-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
-
Integra
titán
az jó, tetszeni fog, profi, színvonalas az egész, jó a tematika és a gyakorlatok nagyon, motort kényed-kedved szerint eldobálhatod, érdemes is feszegetni a pofonos ládát szerintem az utas tréning kivételével az összesen voltam már.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
huszi.gyb
senior tag
Jobban utána nézve, mehetek 1. kategóriára, csak 125-ös motorral. (Robogóval nem csinálok szerintem). Szóval így lesz értelme. Azért pár km már van bennem váltós motorral is, igaz többnyire, Simsonnal, vagy NSR-rel... Tehát a teljesen kezdő szerintem nem szükséges
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
polimorf
tag
Köszönöm az elismerést.
Ahogy olvastam az észrevételed gyorsan odamentem megnézni , de megnyugodtam, szerintem szimmetrikus a két csírkeszárny állása.
Mindenesetre rámhoztad a frászt, de minden ok .
Amúgy már elkészültek a mattfekete részek is a gépen, úgyhogy részemről a festés totál kész van. Ha érdekel valakit tehetek fel pár fotót róla.
Az összerakás jövőhéten lesz.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
Erre válaszolok,most már képben vagyok.
Fontos,hogy pontosan a motor évjáratához vegyél amit akarsz,mert más évjáratoknál eltérő lehet a felfogatási pont,utas kapaszkodó,idom stb.
Lássuk.
Létezik "gyári" konzol/adapter,platni,doboz. Meg lehet kérdezni mennyibe kerül kompletten,csak nehogy infarktust kapjon az ember. A dobozok itt Givi/Kappa legfőképp viszont csak a gyári konzolra/platni lehet rátenni.
Van még Givi/kappa konzolok/adapter,platnik,dobozok. Ezek a gyárihoz képest kb ~ 1/2 áron vannak.
A harmadik verzió az,hogy csináltatsz konzolokat. Itt a (top case) hátsó doboznak megfelelő platnit kell csak megvenned. Oldal konzolnál el kell dönteni milyen formájú/térfogatú dobozt akarsz feltenni. Na persze figyelembe kell venni a kipufogót,utas kapaszkodót/lábtartóját is.
Vagy vehetsz textil nyeregtáskát is. [link] Előnye hátránya egyaránt van. Pl eldőlsz akkor a táska felfogja a motort lehet nem lesz komolyabb sérülés rajta. Nem törik össze mint egy műanyag dobozfedél,max kiszakad. Hátránya a textil. Nagyon nem lehet otthagyni a motort emiatt. Cipzárt simán szétnyitja és bármit kivehet belőle. Lehet pici lakatot/fonott drótot kombóval talán hogy ne lehessen a cipzárt elhúzni,na de akkor meg késsel kivágja. A motor típus szerint lehet ide is elkél az oldalkonzol,hogy a kipuffhoz/idomhoz ne érjen hozzá,ne dörzsölje ki.
Létezik kemény/merev oldalfalú textil oldaltáska is. [link] Ez már jobb mint a sima textil nyereg/oldaltáska.Ehhez is kell oldalkonzol.
Mondok egy példát.
Nekem gyári Honda konzol/adapter,platni,doboz van. Ha szeretnék venni egy oldal/hátsó dobozt ami Givi/Kappa mert összetört a gyári akkor nem lesz jó mert a konzol és a doboz felfogatása miatt nem fog felmenni rá. Ugyan ez fordítva is igaz. Van ára.. [link]
Keresni motortípus szerint érdemes,ha tudod milyen konzol,platni tehető fel rá.
A Shoxban tudnak segíteni illetve ha már tudod mit keresel akkor a Képes motoron vagy Vatera,Motorozz,egyéb hirdetési oldalak.Motorozz oldalon fent vagy akkor keresd Petya89 a dobozok/csomagtartók topikban van. Készít középsztender,oldal/hátsó konzolt dobozokhoz,búkőcsövet.
Új dobozt nem,de újszerűt érdemes venni amihez megvan a platnija is. Konzolt/adaptert azt veszel,vagy csináltatsz hozzá.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Integra
titán
este még megteheted szerintem
mázlim volt, mert nem volt teljesen lemerülve az akksi, megforgatta, de már nem röffentette be. gyorsan töltőre dugtam, aztán beröffent, átforgattam, kertben mentem fel-le picit, aztán kikapcs és töltöm most tovább. meg gumikat is felfújtam, rendesen eresztettek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Egy Honda?! Úgy tudtam víz és olaj nélkül is megy, sőt ha homokot öntesz a tankba, akkor még 200 lóerőt kapsz
Viccet félre téve, igen, van valami olyasmi, hogy 30 mp szívató utána gázzal stabilizálni...más is mondta már (nincs H-m).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nyáron engem is meghívtak ismeretlenül a Suzuki Savage-esek (LS650) a kis 125-ös csótányommal a márkatalálkozójukra. Jó, kicsit röhincséltek, mikor meglátták a kis satnya chopperemet, na, de egyébként meg oltári bulit csaptunk, és vigyáztak rám a nagy felvonuláson is, pedig ott volt pár igen kemény arc is. Hozzáállás kérdése az egész...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
Majrécsík az a csík amíg a gumi látszik hogy kopott, ameddig használva van, ameddig mered dönteni, vagyis hogy mennyire majrézol a döntéstől, mennyire fosol. Minél beljebb van ez a csík értelemszerűen annál kevésbé döntöd, annál jobban fosol. Term. Ezt el is lehet tüntetni...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
majrécsíkot valami fasz anno kitalálta és azóta egy teljes társadalom képes ezen a baromságon kattogni, egymást cukkolni, mások pironkodva nézik a saját gumijukat szégyenérzetükben és magukra veszik, mások meg viccesen adják elő, hogy... meg születnek a "jobbnál jobb sztorik". tényleg, ha az ember unatkozik, akkor ilyeneket gyárt és ezen rugózik.
Zoli:
hogy állsz a bringával? készen van már ahogy szeretnéd?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
Jaja. Csak alapjáraton nem mindig tölt eleget. Kell neki a 3-4k fordulat. A világítás meg ugye megy, szívjaba rendszert. Veztech tréningen mis mindig van akit betolnak mert lemerül az akkuja.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Dexar007
veterán
Ha fekszel a kanyarban mi mast tudnal csinalni? Elso feket nem igazan huzigalhatod,hatsot se nagyon mivel kitorik,de ezt meg mindig konnyebb megfogni mint az elsot visszahozni,mert az szinte lehetetlen. b) Kiegyenesited a kanyart,vagy nagyobb ivben veszed.Makod volt.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Mindig az tortenik amit Dexike ir,es mindig az az igaz,masra itt ne is hallgass.
Olvasd el a motorozas mesterfokont,van egy ugyanilyen reszlet a konyvben,hogy kanyarban milyen erok hatnak a gumikra. Ha lapra dontod,akkor nagyon minimalis erotartalek jut fekezesre.
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
Megúsztad, a balesetet elkerülted. Lehet jól vagy nem jól? Megoldottad ez a lényeg. Ami fontos, érezted mi történik a motorral alattad és korrigáltad.
Lehet sokat olvasni meg minden. egy másodperce van dönteni az embernek.
Ebben a helyzetben nekem az első hátsó fékem egyszerre fog, így tuti felegyenesedés lett volna szerintem. A közúton másképp motorozunk, mint pályán, ezt mondták már sokan, főleg aki pályázik. Szerintem városba olyan motorozási verziót kell választani, ami semleges és felkészülve a lehető legtöbb veszély helyzetre. Szóval ne döntögesd túl a vasat, mert azt nehéz menteni, csak Urasan
Egyébként jó hogy megúsztad, és itt vagy köztünk tovább . Egy nagy tapasztalással beljebb vagy.
Mivel rajtad kívül senki nem volt ott, élte át a szitut, elég nehéz és badarság lenne azt vitatni, hogy jól csináltad e. Szerintem pont ez a lényeg a teknikai vezetésen, ott azonnal elmagyarázzák jó vagy sem, és gyakorolható. Én fejben iszonyat jól, zongorázom, bár eddig csak cipeltem, meg törölgettem
Érted remélem Mindkettő fontos, egyik a másik nélkül semmit nem ér. Ésszel és rutinnal kell egyszerre megoldani. A rutinhoz hozzá tartozik az is, ha már előre kiszűröd, nah ennek agya sincs a megálláshoz.
Ehhez viszont sokat kell menni és figyelni, és megjegyezni a tipikus jeleket. -
csongi
veterán
Igen Nekem olyan volt, kihajtott elem es kb 1 meterrol néztem a fejébe duda veszfek siro gumik. Hat mintha ot sem lettem volna, rezzenéstelen árcal nézett ram, majdnem kette vagtam a ticot. Legszivesebben utanna mentem volna, de 400 meterrel kesobb a masik a keresztezodes kozepen tolt egy satu feket, mert nem tudta merre kell kanyarodni. eppen jobrol el tudtam kerulni. Vannak fura napok
-
Xaels
félisten
Azért ennyi önjelölt mentős nincs a világon mint amennyi fővárosunk útjain. Helsinkin kifelé előttem kisteher 60-al, mögöttem meg jött az Accord szinte a hátamban éreztem a hűtőrácsát. Biztos életet menteni ment, igaz közel s távol nincs abba az irányban kórház...
Alagút utca - Krisztina krt. rendőrök helyszíneltek, robeszos volt az ki a rövidebbet húzta. Előtte 2-3 perccel a Városmajor u.-ban én is felkenődhettem volna egy nyanya Swiftjére. Lazán bekanyarodott balra amikor tisztán látnia kellett szemből, a terepjárós simán elengedett jobbról és nem mentem gyorsan.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
Hirtelen belém tetted az ideget és rögtön meg is néztem a visszaigazoló méljüket, de a 3cm-es lett megrendelve. Megnyugodtam.
Esetleg valaki használ kormánymagasítót? Tapasztalat vélemény róla?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
Az XVS650 és a VT750 is könnyen kezelhető motor, nem a legfordulékonyabbak de nem is az a lényegük. Sajnos nem tehetem meg, hogy új motort vegyek. Sem egyben, sem részletre, pedig próbálok évek óta ezen agyalni. Mindig irigykedem amikor új motort látok.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
& Integra!
Ez nem túl biztató. Legalábbis én úgy vagyok vele hogy azért jelentkeztem hogy megtanítsanak motorozni, de esőben nem mernék annyira bűvészkedni mint száraz aszfalton. Arról nem is beszélve milyen sz@r lenne utána átázva hazatekerni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
nekem a második nap annyit mondtak, hogy ha lehet, most már ne essek annyit, bár igazából meg nem érdekelte őket, hogy hol repülök le a motorról
volt amúgy aki kezét törte, rosszul esett szegény és letenyerelt :-/ meg volt olyan, aki a kis 250 vtr-t majdnem a falba állította bele...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
Persze, de 2x45k az már számomra nem kevés. Majd talán egyszer arra is fussa.
citkar!
Én nem vagyok ennyire extrém arc, esőben-hóban eszembe nem jut felülni.dodopek!
Upgrade lesz vagy kényszer?mocsanisi!
Ez nem tartott sokáig...mielőbbi felépülést mindkettőtöknek!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
citkar
addikt
Kinek mi tetszik: nekem nem tetszik, a csizmába dugott nadrág, én a csizmát szorosabbra zárom és ráhúzom a nadrágot.
Hosszú túrára én csizmát veszek, de jó motoros cipő lehet sokszor elegendő lenne. Én olyat cipőt nem láttam, ami a mindennapokban nekem jó lenne, így rövid úton mezei cipőt veszek (persze ez nem ideális), komolyabbra pedig csizmát. Olyan cucc nincs, ami minden szempontból megfelel, kompromisszumot kell kötni, mi fontosabb. -
PoLizei
aktív tag
-
-Mosquito-
őstag
Pszt. Azért cserélte ki/le mert; Nincs szerszáma,nem tud szerelni,nem ért hozzá,így inkább kicseréltette. Nehéz lett volna leíni ezt,inkább megy a süketelés. Mind1..
Ui; Nekem kb 2eKm-t tévedett a szerelőm,de nem öleltem meg.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dexar007
veterán
Teljesen mindegy,meghatarozatlan egyseg pont. Logika itt nem szamit.
Anno beirtam,hogy Szatiekhoz vittem atvizsgalasra a motort--meg vasarlas elott. Megemlitette,hogy.: ,,oreg a gumi,de a motorosok 50%-a nem veszi eszre".Igy szo szerint. Erre jottek az okos kommentek,hogy ,,jaj milyen szerelo mar ez--es jajj az eletemmel jatszok".
Ha most beirnam,hogy a ciganyok budosek,akkor az is egy meghatarozatlan egyseg lenne,mert nyilvan megvan ra az esely,hogy valamelyik nem budos.Nem szamit a tobbseg,nem lehet itt altalanositani.mocsanisi: Te pedig hagyjal a faszmeregetessel,mert ez dedo szint.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen