- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz Formaster #100983 üzenetére
Simán ráülhetsz.
Közhely duma, de a motorozás fejben dől el és alapszabály h mindig úgy motorozz, mintha mindenki rád vadászna. Minden környezeti körülményt folyamatosan figyelni kell, mások fejével gondolkodni, keresztező utakra érkező járművezetők tekintetét figyelni, h észrevett-e. Nem szabad felülni versenyre hívó más motorosnak, autósnak, stb.
Amúgy én is a Triumph-ra szavazok, és nem csak a tesztek megnyerése miatt. Nem vagyok egy nagy naked fan, de az egy gyönyörű, stílusos gép és amellett egyedi, ritka.
HSM, kösz, átadom neki.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #100987 üzenetére
Mivel nem akarsz nagy távokat megtenni, elvileg bármilyen motor jó neked, akár naked is lehet. A magasságod okozhat hátrányt, de úgysem túraendurót szeretnél venni, tehát mindegy.
A felsoroltak közül bármelyik motort megteszi, hallgass a szívedre. Ha nem tudsz választani, akkor menj be a kereskedésekbe és kérj tesztmotort.A Triumph mint márka megbízható, a motorjaik rendben vannak.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #100997 üzenetére
Naked-ekre többnyire a kényelmes üléspozíció jellemző, elvégre ez volna a sztenderd városi kategória. Egyenes hát és tompább csípő és térd szögek. Haver ER6-osa pl egy fotel nekem a 185 centimhez. Speed Triple is csak 1°-os eltérést mutat az én magasságomra. Hasonlóan kényelmes lehet, ha jó az ülése.
A menetszéltől meg nem kell tartani, a ruha felfogja. Télen a hideg, az viszont necces. Én max 15 percet vagyok hajlandó motorozni 10 fok alatt, utána elkezd gyorsan zuhanni a komfortérzetem. Ennyi idő alatt érek be dolgozni, pont elég is belőle.[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz Formaster #100983 üzenetére
Kezdő motoros jogsival vettem néhány napja szalonból egy Tracer 900GT-t. Több mint 20 éve vezetek, hozzád hasonló nyugodt stílusban. Miután kipróbáltam rögtön tudtam, hogy ezt akarom. Ehhez persze kellett, hogy külsőre is megfogjon, de eddig nem bántam meg, sőt....napról napra jobban szeretem.
Nagyon jól kezelhető, tökéletesen a saját stílusom és motoros tudásom (konvergál a nullához....) szerint tudom használni, és nem vesz el az élvezeti értékből. Nyilván csábít a tempóra, hihetetlen mekkora dinamika van benne, de teljesen élvezhető marad jóval szolidabb használat esetén is.
Szóval ha tudsz normálisan közlekedni, szerintem gond nélkül bevállalható egy ekkora motor. -
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #100983 üzenetére
A tracer gyorsváltó nem egy csodaszer. Csak akkor működik jól, ha kened neki rendesen. Én próbáltam pár hete egy tracer gt-t, és néhány próba után kuplungoltam, mert 4-5 ezer fordulatszám alatt nem adja ki magát jól a gyorsváltó. Perzse, 4ezernel mit akarsz "gyors" valtanai???
Múlt héten volt Yamaha MT tour Parádon. Ott volt MT 07,09,10, amit akartál. Hát, a 09-est azt én nagyon óvatosan kezeltem, mert nagyon érződik, hogy sokkal dinamikusabb, mint a DL650... Tizesre fel se ültem :) -
etnies
senior tag
válasz Formaster #100997 üzenetére
Nyáron nem fázol, tavasszal és ősszel vegyél szélfogó aláöltözőt és nem lesz gond.
Télen meg ne motorozz, az keményebb világ. Én -5 körül szoktam elrakni a vasat, akkor már nagyon kemény a gumi, veszélyes.Hidegben Tornado aláöltöző és nyakvédő/arcmaszk a Forcefieldtől és nem fog zavarni a hideg.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dellfanboy
őstag
válasz Formaster #101006 üzenetére
eloszor berelj, tobb fele tipust hogy megtudd melyik fekszik a legjobban, a nakedek jok de szelvedelem nuku...
uj motor is lehet bukta, ha van benne konstrukcios hiba, visszahivasok is gyakoriak foleg uj tipusoknal. az ertekvesztest nem mondanam olyan nagynak, jobban felnek hogy a karcmentes motort ellopjak/ kezdokent megtorod.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #101013 üzenetére
Azt tudtam hogy durva de hogy ennyire... 4m forint bírság?
Ezt így hogy várják hogy mondjuk kifizessem ha nem svájcban keresek?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
-
mm89
őstag
válasz Formaster #101013 üzenetére
Ott nincs értelme élni...
Bár ha annyit keresel, hogy bármikor átugorhatsz egy szomszédos országba, ahol nem sajnálod büntetésekre kifizetni a pénzed, akkor...... nem , akkor sem. Ez egy beteg, kockafejű ország lehet!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
canniball
nagyúr
válasz Formaster #101013 üzenetére
Mondjuk a 80 helyett 142 az nem az elbambultam és kicsit túlhúztam kategória...
Ettől függetlenül persze nem semmi amit írsz, eddig sem gondolkodtam az oda költözésen, most sem jött meg hozzá a kedvem...de persze van az a pénz ami meghozná.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Horvi
őstag
válasz Formaster #101027 üzenetére
Azok a mocik még ha 200-nál odacsavarsz neki még megy csak győzzél kapaszkodni
Amúgy ezek után tényleg az jön, hogy se szó se beszéd tarkonlő és belök valami szakadékba a motroddal együttViccet félretéve én ha a helyedben lennék tuti a Street Triple R-t vagy RS-t venném meg
(#101029) zgospel Degecc Amúgy valószínű ha nem rakod vissza a gyári dobokat
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #101013 üzenetére
Nem egy fehér R1 véletlenül? Ha igen akkor megvan persuader miért nem ír egy ideje
Egyébként eddig se terveztem nyugat felé indulni, engem már valszeg az osztrák határon lelőnének, Svájcig el se jutnék
Az olaszoknál a YouTube videók alapján viszont szabad a pálya, ha az közel van neked akkor az jó lehet.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #101009 üzenetére
Én a motoromat egy évesen, 1300 mérfölddel az órájában vettem, fullra volt extrázva, a katalógus árhoz képest 2000 Fontot spóroltam. Volt rá 1 év gyári gari, mi baj történhetett volna amit a gyári gari és a 2000 megspórolt Font nem tudott volna fedezni?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #101035 üzenetére
Nekem a vezetési kultúrájukkal is pozitív tapasztalatom van, olyan szinten figyelnek és megszokták a motorosokat mint szerintem sehol európában máshol. Az hogy a hajtűkanyarban kihúzódik az autós és !kamionos! az út szélére és te belül kis íven elmész teljesen elfogadott. A szembejövők is lehúzódnak hogy elmehess bárhol. Ezt én eddig sehol másik országban nem tapasztaltam, az ilyen szintű odafigyelést.
Délen nem jártam, de oda minek is mennék motoros szempontból az északi rész az ami a mennyország...etnies: teljesen egyetértek veled.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #101042 üzenetére
Hideg téli napokra szoktam tartogatni az ilyen videókat, de ha tudsz németül, vagy angolul, akkor érdemes lehet belenézni.
MT-09 vs. Z 900 vs. Street Triple S vs. GSX-S 750 vs. Brutale 800 (English Subtitles) -
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #101049 üzenetére
Igen, ez ilyen. Lehetetlen választani. Legfeljebb azt tudod, hogy mi az ami végképp nem kellene :)
Múltkor volt egy másik YT videó, 3 srác próbálgatta a triumph tiger800xc, f809gs, Africa twin hármast. Dicsergettek az AT váltókat, a GS terepkepesseget, satöbbi, szinte csak erről a két motorról beszéltek. És a végén, egyöntetűen azt mondták, a három közül a triumph-t választanák, mert minden területén van valami, amiben a másik kettő egy kicsit jobb, de mindnet összevetve az az a motor, ami a három közül a legjobb átlagot hozza -
Chris0321
addikt
válasz Formaster #101049 üzenetére
Nem tudom milyen motorokat lehet bérelni de próbálj ki egy 5-600-ast és egy jóval nagyobbat. Ez után el tudod majd dönteni, hogy elég neked kezdésnek a kisebb ccm vagy bele mersz vágni egyből a lecsóba. Én 98 óta nem motoroztam (2 éve robogóztam párszor és nagyon furcsa volt plusz hiányzott a váz és a tank) ezért bemelegítésképp jövő nyárra felújítjuk a 125/1-es Trophy-nkat majd két év múlva leteszem az A kategóriát és majd meglátom merre tovább. Idő mint a tenger, nem kell semmit elkapkodni.
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Formaster #101054 üzenetére
En is dilemmaztam ugyan igy mint te.
Aztan rajottem hogy ennek semmi ertelme, igy fogtam magam es szepen elkezdtem jarni az osszes nyilt napra, voltam a bmw paradfurdon az mt tour on is paradfurdon, meg elmentem a kisebb mt napokra is.
Kiprobaltam mindent amit csak a kezembe mertek adni, es igy kotottem ki az Mt10 mellett.
Mt09 volt az elso cel es nem is akartam kolteni annal tobbet motorra, de ezzel az mt10 el olyan mintha ossze lennek nove, iszonyat milyen komfortos szamomra.
Oke a yamaha gyorsvaltoi sehol nincsenek pl a bmw jehez kepest azoke olyan mint a vaj, imadtam!
Ar ertek aranyban sokkal esszerubb valasztas lett volna egy S1000r, de nem volt meg az osszhang, ennyi.Roviden, hiaba nezel ki magadnak 2-3 motort, amig nem probalod ki oket addig ne donts, mert nem kizart hogy egy 4. Et fogsz megvenni amire nem is gondoltal
Pocee: akkor te merre tanyazol?
[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
mm89
őstag
válasz Formaster #101033 üzenetére
ezek betegek...
(#101055) [-HERO-]
link (videó)
Néztem is, hogy ez tuti a szegedi kereskedés, de azt nem hittem volna, hogy negatív tapasztalatod lesz a végén...
Nem jól emlékszem, hogy amikor felsoroltad a lehetőségeket és az érveket, akkor ott is mondtad, hogy ez fogyaszt a legtöbbet az összes közül? Ne lepődj meg
Amúgy meg hogy tudtál 100-110-zel menni azzal a vadállattal?
Én tavaly kipróbáltam, hát valami brutális... Pedig nem lehetett módokat változtatni, valahogy rögzítették benne. Még harmadikban is emelte az elejét, csak aztán viszonylag durván lerakta. De attól még ment mint az állat
A 09-et akartam próbálni, csak nem volt rá idő már..(#101082) vendingo
az igen
Amúgy gondolom a plexid küldi a szelet a siltre. Valamelyiket vedd leELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Formaster #101196 üzenetére
En is egy C4+Sc1 advance komboval kezdtem, meg is rendeltem, kifizettem a felet es utanna kozoltek szegeden hogy nincs raktaron az a szin abban a meretben, lehet 1,5 honap de inkabb 3 de volt mar hogy fel ev alatt jott meg a schuberth sisak, hat mondom kossz...
M est probaltam de kicsit szoritott az L es meg mar nagy volt.
Na ekkor mergembe elmentem es megneztem a shoei neotec2 ot, M es meretben olyan mintha a fejemre ontottek volna, azonnal polcrol meg is vettem, zar mehanika plexi mehanika mindene sokkal finomabb mint a C4 nek es sokkal konyebb is.
A belevalo Sena Srl akksija 12 orat bir szemben a C4 Sc1 evel.Ha pedig kint kapsz egy C4 es 200 euroert azonnal vedd meg megha eladasra is
Itthon 230 ezer.
De ha bele az Sc1 advance-et sokallod 200 ert az is marha jo ar mert itthon 95 ezer.
A sima Sc1 mondjuk 65 ezer, arra gondoltal a 200 euroval?Szombaton beteszteltem a cuccokat rendesen, a sisak nagyon jo, sehol nem nyom nem faradt a nyakam se es az Arai sisakomhoz kepest sokkal halkabb
Viszont a kesztyummel bevasaroltam, de ez van### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Formaster #101207 üzenetére
Én NAGYON elégedett vagyok a shoei gt-air sisakkal.
Újra megtenném, de még bírja.
így 13k km-nél a bélés már nem passzentos, de még bőven jó állapotban van, pedig pályázom, ami extém mennyiségű és mértékű beleizzadást jelent.pinlock, mechanika, szigetelés minden rendben van, nincs szétmenve.
A plexi sem karcos, elég jól bírja, hogy néha papírtörlővel takarítom!!rendkívül jól bírja a strapát.
-
yodamastah
őstag
válasz Formaster #101214 üzenetére
20knál gyertyacsere, olajcsere, olajszűrő csere, légszűrőcsere. Ez benne van a kézikönyvben. Láncot akkor kell cserélni ha már csereérett, ez nem km-hez kötött. Vezérlés ugyanez.
Egy tizenezer km-es 3 éves yamahának nagyon sok baja nem kellene legyen. Épp hogy be van járatva. De ha fosol attól hogy átvernek vegyél újat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Formaster #101214 üzenetére
Itt megtalálod, hogy mit mikor kell szervizelni.
De én sem gondolnám, hogy egy 3 éves, 20k km-t futott motor annyi buktatót rejtene.
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #101222 üzenetére
Feltételezem az alkatrészek ott sem drágábbak mint máshol, inkább a munkadíjban lesz különbség, vagy hogy megy ott? Mennyi ott az átlag rezsióradíj egy márkaszervizben? Az 500 frankos olajcsere brutál
Egyébként nem hinném hogy 2-3 óránál nagyobb dologba egy közepes Yamahánál 20 ezer km-nél bele tudsz futni. Ami meg általános fogyó dolog az új motoron is ugyanúgy fog kopni mint a használton. Kormánycsapágyat nézném még, az alkatrész nem drága de a cseréje elvihet 1-2 munkaórát.
Ha újat szeretnél akkor vegyél újat, de ha a pénz miatt számolod akkor azon lesz nagyobb az értékvesztés, a szervizelése ugyanannyiban lesz, hacsak a használtat az előző tulaj nem rúgta le tropára. Vásárlás előtt nézesd át szakemberrel ha te nem érzed magadnak biztos benne és ő majd elmondja hogy mire számíthatsz.
Egy vadiúj MT-09 ára 8200 CHF? Vagy az valami speckó ajánlat? Mert az kurva jó annyiért, 2,3m Ft átszámítva kb, itthon meg 3m az ára...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
válasz Formaster #101222 üzenetére
Na de ha veszel egy zsír újat, azzal indul hogy 1000km-nél szervíz. Olaj és szűrő csere minimum. Szóval nem úszod meg hogy "lehúzzanak".
Új motornál viszont lesz garid, amit esetleg még hosszabbítani is lehet (itthon yamahát lehet). Bár az is igaz hogy ha egy sima olaj/szűrő csere az új motor árának közel tizede lenne akkor b*sznék én a garanciába megcsinálnám magamnak. ( 15-20 perces meló)
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #101236 üzenetére
Kifogások, kifogások, kifogások...
Kösd össze a nyaralással a szervizt. Vagy ne szervizeld. Vagy keresd fel persu-t, ő motorszerelő, és Svájcban él. Vagy csak simán guglizz más megoldást. Ha ott ennyire drága, akkor vegyél egy sokkal olcsóbb motort, arra is ugyan ennyi, de az árkülönbözetből megvan pár év szerviz. Vagy vegyél egy újat, és 1e-10e-20ekm-nél vagy évente fizesd ki a szervizt. Vagy, vagy, vagy...
Ha motorozni szeretnél, akkor motorozz! Ez egy hobbi. Pénzbe kerül. Sokak szerint drága hobbi. Én láttam haverom horgász-felszerelését. Szerintem az a drága hobbi!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen