-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shad0w
senior tag
válasz #31733248 #102005 üzenetére
Teljes felszerelésben voltam: alpinestars bőrruha, forcefield mellkasprotektoros gerincprotektor (eddig összesen 3-szor estem le motorról menet közben, mind3-szor mellkassal csapódtam a földbe), középkategóriás dainese kesztyű, top kategóriás alpinestars csizma, Xlite 802RR UC sisak.
Ezek közül mindent odacsaptam a földhöz. Sisak körbe mindenhol sérült, carbon szálas, kuka. Kesztyű kiszakadt, majd meglátjuk kuka-e. Csizmáról lejött a koptató, visszapattintottam, túlélte. Bőrruhát még át kell néznem szakadt-e vagy lekopott-e valahol.
Motor: oldaldekli eltört, tolásnál kurvára kattog, van egy érzésem, hogy szétbaszta a generátort is. Dekli 20k, generátor 50-60k. Bal oldalidom szanaszét tört, nem tudom még mi lesz vele. Tükör, ez az első, hogy bal oldalára dőlt a motor és nem pattant le a tükör. Hátulja megsínylette, csak akkor cserélem ha sebességnél nagyon remeg emiatt. Ja meg két index bal oldalon, már van helyettük kínai. Sebességváltó megmaradt, lábtartót eltűnt, 4k. És a legeslegjobb, hogy bal oldalon volt a transponder (kötelező volt használni) és kutya baja! Más esetben 410 Euro lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz #31733248 #103684 üzenetére
Ja, én is bírom az olyanokat, amikor negyed tonnás vasakkal úgy veretik, ahogy én biciklivel se merném, és ezzel reklámozzák őket. Kb a felhasználók 99% nem használja így a motorját, de a tudat megvan, hogy akár így is lehetne. Egyszer túráztam egy busás fickóval, nem szokott száguldozni, csak azért van busája, mert neki kell az érzés, hogy akár 300-al is mehetne.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
válasz #31733248 #103852 üzenetére
Attól függ mennyit szánsz rá. Vagy a saját N-com [link] B1 vagy B1,4. De ezek csak ehhez a Nolan sisakokhoz jók. Eladod a bukót akkor vagy megint Nolan veszel vagy a fülest is eladod. Van még az Interphone [link] vagy Sena [link] Vagy használt, újszerű [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #103852 üzenetére
Én a SENA 10S-t használom, de ha most vennék, akkor a "Cardo Packtalk"-ot venném!
SENA-val hallgatok autópálya szakaszokon zenét, amikor egyedül vagyok, de mivel a füldugó is benn van, az is biztos elvesz az élményből, viszont még így is jobb, mint a nagy büdös unalom...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz #31733248 #103917 üzenetére
mt-01? nah az engem annyira nem hoz lazba... nehez, 90lo, v2... akkor mar inkabb az elod a vmax, az legalabb v4-es kardanos, es par loval gyengebb...igazan szar futomuvel, hogy a halalfelem is meglegyen
azok a trombita kipufoguk az mt-01-en meg csak siman bovlik... szelvedelem nem (lehet)sok, biztos nem indulnek el vele turazni. meg ugy kb. sehovade jah izlesek es pofonok
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #103924 üzenetére
Szerintem ez a lista azért lett ilyen "sovány" mert idén ezeket kapták meg tesztelésre. Például az MT-10 SP tavaly volt náluk ha jól emlékszem. Meg amúgysem megy mindegyikük az összes motorral amit kapnak.
Valószínűleg ha adtak volna alájuk egy Panigale V4-et akkor biztosan a listára került volna. De Ducati teszt elég ritkán szokott lenni amúgyis.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
canniball
nagyúr
válasz #31733248 #103983 üzenetére
Elhiszem, de egyrészt én is úgy voltam vele hogy jó a lidis amíg ki nem próbáltam a HH-t, másrészt én a nyári gatyarohasztó melegben használom őket, ilyen időben eszembe nem jutna motorra ülni.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz #31733248 #104011 üzenetére
Köszi szépen!
Más... most meg kéne lepődnöm?
Jól húz, jó állapotban van nem lepődtem meg... kopp kopp kopp.
Igaz ez a két sor számomra homályos.
Hogy most az első sor ámblokk eu szinten nézve jelenti vagy idehaza.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #31733248 #104436 üzenetére
Én nagyon vágytam a 390-es DUKE-ra, de mindenütt azt írják a tesztekben, hogy még egészséges (nem porckorongsérves) embernek is baromi kényelmetlen egy-két óra után, még az opcionális (és drága) "komfortüléssel" is. Ja, meg gyakorlatilag pakolhatatlan, a gyári oldaldobozok semmit nem érnek, más meg nem fér el rajta. Csak túrázni kéne....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz #31733248 #104471 üzenetére
Már ne haragudj, de motoros topikban én motorból, s mint élvezeti eszköz indulok ki. Van nekem is robogóm, a helyén tudom kezelni, a megfelelő a topikban.
Az SH300-at most teljesen irreleváns felhoznod, mint példa. Mert sem ő, sem én, sem a topik nem spórolás, napi ingázás miatt tart motort. Ettől függetlenül azzal valóban lehet spórolni (az első tizenévben max önigazolás és az asszonak beadott duma szintjén ), ugyanis mire az 1,85M ft-os vételára visszajön a napi + 1 óra munkával, a harmad fogyasztással, és a fenntartási, szervizelési költségeivel együtt, az idő.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #104471 üzenetére
A jármű és a befektetés szó egy mondatban összeegyeztethetetlen. Kivéve ha bicikliről vagy e-bike-ról van szó kb...
A megspórolt idő amiről te beszélsz pedig kizárólag akkor igaz ha többet keresel abban a napi plusz 1 órában mint amennyivel olcsóbb lenne egy másik közlekedési forma. Ha korrektül utánaszámolsz ez magyarországon nemigazán életképes... (főleg nem egy motorral)
A motor mindegy mekkora, a mai napig luxuscikk, annyi járulékos többletköltsége van. Egy új motor meg pláne.
Kolléga helyében főleg ennyi idősen ennyi motoros tapasztalattal, SOHA nem vennék új motort. Még most lassan 10 év motorozás után SEM vennék új motort és nem azért mert nem tehetném meg.Ahogy elnézem kb 500.000ft különbség van egy használt 12k-t futott és az új között..
Egy 12k km-t futott motor új. Mondhatunk bármit ez van. Ahogy kitolod a tiedet pont majdnem ennyit fog érni. Ha egyszer álló helyzetben eldőlsz vele akkor ennyit sem. Egyszerűen nem éri meg. Mi lehet szerinted akkora hiba egy 12.000-et futott motoron ami annyira zsebbenyúlós? (Micsurintól kérdezném)[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #104487 üzenetére
Te most rossz dolgot hasonlítasz össze rosz dologgal. Te a két rossz közül a jobbik rosszat hasonlítod össze a rosszabbik rosszal. Attól hogy egy robogót olcsóbb fenntartani mint egy autót, attól az még nem befektetés.
Csak költségcsökkentés.
Hasonlítsd össze a robogót mondjuk tömegközlekedéssel, vagy kerékpárral, vagy akár még egy e-bike-al is.
Félelmetes hogy milyen költségei vannak egy gépjárműnek, linkelek egy táblázatot, ezt szépen töltsd ki és láss csodát...
link"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
dellfanboy
őstag
válasz #31733248 #104489 üzenetére
Az üzenetem lényege annyi, hogy a robogózás nekem vastagon megtérül az autózáshoz képest
es ezt miert a motoros topicban hirdeted? vagy most mit csinaljunk vele?kovessunk?
ha napi 1 oraval kevesebb idot toltenel a formunon akkor tudnal tobbet keresni?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz #31733248 #104592 üzenetére
Hmm ez jól fest árat mondjuk nem találtam lehet csak későn van már...
Van átmeneti de eddig mindben lefagyott a kezem húsz perc után amint tartósan mentem 110 körül. Ujj végeim marha fázosak voltam már dokinál nehogy cukor lappangjon mint édesapámnál, de semmi.
Így marad vagy a téli kesztyű vagy Praktikeres fehér cérna kesztyű a 4 évszakos kesztyűbe, utóbbi nem a legkényelmesebb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #31733248 #104594 üzenetére
köszi rendelek ennyiért tényleg megéri. És úgy tűnik tavaszodni se akar...
Mosmé? Mi van a Praktikeres fehecérna kesztyűvel ugyan azt a célt szolgálja mint a Decathlonos bicos valami, tökéletes volt a Mugen alatt az új Spidibe is szépen befér, nem nyom és melegen tart valamennyire. Ha elázok elázok...
Dechatlon cuccaiért nem vagyok oda igazán kevés cucc jött eddig be tőlük, a Kipsta aláöltözet se volt az igazi, a Lidl-ös messze jobb és kellemesebb viselet.Csak, hogy polgárt pukasszak
Hordtuk mi faterral még a nyomozói korszakból hátra maradt fehér szövet kesztyűket is, azok is marha jók voltak a rendes alá amolyan szigetelő köztes cuccnak.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #31733248 #104601 üzenetére
Írtam is, én a Kipstat próbáltam na abban vagy rommá izzadtam és fáztam a végére, vagy alapból végig izzadtam csak.
Ellenben a piros-fekete Crivit vagy mi a csoda, kimondottan jó hosszabb távon is kényelmes. (3-400km)
Gyűlnek a dolgok... remélem hétvégén lesz időm mert akkor megejtem a szezonra felkészítést.
Olaj,szűrők,gyertya, új fékbetétek + hátra az új nyereg és tárcsa,jövő hét gumik, és azt hiszem a telitank van hátra...Még bizakodó vagyok...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz #31733248 #104745 üzenetére
Megoszlanak a vélemények automata terén ez biztos.
Én DCT-s Africa Twinnel mentem egy nagyon rövidet, és akkor nagyon nem tetszett meg. Lehet, hogyha pár napot eltöltenék vele, akkor megváltozna a véleményem, de akkor is nagyon sokáig úgy állnék az automata váltóhoz, hogy vajon mikor kerülök olyan szituációba, amikor az automata váltó pont a lehető legrosszabb módon reagál majd?
Mint pl, amikor a parkolóban meg akartam fordulni, és a DCT nagy okosan visszarakta 1-esbe... Normál motornál, ha valami ilyesmit elnézek, akkor az egyik menekülési út az, hogy behúzom a kuplungot. Itt ilyen nincsen, és ez engem zavar. -
Geresics
addikt
válasz #31733248 #104745 üzenetére
Amikor tavaly csináltam ezt a videót az onroad részére, akkor egy hosszú hétvégén keresztül nálam volt a Honda NC750X DCT, és beletettem kb. 1500km-t. Az autómata váltóját egyszerűen imádtam! Kellett pár száz km, hogy kiismerjem, de piszok jó! Szerpentinezésnél eleinte mindig belenyúltam, és visszaraktam egy gangot, de miután rájöttem, hogy S2 állásban pont ugyan úgy vált vissza, mint ahogy én csinálnám, utána már csak az autópályás résznél raktam be S1-be.
Viszont a gyári plexi, az valami borzasztó! Annyira az arcomba keverte a szelet, hogy az förtelmes volt. Sajnos a videóba már nem fért bele, de csináltam felvételeket (csak a hang véletlenül lemaradt), hogy a kezemmel végigvezettem az útját, és pont az államhoz keveri a szelet, ahogy ezt az onroad cikkben meg is írtam.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csoki46
aktív tag
válasz #31733248 #104745 üzenetére
Nem próbáltam még DCT-s motort, biztos ezért nem vonz a dolog. Ilyen szempontból kissé maradi vagyok, autóban lassan elfogadnám az automatát, de motoron még szívesen kapcsolgatok.
A V-strom 650 XT pedig nagyon jól eltalált a desgint illetően, fűzött kerekekkel nagyon tetszik.(#104746) vendingo
Szokom a gondolatot, hogy le kell mondjak a legtöbb nakedről, pedig olyan szépek Sor/v2 karakterisztikája szimpatikusabb, így a DR, freewind, dominator, XT, BMW GS egyenlőre kiesik.
Várom a jó időt, hogy kipróbáljak több típust úgyis az fog dönteni végleg.
De nagyon szépen köszönöm a tippeket, jöhetnek még hátha valami mellett elmegyek -
vendingo
veterán
válasz #31733248 #104758 üzenetére
Szerintem jó városban is. Padka, bucka, fekvőrendőr, aknafedél nem probléma. Átlátok a kocsik fölött, kormány bőven elmegy a tükrök felett. Országúton ha dugó, útlezárás van, akkor mezőn, szántásban kikerülöm.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz #31733248 #104758 üzenetére
"Azért a kiválasztott váltóprogramon is sok múlik..."
Ezt én is aláírom. Sokat kellene menni vele, hogy esetleg összeszokjak vele, erre 10-20km nem elég. Viszont én inkább benzinre költeném a DCT felárát. De nem fenyeget az a veszély, hogy azon variáljak, hogy DCT, vagy sima AT-t (vagy NC750-t) vegyek. Más okok miatt egyik se jöne ben olyan nagyon. -
-Mosquito-
őstag
válasz #31733248 #104834 üzenetére
Mondhatni minden motor általános felhasználására elég az a fűtőmű ami benne van. Varában is progresszív jellegű rugó volt elől de a Wilbers még jobb annál. Minden motort fűtőművét lehet jobbá tenni. Pl: [link] ,[link]
Runner:
Szerintem 80-100eFt körül lesz.. [link]
Hátulra is kb 40-50eFt csak a rugó. A komplett rugós tag meg +100eFt cirka. Nézzél körbe ebay,Alin hátha olcsóbb. Esetleg a Hyperpro rugók,bár az lehet drágább lesz. [link] .[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #31733248 #104952 üzenetére
Állítólag ez már nem csak szép, hanem jó is. Majd 5 év múlva, használtan (már ha akkor motorozok még...)
(#104954) tboldi: de igen, terepképes lett, ami marha nagy dolog ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #31733248 #104982 üzenetére
A konkurensekhez képest nincs nagy diferencia. Amúgy érdekes, hogy egy autóhoz képest milyen irracionálisan drága egy új motorkerékpár. Ha megnézzük a szükséges fejlesztést, a bele való anyagot, hogy az ABS-en kívül nagy biztosági extrák nincsenek, töréstesztek sem kellenek, hifi, stb nincs...... igazából vicc az egész.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
JoinR
senior tag
válasz #31733248 #105064 üzenetére
A kedvezmény engem is érdekelne. A héten voltam Hondánál kíváncsiságból egy CB500X mennyi lenne, aztán kemény 60k kedvezményt ajánlottak így elsőre A finanszírozást nem tudták helyben kalkulálni, azóta is küldik...a kiegészítők árait meg inkább csak itt hagynám (2018-as még gondolom, de az újra is hasonló lehet)..oldaldoboz tartó "elem" 103k
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #105064 üzenetére
Köszi neked is. Nem akarom telespamelni a fórumot az ömlengésemmel úgyhogy megpróbálom rövidre fogni
Kedvezményt nem sokat sikerült kialkudni, többre számítottam, kb 5% de az is inkább kiegészítők formájában amik amúgyis kellettek volna. Ezt többektől is hallottam hogy ha csak motort vennél akkor nem igazán van alku, max ha épp raktáron van és szórnák kifelé.Eredetileg MT-09 volt a fő kiszemelt, abból is az SP. Aztán tavaly júniusban vagy júliusban mentem vele 20 percet és bazi nagy csalódás volt nekem. Kurva jó a blokkja meg könnyen dobálható motor, de az ergonómia vállalhatatlan volt számomra, semmit nem tudtam magamra állítani, a fékkart se, üléspóz sem jött be. 20 perc után örültem hogy vége. Viszont megtapasztaltam hogy miért jó a 3 henger.
Aztán tavaly nyáron elég sok motort volt lehetőségem még kipróbálni szerencsére, hála barátoknak, ami sokat segített. Azt tudtam hogy 3-4 évesnél idősebbet nem akarok, de ha keretbe belefér akkor új is jöhet. Mentem például ezekkel: S1000R, Tuono, CB1000R, MT-10, GSX-S1000.
Szempontjaim: legalább 20-30 lóerő plusz az előzőhöz képest, teljesen állítható sportosabb futómű, gyorsváltó, TC, ABS, erős és jól adagolható precíz első fékek, évi 4-5 alkalomhoz alap szinten vállalható utasülés, meg hogy totál belebuzuljak. Meg persze a pénz.
Minden héten végignyálaztam elejétől a végéig az összes gyártó kínálatát, minden hülye paramétert fejből tudtam már télen jópár motorról A hahu-n tizenakárhány típusra van keresés elmentve már kb 10 hónapja, mai napig jön emailben ha felkerül egy új hirdetés.
Végül a Tuonora meg a Streetre sikerült szűkíteni rengeteg fórumtéma átolvasása, felhasználói fotók pörgetése meg agyalás után, de végül ez volt a racionálisabb választás nekem, meg a költségek...
Elmentem többször a szalonba, nézegettem, ücsörögtem rajta, a kinézete nagyon megfogott, meg hogy 187 kg feltöltve és mellé olyan fékek vannak rajta mint a Panigalén. Meg a kijelző és a rendszer mögötte megérne egy külön misét még...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #105291 üzenetére
"Gyakran ezért vesznek az emberek új autót, vagy motort. "
Pontosan!
A tököm akart új motort venni, de amikor egy 30-40-50ekm-t futott motor, ami 6-8-10 éves, 10-20-30%-kal olcsóbb csak, mint az új, akkor az ember bizony elgondolkodik az újon...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz #31733248 #105567 üzenetére
Az SH300 egy nagyon jó gép. Jelenleg szerintem nincs tömeg / méret / LE arányban jobb robogó a piacon. Ez mondjuk látszik a vételárán is, qrva drága.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz #31733248 #105629 üzenetére
Egyetértek, már spórolunk, idén télen visszamegyünk.
(#105583) gergobaby
Nekem ebből van egy teljes szettem, (nadrág, felső, nyakmelegítő) nem fázom a nulla fokban sem.
Visszatérve a kalucsnira, ha nincs pénz esőcsizmára, akkor érdemes venni egy gumicsizmát és vastag zoknit, azzal csapatni esőben. Sok futár használja.
A kézről nem esett szó, pedig az is kritikus pont esőben, ha beázik a kesztyű, elfagy a kezed, veszélyes.
Vagy venni kell drága gore-tex kesztyűt hidegre és esőre, van fel kell dobni kézvédőt vagy kézmuffot.
Vészhelyzeti szituban egy-egy műanyag zacskó is megteszi.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Politika
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest