-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
chungee
addikt
-
footy
addikt
válasz chungee #127286 üzenetére
gebrauchtwagen.at
willhaben.at
car4you.at
autoscout24.at(#127296) htomi85
Rantani max a DSG rant sport modban, egyeb esetben a valto hibas.(foleg ha hagyomanyos automatarol van szo.)
A vezetes elmenyehez pedig hozzatartozik az, hogy te valasztod meg az idopontot es a fordulatszamot amin valtani szeretnel. Erre leginkabb(/legolcsobban) egy kezi valto alkalmas, vagy valami uj sportautomata lehet tars benne, de a CVT semmikepp. A CVT takarekos, hibara nem hajlamos (legalabbis a Toyotae) valto, ami a "gumiszalag hatas" miatt a gyorsitas elmenyet teljesen megsemmisiti. En egyetlen autoban ultem amiben ez a hatas nem erzodott, az egy Audi A4 2,5TDI multitronic volt.(#127279) kornelka
De ha olyan auto kell amivel lehet a forgalomban kicsit csibeszkedni, akkor ne utazoszedanokat nezz
A Camryt magamnak siman el tudnam kepzelni, de azert mert en nagyreszt autopalyazok, amikor meg kicsit csapatni akarok(egyre ritkabban) akkor elviszem az asszony Jazz-et.
Ha olyan jo volt a SSS akkor miert nem veszel egy masikat? (raksz bele valami jo relytett kapcsolot meg valami feltuno kormanyzarat aztan cso)
Vagy akkor abbol a kategoriabol nezni valamit, pl Colt CZT? Jazz 1.5 ? Yaris TS?
Bar en meg mindig Bravo-t vennek. Rakni ala valami kemenyebb futomuvet(ha neked tul komfortos) es kesz.[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz Kornel #127306 üzenetére
Milyen autó az az SS amúgy? Már annyszor láttam említve itt a topikban a személyed kapcsán, ha jól értelmeztem, az előző autód, amit elloptak, de az nem tiszta számomra, hogy milyen típust takar az SS. Hacsak nem Camaro-t (vagy vmi más Chevy típust). Nekem az SS-ről ugyanis az ugrik be. [link] "Super Sport, or SS, is the signature performance option package offered by Chevrolet on a limited number of its vehicles."
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #127306 üzenetére
Tudom, hogy BMW, de 1-es kupé, vagy kabrió? Továbbra is állítom hogy a legszebb szedánforma, amit a BMW az utóbbi 25 évben ki bírt találni, és nem akkora, mint egy teherhajó. Ráadásul adják normális benzinmotorokkal is. Esetleg egy Mini Cooper, ha már bohóckodós autót akarsz? Yarisnál/Coltnál nem kisebb, ellenben tényleg megy, 3M-ból meg már kijön egy megkímélt, jól felszerelt, nem sokat futott példány (legalábbis a németeknél). De ha nagyon el akarsz szállni, a szomszéd utcában rendszeresen parkol egy igazi jobbkormányos Skyline, azért azt még én is megnézem minden alkalommal, amikor elmegyek mellette, nagyon szép ízlésesen van megcsinálva, pedig ha valaki, akkor én utálom a NFS-típusú gagyituningot.
Így végiggondolva más nemigen jut eszembe a játszós kisautó kategóriában, persze az obligát Mazda MX-5 (ha már itt tartzbk, BMW Z3, Z4) mellett, meg amiket te is említettél. Szerencsére neked emellett játszik a 'családi' utazós szedánoktól a városi hobbiterepjárókon át a business class kombikig kb minden, szóval azért van miből nézelődni.
Esetleg valami Hyundai kupé? Vagy egyéb kompaktból készített utcai versenygép, mint Deicide Astrája? Megane-ból biztosan létezik ilyen, meg gondolom még egy-két gyártó bepróbálkozott vele általában kevesebb, mint több sikerrel. Szerintem mondjuk bűn randa mind, de hátha neked bejön a forma.
Vagy vársz még egy kicsit, mert most jönnek a kisautókból készült városi miniterepjárók, a MAzda CX-3 itt már fut az utakon, de már láttam a hírt a Toyota (meg talán a Honda) hasonló kategóriás cuccáról is. Azok elég viccesen néznek ki, és valószínű, hogy készül belőlük majd morcosabb verzió is.
Amúgy meg lassan tényleg eldönthetnéd, hogy akkor most melyik kategória érdekel...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ironizer
tag
válasz Kornel #127309 üzenetére
Köszi, így már érthető az SS, sőt, az SSS is, ahogy párszor láttam említve itt.
peterkeT:
"Amúgy meg lassan tényleg eldönthetnéd, hogy akkor most melyik kategória érdekel... "Ugyan, sztem ez belefér, én is csapongok ide-oda. Nálam azzal magyarázható, hogy néha a racionálisabb felem jön elő, máskor meg inkább a szívemre hallgatnék szívesen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #127310 üzenetére
Kicsit nagyobbat szeretnek, mint a suzuki volt, tehat minimum kompakt merety egyelore most itt tartok.
5 ajto jobb lenne, de beerem a 3-al is egyelore.
Valamennyire menjen is, mert ha nem megy, attol felhuzom magam, es az nem jo
Civic 8 gen megfelel mindennek, 2,5M egy jobb darab.
A bravo 150 ps-t nezegettem most meg nagyon, ebbol 2M alatt is kijon egy normalis.
Ja jo lenne 2008 koruli, vagy ujabb, km meg lehetoleg 100k-hoz legyen kozelebb, mint 200-hoz.Ironizer: en is ezt csinalom, egyszer ez, egyszer az az enem jon elo, de a verem sose valik vizze, ezert gyenge autot nem fogok venni
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #127312 üzenetére
Mondjuk olyan szempontból megértem a rugózást, hogy ez pont az az árkategória, ahol mindenfélét lehet már venni..ennyiért már sok szempontot lehet érvényesíteni, csak azért ez még nem az az ár, hogy mindet egyszerre lehessen újat majdnem, de az kis autó, kompaktot szépet jót fiatalt, prémiumot ami nyilván idősebb lesz vagy több km, valamit ami megy stb ..
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
Btw, lehet egy naív/hülye autóvásárlásos kérdésem? Vett már vki használt autót (magánszemélytől) átutalással? Én egy kényelmes ember vagyok, ezerszer inkább fizetnék utalással, mint hogy bejelentsem előre a bankba, hogy szeretnék felvenni egy nagyobb összeget, aztán elmenjek felvenni, aztán hurcoljam magammal kockáztatva hogy leütnek, elég egy tűzben, meteor ráesik , stb.
Viszont, nem tudom elképzelni, hogy ezt hogy lehet normálisan lebonyolítani, elvégre egy átutalás még hétköznap is 4 órába is beletelhet, ráadásul az átutalás indítása, és a megérkezése közötti időben a pénz a paranormális síkon van. Úgy értem, józan ésszel addig nem utalnék, amíg alá nem írtuk a szerződést, viszont az eladó helyében meg józan ésszel addig nem írnám alá, amíg nem érkezett meg a pénz. Szóval ez így patt helyzet. Értem én, hogy szép dolog a bizalom, na de na, nem 2 ft-ról beszélünk. -
Kornel
veterán
Na vegre valaki megerti a gondom
Egyebkent ujban a baleno meg befigyelhet, ha egy olcso arcedulat akasztanak ra kezdoarnak.
Uj is, belulrol tudja a kompakt helykinalatot, es olcso is.
A problema az, hogy 2,5M-ert en mar elvarnam a gyari allapotot, de a kinalat nemnezt mutatja.
Ha meg azt nezem, hogy egy 100%-os, 100k km alatti 2010-es kuvik 3M, akkor kicsit sokallom az uj 5M-s arahoz kepest, amennyiert most ki lehet tolni pl.
Regi premiumot kilonem, eleg a kompakt meret, de az atlagnal sportosabb verda. -
tomiii.
aktív tag
válasz molnarpeter #127303 üzenetére
Szerintem sokkal gyorsabb a fújás es nálam évekig megmaradt. Ezek fényezetlen lökösök, nagyon rücsksek, szóval mosás után rögtön fújhato es jol tapad rajta a festek, le sem lehet kaparni.
(#127305) Tsebacsi: Kicsit nekem fura volt, kb 5 eve nem ultem ennyire gyaribkozeli autoban, kicsit nagypapás volt hirtelen. Cserebe olyan halk, hogy autopalya temponal is, szinte suttogas szintjen lehetett beszelni es 6 literes atlaggal jottek vele haza pályán. Es rettento kenyelmes, plüsd minden, amihez az ember hozzaer, a gombokon, kapaszkodok kivul. De hat ne ezel talalkozik az ember ezeknel a mdelleknel, hanem a lefingott munkasaurokkal, atalakitott csapatos autokkal, sajnos. Nem egy suzuki, meg fabia, meg dacia, csak hat bárgyúképű és öreg, de szerethető
-
válasz footy #127304 üzenetére
A CVTnél gyakran előfordul láncnyúlás. Meg nagy gáznál "jerky" movement, meg csörgés, meg a magasan tartott fordulat miatt túlfogyasztás.
Minden használt automata ránt, ha pl nincs felmelegedve benne télen az olaj.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
roberto211
őstag
válasz zoo8800 #127319 üzenetére
Ezt látod én sem tudom pedig szerintem is a legjobb...
Ültem jópár bőrülésbe pld: b6 passat, toyota rav4, régebbi x5, e36 , e92, f10,akkor munez avantja de egyiksem tünt nekem olyan testhezálló meg kényelmesnek mint egy régebbi középkategóiájú plüssülése .. A vectránk volt, utáltam mint a sz@rt mert megbízhatatlan talicska volt, cserébe már az alja is lyukas volt de az ülése az brutál jó volt.. EZ a "punnyadós plüss".. Nagyon szerettem benne ülni hátul..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tomiii.
aktív tag
-
-
footy
addikt
válasz bitpork #127318 üzenetére
Igen a vegere azt nem irtam oda hogy a multitronic az pont szar(a CVT-k kozott) ami a megbizhatosagot illeti
A toyotaeval viszont nincsen gond.
Oke hogy hidegen elofordul kis rantas, de uzemmelegen(normal hasznalattal) en nem tapasztaltam se bmw-nel, se mercedes-nel.
Ahol valodi rantas van az a DSG sport modja (foleg ha szaraz kuplungos)[ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
válasz Kornel #127330 üzenetére
Azt akarod mondani hogy felejtős ennyiért.
És az Opel ami sose kop el?
Visszatérve a Marea-ra nekem valamiért nem szimpik a Fiatok, szóval nem hallottam túl sok jót főleg ezekről a Brava Bravo típusúakról. Viszont a Stilo-t dicsérik.(#127332) Integrale : Igen én is az F Astrara gondoltam, illetve vágom hogy a stilok nem férnek bele a büdzsémbe.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz etejedu #127329 üzenetére
Ennyiből maximum egy F Astra jön ki, Stilo 700 felett indul, de inkább 800.
Mareakkal nincs kifejezetten baj, sőt a Bravo/Brava párossal sem. Hátsó futóműben a lengőkar csapágyára kell figyelni, de az is kibír 100+e km-t, a cseréje meg piti összeg, 1.4 12v-t kerülni kell, elektronika nem nyűgös ha nem volt tákolva, pár apró típushiba van (málló kilincs), amit már vagy megjavítottak, vagy már későbbi széria és javították, mint az említett kilincset is.
1.9 JTD vagy 1.6 16V, de utóbbi városban nem fog 8 alatt enni, mint ahogy gyakorlatilag egyik testesebb autó pl F Astra 1.4 sem.Más olasz nincs ebben az árkategóriában, F Astra, talán egy régebbi Corolla, Almera ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tomiii.
aktív tag
válasz etejedu #127329 üzenetére
Beszélj olyannal, akinek van ilyenje. Pl westcoastog-nak 300K-s mk2 mondeoja van. Szerintem szívesen mesél róla, ha érdekel. karcos az oldalsó üvege, 1-2 műanyag el van törve, van egy pörsenés a sárvédőn, meg nem tom'. Vagy van karcmentes Mondeo, 9 millióért, újban
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz roberto211 #127322 üzenetére
Egyszer mentem egy plüss kárpitos R25-tel, azóta imádom a plüsst. Kutya nincs, klíma mostanság minden kocsiban van, szóval nagy baj nem lehet.
rip and tear, until it is done
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
-
Buci21
addikt
Lakatos Nintendóéknál garázsvásár van?
-
tomiii.
aktív tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen