyről meg hallottam már érdekes storykat, meg kell nézni alaposan amit kínál/ajánl, ő is csak egy nepper aki eladni/pénzt keresni akar...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
rbalint88
addikt
válasz Tiédetis #2466 üzenetére
Jezusom, ennyiert vettuk a 2019-es, 27e km-t futott, jol felszerelt golfot, szinten szamlasan, leszervizelve. mondom en, hogy Prius szindroma van az Ioniq-kal is
stickrs: nincs bajom az ioniqkal sem, de mi elsosorban autot kerestunk, masodsorban villanyautot, ezert nekem a hyundaios (foleg belteri) trogersagok nem mennek at a remdszeren ugyanannyi penzert sem, nem hogy dragabb egy golfnal, aminek patent a beltere. A ceges autom egy 2021-es i30, a facelift elotti ioniqhoz kepest sokkal minosegibb, de a golf szintjet igy se eri el. Ami persze nem baj, ha valaki egyutt tud elni vele, mi ezen az arszinten mar azt tul eros kompromisszumnak ereztuk, 6M kornyeken OK lett volna
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Tiédetis #2562 üzenetére
De könyörgöm, olyat ajánlottál neki, ami nem jó. Használhatatlan, rossz, alkalmatlan. Ha megveszi, nem fogja tudni használni. Mit mondjak még, hogy megértsd, hogy mi a baj?
Tudjuk, hogy milyen autó? Tudjuk, hogy gyári töltőt használ vagy sem?
Ha nem tudod, és fontosnak ítéled, kérdezd meg. De ne ajánlj olyat, ami minimum 1:100-hoz eséllyel rossz.Naná, hogy szólok, mert ha megveszi, akkor pórul jár.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs