-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #89013 üzenetére
Igazabol harom evadot elolvastam a topicbol, asszem mindent megtudtam, mi mehet tonkre, mik a tipushibak
De kerdesem az termeszetesen lenne. Nalad, mint nagy elsokerekkimelonel,
szoval hogy birja a nyakcsapagy betet az igenybevetelt?
Illetve van ez a csuszokuplung mizeria, (a tl s en nagyon erezni) ami miatt en nem tudtam fordulaton elindulni, mivel gazra osszezar, motorfekre kinyit. Igy nincs stabil pontja a kuplungnak, azaz agyonvag egy jo rajtot. Yoshi szarazkuplungszetten kivul mit lehet azzal csinalni?(Esetleg roviden leirhatnad a torest, hogy sikerult, mert ugyis reg volt ilyen sztori a topicban)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #89019 üzenetére
Najo, de te visszaattetelezted vagy 4 foggal, ugy konnyu
En ha veszek, palyara akarom fogni, azzal a kuplunggal kell kezdenem valamit.
geresics modszerrel akarok R t, vetetni probalok egy ismerossel, majd nehany ev utan atvenni tole ketszer kell manipulalnom, kemeny melo lesz...Igazabol nem is a nyakcsapagyra vagyok kivancsi, azt kicsereli az ember barmikor, csak olvastam valami nemet oldalon, hogy a betet tud laza lenni, onnantol pedig a nyakcsapagy lotyog, es a kepen lathato, hogy a betet a vazzal van egy cikkszamon es 2800 eur...
De ha tiz ev alatt nem volt baja, ilyen hasznalatnal, akkor nagy baj nincs.
Magyarorszagrol szerzed az alkatreszeket, vagy mindenfelol, ebay ilyesmi?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz imrufo #89447 üzenetére
az egy nagyon baba sisak amugy. én shoeit cseréltem rpha 10plusra. az én buta fejformámra ez illik a legjobban pedig próbáltam sokmindent.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
z123456789
addikt
válasz imrufo #89447 üzenetére
Ez nagyon kedves tőled.
Bár jó messze vagyunk egymástól.
Mondjuk ha számolgatok, akkor még az utiköltséggel is jobban járok, ha nem kell most kiadnom feleslegesen a pénzt.
Észben tartom a dolgot, és jelzek, ha aktuális lesz.
A héten már tisztábban fogom látni, hogy mennyi lesz a keretem a felszerelésre. -
baboss
őstag
válasz imrufo #90389 üzenetére
A téli ruházatom.
Nyári aláöltöző alsó-felső, melegítő alsó-felső, mellény, pulóver, 2 pár zokni, bőrruha. A régi ruhám igen csak szűkös volt így. A mostanival pont jó, viszont még nem látott telet. Kesztyűből viszont kell valami jó meleg, mert amit 2 éve vettem arról kiderült, hogy átmeneti, pedig az eladótól kimondottan télit kértem. -5 fokban már igencsak fázik benne a kezem.
Kesztyűt mivel szoktátok kezelni, mert a felvidéki tortura alatt rongyát ázott, most vettem elő és elég vacakul néz ki, kivan keményedve a bőr.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz imrufo #90407 üzenetére
Mindegy, a lényeg hogy GoreTex-es legyen a kesztyű, akkor bírja az esőt, havat, mindent.
Aha, persze. Csak a mesékben.
Van egy Richa City Gtx téli kesztyűm. Volt a nyáron egy hűvős esős etap, vmi laza 4 órát mentem szakadó esőben.
Úgy az első fél órában még kitartott, utána szép fokozatosan ronggyá ázott. Haza érve néhány deci vizet azért kicsavartam belőle.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz imrufo #90421 üzenetére
Elvileg a Gore tex ből készült bármit a varrásnál lezárnak ( le kell zárni) valami müanyag kötéssel, mert ott tud nedvesség alászivárogni.
Egy kesztyűnél ezt igényesen folytonossági hiány nélkül nyilván macerásabb megcsinálni, mint egy kabátnál, ahol többnyire hosszú egyenes varrások vannak, nem 3centis kanyarok a varrásban. Lehet itt vérzik el a dolog annál ami beázik -
tboldi
nagyúr
válasz imrufo #91498 üzenetére
Jobbulást, még ha 12 évvel ezelőtt is volt. De azért a combcsontod biztos nem így néz ki.
Először meglemezeltek, mert egy jókora darab hiányzott a csontból: [kép1]
A baleset után fél évvel ez elfáradt (a hiány miatt tudott hajolgatni) és eltörött: [kép2]
Végül kaptam egy velőűrszeget, ami lassan már 2 éve bent van, és valszeg köv. nyáron kiveszik: [kép3] -
BoB
veterán
válasz imrufo #91603 üzenetére
"This bike was introduced with a very unique rotary rear damping system, which seemed to perform just fine in pre-production models. Once bikes were sold in the United Kingdom, however, it became clear that the damping had some serious issues. Tank-slappers became a too-common occurrence, and after several high-profile accidents (and one fatality), Suzuki initiated a worldwide recall to install a steering damper."
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
válasz imrufo #93128 üzenetére
Amikor bent voltam náluk, akkor ez volt a boltban.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz imrufo #93703 üzenetére
Ez a napokban döglött meg, szaknyelven szólva: beállt mint a gecis bugyi.
Ez egy folyamatos üzemű cukor centrifuga csapágya volt, .A csapágy elforgott a felületen, a tengely kissé elgörbült a terheléstől, de a golyók megvoltak.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
gabor128
aktív tag
válasz imrufo #93789 üzenetére
Faja festés!
Az alkatrészekből arra tippelek, hogy egy 2005-ös gixxered van.Hasonlóra pályázok én is, csak, nekem a gyári kék-fehér és uv zöld színek jönnek be. Valami ilyesmit akarnék venni egy 600, vagy 750-et, 2006-ossat, csak kevés van belőle.
A matricát azt megeszi a nap, vagy miért nem jó?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #93903 üzenetére
Rsv4 kozepmezony. A legolcsobb, ahogy szamoltam a honda. A legolcsobb a kuplungja, a vezlancfeszitoje, a szelepek egy picit olcsobbak a tobbinel (itt ugye mar titan van, 38-42 e ft/db) a dugattyuk dragabbak picit a tobbieknel, a yamaha az elmezony, meg a ducatinal is dragabb.
Amikor valogattam a motorokat vasarlashoz, atneztem az alkatreszarakatUzemanyagszivattyut mar nem neztem, az is gyenge pont kozeptavon, ecu, 180 lo kornyeken a kuplung es a valto tulajdonkepp halalra van itelve 30 e km ig. (Termeszetesen nem turatempo, hanem rendeltetesszeru hasznalat)
Mindegyik markanal elofordulo gyakori hibak...Szerintem a tl nem ocskavas
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #93909 üzenetére
Oo igen, ezt be kell linkeljem Ha nem akarsz nagyon szarakodni vehetsz uj blokkot 14 688 eur ert.
Erre szoktam azt mondani, hogy nem megvenni nem tudok nehany motort, hanem fenntartani.
A TL sok szempontbol problemas motor, de a forgattyusmechanizmusat rohadtul eltalaltak, szerintem az egyik legjobban megtervezett a v2 esek kozott. Legalabbis amilyen futasteljesitmenyeket lehet olvasni, nem ez teszi be a kaput altalaban, ami szerintem nem kis teljesitmeny. Ezeknel a v2 eseknel ez nagyon erzekeny pont. Akkoriban ez volt a legerosebb raadasul.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #93941 üzenetére
nem kell torolni.
azt mondjuk nem tudtam, hogy hsm, teasuti, es geresics beszelgetesebe belevertem egy eket ezzel, hogy sportmotornal hogy vannak a dolgok. amire bob raugrott, valszeg mert o sem olvassa el, hogy mirol van szo, csak nem ert egyet. ezuttal is elnezest, ha privatban targyaljatok, akkor szerintem a felreertes elkerulheto lett volna
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz imrufo #93955 üzenetére
Az olcsó benzint meg nem akarják enni a finnyás formájukat azt!
Erről a lovakról jut eszembe, mert hogy azokat nem érzem megtáltosodni a Vpower-től. Így érzésre a lovak csak simán Vergődnek power nélkül. Régebben panaszkodtam, h nem húz 5000-nél és lyukas ott a nyomatékgörbe. Neten találtam hasonló méréseket, ahol itt bezuhant a nyomaték a közel lineáris gyári értékek helyett.
Na most ez azóta szerintem még rosszabb lett: ma ki akartam húzatni kettesben 90-ig, ez nem olyan óriási fordulat még, 8-9k. És elmegy az erő, lenézek és 7000-en pörög és úgy vánszorog, mint egy törött lábú ló.
Ugyanakkor a nyakamat rá, h a dob hangosabb lett az elmúlt hónapok során. Ércesebb is, több mechanikus zaj jön át rajta.
Na most szerintetek a kettőnek köze lehet egymáshoz?
Lehet ezzel kezdeni vmit? Szerelöhöz odaviszem vakarja a fejét, vagy van olyan, h kipuff tömés? Mondjuk összerakni nem tudom hogy lehet, ha ezt vki felnyitja.
De kipróbálnám egy gyári folytatással, úgy akar-e menni.
Vagy kiszedem a furulyát, hátha még gyengébb lesz.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz imrufo #95248 üzenetére
2016-os GSXR-t láttam megcsinálni a lassú haladást, a lassú körözést, és a lassú 8-ast is megcsinálni, mindet hátsó fék segítségével.
"Amúgy meg egy szép szüttyögés kifejezetten kuplung használata nélkül működik"
+1 - de ezt már nem is mertem írni, mert így is én vagyok a hülye*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz imrufo #95248 üzenetére
A DL650 is rángat 10 mérföld alatt, ennek ellenére remekül tudok szüttyögni vele. Még a használati könyv is megemlíti, hogy ilyen sebesség alatt be kell húzni a kuplungot.
A megoldás a kuplung+hátsófék. Nem kell rángatni, behúzod és érzésre tartod. Aki egy ideje motorozik, annak ez nem okozhat semmilyen problémát.
Úgy csináltok, mint ha ez valami nehéz dolog lenne, miért?
Fogsz egy fix gázállást és ahhoz egy fix kuplungot, majd a hátsóféket finoman nyomod-engeded, ahogy haladni akarsz. Leírva érdekesen hangzik, ha jó idő lesz, próbáld ki.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #95259 üzenetére
A tl nek onzaro kuplungja van, ami egyik iranyban (motorfek) leveszi a nyomolapot a lamellakrol, a masik iranyba viszont csusztatasnal is ranyom a nyomolapra... Ezt nem neked magyarazom, csak olyannak, aki nem ult ilyenen
A kerdes, mennyinel zar ossze a kuplungja? Ilyen hatsofekes menetnel mar csinalhatja? Mert akkor felejtos ez az egesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #112937 üzenetére
Nem tudok masra gondolni, csak hogy a plexi rogzito mechanika rosszul van beallitva es egyfolytaban feszul. Ahogy nezem ketto csavar szolgal az allitasara, most lazabbra allitom, aztan meglatjuk mi lesz.
Neked passzentos, amikor lecsukod a szigetelo gumicsikra a plexit? Kell kezi ero, hogy becsukodjon a csat, azaz nyomnod kell, hogy deformalodjon annyit korben a gumicsik, hogy a csat zarjon? Vagy laza az egesz?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Czimby
addikt
válasz imrufo #113715 üzenetére
Ezen a videón azért látványosabb a dolog, nem tiszta leömlővel kezd :-D
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
z123456789
addikt
válasz imrufo #113733 üzenetére
Na, ok. Hétvégén kapok lúgos mosót, ha nem válik be, eskü vadászok ilyenre. Mondjuk megrögzött tisztítószer vásárló vagyok, és a márkát ismerem is, de nem rémlene hogy valamelyik bolt polcán láttam volna ilyet. Segítség?(#113740) etnies
B+! Mi ez a zene? Mondjuk így legalább 20 év után ezzel a remake-kel megértettem hogy az "egy szőke gém..." az "e Föld tekén..." igazából. -
Micsurin
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen