- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Predator2 #110856 üzenetére
Szia!
Én szintén 30 felett, szintén B-s jogsival nála csináltam '12-ben a B125-öt, '13-ban pedig a különbözetit. Nem tudom neki köszönhető vagy is-is vagy nem de mindhárom vizsgám elsőre meglett. Hasraütésre mentem épp hozzá, nem tudom a többi iskola milyen, de vele nézeteltérésünk sosem volt, jól kijöttünk egymással.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
z123456789
addikt
válasz Predator2 #110989 üzenetére
Az E-learning isten ajándéka.
Én kb 2003-ban a B-s jogsinál is ugyanazt csináltam, mint amit 2017-ben az A-s E-learninggel.
Akkor is volt egy tesztkönyvem, aztán magoltam mint a szar. Ha elbasztam, kezdtem újra. Így totál beleivódott az agyamba az a rengeteg feladat. Elsőre meg is lett mindegyik. Nem rossz ha van kitől kérdezni, de ahogy az oktató, úgy te is unni fogod, mikor átveszitek a KRESZ könyvet. Szeritntem tök felesleges, pláne, hogy érzésre van némi elavultság a KRESZ-ben. Motornál volt egy-két dolog, amit nem értettem, pikk-pakk utána kérdeztem itt, vagy megkerestem a neten a választ. A tesztfeladatok kb felül ölelik az összes lehetséges kérdést amivel valaha találkozhatsz az életben...aztán úgysem úgy fogod kezelni ahogy szabályos lenne. Hanem ésszerűen. Jó esetben.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Predator2 #110989 üzenetére
Kalmárnál tettem a B-t a tulaj fia (Balázs) baromi rugalmas és jó fej, ajánlom. Tart A-t is.
@geresics a mackos téma nincs elfelejtve csak örülnék ha meghalni lenne időm nem, hogy Ph-zni, az autós topikba is éppen éppen csak beböffentek. :D
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Predator2
addikt
válasz Predator2 #110989 üzenetére
Még egy kérdés, erre hátha kapok választ :)
Az az iskola amit egy motoros ajánlott a legolcsóbb az összes közül, van okom gyanakodni? A legdrágább és a legolcsóbb között 10.000Ft a különbség.
Valahol azt olvastam, hogy óvatosan az olcsó helyekkel, mert ott kevesebbet mész és több a duma mint kellene.
Mi a tapasztalatotok ilyen esetben?Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Tamás9x
őstag
válasz Predator2 #111299 üzenetére
Érdemes lenne rászánni egy Pesti utat, Nyíregyen nem találtam, átmentem Debrecenbe ott volt, csak nem az én méretemben, majd a 55K-s)Jó minőség sok zseb) ruha helyett vittem a 90K-s(jobb minőség, keveseb zseb) ruhát, mert az volt méretben, felugtorram Pesre, SHOX-ban mindenből volt minden méretben.
Nem modnom azt, hogy megbántam, mert nem csak a különbözet, az jól jött volna ha a zsebemben marad De úgy vigyél, hogy 100-150-et tuti othagysz csak kabát, és nadrágra[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #111358 üzenetére
egy motovlogger versenynek pont volt ez témája, én ezt az 1 perces videót válaszoltam rá, de keress rá bátran a youtubon, hogy "mitől rutinos a motoros?"
Amúgy egyáltalán nem tartom magam kiemelkedően jó motorosnak, viszont minden évben elmegyek 2 tréningre, ami bizony már mentette meg a seggem (ívszűkítés), de olyan is volt egy necces helyzetben, hogy az ezen a fórumon olvasott ugrott be: "olyan nincs, hogy kisodródott, olyan van, hogy nem merte bevenni a kanyart!", és ennek hatására rádöntöttem még egy picit, és a motor vidáman elfordult!
De a legjobb amit tehetsz magadért, azok a tréningek! Keress vissza bátran, már többször részleteztem, hogy mit hogy érdemes szerintem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Czimby
addikt
válasz Predator2 #111358 üzenetére
Kezdésnek olvasd el a motorozás mesterfokont vagy 3x.
Meg gyakorold a fékezést, mert a 90%-nak az nem akar menni.
És számits rá, hogy az utak tele vannak idiótákkal. Próbálj meg a másik fejével gondolkodni még ha az övé üres is...
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Shin Chen
tag
válasz Predator2 #111428 üzenetére
Anno nyár végén mikor vettem a bukót, én is nézegettem hasonló videókat a témában, mert totál laikus vagyok.
Ezzel szemben inkább végső soron lehetne említeni, a legjobb ha elmész egy motoros boltba és elkezded próbálgatni.
Észre fogod venni a különbségeket árban és minőségben is.
(Nekem egy MT Blade 2-lett, integrál, napszemüveggel, kivehető béléssel 40k volt.
Szempontjaim: integrál, napszemüveg, nyitható szellőzők, fejméretre illeszkedés, pinlock előkészítés)
Lehet volt szóban, de milyen felhasználásra lenne?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #111428 üzenetére
Mintha elpazaroltam volna 20 percet az életemből Nézhettem volna Molnár Krisztiánt vagy Kótai Zolit is ennyi erővel.
A második videó hasznosabb amúgy, mert elmondják hogy mikor jó a méret és mikor nem jó és hogyan tudod ellenőrizni, ez kb 2 perc alatt bemutatható lett volna.
Dodornál meg kb annyi derült ki hogy legalább 70 ezerért vegyél bukót.Totál kezdőként ezek után még mindig nem tudnám hogy mi alapján válasszak sisakot.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #111428 üzenetére
Dodor es a napcsemcso :).
Bukancso, meg csatocska, hogy maradhatott el?
Az onroad videoja tobb infot ad szerintem, de van hasznos info dodor videojaban is.
Az ara megint csak allando vita targya.
Minosizltese legyen meg. Minden mas konfort, vagy tartossag kerdese amit meg kell fizetni.
De ha a gyartok javaslatat koveti az ember 3-5 evente cserelni kell a sisakot. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #111669 üzenetére
A motor nem tudja kerni, hogy pihentesd, mert nem lesz habos a szaja, mint a lovaknak.
Ha barmilyen valtozast ereznel menetteljesitmenyben, amit jelnek foghatunk fel, kidobhatod az egesz motort a kukaba, a gazdasagi totalkar miatt, ami pihentetessel mar nem fog megjavulni.Korulbelul 60 evvel ezelott volt ilyesmi problema egy motornal, hogy meg kell vele allni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Predator2 #111666 üzenetére
Ha sportmotorra vágysz, vegyél azt! Úgyis b*szni fogja a csőröd, ha nem az van a segged alatt amit szeretnél. (sportmotor kinézetú túramotor.. aha )
Túra motorral (hacsaknem mondjuk egy GS) annyit érsz el a sportmorohoz képest hogy a szar futóművel sokkal előbb esel pofára. Sportmotor nem egyenlő kemény futómű. Pontos, bellítható, sokkal több tartalék van a vázban és a futóműben mint egy alap túramotorban. Az üléspozíció ami kényelmetlen lesz, de meg kell tanulni ülni rajta. Rengeteget motoroztam sportmotorral utcán, napi 800+km is simán megvolt túrákon, nem fájt soha semmim. Fárasztó, ennyi. Nem puhapöcsöknek való.
Persze vehetsz mondjuk BMW-t azok alatt van jó futómű. De a szavaidból azt vettem ki hogy nem GS magasságokban gondolkodsz.
Kezdésnek viszont óvatosan sportmotorral. Gyorsan elhiteti veled hogy tudsz motorozni. Bármit megcsinál, 250nél meg se rezdül alattad. 90nél olyan mintha állnál. Aztán mész a levesbe ha benézel egy neccesebb szitut.
Szóval kezdésnek tényleg valami könnyen kezelhető alap motor lenne jó. Amit aztán lecserélsz egy sportgépre ha arra vágysz. De ha elsőre mégis sportmotor, akkor amit vennék az legalább egy K6 600. 8ezerig forgatod, akkor van egy 70 lóerős motorod. Utcára mondjuk jobb egy ezres de kezdésnek azzal gyorsan kinyírnád magad
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Predator2 #111670 üzenetére
"úgysem tudok motorozni, jogsi után is tanulom majd."
Ami fontos, az első 20-30e km alatt komoly veszélyben lesz az életed. Ellentétben az autózással, itt törekedned kell arra, hogy vezetéstechnikailag lehetőleg minél magasabb szintre műveld magad. Erre közúton korlátozottan van lehetőség. Marad a pályamotorozás és a vezetéstehcnikai tréningek. Az elméleti tudásod már most neki kéne állni megalapozni.
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #111666 üzenetére
összeghatárt nem írtál, így én a BMW S1000XR-t ajánlom, bár kezdőmotornak lehet picit overkill!
Viccet félretéve ebben a kategóriában a többiek nálam sokkal okosabban tudnak motort ajánlani, így nem is okoskodnék ebbe bele, viszont engedd meg, hogy felhívjam a figyelmed arra, hogy a motoros oktatáson amit tanítanak, az konkrétan arra elég, hogy közúti balesetet szenvedhess önhibádból, vagy egy figyelmetlen autóséból! Mindenképp javasolt motoros tréningre menni! Ha rákeresel itt a tréning szóra, akkor sok találatod, de itt pont egy szintén kezdőnek írtam róla pár sort, itt pedig terepes tréningeket említek, amik egyébként hihetetlenül hasznosak utcai motorosoknak is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #111669 üzenetére
Mennyit szánsz a motorvásárlásra?
Amit linkeltél az irreálisan drága, ráadásul Red Baron... Persze arra költöd a pénzed amire akarod, de ha ezt a linkelt példányt veszed ennyiért akkor lehet hogy nő 2 szép nagy szárny a hátadra vásárlás utánSaját példámból kiindulva egy jobb motorral könnyebb megtanulni motorozni, jobban tolerálja az apró vezetői hibákat, te a vezetésre tudsz koncentrálni, míg a kvázi fapados motorokon azzal leszel elfoglalva, hogy a motor szétparáztat téged kanyar közepén. Aztán sokszor olvasom még, hogy 15 éve fejlesztett gumikat ajánlanak megvásárlásra, mondván nekik az elég, mert úgyse száguldoznak. Ezzel sem értek egyet, egy modern új gumival könnyebb motorozni még egy kezdőnek is.
Legalábbis én így tapasztaltam.Viszont ott van az is, hogy ha megveszed kezdésnek álmaid motorját és azzal eldőlsz vagy bármilyen vezetői hibát vétesz és a motor látja a kárát, akkor egy olcsóbb motornál kevésbé fogsz sírni Márpedig az első 1-2 évben ez sanszosabb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #111669 üzenetére
Ebben az ársávban én a Deauville 650 vagy 700ba gondolkoznék.
Vagy TDM 900. Esetleg RT.Az a 10% utassal hamar le redukálódik 0-ra , ha az utas kényelmetlenül ül.
Állandóan megállás lenne, 50km etap is már jónak számít egy kényelmetlen üléspozícióban.
A sport-túra kategóriát a Multistrada és kb az RT-k tudják.
A többiek idomozott naked variánsok.
A linkelt GS is inkább sport -naked, mint sport túra.Kb ebbe az 50-70Le körüli cuccokban érdemes gondolkozni. Két személlyel is elmennek, persze nem mindegy mennyi az utasok tömege.
Túránál ott van a csomag, azok elhelyezése stb.
A te magasságod, test, fizikai adottságod. Szél érzékenységed stb....Annyi mindent kell átgondolni, mint egy autó vásárlásnál kb
(#111697) persuader: erre én is kíváncsi lennék.
Képek alapján rendben vannak a vasak, nem egy lerugott fosoknak néznek ki külsőre.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #111824 üzenetére
"A bukóra a keret 100+-5k. Lehet ebben az ársávban biztonságosabb, több szolgáltatással"
Több alkalommal is ki lett fejtve.
A sisakoknak van egy minősítése. ECE 22-05 a jelenlegi.
Illetve vannak más tesztelések is, Sharp, DOT
Töréstesztbe van egy értelmi határ, ezt célozta meg az ECE. Ami itt megfelel az megvédi a fejed. Ami ennél többet tud, az a felesleges szint élettanilag a szervezeted nem fog többet elviselni. Csigolya, agy, és egyéb. Az ütésbe akkor is kampec lesz.
A többi kényelmi funkció, ami persze ugyan olyan fontos tud lenni, mint a biztonság.
Zárt sisakban gondolkozol, nem képezi vita tárgyát, a felnyithatóságból adódó hátrányok.ha akciósan találsz olyat ami a fejedre jó és még spórolsz is vele, ne hagyd ott.
-
canniball
nagyúr
válasz Predator2 #111826 üzenetére
Amit itthon vásárolsz annak mindnek meg van a minősítése, különben nem forgalmazhatnák. Ha ennél többet szeretnél, akkor ott van a csongi által említett Sharp teszt, ott meg tudod nézni hogy (a tesztelt esetekben) a minősítésen felül mit tud a sisak.
És persze ott van a kolléga által említett kényelmi faktor is, az sem mindegy.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
dellfanboy
őstag
válasz Predator2 #111826 üzenetére
ha csak arra figyelsz, hogy bukas soran egyben marajd akkor a toreszteszt alapjan a lidl buko is meguti azt aszintet.
viszont a lidl buko akar 1 bili a buksidon, semmi olyan kenyelmi funkcio nincs benne mint az altalad emlitett scorpion. raadasul az olcsobb sisakob 1 kulso hejmerettel keszulnek, ergo csak a belseje mas 1xs meg xl bukonak, mig a jobbak (pl. arai) minden belso merethez kul kulso hejakat hasznalnak.
arrol nem is beszelve, hogy nagy penzbe fogadnek ra, hogy a lidl kicsit hangosabb/nagyobb a szelzaj, mint 1 markasabban, bar ez fejformatol is fuggeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz Predator2 #111826 üzenetére
Az ECE minősítést a Lidl-ös sisak is tudja, nem ebben van a különbség.
Felhasznált anyagok minősége, ergonómia, zaj, mire akarod használni?
Pl. egy nagyon drága karbon versenysisak nem lesz halk, mert nem szempont, ui. mindenki nyitott kipuffal versenyez, és füldugót használ.
Tökéletes sisak nincs, sajnos.
Ami az egyik embernek megfelel, másvalakinek kibírhatatlan. Pusztán csak azért, pl. mert kicsit magasabb, vagy alacsonyabb, az ő motorján más a szélvédelem, több, vagy kevesebb a turbulencia. De, ha 5 centivel magasabb vagy, akkor nem úgy áramlik a levegő, és már nem jó oda az a bukósisak.
Van akinek a pinlock páramentesítő, a napszemüveg, vagy esetleg a bluetooth kommunikáció helye a fontos. -
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #112592 üzenetére
Ennyire el van ajulva a fektol. Egy olaszon ez alap szokott lenni.
Egy hasznalt shiver 750 tol ugyanezt megkapod kevesebb penzbol, ha nem akarod a szerveidet megsem eladni. 800-1.2M az abs nelkuli, az abs szel szerelt sajnos dragabb, es nincs annyi belole a piacon
Ugyanugy puha az eleje, v2 es (270° os sorketto a yamaha, amitol v2 eseket akarja utanozni) jok a fekei, kenyelmes ulni rajta, kellemesen lent, van a labtarto, 3 mode, 8000 felett ugyanugy elfogy, cserebe alul nagyon megy.
Nincs ennyire fancy muszerfala.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Predator2 #112589 üzenetére
Megneznem annak az r1-nek a muszaki allapotat, meg a srac tudasat, ha mar egy mt07 feket magasztalja..
Emlekeim szerint az r1 feke volt a kategoriajaban az egyik legjobb..Informativ muszerfal? Sima monokrom..
'Mentem vele 200-at hihetetlen konnyen eleri.' R1-et utan ilyet nyilatkozni hatalmas facepalm[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #112600 üzenetére
Persze, valos.
Ilyen hasznalat mellett a legtobb motor ki tudja elegiteni az igenyeket. Ezt nem tartom extrem kihivasnak. De ezek egy szuk hasznalati tartomanyban ervenyesek.
A problemak akkor jonnek, ha egy kicsit tobbet akar az ember a befordulasnal. Amikor mar nincs annyira beszarva, es normalisan kanyarodni akar, akkor a kenyelemre es katyukra hangolt elso villa hirtelen akadalyozni fogja az osszeomlasaval, es himbilimbi erzetevel. Van aki ide el sem akar jutni soha. Van aki hamar eleri a hatarait. Ez megint felhasznalas fuggo.
Hogy a japannal nincs gond??? :D
De. Van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #112600 üzenetére
Az nem derül itt ki, hogy mihez viszonyítja a jó féket. A többi 70 lóerő körüli kategóriatárshoz, vagy abszolút értékben mondja hogy jó? Ha utóbbi akkor viszont az van amit a többiek is mondtak: R1 tulajtól vicces ezt hallani. Egy másik videóban ment MT-09-cel is, arra is azt mondja hogy jók a fékei, pedig mindenhez viszonyítva az MT-09nek sincsenek jó fékei.
Újonnan nézed vagy használtan? Ha jól emlékszem a 2018-as modellévtől fejlesztettek a futóművén valamit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
MCs88
aktív tag
válasz Predator2 #112600 üzenetére
Hello,
Nekem pont MT-07-em van, 2018-as, friss jogsival újonan vettem 18 októberben (tudomásom szerint a videóban lévő 2019es változat csak az új színben tér el a 18astól), 6ezret mentem vele azóta.
Szerintem a szempontjaidnak megfelel, DE hozzáteszem, hogy előtte csak a tanuló motorokkal volt tapasztalatom, amik nyílván nem jó alapok az összehasonlításra, mert szét voltak már b@szva rendesen.
Ha új motort akarsz és ebben a 70Le körüli kategóriában (és tetszik is a design), akkor ár/érték arányban nem egy rossz típus a 07. A konkurencia drágább, de a többségük valamennyivel többet is ad (fordított teleszkóp, kanyar ABS, TC) -
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #112691 üzenetére
Kérdés hogy számodra mi a fontosabb, a kényelem/praktikusság, vagy a maximális védelem.
Ruhában sajnos a kettő nem fog találkozni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #112691 üzenetére
Jók a kérdések, de nincs rájuk mindenkire érvényes válasz. Először azt kell eldöntened vagy megosztanod velünk, hogy a te igényeid mik, anélkül csak vaktában lehet ajánlgatni.
Mennyit szánsz rájuk?
Mik az igényeid velük kapcsolatban? Pl az hogy bőr vagy szövet az totál rajtad múlik, ráadásul van belőlük annyi típus, mint csillag az égen, főleg textilből.
Sisaknál kell beépített napszemüveg, pinlock, felhajtható áll, stb, vagy csak a maximális biztonság számít az adott pénzből és az egyéb funkciók nem?
Hogyan szeretnél majd motorozni 2-3 év múlva? Például ha kijárnál pályára akkor érdemes már most aszerint megválasztani a dolgokat.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BlackPriest
őstag
válasz Predator2 #112691 üzenetére
Szerintem lapozz bele a shox oldalába (de van még több olyan bolt, ahol akár mindent meg tudsz venni), ott a legtöbb stílusú cuccról van kép. Szedd össze mennyit szánsz rá és a vélemények/tesztek alapján a legjobb ár-érték arányú cuccokat válogasd össze. Ne a külső alapján ítélj, lehet, hogy egy gyengébb cucc jobban néz ki, mint egy jobb védelmet adó. Az teljesen mindegy, hogy kezdő vagy, a baleset ezt nem fogja nézni.
Azzal azért számolj, hogyha nem csak nyáron akarsz menni, akkor fog kelleni egy csomó egyéb motyó is (aláöltöző, melegebb kesztyű, nyakvédő, esőruha, stb).
A kivehető béléses ruhák nekem nem a kedvenceim univerzális használatra, ami béléssel jó, az anélkül lötyög. Sok ruhában (textil vonalat néztem) gyárilag nem a legjobb protektor van, ezeket érdemes cserélni.
Próba nélkül semmit ne vegyél. Próba alatt azt értem, hogy legalább ülj fel egy motorra a cuccban. Ami álldogálva jó, az ülve, görnyedve már nem biztos.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Chris0321
addikt
válasz Predator2 #112791 üzenetére
Hello.
Ha a tudásod szeretnéd tesztelni arra van program. [Ezt] lehet letölteni, és a kresz-offline-ban lévő Index fájlt kell társítani a Chrome-al és a böngészőben indulni fog a program.Nemrég töltöttem le, az egyik motoros videókat készítő srác tesztelte vele a tudását de még nem próbáltam ki. -
gonger
senior tag
válasz Predator2 #112862 üzenetére
Sisakot kb fél éve vettem. Én is kinéztem mindenféle tetszetőset, de végén az döntött, hogy melyik nem nyomott iszonyatosan durván a fejformám miatt sehol. Nyomni fog egyébként valamennyire, de az kell is egy új bukónál. Szóvel ez inkább szubjektív és kb egy kategóriába esős sisakok lévén racionálisan kell majd választani a komfortosságuk alapján. szvsz
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #112862 üzenetére
500k-ból elég fullosan fel lehet öltözni, szóval ennyit nem biztos hogy el fogsz/kell költeni. Rajtad múlik. Ez a "ha már ott vagyok nézek valami ruhát" is akkor jó ha nem akarsz időt rászánni, veszel valamit, ami vagy jó ár/értékben vagy nem, aztán lesz ami lesz. Vagy tájékozódsz, körbejárod a boltokat, beszélgetsz az eladókkal, ilyenkor télen még sok helyen vannak jelentősebb kedvezmények, pl a Motostarban 20% jelenleg ha legalább 3 terméket veszel (kettőnél 15%), de meg kell nézni a többi boltot is hogy mit ajánlanak.
Sisaknál a legfontosabb a próba, hogy tényleg passzoljon a fejformádra. A legjobb ha több márka több típusát is felpróbálod. Ha az a bolt van közel az nyilván kényelmes, de lehet érdemesebb 1 napot rászánni a boltokat körbejárni. Normális helyeken az eladó segít leellenőrizni hogy tényleg jó-e a fejedre, és nem tukmálja rád ami nem jó.
A linkelt sisakokat nem ismerem, de ilyenkor érdemes megnézni a gyártó hivatalos oldalát a pontosabb leírásért, plusz ellenőrizni hogy aktuális modellről van-e szó, vagy valami régről beragadt darab a raktárban. Nyilván ha csak a grafika lett kifutó, nem pedig a típus, akkor mindegy is.
Az LS2 Sharp tesztje elég gyenge. Ez a teszt nem a szentírás, de azért elég jó támpont.
A Caberg 2 héjméretben készül, a többi 3-ban.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #112969 üzenetére
Te ilyen write-only módban vagy egyébként?
Abból a pénzkeretből amit legutóbb írtál Motostar, Karasna, Fokt, ebben a sorrendben. Némileg kevesebb pénzből Superzone és Euromotor.
A Shoxnál az olcsó cuccok nagyon gagyik, a drágák meg kifejezetten túlárazottak a minőségükhöz képest.
Szerintem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Chris0321
addikt
válasz Predator2 #113067 üzenetére
Hello.
Nem vagyok benne biztos, de mintha nálunk jack dugós rendszer lett volna bár én 98-ban vizsgáztam. Ha olyan van akkor csak egy jack, egy kevés vezeték és egy kis hangszóró kell és meg tudod oldani a dolgot, persze előtte egyeztetni kell az oktatóval. Nekem a bal hallójáratom kisebb valamiért, egyes füldugók nem akarnak benn maradni a fülemben.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs